Fijne camping, hoofdgebouw sanitair is uistekend. Op groot kampeerveld weing waterkranen.

Ideale ligging

Ideale verblijfplaats tijdens de Nijmeegse Vierdaagse

Buiten de Vierdaagse (8 jaar achtereen) hebben wij niet veel ervaring met dit park. Dit jaar was het voor het eerst ivm niet doorgaan vd vierdaagse, ook goed bevallen.

Vriendelijk ontvangst, goede service bij oplossing probleempjes

Nette, wat gedateerde stacaravan (chalet). Ruimte genoeg. Kapotte luxaflexen, veel !!! te kleine toilet door idioot grote wasbak in het toilet . Verder netjes en schoon. Snelle hulp en oplossing bij technische probleempjes

geweldig

De camping stond vol, veel mensen van de 4 daagse. In het restaurant netjes reserveren, ieder veilig op afstand, maar belangrijkste is dat het eten super goed was, met name hete kip is aanrader, vriendelijke bediening. Receptie, vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn groot genoeg, slecht 8 tv zenders. Goede Wifi In het grote sanitair gebouw was de gehele dag een schoonmaakster, het gebouw was ondanks grote drukte zeer schoon. Voor mijn kleinkinderen speciale kinderdouches in Eftelingstijl. Goede afwasruimte, soms wachten omdat helft maar in gebruik was ivm Corona. Kook en was ruimte ook oke. Animatie was gericht op kinderen, treinroof, spooktocht spectaculair, game dag en goochelshow waren perfect. Weer was oke, dat scheelt, zwembad door Corona op verschillende tijden voor verschillende groepen. In de omgeving veel te zien aangaande de oorlog, Maas en Waal, Nijmegen, bootje varen op Mookse plassen. Kortom een geweldige camping alleen is 2 weken te korten, hadden nog wel 2 weken willen blijven. Zeer vriendelijk personeel. Zeker aanrader

Vriendelijke actieve medewerkers

Kleindochter 4jaaroud 15 minuten zoek, medewerkers komen in actie gaan gelijk met 3 karretjes en meerdere medewerkers lopend opzoek en weer gevonden (zich van geen kwaad bewust was gewoon aan het spelen ). TOPPERS BEDANKT

Dankzij perfecte locatie en vriendelijk personeel een krappe voldoende

Door omstandigheden vertoefden we in een mobil home ipv op een camping plaats . Hierdoor misten we veel gezelligheid. Daarnaast vonden we 3 zeer smalle en niet op wat vollere mensen ingestelde, deuren op nog geen vierkante meter in t mobil home echt niet kunnen. Het toilet was gewoonweg te klein . De WiFi liet te wensen over. Hopelijk verbetert dit inderdaad met 5 extra wifipunten. Gezegd moet worden dat al t personeel heel vriendelijk was! Als we op de camping hadden gestaan hadden we ongetwijfeld een veel positievere ervaring gehad.

Slechte sanitair

Aan de muren en op kranen zit houd vet op Zeker in deze tijd mag me dit toch niet meer verwachten Op tijd kon je dit schoonmaken nu zal je diep in de buidel moet graaien en schoonmaak aanpassen of ander in huren

ERG DRUK EN SLECHT ONDERHOUDEN.

wij vonden het erg druk en slecht onderhouden, ook het toilet gebouw werd slecht schoongemaakt, na jaren gebruik te hebben gemaakt van deze camping zijn we niet meer van plan om nog eens te komen.

Het is een fijne camping en zoals altijd gezellig. Het restaurant mey terras is ook top goed en lekker eten tegen een betaalbare prijs. Een camping om aan te raden bedankt voor de fijne week vacantie.

Super leuke vakantie!

Super leuke camping! Mooie omgeving, vriendelijke eigenaren die er echt van alles aan doen om het hun gasten naar hun zin te maken, leuke animatie, lekker restaurant het park, ruime chalets 6 persoons iets gedateerd maar wel ruim en schoon en van alle gemakken voorzien en een leuk zwembad. De kids hebben het er super naar hun zin gehad, dus wij ook! Groetjes uit Zoetermeer

Nette schone camping, leuke animatie. Speeltuintje op ons veldje viel wat tegen. Een schommel zou ook een mooie toevoeging zijn.

Leuke dynamische camping.

M.u.v. Winkeltje is alles aanwezig voor een heel leuk verblijf. Leuk zwembad en voldoende animatie. Wij hebben genoten.

Prettige vakantie week gehad.

Top.

Solide, niet modern, maar wel schoon !

Prima verblijf als uitvalsbasis voor omgeving (incl. Duitsland) en volgend jaar weer de vierdaagse...hopen we.... Oude Molen restaurant is beter dan park-restaurant; maar verschilt ook in prijs. Is maar net wat je wil. Sushi en Italiaan zijn in Nijmegen ook bij de hand immers en prima van kwaliteit. Zwembad is niet groot maar prima in orde incl. glijbaan en peuterbad. Niet te druk. Goed onderhouden qua groen. Geen last van vliegen.. ook altijd fijn. Voldoende privacy rondom; ook voldoende zon mogelijk. Groesbeek is geen big city maar heeft basaal alles; incl. terras :)

Goede Leuke Gezellig Camping

Een leuke en gezellige Camping. Wel zou ik persoonlijk wat meer kinderactiviteiten voor verschillende leeftijdscategoriën doen.

Prettig

Hele fijne camping is schoon en alles werk naar behoren. Ps er zal misschien wat afval bakken geplaatst mogen worden zeker ook voor honden afval. Verder niets tekort en allen super vriendelijk .

Leuk park met mooi zwembad

Na onze vakantie naar het buitenland te hebben verzet, kwamen we uiteindelijk via een mooie aanbieding bij Vakantiepark De Oude Molen terecht. Online leek het een leuk park en dat was het ook. Wij sliepen in een 6persoons chalet met lekkere bedden en een leuke picknickbank voor de deur. Het zwembad was heerlijk en perfect voor onze 3 kinderen van 9, 7 en 4. Ook de treinroof op woensdagavond was hilarisch. In de omgeving is ook zat te doen en te zien, speciale vermelding voor www.fietsenophetspoor.nl: echt een aanrader!

Prima camping

Wij hebben er een midweek met de tent gestaan. Helaas werkte het weer niet echt mee. Toch hebben de kinderen zich er prima vermaakt. Sanitair was schoon, vriendelijk personeel. Mooie omgeving waar genoeg te doen is. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekende plek

Ruime kampeerplek, heerlijk gestaan. Super schoon toiletgebouw. Veel faciliteiten, zoal kookplek. In het restaurant een lekkere eenvoudige kaart.

Hagen zouden hoger voor meer privacy

Heel prettig!

Gewoon goede camping met ruime comfortplaatsen, schoon sanitair, cafetaria enz. Eigenlijk alles wat nodig is en het stadje Groesbeek is op loop afstand.

Heerlijk weekje weg

Vriendelijk personeel, schone accomodatie en een goed restaurant. De locatie van het vakantiepark ligt in een prachtige omgeving. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

De nieuwe eigenaren hebben de camping wat mij betreft volledig verpest

In de afgelopen 12 jaar zijn we zeker 9 a 10 keer op De Oude Molen geweest. Elke keer was het een geweldige ervaring met de oude eigenaar Frans Belgers en de beheerder Niels. Dit jaar hadden we voor het eerst een huisje gehuurd. Huisje was op zich prima. Wel erg vies, maar daar stap ik nog makkelijk overheen. De nieuwe eigenaresse en haar man hebben onze vakantie echter flink verpest. Vanaf de 1e dag had ze het voorzien op de twee oudste kinderen die bij ons waren. Twee jongens van 16 en 17 die graag zonder ouders even samen wat wilden drinken in het restaurant. Van mij mogen die jongens af en toe een biertje drinken, maar uiteraard niet in de horeca van de camping. Het personeel zei echter dat ze moesten zeggen dat ze 18 waren, dan werd er wel een biertje voor ze geregeld. ook de eigenaresse vroeg of ze 18 waren. De jongens hadden wel zin in een biertje dus uiteraard zeiden ze ja. Zonder om het id bewijs te vragen kregen ze bier. Tot zover niets aan de hand. Toen de jongens na afloop nog even van de camping af wilden kregen ze te horen dat ze er niet meer op mochten als ze weggingen. Toen ik verhaal ging halen werd het een ja/ nee discussie die niet te winnen was. De 2e dag dronken de vier kinderen een frisdrank in het restaurant en kregen ze te horen dat ze snel moesten vertrekken want er werd drukte verwacht. Volgens mij zijn 4 kinderen ook gewoon betalende gasten, maar ze werden dus wederom weggestuurd. Toen ik ging vragen wat er aan de hand was begon de eigenaresse een hele tirade waar ik niet tussen kwam. Voor ons is dit absoluut de allerlaatste keer geweest dat we naar De Oude Molen zijn geweest. Erg jammer want het was altijd een perfecte camping.

Service en klantvriendelijkheid

Aardig, goed en snel geholpen bij de receptie. Hele vriendelijke mensen. Een 8 pers chalet geboekt wat er netjes uitzag. Het park is wat gedateerd maar heb het idee dat er aan gewerkt wordt. Zelf geen gebruik gemaakt van de faciliteiten maart als uitvalsbasis voor de omgeving. Groesbeek is op loopafstand een zeer leuk plaatsje, Nijmegen ben je ook zo. Kortom en prima plek

Mooie omgeving camping matig

Na ons verblijf van 3 nachten op veld K is het toch iets tegen gevallen. Vooral de herrie van een motor van het bevrijdings museum hield mij om de 10 minuten wakker op gegeven moment ben je zo moe dat je wel slaapt maar lange nachten heb ik niet gehad , ook was het een vreemde gewaarwording dat onze plaats met rood witte linten was afgezet terwijl we er nog een dag voor hadden gereserveerd. Ik denk niet dat we nog een keer boeken bij uw camping verder sanitair schoon maar simpel prima dus

Company details

2 Wylerbaan A