topvakantiepark

We hebben een topvakantie gehad op een top vakantiepark alles was goed. Van park tot het super animatieteam echt geweldig.

Prima verblijf geen gezeur

Leuk geholpen bij receptie Aardige mensen ook Groesbeek zelf.

Super....netjes en schoon.

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Mooie omgeving om te fietsen.

Erg goed!

Leuke park, genoeg te doen voor (kleine) kinderen. Chalet was schoon. Alles zat er in. Wij hebben genoten van het park en van de omgeving!

Heerlijk ontspannen

We hebben een heerlijke midweek gehad op Vakantiepark de Oude Molen. De chalet was ruim en schoon en van alle benodigdheden voorzien. Het park zelf was ruim opgezet en van veel voorzieningen voorzien. Het zwembad was voor een kort verblijf net uitdagend genoeg voor de kinderen. Ook werd er elke dag een leuk animatieprogramma aangeboden waar de kinderen met veel plezier aan mee hebben gedaan.

Heerlijke vakantie!!

Wij hebben 2 weken op een comfort kampeerplaats gestaan afgelopen zomer en het was heerlijk. De kinderen hebben zich goed vermaakt en wilde zeker nog niet naar huis. Het weer was niet super maar dat maakte niet uit. Onze kinderen waren iedere dag blij als het 19.00 was en Luuk truuk ons veldje op kwam rijden met het animatie team. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie.

Wat een herrie!!

Op zich prima maar we staan er nu en “om 10 uur iets rustiger” is echt onzin! Word niet aan gehouden! En “om 11 uur stil” is ook niet realistisch! We kwamen hier op vrijdag aan en die nacht speelden een aantal tieners tikkertje of zo in de sanitair (waar wij vlak bij staan) en nacht 2 om 4:00 gehoord hoe groot de penis van een vriendje was, terwijl 2 dames en 2 heren aan de klets was. Nacht 3 gebeld met het @noodnummer” omdat het weer een takke herrie was (om 3:00 muziek vet hard en één of ander dronken pannenkoek die steeds riep “luister”) Nacht 4 redelijk door geslapen En op het moment dat je je kind van 8 om22:00 naar bed wil doen is er weer muziek. De omgeving is leuk, zwembad is prima, wc is redelijk schoon. Maar als je hier boekt, zorg dan dat je doof bent of neem oordoppen mee als je van een fatsoenlijke nachtrust houdt.

Super leuke week gehad!

Een midweek geweest in de zomervakantie, kinderen vonden het helemaal geweldig! Groot compliment voor de animatie, leuke thema week! Wij verbleven in een 6 persoons chalet, wat een ruimte!

Leuke camping!

Wij hebben een fijne week gehad. De comfortpkekken zijn prima. Douche/toiletten zijn over het algemeen schoon.

Het was een onvergetelijke midweek

De hele groep van kind tot volwassen hebben elke dag genoten. En een ieder wilt zeker terug.

Gezellig vakantiepark in pracht omgeving

Vakantie park de oude molen op het laatste moment geboekt, basis plek was beschikbaar. Het toilet gebouw is flink verouderd maar de douches waren lekker warm. Voor de kids genoeg plek om te spelen. Alleen jammer dat er geen kinder fiets gehuurd kon worden. Als je niet te hoge eisen stelt aan een camping is dit een aanrader.

Fijne dagen gehad

Prima huisje, leuke entertainment en een fijn zwembad met veel kindjes. Gouden recept voor ouders met kinderen

We hebben een fijne vakantie gehad!

De tijd ging veel te snel!

Prima voor elkaar

Hebben ons goed vermaakt zijn al meerdere keren geweest

Boven verwachting!

Geweldige sfeer, leuke camping, mooie plekken. Leuke activiteiten voor kinderen. Echt super!!! Heel bijzonder toiletgebouw voor kinderen!!

Slecht!!!

Caravan slecht ! Bedden heeeel slecht.. Klein en geen oplossingen !

Gezellig en veel te doen

Het is een fijne overzichtelijke camping, vlak bij het dorp. Zwembad en stoeltjes zijn wat verouderd

Gezellige camping

De camping is gezellig , maar de plaatsen zijn niet te groot en de bestrating is gebrekkig en mist verlichting. De toiletruimte ruikt niet fris.

Fijne camping, soms wat onrustig

2,5 week gestaan. Fijne camping met aardig personeel en een prima restaurant. Goed eten voor een passende prijs. Sanitair ook voldoende, wel wat verouderd. De afspraak van "22:00 rustig, 23:00 stil" kan wat beter worden gehandhaafd. Regelmatig nog onrustig s'avonds.

Nvt

Mag wel wat opgeknapt worden vooral de keuken veel dingen stuk wij zaten in 608 de rest gaat nog wel tv was ook niet alles grtjes fam sins

Gezellige gastvrije camping.

prima ontvangen leuke weken gehad

Leuke gezellige camping

We hebben erg genoten op de camping. Het sanitair was redelijk maar de schoonmaak kan beter. Het restaurant en de Sushi takeaway warem erg goed, heerlijk gegeten. De camping ligt in een prachtige omgeving en nabij de mooie stad Nijmegen!

Gezellig vakantiepark

Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren

Vriendelijke mensen, park kan een opknapbeurt gebruiken

Heb op de camping last minute voor een weekend een 4-persoons mobilhome geboekt. Inchecken verliep vlot, vriendelijke receptioniste. Aankomst bij de mobil home, schoon en alles functioneert, echter het is allemaal behoorlijk oud en de hele entourage van het park oogt wat onderkomen en kan een goede onderhoudsbeurt gebruiken. Zeker ook voor een prijs van ongeveer EUR 150,- per nacht, verwacht je wat meer. Idem voor het campingrestaurant, vriendelijke bediening, maar qua sfeer en entourage kan het wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Locatie is uitstekend gelegen ten opzichte van het dorp Groesbeek en de uitvalswegen. Fijn weekend gehad, voor een weekend was het ok. Ook de after service was prima, waren een jas vergeten waar netjes op is nagebeld en de jas werd opgestuurd (moesten wel zelf de verzendkosten betalen).

prima vakantie park in een nette en ruime 8 persoons chalet

Prima ervaring met dit vakantie park . zeer vriendelijke personeel ,een nette en ruime 8 persoons chalet . slechts 1 minpunt : dat is de zeer drukke weg langs het gedeelte waar de 8 persoons chalets staan.

Company details

2 Wylerbaan A