Beste Willem, Bedankt voor je bericht. Heb het even op je mailadres gezocht en kom dit resultaat tegen: Wij hebben op 8 april een e-mail verzonden . Op 9 april werd het door jou beantwoord. Dat hebben we terug geantwoord op 9 april. Op 25 juni heb je weer een email verzonden en dat hebben we weer geantwoord op 25 juni. Sneller kan niet volgens mij :) ! Ik denk dat je onze e-mail van 9 april niet gezien hebt en daardoor denkt dat we je bericht van april in juni pas hebben beantwoord . Dat is geen probleem, gelukkig kunnen wij het terugvinden en zullen de e-mail van 9 april nogmaals doorsturen als bewijs dat je vraag toen op tijd beantwoord was! Onze mails over de bonnen worden altijd binnen 1 of 2 werkdagen beantwoord ;) ! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.