Super vakantie op de oude molen

Fijne camping, ruime plaatsen, schoon, vriendelijk en gezellig. Klein minpuntje is geen winkeltje voor verse broodjes in de ochtend

kindercampng

Een leuke camping maar meer geschikt voor gezinnen. Wij waren op doortocht met een camper wat voor 1 overnachting prima was.

Prima. Camping, waarbij alle facaliteiten aanwezig

Niks op aan te merken, kinderen geven wel aan dat water glijbaan aan vervanging toe is. Heb zelf inderdaad ook gemerkt dat het gevoelig is en je er beurse plekken van krijgt.

Mooie camping fijne sfeer

Het was een gastvrij ontvangst door mede camping bezoekers en we hebben genoten van de mooie plek. Douches hebben een wat lage wateropbrengst voor vrouwen om de haren goed uit te kunnen spoelen dat was de enige opmerking die we kunnen geven.

Koude douches en het veld werd weinig betrokken bij de animatie. Alleen de zoektocht kwam even langs

In eerste instantie komen we een leuke camping op. We worden naar een veld gezet wat opzich geen probleem is, want het veld was prima. Er waren genoeg waterkranen en stroom. Het sanitair op het veld was niet weinig, het was niks. Doet echt af van de camping, zonde. Het andere douchgebouw was een mooie opzet echter in de kinderdouche was het water koud. Rondom de corona in het zwembad en op het terrein was de 1,5 m niet te hanteren. Mensen hielden zich er niet aan. We hebben een leuke vakantie gehad, maar deze punten ons en we erg jammer.

Super camping

Wij hebben twee weken op jullie camping gestaan met eigen caravan. De plekken zijn niet echt ruim, maar goed te doen!! Onze kids van 12 en 15 hebben zich prima vermaakt. Fijn zwembad, met name de glijbaan. Op de warme dagen wel een beetje druk bij het zwembad. Wij hebben dit niet als lastig ervaren. Super animatie, wat hebben ze genoten van Jordy. Spooktocht, treinroof, bingo, buikschuiven, filmavond, zwembad - disco, alle andere sport en spelactiviteiten te veel op allemaal op te noemen. Toilet voorzieningen werden een paar keer per dagen schoongemaakt. Zagen er netjes uit. Het dorp Groesbeek op fiets en loopafstand goed te doen. Mooie groene omgeving. Wij hebben meerdere leuke uitstapjes gemaakt. Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt voor de fijne weken.

Krijgt niet wat je boekt

Via de website comfortplek 24 geboekt, hoekplek i.v.m. lengte camper (8 meter). Plattegrond op website wijkt af van de praktijk. Plek bleek een kleine tussenplek te zijn. Kreeg de camper met veel moeite erop. Email gestuurd en kreeg als antwoord "wat vervelend". In de beschrijving staat voor een comfortplek ca 80 m2. Deze plek was ca 60 m2. Weer email gestuurd en als antwoord "wat vervelend nou". Zo'n antwoord stuur je naar een 5 jarige, niet naar iemand 66 jaar. Nooit meer naar toe.

Leuke vakantie gehad!

De service was goed, zeer vriendelijk personeel, de animatie was voor de kinderen super leuk! Enige minpunt de douches(zijn wat verouderd) Voor de kinderen is wel een hele gave sanitair afdeling gemaakt, de kinderen gingen daar graag naar toe! Onze comfort plek was ruim.

Verrassend

Wij hadden een heel mooi plekje op deze camping geboekt, er was goed naar onze wensen geluisterd. Het sanitair had wel wat vaker schoongemaakt en bijgehouden mogen worden, regelmatig was het toiletpapier of de zeep op. De douches waren vaak ook niet schoon, veel haar in de putjes. Misschien handig om in ieder douchevertrek een afvalemmertje neer te zetten?

Prima camping

Prima camping. Jammer dat er zo hard word gereden door auto's en fietsen. Ook dat er nog na 23.00 uur auto's en brommers cq scooters rijden. Ook vonden wij het zwembad erg troebel en niet schoon, en worden de eigen voorwaarden betreffende de corona niet nageleefd en gecontroleerd. Verder personeel en horeca heerlijk en erg vriendelijk.

Lekkerrrrrr genoten

We hebben veel in de buurt bij de camping gewandeld en gefietst. En zeker van het lekkere weer genoten op de camping

Prettige mobile home, maar te druk in het zwembad

Mijn gezin en ik hebben ons prima vermaakt op de camping. We vonden het erg prettig om een stuk grasveld voor onze mobile home te hebben waar we met de warme dagen zelf voor wat verkoeling konden zorgen. Wel misten we een degelijke parasol bij ons huisje en vond ik het persoonlijk jammer om te zien dat de Corona-regels bij het zwembad niet werden nageleefd waardoor het echt té druk was tijdens een groot deel van de dag.

Leuke, compacte camping in een prachtige omgeving.

Alles aanwezig. Voor de kinderen speeltuinen + trampolines (bijna een must voor de kids tegenwoordig). Fijn zwembad, restaurant, en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpuntje: sanitaire voorzieningen op veld K. Dit is wel aan vervanging toe. Het werkt wel allemaal.

Goede camping

We stonden op het extra veld Sanitair was daar niet zo heel super

“Een echt familie park”

Wij hebben zeven nachten verbleven op de camping. Onze camper stond op het basisveld. Fijne , rustige, ruime plaatsen. Hoofdsanitair was netjes en schoon. Mooie omgeving.

Het park is netjes schoon

Onze ervaring is goed te noemen, Schoon en netjes. Wel laat hier en daar de WIFI je in de steek. Wij keren volgend jaar weer graag terug

Een mooie locatie

Een mooie camping, goed sanitair en leuke activiteiten voor jonge kinderen. Zwembad gaf qua geluid wel wat overlast.

Weer volop genoten van een mooie vakantie op een gezellige camping in een prachtige omgeving

Vanwege de Corona-crisis dit jaar toch maar in Nederland gebleven en voor de derde keer gekozen voor camping De Oude Molen. We hebben weer erg genoten van de mooie omgeving, waarin ontzettend veel te doen is. We zaten in een 6-persoons chalet. Deze was iets opgeknapt ten opzichte van 2 jaar geleden, maar de puntjes op de i ontbraken (losse plinten, douchedeuren die moeilijk sluiten, een deur die ontbreekt, sluiting vriesvak mist). Wanneer er melding wordt gemaakt, worden de meeste dingen echter wel snel verholpen. De animatie was weer top dit jaar! Stukken beter dan 2 jaar geleden. Een goede keuze om Jordy hiervoor weer in te schakelen. Erg gevarieerd en hij pakt echt uit! Ook erg leuk voor tieners. Wij hadden het geluk om zowel de spooktocht als de treinroof mee te maken. Superleuk! Verder is de camping zelf ook opgeknapt ten opzichte van 2 jaar geleden. Het groen krijgt meer aandacht. De speeltuin is wel zo langzamerhand aan vervanging toe. Het ijzer steekt zowat door het touw van de netten. En de achterste trampoline is niet diep genoeg uitgegraven. Dit is gevaarlijk. Randen in de glijbaan zorgen ook vaak voor pijnlijke glijpartijen, dus hier moet ook wat aan gedaan worden. Het peuterbad bevatte ook maar een klein laagje water. De camping zat helemaal vol, maar dit gaf geen problemen. Complimenten hiervoor! Kortom: er is nog wel wat te verbeteren, maar vooral veel positiefs. We hebben hier erg genoten!

Leuke schone camping

We stonden op een leuk veld met gezellige buren. Voor mijn zoon was het anders die is 13 en er waren erg veel kleine kinderen. Zwembad smis te klein omdat door warme weer teveel erin willen. Snack/restaurant top bij de receptie allemaal vriendelijk dus genoten!! Oja misschien in toekomst een bakkertje met broodjes op camping laten verzorgen dan helemaal vakantie!

Leuke kleine camping

veel activiteiten voor de jeugd.

Heb een paar fijne dagen beleefd

Mooie camping met op loop afstand winkels. Het enige wat fijn zou zijn een achteruit gang/ pad voor de hond uitlaten. En op open veld K van die bankjes plaatsen waar men aan kan Zitten als je met tent bent. Extra handig. Je hebt mensen die alles mee hebben of niet. Extraatje. Verder prima camping. Voor kids heel leuk. Shapoo.

een goede camping voor een kort verblijf.

Een schone camping maar een plek (A21) waar ik de schijt aan heb. Elke avond kwam er een zwerm vogels in de boom op deze plek en die de hele tent en caravan onderscheten. Een vieze bedoening en veel werk om alles bij vertrek weer schoon te krijgen. Voor het overige hebben we ons verbaasd over de schoonmaak van de toiletgebouwen. We zijn gewend dat elke ochtend de gebouwen schoongemaakt worden door een deel volledig af te sluiten en de hogedruk reiniger er door te halen, de vloeren af te nemen etc. Hier wordt er langdurig met de stofzuiger een rondgang gemaakt, gaat het toilet bezoek er gewoon tussen door en poetsen de dames met een spuitbusje en een handdoekje de toilettafels en spiegels.

Gemoedelijk en gezellig

Goede service, netjes en schoon

Gezellige camping, zeker voor kinderen

Jammer dat de kinderboerderij er niet meer is, misschien handig om uit de beschrijving te halen. Leuke diversiteit aan speeltoestellen, waarvan een aantal gedateerd en onderhoud behoeven. Leuk zwembad met glijbaan.

Prima vakantie in Coronatijd

Toilletruimtes en doucheruimtes laten te wensen over vies oud en onverzorgd Park zelf prima echter kampeerplaatsen op veld B erg krap auto met caravan van normaal formaat

Company details

2 Wylerbaan A