Fantastische camping,we komen er al jaren.

We komen sinds jaren op deze geweldige camping met een heel behulpzame teceptie.

Zoals in andere jaren: een prima plek om te kamperen

Prima gelegen camping, vlakbij het centrum en een mooie uitvalsbasis om de natuur in te trekken. Langjarig onderhoud verdient aandacht.

Leuke camping, middenklasse

Plaatsen zijn met grote caravan, camper aan krappe kant. Onderhoud zou beter kunnen. Bv putjes van afvoer losse deksels veel blad en losse takken. Kabel aansluiting tv lag los in pvc buis. Zwembad was niet echt schoon aanslag op bodem. Bij entree staat stacaravan maakt slordige indruk. Badhuis is mooi. Fijne locatie om omgeving te verkennen.

Al bij de binnenkomst op de receptie voel je gelijk de vriendelijkheid en een welkom gevoel. De plek was geweldig en het sanitair perfect. Prachtige wandel en fiets mogelijkheden.

eerste keer, maar niet de laatste keer!

Puur toevallig op deze camping, maar omdat hij goed is bevallen langer gebleven en we komen zeker nog eens terug.

Erg goede camping

Fijne camping, schoon en super vriendelijk personeel.

Steeds weer erg tevreden

Wij komen al 3 jaren met onze kleinkinderen op jullie camping, zij willen steeds weer naar Groesbeek. Alleen vinden ze het jammer dat de shovel vooraan weg is, het zwembad vinden ze ook geweldig. Verder al het sanitair ziet er steeds weer super schoon uit. Als de kids genieten, zijn wij ook erg tevreden.

Heerlijk ontspannend

Vriendelijk personeel,ruime plaatsen op grote veld zodat wij de trike mee kunnen nemen eenvoudige maar schone sanitair

Super fijne camping

Ruime plaatsen, vriendelijk personeel, dichtbij het centrum, keurig sanitair. Kortom een fijn verblijf tegen een goede prijs.

Uitstekend weekend gehad

Prima plaats Alles toegankelijk Schone toiletten Schone douche ruimtes Zwembad randen kunnen wel wat vaker schoongemaakt worden, vetranden bij de oppervlakte waterstand.

Rust op een fijn plekje met het dorp in de buurt en aan de andere kant loop je zo de natuur in.

Het is een oude camping en op sommige plekken zie je dat bijv. roest op de doorspoeler van de toilet maar ook aan de oude beplanting, wat dan weer prachtig is. Je hebt echt je eigen plekje, niet groot maar zeker genoeg. Als je de camping afloopt kom je rechtsaf buiten het dorp in de rust en links ga je zo het bruisende dorp in met voldoende winkels en terrasjes. Ook op de camping is van alles te doen. Het toiletgebouw is ruim en prachtig in het midden. Er zijn voldoende toiletten en douches, je hoeft niet te wachten. Het personeel aan de receptie is vriendelijk. Een aanrader dus.

Was gezellig

Jammer dat er geen WiFi op het veldje was Dat was voor ons heel vervelend

Super coulant probleem met mijn digitale

Le tv ik kon zonder probleem zonder kosten een tv lenen van uw bedrijf

Een fijn park ook voor 60+

Ondanks het hoogseizoen hebben wij een goede en rustige week gehad! De mobiele home was functioneel, goede bedden. Het had voor ons fijn geweest als er in de kamer iets meer licht was s' avonds.

Huisje in zeer slechte staat.

Op het park was t goed geregeld ,t was schoon ,ook de sanitaire voorzieningen waren prima. Helaas was het 4 persoons huisje in slechte staat,de openslaande deuren van de keuken konden niet open ,en waren dichtgeplakt met tape .ook was er niet schoongemaakt toen wij kwamen ,en hebben dit ook gemeld bij de receptie .

Leuke camping

Het onderhoud van de camping liet te wensen over. De heggen waren de gehele zomer niet geknipt. Het is uiteraard begrijpelijk dat door de droogte de camping er niet groen uitziet, maar de heggen hingen zover over dat je hier last van had als je achter de caravan langs moest lopen. Verder was het jammer dat er geen winkel op de camping was. Op een camping van dit formaat verwacht je toch in ieder geval een kleine winkel of een afhaalpunt voor broodjes. Punt van aandacht was verder de staat van zwembad etc. Dit alles kon wel een opknapbeurt gebruiken. Er was een apart inzamelpunt voor afval, maar dit werd niet allemaal gescheiden. Heel veel moest bij elkaar worden in gegooid. Ook was niet duidelijk aangegeven waar het in moest. Personeel bij de receptie was uiterst vriendelijk. Sanitair was schoon maar het gehele gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken, al is het alleen maar schilderwerk.

Mooie grote plekken. Goed sanitair

Vriendelijk personeel. Sanitair was schoon en geen douche munten nodig

Top vakantie

Super gezellig vakantiepark met een leuk animatie team. De kinderen hebben genoten van het zwembad en andere leuke activiteiten met het animatieteam. Ook de eigenaresse was super vriendelijk en gastvrij. Wij zijn er volgend jaar weer.

Vakantie was top

Super dagen gehad alles heel schoon! top buitenzwembad animatie voor de kinderen super keurig netjes geholpen bij de receptie

Fantastische ervaring

Deze aangename rustige (familie) camping biedt veel kampeerplezier voor jong- en oud. De vele faciliteiten, waaronder een prettig restaurant en zwembad, zijn prima in orde en er is een leuk en afwisselend animatieprogramma vooral voor jonge kinderen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. De camping ligt in- en op loopafstand van de toeristische plaats Groesbeek met tal van (leuke) winkels, lunchrooms en restaurants. De fantastisch mooie bos- en heideomgeving leent zich voor prachtige wandelingen en/of fietstochten. De gemeenschappelijke douche en toiletruimtes bieden tal van nuttige extra's en zijn schoon en netjes. Kortom een camping waar je voor terugkomt..

Geweldig animatie team

Fijne vakantie. Prima sanitair en schoon. Gelukkig was bij c15 rustig moet er niet aandenken als het vol zou staan maar zo was het top. Omgeving is veel te doen

Heel vriendelijk personeel/onderhoud vergt wel aandacht

1 week in 8 pers.mobile home. Echt vriendelijk personeel. Voor kinderen tot ca. 8 jaar leuk animatie progamma. Onderhoud van mobile home vergt wel wat aandacht. Verder lekker weekje gehad. Waren onze jassen vergeten en binnen 3 dagen werden ze al per post opgestuurd. Echt top.

Geweldige plek met leuke faciliteiten

We hebben een geweldige week gehad met ons Oekrainse gastgezin. Erg leuke dingen voor en met de kinderen gedaan. Het treintje is erg leuk, zwembad prima en animatieteam ook.

fijne camping met goed comfort en een leuk eetcafe

een fijne camping, waar je goed verblijft. goed sanitair en aardig personeel.

Gezellig en kindvriendelijk park

Door de mooie omgeving en ligging van het park en de leuke dingen die voor kinderen en ook voor ouders worden georganiseerd en de saamhorigheid op de camping en chalet woningen vond ik het een heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar. Kwam ook door de jongens en meiden van het animatieteam die heel veel leuke dingen voor de kinderen deden. Dus een aanrader voor iedereen die iets leuks zoekt voor kind en gezin.

Company details

2 Wylerbaan A