Waardeloos!

Jarenlang klant geweest. Vanwege beëindigen werkzaamheden abonnement opgezegd, maar iets te laat. Volle pond in rekening gebracht. Coulance ho maar, vlot geld verdienen. En men kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.

Werkt prima!

We werken al geruime tijd met het Klantenvertellen systeem. We zijn erg tevreden, het werkt eenvoudig en praktisch. Bij vragen worden we snel en correct te woord gestaan door het team van Klantenvertellen.

Goed geholpen!!

Snel en vlot, alles goed!

Over het algemeen wordt er meegedacht en meegeholpen

Er wordt goede uitleg gegeven als er iets zich voordoet Snelle afhandeling, fijn om gelijk een medewerker aan de lijn te krijgen. Soms verschilt de aanpak van een onjuiste beoordeling per medewerker.

Uitstekende service

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf, denken goed mee en hebben een super service. Enorm bedankt

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen en te woord gestaan.

Super platform om reviews te verzamelen en te verwerken

Overzichtelijke website, goede communicatie en heldere richtlijnen voor het uitzetten van een goede reviewstrategie.

Staan altijd voor ons klaar en wordt direct geholpen.

Perfect!

Vriendelijk en snel geholpen.

Inloggegevens werkte niet meer, telefonisch contact opgenomen, probleem werd meteen in behandeling genomen, vriendelijk geholpen en nieuwe inloggegevens gekregen. Kortom, goede service.

goed geholpen

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om mee te werken, doen wat ze zeggen.

Goede snelle en vriendelijke service

Ben snel geholpen

geweldige en snelle service

Contact gehad vanwege diverse problemen met het vernieuwde systeem die wij zelf niet opgelost kregen. Er werd direct voor een oplossing gezorgd en wel zodanig dat er niet veel computer kennis voor nodig was om hiermee zelf aan de slag te gaan. Heel fijn. We zijn hier heel blij mee en kunnen iedereen aanbevelen om met "klantenvertellen" samen te werken. Adequaat, klantgericht en snel en vriendelijk

Zeer behulpzaam

Contact was altijd zeer goed. Altijd wel iemand bereikbaar die je meteen kon helpen. Niks op aan te merken :).

Tot op heden goede ervaring

Ben me pas net aan het verdiepen in "klantenvertellen". Ik wilde wat aanpassingen laten doen en dit werd snel uitgevoerd. Over het daadwerkelijke gebruik kan ik nog niet veel zeggen, maar de reviews zien er overzichtelijk en netjes uit en en het systeem van uitnodigen werkt ook prima.

Vriendelijk

Ik heb gesproken met Nick. Nick was erg vriendelijk en heeft zaken goed proberen uit te zoeken voor mij. Helaas was het toch niet helemaal goed gegaan (ik zou bij 3 accounts moeten komen, kon er maar bij 1) maar dit heeft zijn collega Kenzo proberen op te lossen. Helaas moest ik hiervoor wel collega's lastig vallen omdat er meerdere mailadressen voor nodig waren. Ik hoop dat dit in de toekomst weer gekoppeld kan worden en ik weer via de ouderwetse manier de reviews kan inzien en beantwoorden.

Duidelijk en geduldig ...

Duidelijk en geduldig ...

Goede ervaring

Je wordt keurig en direct geholpen als er vragen zijn

Uitstekend.

Juiste , eerlijke/duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Omslachtig en heel onduidelijk

Zou graag een revieuw plaatsen voor het bedrijf waar ik vandaag een auto heb gekocht. Ik zwerf nu 10 minuten op de site en kan nergens een revieuw plaatsen!

Beste meneer van Drunen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat goed dat u een review wenst te plaatsen, n.a.v. uw aankoop. Gefeliciteerd met uw aankoop! Mag ik u vragen bij welk bedrijf u vandaag een auto heeft gekocht? Dan zullen wij intern checken of desbetreffende gebruik maken van ons reviewsysteem. Zo ja, dan kunnen wij u vervolgens voorzien van een juiste link. Wij vernemen graag van u, Met vriendelijke groet,

Klantvriendelijk snel en accuraat

Zeer goede snelle afhandeling van mijn probleem met inloggen.

Heel vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg!

Heel vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg!

Lastig/niet te vinden op de nieuwe site

Goed dat klantenvertellen.nl mee gaat met de tijd en een nieuwe site ontwikkeld! Echter zijn er meerdere klanten die ons niet kunnen vinden op deze prachtige nieuwe site.... Enige tijd geleden een mailing ontvangen, met 500 mailadressen van andere bedrijven, klacht ingediend en nooit meer iets van gehoord. Op onze site komen de reviews mooi naar voren, klanten hechten hier toch echt waarde aan. De contributie is fors tov het product en diensten, in combinatie met bovenstaande een 3e ster. Geen aanbeveling gezien de concurrent hetzelfde product levert tegen een lagere contributie. overstappen is voor ons geen optie, dan zijn we 140 prachtige reviews kwijt met een 9.6 waar we enorm hard voor gewerkt hebben.

Zeer klantvriendelijk

Ondanks de soms niet zo slimme vragen mijnerzijds, word ik immer zeer vriendelijk te woord gestaan. Behulpzaam en deskundig wordt gezocht naar een oplossing voor mijn probleem. Petje af!

zeer correct te woord gestaan

positief en daadkrachtig

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709