Leuk verblijf gehad

Het verblijf was groter dan verwacht. Verder goed weer gehad en was mooie omgeving.

Leuke gezellige camping. Leuke activiteiten.

Leuke gezellig camping. Leuke activiteteiten. Een paar keer koud water met douchen enige min puntje.

Prima park

Prima vakantiepark met kinderen. De chalet was een beetje ouderwets maar wel schoon.

Lekkere vakantie gehad op dit vakantie park

10 dagen in een 4 persoons Mobil home gekampeerd, Prima stacaravan, beetje klein toilet, keuken alles aanwezig en prima bedden. Leuk zwembad en speeltuin en uitgebreid animatie programma voor onze kids.

super

fijne stacaravan. Geen luide camping, maar rustig. Goede animatie voor kids. Alles goed geregeld.

Beetje smoezelig

Leuke camping

Goede ontvangst bij de receptie ,prima sanitair gebouw . Camping was wel helemaal vol ,zodat sommige gasten hun auto op verkeerde plekken parkeerde. Waardoor het lastig was om er uit te rijden met de camper. Voor de rest super.

Een hele fijne camping,een aanrader

Ruime kampeer plaatsen,voldoende schone douchjes,schone wc.Voor ons de eerste keer.Voor volgend jaar alweer een plaatsje gereserveerd.En maar hopen dat dan de Vierdaagse weer doorgaat.

Kom er al jaren graag.!

Sta altijd op veld K, lekker ruim en prettige sfeer.!!

ontspannen in een gemoedelijke sfeer.

Een goede camping met voldoende voorzieningen gelegen in een mooi gebied , ook als je niet van bubbelbaden en sauna's houdt blijft er nog genoeg te beleven over!

heel prettig vakantiepark

Prettig kamperen bij dit park. Goed en schoon sanitair, schoon zwembad, lekker eten in restaurant, rustige gasten.

Nu 2x gewest en 2x geen minpunten. Fantastische camping!

Fijne week gehad!

Ondanks het toch wel slechte weer hebben we een goede week gehad. Het terras is erg fijn net als de grote en complete tent. We hadden veel spullen onnodig mee. Een tip zou zijn om een lijst met inventaris toe te voegen aan de site.

Mooie ruime plaatsen en goed en schoon sanitair. Vriendelijk personeel.

Leuke goed verzorgde Camping

We zijn een week op uw camping geweest. Wat ons betreft te kort. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

Top camping in een top omgeving

We hebben heerlijk genoten op deze camping. Gastvrij, prima sanitair en ondanks de Hollandse regen ons geen moment verveelt. Aanrader

Uitstekend op alle gebied. Competent- en servicegerichte medewerkers.

Goede camping

Goed onderhouden camping , schoon

Mooie omgeving, goed te bereiken.

De hoofdwasgelegenheid was prachtig. Het bijgebouw op veld K was niet zo prettig. De sloten van wc's en douches gingen wat moeilijk in het hoofdgebouw. Prettig verblijf gehad!

Wel ok

Camping is erg stil.. en ik stond er 7 dagen. En ik moet zeggen wel schoon. Maar raar dat als je gebruik wil maken van de beide bubbelbaden..je je eigen stop mee moet nemen. Nou wie neemt dat nou mee op vakantie? Dat is jammer. En de wiffi valt om de 5 min uit. En ik ging zonnenbanken. Laat ik 1 minuut mn dure creme staan..wordt ie gepikt. Al met al leuke camping voor 65+.

Fijne camping

Ondanks de grootte een hele fijne camping en de plaatsen zijn mooi ruim. Keurig sanitairgebouw en vriendelijk personeel.

Prima camping

Prima camping, net sanitair, vriendelijk personeel, lekker en betaalbaar restaurant. Prachtige omgeving.

Fijne camping

Fijne camping, goed verzorgd en veel voorzieningen.

Leuke gezellige camping

Gezellige camping , te voet lopen naar de het centrum . Centrum Nijmegen 7 km. Ruime douche .

Al jaren in de junni maand

Company details

2 Wylerbaan A