Filters

9

Goede service en netjes geholpen.

Zie boven de dame is een top dame erg goed ook met tips.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service, deskundigheid en één prima prijs

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
2

ZEER SLECHT

In 2019 hebben wij klantenverteller opgezegd omdat wij er helemaal niets aan hadden. Vervolgens krijg ik voor 2020 toch weer een factuur. Deze heb ik uiteraard niet betaald. In april 2021 kreeg ik vervolgens een betalingsherinnering over het jaar 2020. Na contact met klantenservice van Klantenverteller zou dit opgelost worden. Afgelopen week krijg ik vervolgens een factuur van Bos Incasso met verhoging. Deze heb ik maar overgemaakt, omdat klantenverteller toch nooit hun administratieve fout toe gaat geven. Vandaag word ik opgebeld door klantenverteller die graag wilt weten waarom de factuur niet betaald was. Toen ik de reden opgaf en zei dat het wel betaald was en ik er niet mee eens ben, hun klantenservice de afspraken niet na is gekomen en dat het heel gek is dat wij geen factuur over 2021 hebben ontvangen als wij ons volgens hun niet afgemeld hebben was meneer klaar met het gesprek en gaf hij aan dat het bij deze afgerond was. Als zo'n bedrijf je reviews moet beheren kan je beter stoppen met ondernemen!!! Mijn advies: ga niet in zee met klantenverteller.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Sandra, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wat vervelend te vernemen dat deze situatie zich voor gedaan heeft. We kijken graag met u mee. Hoe kunnen we u het beste bereiken om de situatie met u te bespreken? We zien de gegevens graag tegemoet. Met vriendelijke groet,

10

Heel snel en goed gewerkt!

Hele fijne mensen en ben helemaal tevreden over het werk dat is geleverd. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg en zeer behulpzaam

Een paar dagen geleden contact met met klantenservice gehad. Alles is netjes uitgelegd en ze zijn erg behulpzaam. Goede service en er is adequaat actie ondernomen. Ik beveel ze zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke uitleg, goede begeleiding en snelle service

Een fijne, doelgerichte en kort maar krachtige digitale rondleiding gehad in het KlantenVertellen portaal. Dit resulteert in het feit dat wij als al jaren betalend lid het ook weer actief in gebruik hebben genomen en met succes veel nieuwe, gelukkig meestal goede, beoordelingen binnenslepen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bekwame medewerking en goede service

Mijn probleem was snel en goed opgelost. Er moest even wat worden uitgezocht maar daarna snel duidelijke feedback en oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en transparant

Prettig review platform. Overzichtelijke pagina's en serieuze beoordelingen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd snel een reactie

Als er iets aan de hand is, of we hebben een vraag, dan wordt dit altijd snel opgepakt. Aardig en vakkundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag over een van onze klanten. Hier is snel op gereageerd en actie voor ondernomen. Helemaal goed dus!

  • Aanbevelen? Ja
1

Communicatief zeer slecht en komt afspraken niet na.

Volgens mij is dit mijn eerste negatieve beoordeling ooit maar de service is zo beneden alle peil dat dit voelt als de enige mogelijkheid om klantenvertellen in beweging te krijgen. 3 keer telefonisch de toezegging gekregen (de eerste keer al 6 mei !!) dat een specifieke foute beoordeling verwijderd zou worden. Gaat om een product review die niet standaard meegaat bij een her-beoordeling uitvraag (tekortkoming in de pluginsoftware.) klant heeft dus al lang een goed cijfer gegeven maar de productreview bleef staan. Dat iets wat langer duurt kan ik wel mee begrijpen (6 weken is wellicht wel heel lang) maar dat er geen enkele communicatie over komt (ook na expliciete afspraak gisteren dat ik minimaal een datum zou horen dat het opgelost kon worden) vind ik echt zeer teleurstellend. Inmiddels met 3 medewerkers gesproken, het lijkt dus niet om een persoonlijk iets te gaan, maar om iets wat fout zit in de bedrijfscultuur. Aangezien bij een vorig issue het ook al maanden duurde en dit dus iets structureels lijkt zou ik iedere nieuwe klant willen adviseren hier nog eens goed over na te denken.

  • Aanbevelen? Nee
10

altijd goed in orde

niets is ze teveel om te toen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling van mijn vraag

Ik werd snel en adequaat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en meedenkend met de klant.

De medewerker was erg vriendelijk en duidelijk. Alles werd netjes uitgelegd en onderbouwd. Ook denk de medewerker graag met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en Transparante samenwerking

Transparant bedrijf, voor zowel consument als bedrijf. En dat is ook waar het allemaal om draait bij een bedrijf als Klantenvertellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Altijd goed en snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Misleiding van de consument, geen bescherming van de consument.

Misleiding van de consument, geen bescherming van de consument. Ik beschouw Klantenvertellen als een betaald instrument van consumentenbedrog. Ik kocht een tweedehands auto die veel mankementen had. Alleen o.a. de verkoper (Ad van Riel, Vakgarage Jan van Riel) had waarschuwingslampjes gedoofd, waaronder het waarschuwingslampje van de airbag. Ik heb een recensie geschreven. Volgens Klantenvertellen beweerde de verkoper vervolgens dat de aankoop meer dan zes maanden geleden had plaatsgevonden, hetgeen niet waar was. Daarom moet ik de datum van aankoop bewijzen. Ik heb dat verschillende keren gedaan. Desondanks heeft Klantenvertellen de recensie niet gepubliceerd. Nederland en Europa zouden review portals die betaald worden door verkopers en dan alleen goede reviews publiceren wettelijk moeten verbieden.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Beste Alexander, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Graag leg ik de situatie even aan u uit. Klantenvertellen opereert als een onafhankelijke platform. Dat betekent dat wij een aantal voorwaarden hebben om een review achter te laten. Het bedrijf waar u een review heeft geschreven gaf bij ons aan dat de aankoopervaring ouder was dan zes maanden. Wij starten dan een procedure waar we aan u het bewijs opvragen dat u in de afgelopen zes maanden klant bent geweest. Dit bewijs hebben wij inderdaad ontvangen en u bent inderdaad klant geweest in de afgelopen zes maanden. Echter heeft u in de tussentijd weer een nieuwe review geschreven en dat is niet toegestaan. Je mag maar één review per ervaring schrijven. Als een beoordelaar een tweede review schrijft over dezelfde ervaring laten wij altijd de meest recente review staan, omdat dit de meest recente en relevante ervaring is. Uw tweede review (de meest recente) staat op dit moment nog in quarantaine. Een beoordeling met een score lager dan en zes komt bij ons altijd de eerste zeven dagen in quarantaine zodat het bedrijf en de beoordelaar contact met elkaar kunnen opnemen om te kijken of het probleem opgelost kan worden. Na deze zeven dagen (op 08-06-2021) komt de beoordeling gewoon online als deze voldoet aan onze voorwaarden. Uw beoordeling komt na zeven dagen gewoon online. U ontvangt ook altijd automatisch een mailtje hierover als u een beoordeling plaatst die lager is dan een zes. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. U kan dan mailen naar info@klantenvertellen.nl of even bellen naar 013-7009708. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen

10

zeer goede dinstverlening

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon super vooral nu

door de regel altijd fijn geholpen hoor. alleen vorig jaar kwam ik er zelf niet uit met het xl bestand mailen en toen kreeg ik een zeer korte sneer. dat dit zo niet de bedoeling is. nou toen was ik er klaar mee. maar doordat ik onlangs een gemiste oproep van jullie had, kreeg ik door, dat jullie je afvroegen waar is Vechtdal toch. hier zijn we dan weer en zie erg uit naar de reviews . we rekenen op jullie komt vast goed, fijn contact gehad jan slagter

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Hartelijk dank voor je mooie woorden. Uiteraard zijn wij blij dat je ons systeem gebruikt en dat willen we natuurlijk zo houden. Fijn je onlangs gesproken te hebben en we gaan binnenkort weer mooie beoordelingen verwachten. Met vriendelijk groet, Nick van Team Klantenvertellen

10

prima

duidelijke uitleg van de medewerker en prima + snelle opvolging

  • Aanbevelen? Ja
8

Zakelijke eerlijke partij.

Gewoon goed, ook wanneer er een probleem is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Hier vind u nog goede service zoals het hoort ! zeker een aanrader met snelle service .

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu toe naar volledige tevredenheid

Sinds een maand werken wij met Klanten Vertellen, naar volledige tevredenheid! Goed en helder contact. Altijd goed bereikbaar. Vaste contactpersonen die meedenken en de juiste support bieden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste medewerkster van het jaar !

Vanmorgen heb ik een ontzettend leuk en behulpzaam gesprek gehad met Julia. Zij heeft mij perfect geholpen en is een voorbeeld voor menig servicemedewerkster. Zonder veel te hoeven uitleggen begreep Julia mijn probleem meteen en heeft adequaat actie ondernomen. In mijn optiek zou Julia als medewerker van het jaar betiteld moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd