Ik ben een MMA vechter en ik gebruik het voor betere slaap en spierherstel! Zeker een aanrader.

Prima contact en service

Net begonnen met 'klantenvertellen'. Prima tevreden met het totaal product. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Klantvriendelijk autobedrijf

Vorige heb ik een Ford Fiesta gekocht bij Auto Landegent en mijn oude auto ingeruild. Ik ben erg positief over dit bedrijf, omdat ze duidelijk zijn en netjes de afspraken nakomen. Zoals afgesproken zijn er nieuwe voorbanden op de auto geplaatst en een uitgebreide poetsbeurt gekregen. Ook fijn dat ik een duidelijke uitleg heb gekregen hoe alle opties werken die op de auto zitten en hoe het navigatiescherm werkt. Ik zou dit autobedrijf zeker aanbevelen!

Supergoed verzorgt

Tineke , Oisterwijk Mooi boeket optijd bezorgt perfect!

Duidelijke uitleg

Fijne medewerkster die daadwerkelijk dingen uitlegde en daarvoor de tijd nam.

heel goed

het is makkelijk om een afspraak te maken snelle en goede service.

Geweldig! Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Op 26 januari 2024 zijn we geweest bij Ford Broekhuis in De Bilt. We waren geïnteresseerd in een nieuwe Ford. We werden gastvrij ontvangen met een kopje koffie en konden eerst even rustig kijken bij het model wat we in gedachten hadden. Wel zo fijn! Natuurlijk hadden we vragen en die konden we stellen aan de vriendelijke verkoper Koen Strijbos. Hij heeft ons alles wat we wilden weten uitgelegd, wat een geduld heeft deze man, dat zie je niet zoveel meer. Heel fijn! Ook een proefrit was snel geregeld. De hele benadering gaf mij en mijn vrouw een heel goed gevoel, we hebben nog wat meer tijd nodig om een definitief besluit te nemen. Maar als we tzt tot aankoop overgaan, zal het zeker bij deze Broekhuis vestiging zijn.

Duidelijk, snel en goed

Goede uitleg en toelichting in zowel het voortraject als tijdens de opstart en ingebruikname.

Klantgericht, behulpzaam en zeer toegewijd

Keurig begeleid in de werking van het systeem. Neemt de tijd om zorgvuldige uitleg te geven, waardoor het ook in een keer duidelijk was. Complimenten

Helder, duidelijk en alles correct.

Helemaal top. Nette terugkoppeling en begrijpt wat nodig is in afwijkende situaties. Bedankt voor de service.

Wij gebruiken al een aantal jaren naar volle tevredenheid Klantenvertellen.

Met het grootste gemak reviews achterlaten en natuurlijk lezen. Voordeel is ook dat je klanten een persoonlijke link kunt sturen om een review achter te laten. Zo kunnen alleen klanten waar je daadwerkelijk zaken mee hebt gedaan een review achterlaten.

top

alle begrip en medewerking gekregen

Goede service en klantvriendelijk

Fijne samenwerking en snelle service!

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van ons bedrijf!

Beste Dirk, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Moeizame communicatie met Klantenvertellen

Ik had een review geschreven over een kozijnleverancier met enkele aanbevelingen om de service te verbeteren. Ik was benieuwd naar de reactie van dit bedrijf en zocht mijn review enkele dagen later op. De review was niet terug te vinden! Later bleek dat Klantenvertellen mijn review had verwijderd op verzoek van dit bedrijf, echter zonder mij in kennis te stellen. Volgens de Klachtenprocedure (artikel 5) van Klantenvertellen zou de reviewer de gelegenheid krijgen om verweer te voeren. Ik heb enkele malen gevraagd wat de reden was om mijn review te weigeren, ik kreeg slechts algemene antwoorden. Pas nadat ik een klacht bij Klantenvertellen had ingediend, werden mijn vragen serieus genomen en werd mijn review teruggeplaatst. Een review is mijns inziens een hulpmiddel voor bedrijven om te verbeteren. Dit staat ook op jullie website : “Op die manier draagt het bij aan een verbetering van de kwaliteit van je producten of diensten.”. Ik hoop dat Klantenvertellen de ingestuurde reviews serieus neemt en haar oren niet direct laat hangen naar de wensen van bedrijven.

Beste Pjotr, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. In uw beoordeling geeft u aan dat negatieve reviews niet geplaatst worden, en dat er "traag" gereageerd word op e-mails. Ik zie in ons systeem dat er vrij snel gereageerd is op uw mails. Echter zou ik u ondanks deze vervelende situatie toch willen wijzen op onze gebruikersvoorwaarden. Een van de voorwaarden is het feit dat iemand een dienst heeft afgenomen binnen de 6 maanden dat de review is geplaatst. Graag komen wij in contact met u om de situatie met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Team klantenvertellen

Een fijne ervaring gehad

Ik heb contact gehad met Anita over een aantal technische zaken van het platform Klantenvertellen. Zij heeft me daar goed en snel in geholpen!

Beste Demi, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

positief

probleem in een telefoontje opgelost

Beste Nic, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Zeer goed en netjes geholpen!

Keurig geholpen, netjes begeleid. Kwamen de afspraken goed na.

Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Werkelijk top

Is een top bedrijf ben ben super tevreden helpen snel en netjes.

Beste Meindert, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Slecht

Denken niet mee met je bedrijf, willen alleen maar geld incasseren. Vaak problemen met inloggen. Wij gaan opzoek naar een andere review partner.

snel en goed opgelost

review verwijderd

Beste Marieke, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

????

Hallo

erg gebruiksvriendelijk systeem en goede service!

Het contact verliep erg prettig. Ik werd persoonlijk stap voor stap door het systeem gehaald en kon het daarna makkelijk zelf implementeren. Na 2 weken zoals afgesproken teruggebeld, verliep allemaal vlekkeloos, erg tevreden mee!

Beste Harmen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

zeer goed

zeer goed geholpen door Dennie

Beste Oscar, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ka

Kaa

Beste Kacper, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709