Uitstekende verhuizing, ervaren mensen, top!

Ben kort geleden met Boudesteijn verhuizingen in Beverwijk-overigens mijn “ vaste “ verhuizer”- van Nederland naar België verhuisd. Inclusief dozen, in - en uitpakken, Auping hoog- laag bed, aansluiten wasruimte, de hele santenkraam. Goede, professionele medewerkers, type niet lullen maar poetsen.

Altijd een prettige en goede samenwerking

Voor een oudere heer een verhuizing geregeld met behulp van vrijwilligers kon de heer veilig bij zijn partner gaan wonen in het verzorgingshuis. Denkt aan hulp bij inpakken alles wat er omheen geregeld moet worden, woning ontruiming en afvoeren tot de sleutel overdracht toe. Heel correct en goed verzorgt De Bresser het grote deel van de verhuizing.

Duidelijke reviews maar zoeken op bedrijf is lastig

De reviews zijn duidelijk te lezen, samenvatting is fijn. Alleen jammer dat het veel moeite kost om uit te kiezen van welk bedrijf je een review wilt zien. Via google komen ook niet alle bedrijven naar boven.

heel onduidelijk

zo goed als niet te doen om een review te plaatsen

Slecht

Ik probeer nu al vanaf januari 2021 een review te plaatsen over een bedrijf waar we niet tevreden over zijn. De review is telkens geweigerd. Deze week hebben we het opnieuw geprobeerd. Omdat de review negatief is kon het beoordeelde bedrijf wee bezwaar maken en vroeg om een betaalbewijs om te verifieren of we wel echt klant waren geweest. Wij hebben 5 PDF documenten toegestuurd met betaalbewijzen en overige informatie. Conform de richtlijnen van youvia is dit correct en hebben wij dit dus gedaan. Klantenvertellen.nl beroept zich nu weer op het feit dat een review binnen 6 maanden moet zijn geplaatst. Dit staat niet in de richtlijnen. Bovendien staat in de richtlijnen dat de gebruiker een klacht moet indienen over een geplaatste review. In dit geval gebeurt dat gewoon niet. Hieruit blijkt dat reviews gecensureerd zijn en dat is niet langer wettelijk toegestaan. Ook het niet plaatsen van een review is wettelijk niet toegestaan. Klantenvertellen.nl vraagt om informatie en wijst dus af en als je dan belt, moet je alles opnieuw weer mailen naar info@klantenvertellen.nl. Eerder dit jaar ook al gedaan en dan wordt er niet meer gereageerd.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst wil ik u verwijzen naar artikel 3.2 c) van onze gebruiksvoorwaarden, waarin duidelijk staat beschreven dat een ervaring niet langer dan 6 maanden geleden moet hebben plaatsgevonden. De betaalbewijzen die u ons heeft toegestuurd laten betalingen zien uit 2020, wat voor ons reden genoeg is om uw beoordeling niet mee te nemen in de resultaten. Daarnaast zijn er voor het desbetreffende bedrijf niet eerder beoordelingen geplaatst op uw gegevens. Tevens zijn er in het kalenderjaar 2021 geen beoordelingen voor dit bedrijf gedeactiveerd. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

een beetje jammer dat je alleen het goede laat zien

Dit geeft een totaal vertekend beeld van de werkelijkheid triest en sneu

altijd bereid voor een oplossing te vinden

altijd bereid voor een oplossing te vinden

Er wordt vriendelijk de telefoon opgenomen en wanneer het nodig is meegedacht hoe het anders kan dat vindt ik belangrijk. Ik weet niet met wie ik aan de telefoon gesproken heb. ;

Wat zijn de tarieven?

Waarom kan ik nergens de tarieven vinden om lid te worden van klantenvertellen?

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben reeds met u contact opgenomen om u meer uitleg te geven over de tarieven.

Klantvriendelijk en behulpzaam

We gebruiken Klantenvertellen nu al een paar jaar naar volle tevredenheid. Het systeem werkt makkelijk en goed. Bij vragen is Klantenvertellen super goed bereikbaar en behulpzaam. Heel blij met de samenwerking.

goede helpdesk snel en accuraat

snel en accuraat

voorbeeldige service door Sanne

Uitstekende service.

Keurig geholpen, nemen alle tijd voor je!

Heel fijn geholpen. Op al mijn vragen werd duidelijk antwoord gegeven.

Alles goed geregeld

Weet van te voren waar ik aan toe ben

Snelle communicatie

Fijne en snelle communicatie. Altijd fijn wanneer je met verschillende dingen bezig bent in de organisatie.

super Service!!!!!

Heel blij met de stickers voor mijn bedrijfsauto! De service en levertijd zijn top!!

Beste Judith Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Echter is de review die u geschreven heeft niet bij het bedrijf geplaatst waarvoor u bedoelde, maar is deze op onze eigen pagina ( Klantenvertellen ) geplaatst. Dit is natuurlijk zonde, want wij zijn er zeker van dat het bedrijf uw review graag ontvangt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen

Lekker vlot geholpen

1e Keer telefonisch contact gehad en lekker snel geholpen.

Snelle reacties en prima dienstverlening.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Beste Sjef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen

Makkelijk en toegankelijk systeem om ervaringen door te geven en een bedrijf te waarderen

Goede ervaringen gehad met de mensen van Klantenvertellen. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen.

Duidelijk en meedenkend

Contact gehad met Nick naar aanleiding van tijdslijn van versturen van uitnodigingen naar klanten. Ik was op het moment niet bereikbaar telefonisch, vervolgens alle info duidelijk en uitgebreid verkregen via de mail waarmee wij gelijk aan de slag konden om ons probleem te verhelpen. Het probleem lag niet bij Kiyoh, maar bij de koppeling tussen ons platform en Kiyoh.

Geen tarieven!

Wat ouderwets zeg om geen tarieven op de site te plaatsen. Ik ga voor een ander kijken want ze zijn niet transparant.

Goedemorgen Bert, Hartelijk dank voor uw feedback. Klantenvertellen bundelt vaak krachten met brancheorganisaties waardoor er ook branche specifieke afspraken zijn. Dit overzicht is in de loop der jaren erg gegroeid waardoor het heel onoverzichtelijk is om dit op de website te plaatsen. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om dit niet online te publiceren. Mocht u nog informatie willen ontvangen, kunnen wij altijd één van review adviseurs contact met u op laten nemen. Als u dit nog wenst, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

Direct goed geholpen!

Snel en adequaat gereageerd op mijn contactverzoek. Erg netjes.

Slechte beoordelings site

Ik plaats een beoordeling over een bedrijf Mijn beoordeling qas gebaseerd op een ervaring waarbij er nog net geen transactie had plaats gevonden. Nu wordt de review voor dat bedrijf niet geplaatst omdat er geen rekening of betaling is Mij review is ook juist dat het voortraject van het bedrijf en de gemaakte afspraken niet nagekomen werden. Dit soort beschermconstructies zorg voor een vertekend beeld. Geen eerlijke presentatie van beoordelingen dus.

Beste B, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij uw review niet hebben geplaatst. Wij hebben ervoor gekozen ons reviewsysteem zo in te richten dat alleen klanten een review mogen achterlaten. Wij kunnen uw standpunt echter goed begrijpen. Er zijn andere reviewsystemen waar iedereen een review kan schrijven. U kunt hier eventueel uw verhaal delen. Het desbetreffende bedrijf heeft uw review ontvangen en gelezen, dus zij zijn zich bewust van uw ervaring met hun bedrijf. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709