fijne camping, mooie omgeving

fijne camping.

Klein rustig park met vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Ook het restaurant is goed met billijke prijzen. Ik kan het zeker aanbevelen en kom er volgend jaar dan ook terug. Dit alles ondanks de Corona en dat mocht de pret niet deren

Prima camping, voor herhaling vatbaar.

Wij zijn bekend met deze camping. Meerdere keren hebben wij hier gestaan met een vouwwagen. Dit jaar voor het eerst een safaritent geboekt. Prima keuze. een tent met "alles erop en eraan" Vriendelijk personeel en nog steeds een fijne camping.

heel net sanitair

De comfortplaatsen zijn heel fijn, afgescheiden door hegjes. Goed verzorgd, net sanitair. Goede afwasgelegenheid.

Een goede camping.

Een goede camping in een prachtige omgeving

Wij komen weer!

Aardige medewerkers.

Prima camping

Mooie staanplaatsen. Goed restaurant met vriendelijk personeel. Goed ontvangst en goede behandeling receptie. We komen nog wel eens terug.

Prima verblijf op een mooie plek

Had 6-persoons chalet: ruim, schoon en voorzien van alle basisbenodigdheden. Klein terras. Chalets staan wat dichter op elkaar maar niet hinderlijk. Kan me wel indenken dat camping zeer druk kan overkomen in vakantie. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen

Een heel fijne camping voldoende ruimte alleen een opmerking de toiletten worden redelijk goed schoongemaakt maar blijven veel te nat en daardoor ook te glad en dat is niet fijn

Fijne camping. Komen we al 10 jaar.

ondanks dat we het een fijne camping vinden een opmerking. Het sanitair mag wel een upgrade hebben. Is wel schoon maar straalt het niet uit.

leuke camping

Onze ervaring dit jaar is dat er te weinig controle op het park is, er worden te veel honden op het park uitgelaten worden, er steeds meer auto's te hard heen en weer rijden en er bij plekken te veel auto's staan En het sanitair mag schoner en er moet beter naar gekeken worden wat vervangen dient te worden zo was dit jaar weer dat de kinderdouches niet best waren of veelste heet, of ze worden niet warm net zoals de familie douches die werd niet warm. Verder hebben wij wel weer een super leuke tijd gehad met de kinderen ook qua animatie voor de kinderen was dit jaar weer geweldig zoals vanouds

Mooi en gemoedelijk park

Het vakantiepark de Oude Molen ligt centraal tussen centrum van Groesbeek en fiets- en wandelroutes in het Zeven Heuvelen circuit. Park ziet er verzorgd uit, ontvangst receptie ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire voorzieningen top. Waar vind je een aparte ruimte om te koken? Komen zeker terug.

Prettig en vertrouwd vakantiepark

Overal valt iets op aan te merken, of je nu in Groningen of Drente of Zeeland naar en camping gaat er is altijd iets wat verbeterd kan worden. De coronatijd is voor elke camping een zaak waar mee omgegaan moet worden. De een vind dit oke, de ander vind dat het beter kan. Wij komen al jaren op deze camping en naar tevredenheid. Een advies wil ik graag toevoegen, maak het zwembad toegankelijker voor oudere mensen. Een aflopende trap aan de ondiepe kant geeft oudere een eenvoudigere mogelijkheid om het water in en uit te lopen.

Prima, als vanouds, vertrouwd

In een prachtige omgeving bevindt zich een gezellige familiecamping waar wij al 8 jaar komen. We zien dit jaar een duidelijke opkomst van achterstallig onderhoud. Veel veldjes zijn niet op tijd of onvoldoende ingezaaid waardoor water zijn weg niet goed kan vinden in de bodem. Het sanitairgebouw verliest zijn glorie. De voormalige aquarium is geen toegevoegde waarde. Het zou beter zijn een mooie opgeruimde centrale hal te hebben. Het Wifi-netwerk zit aan de rand van zijn capaciteit. Een overdekte ruimte waar elektrische fietsen (tegen meerprijs) kunnen worden gestald en opgeladen zou een nieuwe aanvulling kunnen zijn. De auto moet ondergeschikt zijn op het park, dat is niet altijd bij iedereen het geval. Een familie parkeerde laatst 4 auto's op een kampeerplaats en de nieuwe kampeerders die deze kampeerplek hadden gereserveerd moesten uitwijken naar een andere plek. Op zo'n moment moet je als campingbeheerder handhavend optreden. Het schoonmaken van het sanitairgebouw gebeurde heel frequent, maar niet altijd optimaal. Het mobieltje won vaak aan belangstelling bij het schoonmaakduo. De uitrit van de camping blijft een zeer vervelend onderdeel van de infrastructuur. Verplaatsen naar Veld K met een uitrit nabij het museum, is elk jaar weer ons advies. Tot slot: Wij hebben ons om al het bovenstaande geen enkel moment bekommerd en drie prachtige vakantieweken doorgebracht in dit mooie stukje Nederland. Zie de genoemde opmerkingen vooral als opbouwende mogelijkheden en kansen. Hartelijke groeten

Leuk park met geweldige service

Heel leuk park en geweldige medewerkers die er alles aan doen om het je naar je zin te maken.

Gezellig weekend

Prima camping met prima faciliteiten voor een weekend met vrienden

Wij vonden het heel gezellig en ook steeds mooi schoon.

Een speciaal compliment voor het restaurant, voor de vriendelijke bediening en de prima keuken met betaalbare prijzen. Het feit dat het hele logeerbedrag van tevoren voldaan moest worden vonden we niet sympathiek. Hopelijk was dat geen gewoonte maar kwam dat door de Coronacrisis.

Was prima

Park ruim opgezet, wel oude stacaravans ertussen, jammer. Het bankstel was duidelijk aan vervanging toe. Bed was goed. Het restaurant was ook prima, lekker gegeten en het zag er netjes uit. Prachtige omgeving, heerlijk om te fietsen. Mooi. Dicht bij Groesbeek..

Prettig

Best prima voor een paar dagen.

Wij verbleven op camping de Oude Molen. Het camping terrein is keurig opgezet. Voor een gezin met twee kleine kinderen vinden we twee dingen belangrijk; zwembad en sanitair. Zwembad: Het tijdelijke? corona paadje naar het zwembad liep best steil omhoog over kiezelzandstuk. Met wandelwagen bijna niet te doen. Als ik zowel op zaterdag en zondag middag zelf maar de plastic troep uit het peuterbad raap en de bladeren voor de filter weghaal, dit keurig op een 2! hoopjes op de rand van het peuterbad leg, vind ik het bijzonder als dezelfde hoopjes er op woensdag nog liggen! Word het zwembad dan niet bijgehouden of zo?? Zo lag er ook twee dagen een lipje van een blikje bij de uitgang van de glijbaan. Op dag drie had iemand het keurig op een pilaar gelegd. Daar bleef het de rest van ons verblijf ook liggen. Het laatste deel van de glijbaan was best wel erg ruw. Sanitair. An sich prima om een stukje kunstgras bij de ingang van het sanitairgebouw te leggen. Maar dat stukje kunstgras zit vol met troep en had al 3 jaar geleden vervangen dienen te worden. Zo ook voor de droogloopmat die daarna komt, of wat dit dan ook voor had moeten stellen. De douchekop in de familiedouche zou heel graag een keer ontkalkt willen worden. Men doet zeer zeker moeite om het schoon te houden, maar als je dweilt kun je dat op twee manieren doen, vochtig of kletsnat. Bij de Oude Molen kiezen ze voor het laatste. Zelfs met de tropische temperaturen van afgelopen week duurde het meer dan een halve dag voor de vloer ook maar een beetje droog was. Als er dan drie campinggasten overheen lopen, die niet hun voeten hebben kunnen vegen omdat zowel het kunstgras als de droogloopmat aan vervanging toe zijn, kun je je voorstellen hoe het er dan uit ziet? In de toilet liggen overigens witte tegels..... Onze dochter schommelt graag, maar een schommel hebben we niet gevonden. Voor het meenemen van een flesje water, een blikje ijsthee en een blikje bier betaalden we 7,50 Euro in het restaurant.

Uitstekend verblijf en service van de medewerkers van De Oude Molen

We hadden een comfortplaats gereserveerd voor een verblijf met onze caravan. Volledig onverwacht werd 1 dag voor onze vakantie mijn man in het ziekenhuis opgenomen met een zeer ernstige aandoening. Na ontslag uit het ziekenhuis, waren we niet in staat zelf onze caravan naar de camping te brengen. Op mijn verzoek heeft De Oude Molen ervoor gezorgd dat de caravan werd opgehaald uit de stalling en op de door ons gereserveerde plek gezet. We hebben tijdens ons verblijf een week bijgeboekt, de dagen die wij later waren aangekomen vanwege verblijf in het ziekenhuis kregen we van hen cadeau. En aan het einde van onze vakantie is de caravan weer keurig teruggebracht naar de stalling. Niets dan lof, een "warme" douche! Zeer schone camping met slimme oplossingen om te voldoen aan de corona regels. Enige kleine minpuntje: we waren er tijdens de hittegolf. Het zwembad was voor 50+ ers open van 8.00-9.00 uur 's ochtends. De rest van de dag was gebruik van het zwembad voorbehouden aan kinderen en hun ouders. Wij zijn 60+ ers. Gezien onze leeftijd konden we dus helaas niet gaan zwemmen op de tijden dat het super warm was.

Mooie camping

was een mooie goeverzorgde camping. Geen 5 sterren omdat we het jammer vonden dat het babybadje in de speciale sanitairuimte voor kinderen de hele week defect is geweest.

Fijne gezinsvriendelijke camping.

Heerlijke vakantie, leuke animatie, goed en schoon sanitair. Goed eten bij het restaurant. Vriendelijk personeel

Alleen vervelen dat de kinderbadjes in het grote gebouw continu geen warm water hadden 2 weken

Leuke camping

De camping oogt vriendelijk. Het zwembad is te klein, endaardoor is de hygiëne twijfel achtig. Ruime comfort plaatsen. Tuinonderhoud moet beter tijdens het zomer seizoen.

Company details

2 Wylerbaan A