Mooie plaatsen.

De plaatsen mooi ruim met water, electra en afvoer. Goede wifi en tv. Toiletten na opmerking beter schoon. Kan nog beter. Veel muzieklawai, storend. Service personeel prima.

Mooie camping en gunstig gelegen ten opzichte van het centrum

We hadden weer twee fantastische weken op deze camping. Miste allen de hand desinfectans bij de toiletten. Jammer dat sommige kinderen er bij het sanitair er soms een puinhoop van maakten. Ze draaiden de douchekraan open en deden de deuren met een schroevendraaier op slot. De andere dag werden er hele rollen toiletpapier in de wc gegooid.

Heerlijke camping voor jong (zwembad/animatie) en ouderen.

Prachtige camping in een parkachtig landschappelijke sfeer met grotere velden en intiemere plekken. Het grote sanitair gebouw is ruim, schoon en goed onderhouden. Groesbeek centrum is op loopafstand en centraal gelegen in een glooiende regio met markante rivieren en bossen. Kortom fietsen mee en vergeet niet de lokale wijn te proeven.

Fijne nette camping !

Onze kleinzoons konden er heerlijk spelen !

Management heeft geen idee wat kamperen is.

Als deelnemer van een groep zouden we net zoals andere jaren op het veld staan voorzien van een sanitaire unit. Rekening houdend met andere jaren was de planning in een kring op het middenveld te staan. . Echter kwam de “directrice” na 2 dagen zeggen dat we slechts de helft van de plaatsen besproken hadden en in rijen moesten gaan staan vuurkachel ( vonkenbestendig) mocht niet etc etc. Als de camping nu vol was,,,,, er waren buiten ons op het veld zeker dertig plaatsen leeg ! waar was de sanitaire unit ja dat vieze ding verrot wat niet aangesloten was. Zet dat op de site dat het er niet is. Hou geen controlerondes in Tesla’s en bmws om het veld. Net of we de maffia waren terwijl wij ons voorbeeldig gedragen en voorbeeld voor menig kampeerder zijn. Dit regime past niet op een camping. Douches enkele trouwens zo heet dat je je hoofd verbrand communiceren met personeel ter plekke moeilijk ze verstaan alleen Chinees Ondanks dat hebben wij het gezellig gehad maar als groep maar als individu zullen we deze camping bij niemand meer aan raden of bezoeken.

Voldoende faciliteiten.

Het was een heerlijk weekend. De mogelijkheid om wat eten te halen tegen een schappelijke prijs is wel zo lekker.

We vonden het een fijne camping

We vonden het een mooie ruime camping met prachtige bomen. Het toiletgebouw kan wel iets schoner, maar fijne douches.

Sanitair is wel eens schoner geweest

Wij komen al jaren op het grote veld. Tot onze verbazing nu geen sanitaire voorzieningen. Nog steeds geen afgedekte rest afval voorziening. Onhygiënisch. Controleert de ACSI op het veld !? Kan ik bij hun inspectie informeren? Jullie camping betreft de comfort plaatsen, kan ik aanbevelen.

Een fijn park om te verblijven

Mooie omgeving, goede service en behulpvaardige receptie sanitair netjes!!

Nog steeds erg leuk, maar toch ...

De camping is overgenomen door een nieuwe eigenaar. In vergelijking met eerdere bezoeken is het niveau van schoonmaken/schoonhouden van de camping en de sanitaire ruimtes achteruitgegaan. Met een melding bij het personeel is helaas niets gedaan. Bijvoorbeeld een dikke stofrand op de deur van de centrale wasmachines die je met de vinger kunt wegkrabben kan toch écht in de dagelijkse schoonmaakbeurt meegenomen worden. We hebben dit uiteindelijk zélf maar gedaan. Ook het terreinonderhoud begint achteruit te gaan: kuilen in de paden, brakke wateraansluiting bij de caravanplaats en een loshangende antenne-aansluiting op diezelfde waterpaal. Maar ... het blijft een prettige camping op een hele leuke locatie in een prachtige omgeving en dat maakt véél goed.

Redelijk

Camping speciaal uitgezocht ivm zwembad en glijbaan voor de kleinkinderen. Op site staat dat zwembad vanaf meivakantie open zou zijn, echter pas vanaf 30 april terwijl de meivakantie al op 23 april is beginnen. Enige discussie gehad maar er werd gesteld dat het goed op de site staat. Bij het meiarrangement staat dat dit geldt voor de hele maand mei incl meivakantie, vanaf 30 april, Hemelvaart en Pinksteren. Ik ben van mening dat dit 2 verschillende items zijn. Vervolgens werd gesteld dat er toch niet gezwommen kon worden omdat er geen water in het zwembad zat, beetje jammer. Verder is het een leuke camping op een goede locatie

Goed bevallen. Is niets mis mee

Wij komen nog terug in deze buurt, nog niet alles gezien en gedaan. Camping leent zich prima voor dit doel en bevalt goed.

Mooie grote plekken

Prima ligging, mooie gote plekken, perfect sanitair., vriendelijk personeel

een prettige camping

een prettige camping vriendelijk personeel

Prima camping die gunstig gelegen is.

Goed georganiseerde camping, met goed en net sanitair in een gebouw vol faciliteiten en leuke verrassingen, zoals de prachtige schildering met historische wetenswaardigheden, het avontuurlijke kindersanitair en de volière. De ligging beviel ons zeer. Vanaf de camping loop je zo het dorp in, maar je loopt vanaf de camping ook zo weg voor aantrekkelijke wandelingen in de natuur. Jammer dat in Groesbeek en omgeving meer aandacht voor fietspaden is dan voor voetpaden. De bus naar oa Nijmegen stopt bijna voor de deur en gaat om het kwartier. Voor WO2 geïnteresseerden, is er veel te zien op loopafstand.

Super mooie, gezellige, schone en leuke camping

Wij hadden een mooie en ruime plek (120 m2) met eigen waterkraan Sanitairgebouw is ruim, schoon en van alle gemakken voorzien, ook aparte ruimte voor chemisch toilet en er is zelfs een hondenwasplaats. Echt een leuke gezellige camping en wij gaan er zeker terugkomen.

Mooie camping

Mooie camping met ruime plaatsen. Sanitair is goed en schoon.

Fantastische camping

Ruime plaatsen en zeer gezellig. Mooie en schone wasgelegenheid en toiletten, zelf aan je huisdier is gedacht. Handige kookgelegenheid. Gezellige receptie en midden in Groesbeek. Wat wil je nog meer. Snel weer boeken.

Mooi onderhouden park met prima schone uitgebreide faciliteiten

In de google zoektocht (diverse criteria) naar een camping in Groesbeek, was voor ons de eerste keuze de Oude Molen in de vele aangeboden kampeer-mogelijkheden in en om deze wijnstad. Voor zeker de reviews bekeken van deze camping en door de verhuur van bungalows, terecht of onterecht wordt dit park soms negatief beoordeeld. Jammer want voor de kampeerder is dit een prachtige plek, ideaal gesitueerd in Groesbeek voor shop, voet of fiets activiteit. Een welkom ontvangst met een mooie afdronk. Wij komen graag terug op de Oude Molen.

Gezellige camping

Fijne camping in een mooie omgeving. 1minpunt het sanitair mag beter schoon gemaakt worden. Mvg

Mooie camping

Mooie camping met ruime plaatsen en goede ontvangst.

Gezellig

Verrassende hoeveelheden faciliteiten

Leuk park

Leuk park goeie voorzieningen voor groot en klein

Mooie camping met buiten zwembad

We hebben van 1 tot 6 september 2021 heerlijk gekampeerd op de Oude Molen. Schoon sanitair, lekker gezwommen in t buiten bad en de ligging aan Groesbeek vast is top. Groeten Ria Hagenvoort

Schoon maar verouderd

Het park was okay maar een opfrisbeurt zou geen overbodige luxe zijn. Chalet was OK maar als je mdf planken met een kussen als bank aanbied is het hard zitten. Investeer op renovatie!!!!

Company details

2 Wylerbaan A