Uitstekend!

Heerlijk verblijf gehad in een prettige stacaravan / chalet. Heel compleet en heel schoon. Hele leuke animatie voor kinderen en lieve medewerkers. Alles tip top geregeld.

Rustig en schoon Mooie camping Zeer aan te bevelen

Mooie chalet en goed ingericht. Vriendelijke service en personeel

ben tevreden

Fantastische beleving voor onze kleinkinderen

Een midweekje met onze kleinkinderen op stap. Dit was de eerste keer dat wij een chalet hebben gehuurd! Het viel ons 100% mee. Nette en behulpzame receptie. Winkels op Max 5 minuten van het park. Gevarieerde aanbod van binnen- en buitenactiviteiten voor kinderen....echt geweldig. Weer of geen weer, kinderen hebben zich geweldig vermaakt! Ze willen allemaal nog een keertje terug in de zomervakantie!

Heerlijk

Ik heb 2 heerlijke weken gehad op de camping .

Helaas weinig faciliteiten op het park

Nette en schone chalets. De kamers zijn echt klein niet ideaal als je met een gezin met kleine kinderen verblijft. Er past een babybed in mits je 1 boxspring eruit haalt. Dit kan ECHT niet. Ik had gevraagd om 2 baby eet stoeltjes die waren wel aanwezig toen wij in het huisje kwamen, dus zeker wel een goede service. Toen wij aankwamen kregen wij de verkeerde chaletsleutels mee ik ging terug naar de receptie maar die was al dicht ik bellen en na 15 min kregen we de goede sleutel. Al met al niet veel te beleven zwembad was ook dicht. In de omgeving heb je wel leuke bezienswaardigheden kastelen en zo en andere speeltuinen. Ik zet een nee bij aanbevolen maar als je gezin hebt met leeftijd 7+ dan kan je je wel vermaken.

Nette camping

Nette rustige camping. Prima sanitair. Miste alleen de vaatwasser. Bordje hing er wel.

Super goed

Wij waren met ons kleinzoontje van 4 jaar. Heeft een topweekje gehad zeker door het leuke animatieteam. Veel regen gehad maar toch fijn.

Vriendelijke ontvangst op een schoon park

Schoon park. Vriendelijke medewerkers. Chalet met een goed bed. Alles wat je nodig hebt was aanwezig. Waren er in het voorjaar dan nog rustig. Waarborgsom vlot terug op rekening.

Een gezellige familiecamping

We verbleven in ruime safari tent, van alle gemakken voorzien. Speeltuin was heel dicht bij. Leuke animatie voor de kinderen.

Gezien de periode zeer tevreden

Park is netjes

Het park is netjes en in orde. Het sanitair is netjes en fijn verwarmd. Stroom op comfort plaatsen is wat beperkt bij het aanzetten van feun vloog de zekering om. Groot nadeel is dat er smorgens geen verse broodjes te krijgen zijn.

Superrr

Mooie ligging van de camping

Kort bij het centrum, bossen, bezienswaardigheden. Zeker de moeite waard. Vriendelijk personeel

Jammer de wc het hele weekend gesloten op veld K

Veel te ver lopen naar de w C

prima verblijfplaats en faciliteiten.

We mochten met onze camper op een comfortplaats staan. Een fijne plek. Fijn gefietst in de omgeving. Het sanitair is geweldig. Midden in de nacht naar het toilet met goede muziek op de achtergrond, een aparte gewaarwording. We komen graag nog eens terug.

Prima accomodatie voor paar nachtjes.

Heerlijk eruit geweest; chalet beetje verouderd maar wel compleet. Zeer vriendelijke ontvangst in prachtige omgeving.

Wij stonden op het camperveld, prima

Fijne camperplaats

Prima camping

Prima camping en vriendelijke mensen bij de receptie , goed sanitair

Prachtige omgeving om te fietsen

Voor ons ff weg...... met in achtneming van de coronaregels toch een ontspannen week gehad.....

6 persoons chalet

We hadden een 6 persoons chalet gehuurd voor de herfstvakantie, erg sober ingericht en keukeninventaris niet compleet en televisie kapot,en vervelende stank op de slaapkamer, nadat we dit gemeld hadden werdt dit wel snel verholpen. Chaletpark is naar onze mening niet meer van deze tijd nauwelijks ruimte om buiten te zitten, alles staat dicht op elkaar en veel chalets verhuurd aan groepen arbeiders, al met al niet zo prettig. Omgeving was prachtig en personeel heel vriendelijk, komen zeker nog weer eens naar deze omgeving maar helaas op een ander park

Zeer plezierig vakantiepark, in een schitterende omgeving, en met een prima service

Mooi, kleinschalig park. Prima huisjes. Een uitstekend en voordelig restaurant op het terrein. De omgeving is waanzinnig mooi. We hebben er een week gezeten en heel veel gefietst. Op de e-bikes die we er huurden en die ons terecht werden aangeraden. Plezierig contact met de receptie.

het bevalt ons zo goed op de camping dat wij voor komend jaar 2021 onze 2 reserveringen al weer hebb

mooie rustige camping, mooie ruime plaatsen, sanitair uitstekend en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit met een glimlach!

Vriendelijke ontvangst en behulpzame dames aan de receptie. Sanitaire voorzieningen uitstekend. Mooie ruime kavels waar je rustig kunt staan en de beesten even eruit kunnen! Kom graag terug.

teleurgesteld

Plaats 124 gereserveerd; bleek de kastanjeboom op die plek rijkelijk van kastanjes te voor zien. In 1 minuut hadden we al drie kastanjes op onze camper. Mochten dan nog rest plaatjes kiezen, Was niet leuk.

Company details

2 Wylerbaan A