Werkt altijd snel en makkelijk !

Werkt simpel en als er vragen zijn worden deze goed opgepakt.

HI I., Fijn om te horen, dankjewel voor je review!

Snelle en perfecte service

Vragen worden snel beantwoord en er wordt goed meegedacht bij het zoeken naar oplossingen.

Hi Lars, Hartelijk dank voor je mooie review!

Snel en goed geholpen door klantenservice

Het contact met de medewerkers is erg prettig.

Zij weten hoe het moet

Zeer klant vriendelijk, volledige medewerking en zeer behulpzaam

Zoals al aangegeven onvoldoende

Na telefonisch contact op 30 september met een accountmanager van Klantenvertellen werd mij beloofd dat wij "tips en tricks" zouden krijgen mbt tot het stimuleren en inzetten van Klantenvertellen voor ons bedrijf. Op 11 oktober jl nog maar eens een herinnering gestuurd via de e-mail. Tot op heden nog steeds niets vernomen van Klantenvertellen! Wel werd het logo van Klantenvertellen verwijderd van onze website.

Beste meneer Christiaan, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen alvorens en n.a.v. deze beoordeling. Omdat het vandaag niet gelegen kwam om het systeem door te lopen, hebben wij afgesproken om een nieuwe belafspraak in te plannen. Tevens is uw widgetcode al doorgezet naar de webbouwer zodat zij dit voor u kunnen inregelen en de juiste Klantenvertellen score op uw website wordt gepubliceerd. Wij gaan er een mooie samenwerking van maken! Met vriendelijke groet,

Klanten Vertellen ontzorgt het verzamelen van reviews

Klanten Vertellen is een zeer gebruikersvriendelijke manier om reviews voor je bedrijf te verzamelen. Met klantvriendelijke en snelle support. Met een goede voorbereiding is het daarna geregeld.

Helemaal goed

Gebruiksvriendelijk systeem, makkelijk te onderhouden. Goede en duidelijke support.

Snel opgenomen, duidelijk en goed te woord gestaan. Probleem goed verholpen.

Fijne samenwerking! Ik wordt altijd vriendelijk en snel geholpen! Ga zo door :-)!

Goede ervaring met Klantenvertellen

Prettige en overzichtelijke manier van recenseren en de klanttevredenheid te reguleren. Geen ingewikkelde of uitgebreide lijsten die ingevuld moeten worden, gewoon een paar handelingen en voilà! Werkt super!

Hi Mandy, Super om te horen, dankjewel voor je review!

Hele fijne samenwerking!

Bij de introductie wordt alles uitgebreid uitgelegd. Op vragen komt altijd snel een reactie. Ook wordt er pro-actief meegedacht en komen ze veelvuldig met tips. Heel klantvriendelijk en een systeem om goed mee te werken!

goed geholpen

Prima gegaan na een storing

Erg goed!

Een heel fijn systeem en werkt heel goed bij toekomstige nieuwe klanten.

Keurig geholpen, probleem snel opgelost

Problemen met inloggen ivm nieuw website. We zijn prima geholpen, het probleem is snel opgelost.

Al jarenlang een fijne samenwerking

Wij gebruiken al jarenlang Klanten vertellen als onafhankelijk platform om onze klanten de mogelijkheid te geven hun ervaring te delen. Het contact met Klanten vertellen in geval van vragen of onduidelijkheden is snel en vakkundig, en ze denken pro-actief mee.

Netjes en snel geholpen

Netjes en snel geholpen

Alles perfect geregeld.

Erg prettige klantbenadering. Portal soms een beetje zoeken.

Heel tevreden met de klantenservice van Klantenvertellen

Van de week gebeld om een probleem op onze persoonlijke rijschoolpagina op te lossen. Er werd al na enkele seconde opgenomen. Sam Hutten stond mij zeer vriendelijk te woord en nam alle tijd. En niet onbelangrijk: er werd heel actief meegedacht en het probleem werd direct aangepakt. Tevens wat tips meekregen op onze pagina wat meer up-to-date te houden. Zeer tevreden!

Uitstekende service

Probleem is snel en goed opgelost.

Goede ervaring

Word altijd erg netjes en snel geholpen.

Top service!

Als er vragen zijn krijg je bijna onmiddellijk een antwoord. We worden steeds correct verder geholpen en hebben met Kenzo een schitterende partner.

Hoi Brian, Ontzettend fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor de review!

Super geholpen

Goed geholpen met mijn vraag. Oplossing ook gelijk voor elkaar!

Hi Geert, Heel fijn om te horen, dank voor de review!

Goede en snelle communicatie

Enige tijd geleden gestart met Klantenvertellen. Goede communicatie met de medewerkers, hebben alles goed uitgelegd. Voor vragen zijn ze altijd snel bereikbaar.

Hoi Whitney, Fijn om te horen, dankjewel voor de review!

Heel goed

Vriendelijke en hardwerkende medewerkers!

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709