Bellen, en ophangen

Nummer blijft me bellen, en bij het oppakken wordt er opgehangen. Stop met bellen!!!!

Beste meneer R., Hartelijk dank voor uw beoordeling voor ons. In uw beoordeling geeft u aan dat u meerdere malen door ons gebeld wordt, waarna vervolgens opgehangen wordt. Een vervelende zaak. Dit zou niet het geval mogen zijn. Ik ga het intern uitzoeken & ervoor zorgdragen dat u niet meer door ons gebeld wordt. Ter verificatie: bent u gebeld op:? Ik verneem graag van u, Met vriendelijke groet,

Kut bedrijf blijft spammen

Al een keer of tien uitgeschreven voor allerlei nieuwsbrief rommel naar ze blijven spammen.

Beste meneer Carel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. U wenst geen verdere e-mails vanuit ons. Geen probleem uiteraard. Goed dat u zich dan uitschrijft. Enorm vervelend dat u dan alsnog e-mails vanuit ons ontvangt. Ik ga dit intern uitzoeken, want dit zou uiteraard niet mogen gebeuren! Ik heb u zojuist nogmaals uitgeschreven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit Klantenvertellen/Kiyoh. Met vriendelijke groet,

snel en adequaat geholpen

Goede bekendheid van het platform

Contact loopt voldoende goed om te komen tot een resultaat

Behulpzaam en duidelijk

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Paul Rietveld (Hypotheker Noordwijk). Paul is altijd even behulpzaam en duidelijk in zijn communicatie. Helder advies in de verschillende fases - van advies met betrekking tot de hoogte van de hypotheek die wij konden krijgen tot de daadwerkelijk hypotheekaanvraag - heeft Paul ons altijd vriendelijk en zeer vakkundig geholpen.

Goede ervaringen met Klantenvertellen

Snelle opvolging van mails en fijne dienst om mee te werken.

Netjes en goed geholpen. Erg vriendelijk!

doeltreffend en vriendelijk

vriendelijk woord en over tot actie weinig woorden nodig om tot de oplossing te komen

Prima en duidelijke communicatie

Snelle reactie en antwoord op mijn vragen

Fijn

Bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord. Het programma is gebruiksvriendelijk!

NVT

Zetten negatieve reviews niet op de site van de webwinkel

Negatieve review gegeven over smienk trapliften, maar dit wordt niet op de site gezet. Alles is te koop, dus ook positieve reviews en de negatieve gebruiken we niet Erg transparant deze fake review firma

Beste mevrouw Astrid, Hartelijk dank voor uw bericht. Jammer dat u een minder fijne ervaring heeft gehad met Smienk Trapliften. Goed dat u deze ervaring kenbaar maakt middels o.a. ons platform. Ik begrijp echter niet dat u aangeeft dat uw review niet geplaatst is. In de bijlage vindt u uw review terug, die u tevens op onze website terug ziet komen: https://www.klantenvertellen.nl/reviews/1038690/smienk_trapliften_?from=widget&lang=nl Wij komen graag met u hierover in contact.

Klantenvertellen is geen goed bedrijf

Klantenvertellen vertelt alleen negatieve verhalen als je ook daadwerkelijk klant bent geweest van een bedrijf, dus maar halve verhalen. Als je potentieel klant bent en een slechte ervaring hebt gehad met een bedrijf en dan geen klant wordt deze reviews plaatsen ze dus zeker niet. Meer eigen belang denk ik dan omdat bedrijven voor deze site betalen en klantenvertellen hun klanten tevreden willen houden. Dus kijk niet naar de reviews die op klantenvertellen staan!

Beste Bianca, wij staan aan de kant van transparantie en betrouwbaarheid. Ook als u ontevreden bent, is uw mening van belang. Echter zijn er wel een aantal spelregels die hiervoor gelden, één daarvan is dat een reviewer altijd een klantervaring dient te hebben (gehad). Dit heeft er onder andere mee te maken dat er een totale ervaring over het bedrijf beschreven kan worden. Het is in dit geval ook dat er ergens een grens getrokken dient te worden, het is namelijk ook niet de bedoeling dat iedereen zomaar een review kan schrijven ondanks er mogelijk geen ervaring is met het betreffende bedrijf. Het verdienmodel is volledig gebaseerd op vertrouwen dat de reviews authentiek zijn en de klanten niet gecensureerd worden. Dat is het uitgangspunt en ik hoop dat we ook u dit alsnog kunnen laten ervaren.

Betrouwbàar

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk.

Ze zijn klantvriendelijk. Staan altijd paraat om je te helpen en van advies te voorzien.

Altijd vriendelijk, meedenkend en zeer behulpzaam

Wanneer ik ook advies vraag, elke medewerker is bereid om te helpen en advies te geven.

uitmuntende service

we gebruiken al jaren het klantenvertellen systeem en zijn daar zeer tevreden over. Nu hadden we problemen met de een plug in en ook dat was met behulp van de helpdesk ook weer heel fijn verholpen. Echt een aanrader

Komen afspraken niet na

Ze willen graag afsluiten maar verder niet de afspraken nakomen. Creditering van 31-7 is nog steeds niet overgemaakt. Meerdere personen van Klantenvertellen hierover gesproken en nog steeds is het bedrag niet binnen.

Beste Angelique, Vervelend om te horen dat dit zo lang op zich heeft laten wachten. We hebben het voor u nagekeken en zien dat ondertussen de creditering over gemaakt is. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Heel klantvriendelijk en hulpvaardig

Bij vragen krijg ik duidelijke uitleg en word ik zeer klantvriendelijk behandeld.

Prima advies en uitleg over het systeem

Uitleg en advies zijn uitstekend.

Waardeloos!

Jarenlang klant geweest. Vanwege beëindigen werkzaamheden abonnement opgezegd, maar iets te laat. Volle pond in rekening gebracht. Coulance ho maar, vlot geld verdienen. En men kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.

Beste Maarten, Allereerst vervelend om te lezen dat wij niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Verder is de overeenkomst een abonnementsvorm, waar een opzegtermijn voor gehanteerd wordt. Mits hier niet aan gehouden wordt, zal deze verlengd worden. Het is spijtig dat het zo moet eindigen, maar de communicatie over de opzegmogelijkheden hebben wij duidelijk vermeld op de facturatie en in onze gebruikersvoorwaarden. Toch wil ik u nogmaals bedanken voor het vertrouwen in Klantenvertellen de afgelopen jaren! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Werkt prima!

We werken al geruime tijd met het Klantenvertellen systeem. We zijn erg tevreden, het werkt eenvoudig en praktisch. Bij vragen worden we snel en correct te woord gestaan door het team van Klantenvertellen.

Goed geholpen!!

Snel en vlot, alles goed!

Over het algemeen wordt er meegedacht en meegeholpen

Er wordt goede uitleg gegeven als er iets zich voordoet Snelle afhandeling, fijn om gelijk een medewerker aan de lijn te krijgen. Soms verschilt de aanpak van een onjuiste beoordeling per medewerker.

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709