Prima camping, goed verzirgd

Voor de 2e keer. Plek voldoende groot. Sanitair goed, voldoende en schoon. Prima camping, zeker voor gezinnen.

Prettig

Prima camping

Prima camping sanitair trekkersveld was wat verouderd

prettige camping!

Wij worden altijd goed ontvangen. De horeca is ook prima daar, zeer enthousiast.

Goede ligging, prijs kwaliteit uitstekend, vriendelijk personeel.

Goede ligging, prijs kwaliteit uitstekend, vriendelijk personeel.

Gezellig en verzorgd

Goede uitvalsbasis voor fietstochten. Centrum Groesbeek met winkels en horeca nabij en restaurant op en vlak bij camping.

Geweldig fijne camping

Deze camping is zeer geschikt voor jonge kinderen, maar ook voor ouderen. Ben nu al voor het 13e jaar geweest en het bevalt ons uitstekend. Ook de omgeving is voor fietsers en wandelaars aan te raden.

Weer een fijne vakantie gehad

Mooie plek Lekker weer Mooie omgeving Duidelijke tv Een opmerking Ongedierte bestrijding bij de mileuplaats

Goede ervaring

Personeel niet altijd even meedenkend.

Fijne camping

Fijne camping, leuke plaatsen.

K-veld toiletgebouw//afwasplek

Toiletgebouw is ondermaats, te weinig toiletten, het is oud, gebrekkig. De weg er naar toe is modderig, ook toen het nog niet geregend had.. .. Slecht verlicht. Afwasbakken die niet goed hangen, 1 warmwaterpunt maar… Verder hebben we het prima gehad met de groep.

Mooie velden schoon en net sanitair douchende waren netjes en schoon en niet te vergeten vriendelijke personeel. Ook was het zwembad leuk helaas maar 1x gebruikt.

Leuke camping, met leuke speeltuin

Super leuke kindertoiletten, maar jammer dat een paar kranen kapot waren en de kinderdouches een nare straal hadden

Fijne camping!

Mooi gesitueerde camping met ruime plaatsen. Behulpzaam personeel Entree/uitgang zijn door het naastgelegen fietspad, gevaarlijk en soms ook onoverzichtelijk. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten, wandelingen en tripjes naar Duitsland

Goed, stond alleen te ver van het toiletgebouw

Goede ervaring Volgende keer plaats dichter bij toiletgebouw

redelijke goeie familie camping.

Voor de mensen met kinderen is dit een prachtige camping maar de iets oudere mensen is het er erg druk en veel muziek lawaai. We stonden dicht tegen de speeltuin en hadden een klein beetje last van de de gillende kinderen en van de muziek. De camping kan rekening houden waar de oudere mensen beter kunnen staan, overleg is natuurlijk altijd mogelijk. In het weekend was helaas de sauna niet bruikbaar. Het sauna zou wat uitgebreid kunnen worden door een dompelbad en goeie douches, verder prima camping

Goed bevallen!

Gastvrij, zeer schoon sanitair ,fijne sfeer

Deze weken zijn ons zeer goed bevallen,zelden zo'n n fijne camping gehad. Ga zo door!!!!!

Goed ervaren.

Leuke camping en schone toiletten!!

mooie schone camping

wereld camping komen er regelmatig

Hele leuke gezins camping met alle faciliteiten

We hebben erg genoten van de vakantie Leuke zwembad en speeltuin

Heeft een zeer goede indruk op ons gemaakt.

Prima ontvangst op receptie. Mooie grote plaatsen en al een voor ons uitgezocht. Sanitair goed schoon en ruim opgezet. Erg lekker gegeten en wijntje gedronken voor concurrerende prijs. Zijn zeer tevreden en komen zeker nog eens terug.

Schoon en gezellig

Oke

Fijne camping

Prettig ontvangen Mooie camping Goed sanitair op het hoofdterrein Sanitair op het veld wordt verplaatst en vernieuwd momenteel

Zoals we al vele jaren gewend zijn was het weer prima voor elkaar

Na al die jaren nog steeds niet uitgekeken en weer nieuwe leuke plekjes ontdekt.

Company details

2 Wylerbaan A