Een prima verblijf gehad, geen luxe, maar verder ok.

Voor de 4Daagse week hebben wij een mobile home geboekt. We zaten hier een week. Een enigszins gedateerde stacaravan, maar verder was alles aanwezig wat je nodig hebt. Wc en douche aan de krappe kant. Maar voor ons net te doen. Bedden prima. Keuken voldeed ook redelijk. Aanwezige inventaris was precies voor 4 personen. Dan moet je iets vaker afwassen, maar dat is niet erg. Tip: een hordeur en horren voor de ramen. Voor een gewone vakantie zouden we deze camping niet aanraden. Totaal is gedateerd. Wel genoeg te doen of te zien in de omgeving. Voor de 4Daagse-week, waarbij je de hele dag weg bent, is het prima verblijven. De bushalte voor de "Blarenpas" lekker voor de deur, dat was ideaal!

Super camping

Wij zijn super tevreden en komen zeker weer

Never nooit meer een stap op dit terrein

Ik had een mobiel home gehuurd Vol met oostblokkers en zo smerig dat me vingers vast geplakt zaten op de afzuigkap. Spinneragen zaten overal en het was gewoon heel vies. 6 dagen wachten op je borg als je er over belt word je afgeblaft door een chagrijnig vrouwtje. Een camping mag en kan oud zijn maar smerig hoeft niet Slaapkamers roken naar oude mensen Vaat was smerig bedden stonken onwijs!! Mensen ga hier niet heen en betaal iets meer voor een beter verblijf de oude molen doet zijn naam eer aan OUD!!

Geweldige mooie nette camping

Mooie nette camping. Fijne plaatsen. Gaan zeker nog keer terug. Mooie omgeving

Compleet vakantiegenot

Wat hebben we een goede vakantie gehad op deze camping. Tijdens de 4Daagse en de week er na. Compleet vakantiegenot! Treinroof was het animatie hoogtepunt. Écht heel de camping deed mee en was 1 groot feest! Onze kinderen (4 en 2) hebben de tijd van hun leven gehad in de grote speeltuin met veel leeftijdsgenootjes. Ook de glijbaan hebben we wel 100 keer gedaan. Fijne plek voor vakantie in eigen land.

slecht WIFI

Wij verblijven hier tot 28 juli, maar de WIFI is zeer onder de maat. Om als Vierdaagse fotograaf je foto,s te plaatsen op sociaal media, versturen enz

Niet mee weekend camping beheerder

We hebben een hele midweek 5 chalets gehuurd. Bijna 5000 euro. In het vierdaagse week. En dan mag je het vragen hoor geen probleem. Volgende week staan ze er voor 2000 euro alle 5. Maar prima, zou ik ook doen Maar dan vraag je. Na 4x50km te hebben gelopen. En de chalets zijn niet verhuurd. Om niet om 11 uur uit te checken maar na de laatste finish van de vierdaagse. En nogmaals ze zijn niet verhuurd. Nee dat kan niet want de schoonmaker komt. Hoe erg kun je zelf zijn. Ikke, ikke,ikke en de rest kan stikken. Als ik mijn geld maar heb. Heel heel erg. Ik raad dus niemand aan bij deze camping.

Vriendelijke ontvangst, Gevarieerde plaatsen in mooie omgeving

Na meerdere bezoeken boeken we nog graag bij Vakantiepark de oude Molen. De goede sanitaire voorzieningen zonder beperkingen in het gebruik vinden we ideaal.

Werden goed behandeld.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gezellige camping met ruime plaatsen, dichtbij centrum van Groesbeek. Ideale startpunt voor fiets-en wandeltochten in een prachtige omgeving.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit weekend een heerlijk verblijf gehad op deze camping. enkel de sanitaire voorzieningen dat was een serieus MINPUNT ! De verwarming stond niet aan in de dousches waarbij we geen gebruik konden maken van deze dousches. zelf gaan vragen aan receptie en er werd niks aan gedaan ! wij komen zeer graag naar deze camping dus hoop dat jullie iets doen aan deze voorzieningen. Groet Jeffrey

• Reisgezelschap: Met vrienden

2 sterren: slechter dan verwacht

net weer een week-endje doorgebracht op deze mooie camping. Wij schrokken wel van de lage bezetting. De reden daarvoor is niet ver te zoeken, namelijk het sanitair is niet verwarmd wat bij deze schrale temperatuur totaal niet aanvaardbaar is. Zelfs gemeld bij de receptie waar ze mij stellig beloofden om de verwarming aan te zetten, wat totaal niet gebeurde! Doe hier iets aan anders is het beter om de camping pas te openen wanneer het buiten 20° warm is !

• Locatie N.v.t.
  • Reisgezelschap: Familie met oudere kinderen

Goeie plek voor uitstapjes naar Nijmegen en om te fietsen

• Reisgezelschap: Met partner

Zeker een aanrader, compleet vakantiegenot

• Reisgezelschap: Met partner

Mooie park in mooie omgeving met super sanitaire voorzieningen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er moeten alleen niet meer mensen uit LT op de vaste plekken bij komen, want dan is het iedee casmping weg . De mannen rijden hart over hart terrein om als eerste uit het werk bij het toilet gebouw te zijn .

komen reeds 25 jaar op de oude molen,kamperen, tot volgend jaar

• Reisgezelschap: Met partner

Mooie ligging Heel klantvriendelijk goede wifi gratis. Jammer dat de plaatsen niet vlakker zijn met camper moeilijk vlak te zetten. We komen hier zeker terug.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij vonden de chalets erg dicht op elkaar staan

• Ervaring met: Chalet huren
  • Reisgezelschap: Met partner

altijd vriendelijk en mee denken. klachten worden gelijk gemaakt en goede verzorging met alles we komen er graag zeker 2x per jaar vriendelijke groeten van de fam kok

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Reisgezelschap: Met partner

Mooie ligging van het park, zou langzamerhand meer voorzieningen voor campers moeten maken bijv verharde ondergrond en helaas de vele bomen maken op sommige plaatsen TV ontvangst onmogelijk.Douchen en afwas is goed geregeld warm water voor de rest mag de groenvoorziening er wat strakker uitzien geeft een verzorgde uitstraling maar wij vonden het een mooie ligging en je kan overal met de fiets naar toe komen zeker weer eens terug.

• Reisgezelschap: Met partner

Super mooie camping, alles is aanwezig van sauna tot wifi en een heel goed betaalbaar restaurant

• Reisgezelschap: Met partner

alles zeer goed wij vermaken ons altijd prima

• Reisgezelschap: Met partner

Hele gemoedelijke en ontspannen sfeer op de Camping, in een prachtige omgeving om te verblijven. We komen zeker een keer terug.

Company details

2 Wylerbaan A