vergane glorie

vieze smerige stacaravan,toen we aan kwamen was deze niet schoon,kregen een ander die was net zo smerig,van alles aan kapot.Wifi werkt maar amper,en de friettent friet niet om te eten,personeel niet vriendelijk,vergane glorie dit park. En de borg ook nog steeds niet retour

Een hele fijne, gezellige camping op loopafstand van Groesbeek!

Een kleine, gezellige camping met goed sanitair, een fijn restaurant en op loopafstand van Groesbeek!

Een goed veblijf

Mooie camping, mooie ligging en aardig personeel.

Mooie groene camping, het toiletgebouw was ruim en altijd keurig schoon gehouden. De douches waren warm en ruim, de ligging van de camping is een uitstekende uitval basis voor allerlei mooie fietstochten.

Gastvrij

Toiletten altijd schoon

Verouderd park

Faciliteiten erg verouderd. Wel schoon.

Prijs kwaliteit verhouding goed.

Mooie plek, goed sanitair ,en een prachtige ligging. Aanrader om terug te komen.

Gewoon een fijne week

De camping is prima en daarom hopen wij volgend jaar weer bij e te verblijven tijdens de vierdaagse week.

Prima camoing voor vierdaagse loper.

Top camping. Alles goed geregeld en netjes. We hebben er gestaan met de Nijmeegse vierdaagse. Geweldig sfeertje.

Heerlijk relaxen

Fijn park met veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Heerlijk eten voor een klein bedrag. Schoon sanitair

Mooie camping en mooie plaatsen!!!!

Was niet wat we verwacht hadden

Wij stonden op het veld voor de lopers. Daar de douche en toilet ruimte vonden wij erg verouderd en niet meer van deze tijd. Er waren maar 2 douches. De 3de schijn al een aantal jaren gesloten te zijn. Afwassen was daar ook niet te doen. Bij het restaurant misten wij een plek om je fiets veilig neer te kunnen zetten. Receptie medewerkers hadden als je kwam niet altijd gelijk tijd omdat ze met iets bezig waren wat na ons inzien wel even op zij gelegd kon worden.

Heerlijk voor de kinderen, met voldoende faciliteiten!

Dicht bij huis met een echt gevoel van vakantie

Prima camping voor kort verblijf tijdens vierdaagse

Camping is rustig en personeel is vriendelijk. We zijn er een midweek geweest tijdens de vierdaagse van Nijmegen en daar was de camping prima voor. Caravan was echter absoluut niet schoon en gedateerd, dit was wel jammer.

Top week!

Keurige camping, sanitair was ook netjes! Ga zeker nog een keer boeken.

Heerlijke camping voor elk wat wils en zeker met de vierdaagse fantastisch

Een klein park met oude maar wel schone stacaravans

Wij hadden een 8-persoons caravan. Genoeg ruimte en we waren gewapend met veel schoonmaakmiddel maar dat was niet nodig. Er was goed schoongemaakt. De caravan is wel echt aan vernieuwing toe. Ook hadden we alleen een picknicktafel buiten. We hadden gelukkig eigen lekker zittende relax stoelen bij.

beetje teleurgesteld door onderstaande.

Ik vind het altijd fijn om te kamperen op veld K, samen met mijn kleinkinderen. Jammer vond ik het dit jaar dat de dieren er nog niet waren en het kleine zwembad niet gevuld. Dit terwijl het hoogseizoen en dus de vakanties al begonnen waren. Het was duidelijk nog niet klaar allemaal.

prettige ligging voor de vierdaagse.

Mooie camping heel dicht bij Groesbeek met alle winkels in de buurt. Mooie plaatsen en goed onderhouden en schone toilet voorziening.

Fijne camping met plekken met/zonder schaduw.

Een mooie kindvriendelijke camping en schoon sanitair en voor de kleintjes gezellige jungle als sanitair. Heerlijk zwembad.

Chalets zijn slecht onderhouden

Bankstel defect. Wastafel verstopt Raam voorste slaapkamer kon niet dicht Pannen waren vies en slecht( stelen van braadpannen zitten los) Waterkoker defect. Prijs voor 1 week staat in geen enkele verhouding tot hetgeen aangeboden wordt. Positief: Personeel was vriendelijk en behulpzaam De zaken die snel opgelost konden worden zijn opgelost. De reden dat ik het niet aanbeveel is verhouding prijs tot hetgeen dat geboden wordt

Leuke gezellige camping die veel te bieden heeft

Goede prijs kwaliteit verhouding

gezellige en mooie camping en gemoedelijk personeel

TOP camping ,wij komen volgend jaar met die kampeerknallers zeker terug!

prima vertoeven .!

Vriendelijke mensen. Heerlijk om er tijdens de 4Daagse te mogen verblijven. Tot volgend jaar. Tonny Gouma Enschede.

Gezellige fijne camping

Leuke mensen bij de receptie De chalets zijn wel een beetje gedateerd maar redelijk schoon Wij komen al een aantal jaren met de 4 daagse en alles top geregeld voor lopers

Company details

2 Wylerbaan A