Leuke camping met veel faciliteiten

Het sanitair wordt minder goed schoongemaakt als voorheen. Kwam na 3 dagen hetzelfde kaartje van n kledingstuk liggen in de douche.

Prima maar erg grote camping

Prima camping met ruime plekken. Schoon maar nogal gedateerd sanitair met enige onderhouds-achterstand zoals slecht werkende douches. Grote uitspringer was het restaurant. De sushikeuken was fantastisch als ook de chinese boullion is ronduit exclusief dankzij de buitengewone gastvrijheid van de familie Zheng. Ying Mei en haar broer waren toppers. We hebben genoten! Minpuntje is de klantvriendelijkheid van enkele receptionisten. Ronduit slecht! Verder hadden we een prima vakantie met een goede prijs-kwaliteit in een prachtige omgeving. We komen zeker terug

Goede en vriendelijke camping

Pri ma camping , jammer geen broodjes service ?!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gezellige familiecamping, waarbij sanitair goed schoon gehouden wordt

Mooi verzorgde camping, vriendelijke receptiemedewerkers

Wij hadden een comfortplaats met ACSI. veel privacy door de hagen en ruime plek. Geasfalteerde paden en schoon en ruim toiletgebouw. Afvoerput en waterkraan op de plek is zeker een pluspunt. De kraanhoogte is te laag, dit is een minpuntje.... door omstandigheden waren we wat te vroeg, de plek was nog niet vrij, we mochten op een vrije plek, vlakbij de gereserveerde plek, even wachten... Hier werd niet moeilijk over gedaan: service!! Dank vr groet Henny

Je krijgt waarvoor je betaald

Een eenvoudige camping die wat verouderd aanvoelt. Het sanitair op het beld is beneden peul. Het inmiddels verouderde hoofd sanitair gebouw is in orde. Kortom, leuke camping voor mensen met een smalle beurs.

Gezellige camping, niet duur

Kindvriendelijk. Ik miste de broodjesservice en 'n kleine winkel

redelijk

snelhuid fietser veel te hoog als een kindoversteekt kan miemand nog zemmen

Prettige camping

Ruime plaatsen op terrein K. Restaurant ok. Nood toiletten kan worden verbeterd.

Mooi gelegen en netjes

Netjes en vriendelijk ontvangen, mooie locatie, rustige camping. Mobile home schoon en netjes. Hier en daar misschien wat kleine reparaties aan raamsluitingen en jaloezieën. Trapje voor het mobile home loopt niet lekker. Toilet is wel erg klein. Verder alles prima, we hebben erg genoten en zijn zeer tevreden.

Mooie camping met goede en schone voorzieningen.

Wel moet ik erbij vermelden dat de plaatsen niet al te ruim zijn. Mijn caravan is totale lengte 7.30 m.en kon er maar net op.

Gewoon goed

Vriendelijke mensen Mooie omgeving hebben een fijne vakantie gehad

Goede camping erg mooie omgeving

Goede camping en Mooie omgeving sanitair bij basis plaatsen verouderd moet gemoderniseerd worden.

Heerlijk!

Fijne ruime plekken met veel privacy. Netjes toiletgebouw, lekker zwembad en prachtige omgeving.

ik ben goed geholpen

Prima camping alleen erg kleine campeerplaats.

Wij hebben het goed naar de zin gehad (prachtig zomerweer 30°) Maar erg kleine staanplaats. Volgende keer beter opletten met reserveren.

Veld K een leuke plek, sanitair moet snel vernieuwd worden.

Op de camping ook een mooi sanitairgebouw.

Keurige camping

Toiletten super schoon

Weer voor herhaling vatbaar

Mooi gelegen camping, prima sanitair, goede uitvalsbasis voor fietstochten, centrum Groesbeek beloopbaar, goede prijs/kwaliteitverhouding

Mooie camping, deels kleine plaatsen

Mooie camping, prima sanitair, goed restaurant en cafetaria. Deels kleine plaatsen. Prima ligging aan het begin van het dorp. Fantastische fiets- en wandelomgeving.

Nu beviel het iets minder

Nu was het veel te druk op het grote veld Daar is het sanitaire gebouw niet op gerekend en sterk verouderd

We hebben ook mede dankzij het weer een fantastische vakantie op uw park gehad!!

Zeer vriendelijk personeel altijd correct geholpen !!

Prima, vriendelijk personeel!

Het was vlak voor een druk weekend toen wij naar De Oude Molen belden of er nog plek was. Een zeer vriendelijke dame aan de telefoon meldde ons, dat er geen "normale" campingplekken meer waren. Wel kon ze ons een plek aanbieden op een veld met een toiletunit. Dat hebben we geaccepteerd, blij dat er in ieder geval plek was. Het grote toiletgebouw mochten we ook gebruiken. Die op ons veld was ook wel aan vervanging toe. Maar zeker ten opzichte van de prijs, waren we heel tevreden. Prachtige omgeving! We hebben er 5 dagen genoten.

kampeerplaatsen, sanitair en faciliteiten hwlemaal naar wens

Niets op aan te merken. Geen geklooi met douchemuntjes. Wifi gratis. Grote staanplaats. Prima zwembadje. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk rustig

Heerlijke rustige camping met een mooi en schoon sanitair.

Company details

2 Wylerbaan A