Fijne camping

Goede ligging en een fijne camping,vriendelijk personeel.

Was weer prima geregeld tijdens de Vierdaagse week!

Ondanks de enorme drukte was het weer gezellig. Prima geregeld, het enige minpuntje: het water voor het afwassen, was net lauw te noemen.

Was weer allemaal weer prima geregeld.

Na een paar jaar van afwezigheid hebben we weer op de camping gestaan. Ook deze keer weer met veel plezier. Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Gaan we weer traditie van maken. 👍🏻

Ons verblijf op de camping was super!

We hebben, zoals ieder jaar, genoten van ons verblijf tijdens de 4daagse. Alles keurig verzorgd en netjes. Petje af voor de dames van de animatie! Het enthousiasme spatte er van af.

Prima locatie

Voor de Nijmeegse 4daagse was dit ern prima locatie, alleen 1opmerking, kan er s'avonds laat niet betere controlle zijn ivm geluidsoverlast? Dit is soms heel erg als er s'nachts lui op het terrein komen lallend en veel geluid maken dat is heel vervelend als je midden in de nacht wakker gehouden word,

Sanitairblok moet update krijgen

Meerdere malen was het wc papier op. Ik ben hiervoor een aantal.keer naar de receptie gelopen. Meerdere kranen in het toiletgedeelte werken slecht en bij het kinder sanitair is maar 1 douche warm. Zorg dat het mooie sanitair weer ge-updated wordt en werkend is! Sonde dat het nu zo is. Tevens zijn de prijzen voor de afhaal maaltijden hoog. 4 kleine patat zonder voor € 10,-. Iets goedkoper zou slimmer zijn dan gaan de meeste mensen niet meer Groesbeek in.

Mooie camping met veel voorzieningen, schoon sanitair.met voor de kinderen een hoog Efteling gehalte

Mooie camping,een aanrader.

Nette camping, op aantal punten verbetering mogelijk.

2' jaar ivm 4-daagse. Mis een winkeltje met bv broodjes, melk, drank zuiker etc. Bediening restaurant nog steeds te amateuristisch. Systeem met lose briefjes en tafelnummers die per bestelling wisselt is zeker voor verbetering vatbaar. Plekken zijn netjes, hagen waren goed gesnoeid. Toiletgebouw schoon en verbeterd, voldoet aan de eisen. Eten in resaurant is goed.

een heel fijne camping

een mooie camping alleen was met de vierdaagse het toilet papier steeds op misschien te druk

Een hele fijne camping met prettige receptie en goed sanitair!

Vanaf de reservering tot aan de afwikkeling verliep heel soepel door de aardige mensen aan de receptie. Onze plek was nogal schuin aflopend, hetgeen het enige minpunt was. Het sanitairgebouw is fraai, heeft veel voorzieningen en is over het algemeen heel netjes/schoon. Dat er eurostekker te leen zijn is perfect. Dat de waarborgsom overgemaakt zou worden was een vraagteken, maar het was binnen eer wij thuis kwamen.

Zoals altijd weer prima!

We zaten in de net nieuwe safari tent. Er ontbraken nog wat spullen,maar werdt echter meteen geregeld. Echt Top! Hopelijk is volgend jaar ook het kleine badje gevuld,maar verder weer een top 4daagse week gehad. Bedankt weer,tot volgend jaar!

Heel mooie camping met schoon sanitair

We vonden het erg fijn op de camping, Mooi en schoon sanitair en ook het gedeelte om de was en afwas te doen was heel goed. Genoeg bomen om in de schaduw te zitten en een lekker maar wel een beetje klein zwembad, Het restaurant een grote verrassing, goeie en vriendelijke bediening en lekker eten. Kortom de ideale camping voor een fijne vakantie in een prachtige omgeving.

Fijne camping gastvrijheid goed restaurant

Fijne vakantie gehad volgend jaar weer terug Op op of aanmerkingen wordt positief gereageerd Alles mag niets moet

Zeer goede camping,kom er al jaren tijdens de vierdaagse.Alles is goed geregeld

Schoon en rust

Vriendelijke ontvangst Erg schoon Rust Tip: Diverse keren gevraagd naar de komst van de masseur voor het maken van afspraken. Iedere keer een ander antwoord en tijdstip. Dit terwijl de laatste keer bleek dat dit aan de overkant gebeurt. Eenvoudig verwijsbord maksten. Ben je zelf ook minder tijd kwijt.

We hebben een leuke 2en een halve week gehad

Sanitair gebouw kon soms schoner had het idee dat het wat verwaarloosd sommige dingen, in het toiletgebouw in de centrale hal geef dat een leuke invulling. Maak daar iets leuk van.doet wat verzorgder aan verder weinig op of aanmerkinng. Groesbeek is een hele leukeomgeving genoten van het de omgeving en landschap

Mooi gelegen locatie de camping maar op een aantal punten kan het veel beter

Toiletgebouw onvoldoende schoongemaakt en onderhouden. Toegangspad naar Toiletgebouw opvullen met repak (gaten). Aantal speeltoestellen onveilig en een aantal speeltoestellen achterstallig onderhoud( onveilige speeltoestellen en speeltoestellen met achterstallig onderhoud amoveren i.v.m. Veiligheid van gebruikers). Caravan plaatsen egaliseren. Watertappunt naast caravanplaats verhogen . Groenonderhoud goed. Receptie medewerkers zeer goed.

Zeer gezellig en veel te doen, komen zeker nog langs

Gezellig en komen zeker nog eens langs.

Weer een leuke en gezellige vierdaagse week beleefd op de camping Oude Molen, dank en graag tot volgend jaar.

Gezellig met de vierdaagse

Wij komen een keer per jaar en dat is met de Nijmeegse 4daagse.dit doen we al een jaar of zeven. We staan ook al jaren met de zelfde vaste wandel familie en wandel vrienden die ook als thuis komen voelen als we er zijn met de 4 daagse. Het enige wat mag gebeuren mag wel een nieuwe douche unit op veld k. Maar voor de rest niks op aan te merken. 👍

Zoals altijd goed

Zoals altijd: goed verblijf gehad.

heerlijk

Wij waren hier met onze twee kleinkinderen. en stonden recht voor de speeltuin/zandbak. De kinderen hebben genoten en wij ook. De kinderen vonden de animatie geweldig We hadden een prachtige grote plaats, Het eten in het restaurant was heerlijk. Het sanitair schoon., Zwembad een beetje erg vol met mensen.

Fijne camping

Het is een prettige camping mooie plaatsen en goede voorzieningen zoals zwembad,restaurant ,sanitair. En vriendelijke receptie. Toppie

Plezierige receptie, mooie staanplaatsen

Goede plek, goede sfeer

Jammer dat de douche bij veld K niet prettig is, het water loopt niet goed weg, en weinig ruimte om je uit/aan te kleden

Company details

2 Wylerbaan A