Prima voorelkaar

Was ondanks de drukte fijn dat er een mooi plekje voor onze vakantie week werd gevonden. Nog iets om vakantie gangers met campers op te attenderen als ze door hun navigatie door het centrum van Arnhem gestuurd worden volgt bij de oudere diesels een boete van €104,00. Wij wisten het niet en kregen de boete op de mat. Ook Nijmegen wil een grote milieu zone realiseren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Goede locatie

Ideaal uitgangspunt voor tochten in de omgeving. Wel druk overal. Ruime standplaats op het veld.

Goede camping om de omgeving te verkennen

Prima camping, speeltoestellen voor kleine kinderen zijn alleen aan vervanging toe.

Camping de Oude Molen maakt ons altijd blij

Fijn om in Groesbeek te zijn. Fijn om de omgeving te mogen genieten Fijn om op het weiland te staan Altijd vriendelijke receptie We kwamen al vaak en blijven graag terugkomen

Prima camping met mooie ruime plaatsen, vriendelijk personeel.

Een verademing deze camping. Prima, voldoende en schoon sanitair waar je zelf uitmaakt hoelang en hoe warm je doucht. Op de meeste campings is het water niet behaaglijk en de tijd is vaak te kort. Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam en in het restaurant is het eten voortreffelijk en voldoende. Al met al aan te bevelen en we komen graag nog vaker.

Een mooie camping met geweldig goede toiletruimte

Bij aankomst hartelijk ontvangen. Schone en ruime plaatsen.

Prima camping vriendelijk en behulpzaam personeel

Wij hebben het heel fijn gehad jammer dat je elke ochtend het dorp in moet voor broodjes.

Keurig park, rustig en ontspannen in september.

Keurig aangelegd en onderhouden park, rustig en ontspannen in september. Helaas geen mogelijkheid om 's morgens verse broodjes te kunnen kopen. 4-persoons chalet netjes en praktisch, minpuntje is wel het erg 'nauwe' toilet (ws missertje in het ontwerp)

Fijne en nette tent op een fijne en nette camping in een mooie omgeving. Echt top

Prima verblijf doorgebracht op het park

Bij aankomst vriendelijke ontvangst door receptie medewerksters en ook gedurende het verblijf vriendelijke benadering. Hoewel het park een hoge bezetting had halverwege september was het op het park heel rustig. Wij hebben op het park prima dagen doorgebracht.

we hebben, mede door het mooie weer, een fijne week gehad

het is alleen jammer dat de plaats, B21 en omgeving zo vuil was, terwijl in 2017 toen wij er ook stonden het schoner en de ondergrond beter was. Nu was het moeilijk om de caravan waterpas neer te zetten. Desondanks hopen we weer te komen. Zijn jullie het hele jaar open?

Het chalet was goed. Voldoende van alles alleen de 3 deuren van de slaapkamer douche en W.C zaten iets te dicht op elkaar moest eerst een deur dicht anders kon de andere niet open.Toen we kwamen werkte de afzuigkap niet de volgende morgen gemeld en de zelfde dag gemaakt. Perfect.

Geweldige verrassing!

I.v.m. Corona moesten we dit jaar 'uitwijken' naar Nederland en kozen we voor 'De oude Molen. De camping kenden we van eerdere bezoeken en ondanks dat hier en daar de gebouwen om een kwastje verf vragen, zijn de bubblebaden aan vervanging toe, was de kwaliteit verder als vanouds met alles erop en eraan. Grote verrassing was het restaurant dat in eerste instantie de indruk gaf van een gepimpt cafetaria maar door de Chinese inbreng bleek de kwaliteit en de smaak super en onder leiding van de zeer vriendelijke Ying Mei Zheng een schot in de roos. Ik heb van mijn leven nog nooit zulke lekkere sparerips gegeten met als hoogtepunt het Chinese fondue dat dit jaar voor het eerst mogelijk was. Samen met het zwembad en voor september schitterend weer hadden we een heerlijke vakantie op deze camping, gelegen in dit prachtige landschap van het rijk van Nijmegen. Verbeterpuntje: ondanks dat het sanitair meerdere malen per dag correct werd gereinigd misten we de, in deze tijd noodzakelijke desinfecterende gel in de sanitaire voorzieningen.

Prima vakantiepark

Prettige accommodatie in mooie omgeving. Service uitstekend.

Kan niets bedenken wat anders zal moeten

Fijne camping

Hebben 10 dagen op veld 4 gestaan. Super uitzicht en ruimte. Komen volgend jaar terug.

Nette en fijne camping

Gunstig gelegen camping met goede comfort plaatsen. Sanitair nog steeds goed, hoewel er al jaren niets is veranderd. Vriendelijke ontvangst en met de acsi kortingskaart netjes geprijsd. Leuke omgeving om te fietsen, of om Duitsland in te gaan. Groesbeek is beloopbaar vanaf de camping en is een gezellig plaatsje met ook nog diverse eetgelegenheden en bovendien 'wijnboeren' in de buurt. Leuk!

Fijne nette camping

Ruime plekken. Mooi sanitair. Vriendelijk personeel.

Zoals te verwachten voor die prijs

Check inn: Waardeloos, we arriveerden om 14:15, konden niet alvast inchecken, dat kon pas vanaf 15:00 uur. Niet handig om met Corona iedereen pas vanaf 15:00 uur in te checken. Gast voor mij die ook te vroeg was kon op de camping parkeren, ik moest mijn auto buiten het terrein zetten bij het vrijheidsmuseum. Heel raar. Accommodatie: Oud en vergane glorie. Muffe lucht en schoonmaak onvoldoende. De bedden waren ronduit bedroevend. De 6-persoons huisjes waren wel ruim kwa woonkamer en het zitgedeelte was verder prima. Goede banken om op te zitten. Keuken van de juiste benodigdheden voorzien. Zwembad: Zoals verwacht van de foto's op de website. Gelukkig zaten wij in een rustige periode anders is het zwembad veel te klein. Restaurant/terras: Bediening aan tafel in het restaurant was prima, maar wat drinken op het terras moest je zelf halen. Eten: Het eten in het restaurant was niets op aan te merken en voor gangbare prijzen. Conclusie: Een weekje weg gedurende Corona, dan mag je niet klagen voor deze prijs.

Het was ok

Vond jammer dat al de activiteiten gestopt waren in de periode dat we er waren. Voor de rest het park is goed gezellig. Wel vreemde figuren die door het park heen en weer lopen en blijven staren. Dat was niet fijn. Het is de moeite waard om het park weer te bezoeken tijdens activiteiten periode.

Heerlijke camping

Zeer nette camping met goede animatie voor de kids in de vakantie periodes. Nette toiletgebouwen. En veel leuke speeltuintjes voor de allerkleinsten.

Een gezellige ruim opgezette camping

Wij voelden ons op ons gemak op de camping. We hadden voldoende ruimte om en in de caravan. Leuke acties bij het restaurant. Vriendelijk personeel. Goed geregeld met de corona maatregels Ligging voor ons ideaal. Wij hebben een top vakantie gehad. Een campingwinkel was er niet, maar op loopafstand ( ca.10 minuten ) waren er diverse supermarkten en winkels in het dorp met gezellige terrassen.

Mooie camping.

Enkele dagen hier vertoeft. Mooie en ruime staanplaatsen,sanitair is prima.

Goede ligging, sanitair gebouwen netjes onderhouden en schoon.

Geweldige service van alle medewerkers incl directie.

Voor ons als gepensioneerd echtpaar een geweldige camping. Ligging tussen 7heuvelenweg en Groesbeek is zeer mooi.

Company details

2 Wylerbaan A