voor herhaling vatbaar

op de comfort plaatsen veel ruimte, privacy en maar 6 plaatsen op 1 straatje. Dit is wat ons betreft ideaal om met onze hond te kamperen. Vriendelijk personeel, goed restaurant en sanitaire voorzieningen. Verder is het fijn dat je zo Groesbeek in kunt lopen...….meer hebben wij niet nodig en wij komen volgend jaar zeker terug!!!!

Mooie camping, kom zeker terug.

Vriendelijk en zeer schoon enz.

Héérlijke camping alleen jammer dat er nu zoveel polen komen.

Leuke camping we hebben toch wel genoten.

Super mooie camping

Erg mooie camping. Alles heel netjes en schoon. Mooie plekken gescheiden met een hegje. Toegangsweg wat vreemd, je moet een fietspad schuin oversteken om op de camping te komen.

Gezellige camping op lo opstand van Groesbeek

De camping is gezellig en heeft een prachtig sanitairgebouw. Mooie fietstocht langs een voormalige spoorlijn vanuit Groesbeek naar Kranenburg en Malden. Dagje naar Nijmegen is ook leuk.

Als thuiskomen

Fijne mensen Goed,sanitair Perfect restaurant waar bijna alles mogenlijk is

fijne camping lekker dicht bij het dorp. kom zeker terug. ga zo door

Lekker 4 weken op de camping kijk weer uit naar volgend jaar

Onze ervaring met de camping was geweldig

Alles was in de puntjes We komen zeker terug niet alleen de camping maar ook de omgeving om te fietsen en te eten BEDANKT

Prima camping met ruime plaatsen en uitstekend sanitair.

Camping heeft ruime plaatsen met alle voorzieningen op de plaats en uitstekend sanitair. Verder géén voorzieningen behalve een restaurant en een buitenzwembad (van beide géén gebruik gemaakt). Winkels en horeca meer dan voldoende in Groesbeek op loopafstand. De WiFi op de plaats (173) was zwak, soms géén signaal, in de caravan vooral s’avonds niet. Het aanbod tv zenders via de CAI kabel is ook mager en een aantal onduidelijk, tv Gelderland was regelmatig niet te ontvangen.

Mooie camping, ruime plaatsen, vriendelijke receptie.

Zoals genoemd, mooie ruime plaatsen, caravans en campers door elkaar wat het gezellig maakt. Prima sanitair met zelfs een sauna en bubbelbad. Goed restaurant met een drie gangen menu naar keuze voor € 16,- dat was prima, alleen dat het dessert uitsluitend uit koffie of thee bestaat hoort niet echt bij de derde gang. Kortom een camping om aan te bevelen. Wij komen zeker een keer terug 👍👍

Prachtige camping!

Mooie ruime plaatsen, sanitair schoon en fijn met muziek. Dicht bij centrum Groesbeek. Aardige en behulpzame baliemedewerkers.

Fijne camping, mooie plaatsen.

Hier en daar constateer ik wat achterstallig onderhoud. Mooie ligging vlakbij het centrum van Groesbeek.

Eer leuke camping

Zeer leuke en rustige camping. Alle voorzieningen zoals supermarkten kort bij. Mooi fiets omgeving. Op camping zijn alle voorzieningen beschikbaar.

Prima camping.

Even de douchekoppen na kijken, bij de dames , bij de herenkant was het prima.

Super camping

We hebben het erg mooi gehad Prima camping met super sanitair Erg vriendelijk personeel en aan de rand van Groesbeek Erg mooi fietsgebied

Zeer gedateerd!!

Smerige onderlakens op de bedden met vieze vlekken.Ramen die niet sluiten.Douche heel slecht te regelen warm en koud water.Rumoerig door polen en die voor je huisje heen en weer lopen met de telefoon.Zeer kleine toilet ruimte!!

Prima camping. Zeker voor oudere met kampeerknaller.

Prima te doen

Wij zaten in de periode van 12-8 t/m 19-08 in een 4 persoon mobile home. Ik was een beetje huiverig vanwege de slechte beoordelingen op Zoover, maar eenmaal aangekomen was het prima te doen. Caravan was prima onderhouden en best schoon (een huisje op Landal is er echt niet schoner bij). Douche is goed te doen, WC is wat aan de krappe kant door het wastafeltje. Defecten / storingen werden direct of de volgende dag opgelost. Restaurant heeft genoeg mogelijkheden om lekker een hapje te eten, eigenaresse is heel vriendelijk. Medewerksters van de receptie zijn ook heel vriendelijk en erg behulpzaam. Animatie is helaas alleen gericht op de jonge kinderen. Voor mijn tiener van 14 jaar was er niet veel te doen. Omgeving is mooi en er is genoeg te doen. Wij hebben ons vermaakt!

vriendelijk personeel, erg goede bediening en veel keuze aan gerechten in het restaurant, ook om mee te nemen. Sanitair schoon voorzien van WC papier en zeep. Nette ruime douche. wasserette en gelegenheid om te koken. Voor kinderen speciale jungle wc en douches. Behulpzame mensen bij de receptie. 6 zenders op TV aansluiting, dat kan wel beter. Goede gratis wifi Lekker dicht bij centrum, 3 min fietsen en hebt verse bakker. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Perfect ontvangst en leuke camping.

Aardig personeel , gezellige camping en goed sanitair. Dames aan de receptie zijn heel aardig, kan met je vragen daar terecht. Heel behulpzaam. We kregen een leuke plek met de camper.

fijn

we hebben een fijne week gehad , jammer dat het kleuterbad niet gevuld was en koud water in het grote bad , daar kunnen jullie wel iets aan doen maar schone toiletten prima

Grote plaats, keurig sanitair.

Alleen wel een beetje geërgerd dat ze op een zondagavond de heggen gingen snoeien . Dit moet toch niet nodig zijn. Verder tevreden.

Perfecte camping

Mooie plaatsen, genoeg faciliteiten, schoon sanitair en gelegen in een mooie omgeving.

Leuke camping voor weinig geld

Hebben het prima naar ons zin gehad, alleen de caravan had wat achterstallig onderhoud , maar ik begreep dat ze daar werk van gingen maken om alles wat op te knappen. Voor de rest een leuke camping en vriendelijk personeel. De omgeving is ook prachtig!!

Company details

2 Wylerbaan A