Goed en netjes

Alles was goed schoon. De WC is te krap. De wastafel is te groot Met 2 personen in een 4 personen mobiel home is goed te doen. De eettafel en de stoelen hoogte verhouding klop niet. Stoelen te laag of de tafel te hoog. Een prettige verblijf gehad. Restaurant ook goed

Prachtige safaritent

Ondanks het slechte weer, hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad in de safaritent.

Prima camping

Wij waren hier met onze camper. Prima plek om te staan, rustig. Mooi en schoon sanitair.

Een prima camping

Een prima camping , centraal gelegen, ruime plekken en goed sanitair. Vriendelijke ontvangst.

fijne verblijf gehad

Topweekendje gehad met de vriendengroep!

We hebben afgelopen weekend gebruik gemaakt van groepsaccommodatie Old Mill met onze vriendengroep. Het huis is voor maximaal 60 personen en wij waren met 20, dus we hadden lekker de ruimte. De kamers (vooral boven) zien er verzorgd uit en er zijn ruim voldoende faciliteiten om je zowel binnen als buiten te vermaken. Wij hebben in 3,5 dag niet eens alle faciliteiten gebruikt; zo veel is er te doen! Daarbij ligt het park in een prachtige omgeving. Een paar dingen zouden wel vernieuwing kunnen gebruiken, zoals de koelkasten/vriezers en het meubilair op het terras, maar verder is het echt helemaal top! Ook de medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Een fantastische safaritent!

Een compleet uitgeruste "glamping". Meestal zien de foto's er mooier uit dan in het echt. In ons geval was dit niet zo, wat een ruime tent! Het campeer gevoel van de tent, met alle luxe van een vakantiewoning. Behulpzame medewerkers. Koffiezet apparaat was defect, binnen 10 minuten stond er een nieuwe.

Fijne camping wij zijn er graag

Sanitair netjes houden zo zou ik zeggen ook vond ik fijn dat er op de ieder toilet een zeepdispenser hangt. De plaatsen zijn oké en de meisjes op de receptie erg vriendelijk We zijn er al vaker geweest op de camping en komen beslist weer eens terug want ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Heerlijke camping

Het is een heerlijke camping, vrij groot maar de camping is zo ingedeeld dat deze toch rustig overkomt. Wij stonden op het open veld, een mooie plek om te staan. Het sanitair is hier wel minder maar het grote sanitairblok is op loopafstand. Kortom een aanrader!!

Vriendelijke medewerkers, dichtbij Groesbeek, enigszins verouderde accommodatie

Wij hebben een fijne week gehad op Vakantiepark de Oude Molen. Het is een erg mooie, heuvelachtige, omgeving. Ook erg fijn dat je zo snel in het dorp bent. Het zwembad op het park is vrij klein, maar de kinderen hebben zich er goed vermaakt. Speeltuin is wat minder geschikt voor wat oudere kinderen. Trampolines zin ook niet vergelijkbaar met die we thuis hebben. Vriendelijke medewerkers op het park. Accommodatie (6 persoons) was erg ruim. Ook de badkamer. De douchecabine was moeilijk dicht te krijgen. De wc stroomde ook niet helemaal goed door. Ons kooktoestel functioneerde niet naar behoren, maar daar is de volgende dag (na melding) een nieuwe voor geplaatst. Wij hebben een prima verblijf gehad, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Ondanks de vreemde omstandigheden door de coronacrisis hebben wij weer een prima verblijf gehad!

We waren uiteraard op de hoogte van alle beperkende maatregelen door de corona epidemie, maar hebben geen moment getwijfeld om ons reeds lang geboekte verblijf te laten doorgaan. Uiteraard was het heel rustig, en troffen vooral gelijkgestemde mede campeerders, waarbij het hele coronagebeuren veel gesprekstof opleverde, maar als doorgewinterde camping bezoekers paste iedereen zich aan aan de omstandigheden. Als kleine compensatie waren de prijzen in het restaurant wat aangepast. Kortom we hebben een aangenaam verblijf gehad.

fijne camping

mooi gelegen, prachtige omgeving!

Wij komen hier al jaren en zijn tevreden. Sanitair gebouw erg schoon top En lekkere afhaal maaltijden.

Mooie camping in een supermooie omgeving

Nette camping in een supermooie omgeving

Fijne gezellige camping

Goede ontvangst, mooi sanitair, vriendelijke mensen, mooie ruime plekken

leuke camping met leuke faciliteiten voor de kinderen.

Eten was erg goed in het restaurant. Net ontvangst bij de receptie. leuke faciliteiten voor de kinderen, zwembad, speeltuin en speeltoestellen op het veld. Wel een maar... deze worden wat ouder en je ziet dat het niet altijd even goed onderhouden is. speeltuin oog wat slordig, lege plastic bekers etc. wat ik persoonlijk mis is een soort van kantine, barretje waar je s avonds wat kan drinken. dit kan wel in het restaurant maar deze straalt weinig sfeer uit.

Je word er goed geholpen.

Wij komen zeker nog terug.vriendelijk aan de receptie.

Prima camping, prachtige omgeving.

Prima week gehad op camping de oude molen. Douche voorzieningen zijn prima . Ruime plaatsen.

Ruime camping met comfortabele chalets

Ondanks t weer hebben wij ons prima vermaakt

Fijne ruime plaatsen

Goede dagen gehad op camping De Oude Molen. Wij mochten onze caravan plaatsen op een ruime comfort plek, geweldig!

Hele fijne week gehad

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding op vakantiepark in Groesbeek.

Wij hebben ons een week uitstekend vermaakt op bungalowpark de Oude Molen in Groesbeek. Voor mensen die niet alle toeters en bellen nodig hebben om zich te vermaken is het een uitstekend park. De chalets zijn prima onderhouden. Bovendien, als er toch een technisch probleempje is staat er in recordtijd een "Handige Harry" aan je deur om het probleempje op te lossen. De receptiemedewerksters zijn bijzonder vriendelijk en meedenkend. Er is een restaurant zowel op het park als net daar buiten, dus heb je geen zin in koken kun je daar prima terecht. Het park ligt op wandelafstand van het dorpscentrum. Er liggen honderden prachtige fietskilometers in de directe omgeving. De prijs - kwaliteitsverhouding van het gebodene is uitstekend !

Goede camping en fijn restaurant

Goede Betaalbare camping op hellend terrein. Soms lastig om camper waterpas te zetten. Water en stroom op eigen plek. Niet erg als de stop er uit klapt, want met een code reset je de boel weer. Leuk restaurant met vooral leuke prijzen. Kwaliteit van het eten is zondermeer goed. Voor nog geen €15 heb je een lekkere schotel. Voor kinderen speeltuin met speeltoestellen. Klein zwembad en peuterbad. Uiterst vriendelijk personeel

Matig

Wij stonden op vak K, apart van de camping. Oud toilet- en douchegebouw. Geen enkele container of vuilnisbak te vinden. Voor een zakje met vuil moet je naar de hoofdingang bij het afvaldepot zijn. Heb er geen problemen mee, als er geld gevraagd wordt voor een hond, maar zorg dan wel dat je er iets voor terugkrijgt een loophekje dat je snel van de camping af kan, een paar vuilnisbakken om het poepzakje weg te gooien. Ja, verouderd en matig onderhouden. 4 Amp is ook niet meer van deze tijd. De hagen moeten nodig geknipt worden en er ligt een modelwoning in een vijver, die er schandalig uitziet. Beste mensen van de Oude Molen: wat beter onderhoud, een frisse(nieuwere) toiletunit, en een loophekje om snel met de hond naar buiten te kunnen en jullie hebben een prachtige camping. Jammer dat dit door jullie niet gezien wordt.

Prima camping, dichtbij centrum en natuur

Mooie ruime plaatsen, mooie omgeving, dichtbij centrum en winkels.

Company details

2 Wylerbaan A