geweldig!!

ik kom al 21 jaar op de camping en het bevalt mij echt goed!! leuk en gezellig personeel, en er is de afgelopen jaren een hele boel veranderd in een goede zin. er is veel opgeknapt en dat zie je!

Wij hebben hier gekampeerd in 2018 heerlijke camping Super mooie staanplaatsen,fijne fietsroutes dicht bij de stad Nijmegen Een leuk dorp Groesbeek makkelijk te wandelen vanuit de camping We komen graag terug! Vriendelijk personeel.

Fijne rustige camping

Geweest half mei, in de coronatijd, weinig medecampeerders, plaatsen waren ruim evenals goede voorzieningen als electra, water en afvoer. Locatie is vlak bij het dorp.

mooi verblijf

Mooie camping netjes

Netjes en beleefd Goede ontvangst Afhaal Eten was goed

Mooie camping

Mooie camping, alles goed coronaproef geregeld. De laatste dag mochten we zelfs gratis een douche/wc gebruiken toen de camping wat leger was.

Nette, ruime en groene camping met goede voorzieningen

We hebben er met ons gezin (3 kinderen 11, 10 en 8) een nachtje gekampeerd. De camping is erg leuk: ruim, groen en met zwembad, goede voorzieningen (ook in corona-tijd), veel speeltoestellen en dichtbij het dorp. Twee minpuntjes: op het grote kampeerveld K ging een grote groep bij elkaar zitten praten dat tot 1.30 uur. Geluid draagt ver 's nachts en met een biertje erbij gaat het steeds luider. En de generator van het bevrijdingsmuseum achter de camping op veld K gingen elk kwartier aan. Dus let goed op de nacht en waar je staat met je tent.

Fijne camping

We zaten in Corona tijd op de camping in een self supporting caravan. Van de faciliteiten geen gebruik gemaakt. De dames van de receptie waren aardig en behulpzaam. Maar ja, we waren bijna de enige op de camping.

Prachtig aangelegd terrein

Vriendelijke ontvangst, mooi en schoon terrein

Fijne camping, mooie omgeving

Na tel. Reservering 2 nachten geboekt op een rustige camperplaats. Wel hebben we sanitaire voorziening erbij geboekt,wat heerlijk was. Ook lekker gegeten via een afhaal sevice. Vriendelijk personeel. Kortom het kon niet beter!!

Goede prijs / kwaliteit en prima camping.

Vriendelijke receptie en prima camping. Alles ziet er keurig en compleet uit.

Een heerlijke vakantie op een mooie groene camping

Goede service, snelle reacties. De camping is schoon, netjes en heerlijk groen.

Mooie omgeving en mooie sanitairgebouw.

De camping ligt in een erg mooie omgeving. Het sanitair gebouw is erg mooi sprookjesachtig aangekleed. De camping is ruim opgezet. Het 4 persoonshuisje was prima maar had wel enkle gebruikssporen waaraan te merken was dat ze al een tijdje staan en het toilet is te klein (of het fonteintje te groot).

Prima camping met vriendelijk personeel

Leuke vakantie gehad tijdens Corona periode met privé sanitair.

Top vakantie park

Hier met de pinksteren gestaan met 2 jonge kinderen. Alles super voor elkaar zelf in corona tijd . Prive toilet en douche kan je hier gewoon boeken . Zeer aardig personeel , als je iets vraagt word het gelijk geregeld . Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug.

Fijne camping

Alles aanwezig. Grote camping en toch rustig en gezellig. Ga zo door

Leuke camping

Leuke camping met zeer aardig personeel. We kwamen 's avonds aan en konden het slagboompasje uit een kluisje halen omdat de receptie gesloten was, dus prima geregeld! Bij het restaurant kon eten besteld en afgehaald worden. Sanitair was nog dicht ivm corona. Het zwembad was inmiddels wel geopend. De kampeerplekken zagen er goed verzorgd uit. Prima ligging dicht bij het centrum van Groesbeek. We kregen zelfs nog 25% korting op de prijs met Pinksteren.

Ook om heerlijk te eten

Vandaag ging ook hier het terras weer open. Alle maatregelen prima op orde kan ik zeggen. Fijne plek om te borrelen en aansluitend uitstekend gegeten in het restaurant. Voor iedereen wat wils op de menukaart. Fijne bediening, ook van buiten zijn de gasten welkom en zeer vezorgd.

Blijft een heerlijke plek

Maar 15 minuten van ons huis vandaan, toch kiezen mijn man en ik al jaren regelmatig De Oude Molen om van een lang weekend of midweek van het mooie weer te genieten. Wij staan graag op het veldje met basisplaatsen, omdat je hier rust en ruimte ervaart. In het verleden stonden we ook weleens dichter bij alle faciliteiten, maar dit vonden wij persoonlijk te onrustig. Het kerkje van Kranenburg is goed zichtbaar door het licht glooiende landschap, wat een mooi uitzicht geeft. De huidige eigenaren zijn zeer gastvrij en klantgericht.

Grandioos

Mooie omgeving, leuke camping, vriendelijke mensen, fijn sanitair

fijn

Wij Sonja en Jan . Wij hebben de Camping al meerdere malen bezocht . Een ons bekende mooi gelegen Camping met een fiets omgeving bij uitstek..Zelfs tot in de uiterste uiterwaarden van het rivieren gebied van de Waal en Rijn..Van Millingen tot Nijmegen.. Met vele mogelijkheden tot bezoeken van tal van vele mooie bestemmingen in de directe omgeving van de Camping.. Veel wandel mogelijkheden in de directe omgeving.. De Camping zelf is een prima verzorgde en schone Accommodatie. Landschappelijk gezien zijn er maar weinig campings in Nederland die er zo mooi liggen...

Heerlijk verblijf in de mooie safaritent.

We zijn goed geholpen en hebben een heerlijk meidenweekend gehad in de safaritent. Alles netjes en schoon! Zelfs in oktober was het qua temperatuur goed te doen, in het zit gedeelte stonden 2 kacheltjes. Een heerlijke camping en mooie omgeving om te verblijven. De safaritent is echt een aanrader!

Zo goed dat we weer terugkomen

Open en hartelijk ontvangst. Uitstekende schoonmaak.

Prima camping.

Prima camping. Fantastische omgeving om o.a. te fietsen.

Alles vraagt om onderhoud

Mooie camping Op een geweldige plek Maar alles vraagt om onderhoud Groen onderhoud zit geen visie op Toilet gebouw was in het verleden mooier zeker het centrale gedeelte is een kale vertoning Op camping velden zijn de stroom en tv aansluiting vergroeid in het groen

Company details

2 Wylerbaan A