Prettig

Fijne camping

Goede voorzieningen Behulpzame receptie. De muziek keuze in het naseizoen graag aanpassen voor de senioren misschien iets van classic.

fijne camping en dicht bij het dorp Groesbeek TOP

Dit jaar voor de tweede keer . en weer prima naar onze zin en een prima plaats op veld. C . Tot volgend jaar in september

Geweldige week gehad met vrienden, Hele aardige beheerders, eigenaars, voor herhaling vatbaar.

Ideale uitvalsbasis voor tochten overdag met restaurants om de hoek

Vriendelijke bediening, ruime kampeerplekken, schoon sanitair, verplichte nachtrust, veel meer faciliteiten die wij niet gebruikt hebben. Afhankelijk van waar je staat last van doorgaand verkeer in late nacht en vroege morgen (oordoppen mee). Grasmat liet te wensen over: ik geef het je te doen om dat in stand te houden met zulke buitensporige droogtes. Camping ligt direct tegen bebouwde kom: veel winkels en restaurants op loopafstand. Afwisselende landschappen op betrekkelijk korte afstand.

geweldige Camping

We komen al een paar jaar hier kamperen in onze caravan,en de kinderen huren dan een chalet .Dat bevalt ons erg goed. Prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen.

Goed en leuke camping

Goede camping aardige mensen en lekker snackhouse waar je goed en betaalbaar kan eten

Prima.

Nette fijne camping. Wij komen hier graag vooral ook omdat het in de buurt van onze familie is. De mensen moeten zich beter aan de rustige snelheid houden.

Helemaal top

Vriendelijk personeel, goed verzorg sanitair gebouw, mooie plaatsen. Kortom, helemaal super!

Leuke camping in prachtig en afwisselende omgeving

goede plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk personeel

Heel goed.

Gewoon gezellig en een mooi park.

goed verzorgde camping

ook in het najaar nog goed te doen.

Het weer zat de afgelopen weken mee dus nog 1.5 week naar de Oude Molen voor de vijfde keer.

Op veld K gestaan geeft mij wat rust omdat er ruimte is en de je vrij weg kan kijken. Het toilet gebouw mag vervangen worden maar gemeente vind dit niet goed. ( wel toeristen belasting ontvang gemeente Groesbeek ) Mooie omgeving kan er lekker fietsen.

Mooie camping met fijn sanitair

Ruime plaatsen, helaas is de ondergrond door grondzeilen en voortenten van zand en na regen modderig. We missen een fijn grasveldje. Sanitair is schoon en veel toiletten en douches. Mijn advies aandeel camping is wel dat ze onderhoud moeten plegen aan sanitair. En voegen van de tegels reinigen. Afwaswater is lekker warm en voor een handwas is er zelfs een gratis centrifuge. Groesbeek is een leuk dorp en op loopafstand. Veel fietsmogelijkheden: o.a. Ooypolder, Berg en Dal en Beek, Plasmolen en Mook en Nijmegen. Bus naar Nijmegen stop voor de camping

Fijne camping met een leuk restaurant.

Fijne camping, dicht bij het dorp. Nu er corona is, vind ik wel dat het toiletgebouw wat vaker schoon gemaakt moet worden en er moeten ontsmettings dispensers opgehangen worden, juist in september. Ook het toiletpapier was vaak op. Het restaurant heeft een leuke menuekaart. Goed eten voor een schappelijke prijs.

Mooie tent in een mooie omgeving

We hebben een fijn verblijf gehad op de camping. Een verbkijf in een safaritent is zeker een aanrader. De speeltuin vooraan de camping viel erg in de smaak.

Prima naar de zin op plaats op veld K Alle nodige voorzieningen aanwezig Zelfs WiFi ( streamen moeilijk) netjes opgeruimd en schoon Van het toiletgebruik ( erg verouderd) hebben we vanwege Corona geen gebruik gemaakt Komen vast terug

Mooie ruime plaatsen en centrale ligging.

Vriendelijke eigenaren van Chinese afkomst, en prima eten in het restaurant. Veertien dagen hebben we daar een goed verblijf gehad, met prachtige fietsroutes/knooppunten in de omgeving. Zwembad en terras restaurant moeten beter schoongemaakt worden.

Beste camping van Nederland

Vriendelijk en schoon

Gezellige camping keurig onderhouden en schoon toiletgebouw.

Een camping waar je je thuis voelt. Vriendelijke ontvangst. Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk receptioniste en goed verzorgde standplaats met stroom, water en afvoer.

ivm Corana hebben wij geen gebruik gemaakt van het sanitair, omdat wij een luxe camper hebben met alle voorzieningen.

We hebben een hele fijne vakantie gehad!!

We hadden een prima grote plek. Mooi sanitair en een prima prijs

Fantastische camping

Fantastische camping prima prijs kwaliteit verhouding prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen keurig net en schoon sanitair ondanks de drukte, zeer vriendelijke medewerkers op de receptie.

We hebben er een fijn verblijf gehad, en het weer was ook fantastisch

Plek 24 was net groot genoeg als comfort plaats. Het grote sanitair gebouw is lux en schoon. Het douchje voor is slecht, maar het toilet is er voldoende. Vriendelijke dame bij de receptie. Een prima restaurant, heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs.

Plezierige camping.

Fijne camping. Sympathieke medewerkers. Mooie omgeving waar veel is te doen. Stonden op het achterste veld. Vrije keuze. Geen genummerde plaatsen. Ruimte genoeg. Geen grote bomen dus lekker genieten van de zon. Was aangenaam begin september. Het sanitair gebouw op het veld is wel toe aan vernieuwing.

Company details

2 Wylerbaan A