Ewout is een uitstekende advocaat. Ik heb hem gebeld vvo een vastgoed probleem. Hij gaf me zoveel informatie hoet ik het kan aanpakken zonder te praten over geld of iets anders. Dankzij zijn tips kwam ik er uit Ewaut investeert in zijn vak door meddel mensen tevreden te stellen.ik denk niet dat ik ergens anders een advocaat gaan zoek als ik eentje nodig heb. Daarom staat zijn nummer gewoon opgeslagen op mijn telefoon.

Altijd daar voor mij en super vriendelijk

Altijd daar voor mij en super vriendelijk

Snel te woord gestaan en goed geholpen

Fijn dat als je belt dat de telefoon meteen wordt aangenomen door de persoon die je kan helpen om een probleem op te lossen. Heel goed en snel geholpen.

Vriendelijk en reageren snel

Dik tevreden :)

Bedankt voor deze mooie feedback! Goed om te horen dat wij voldoen aan de service waar wij naar streven!

Een fijne club om mee samen te werken!

De support afdeling is altijd bereikbaar en niets is te veel gevraagd. Kortom, met alle mogelijke beoordeling partijen ben ik blij dat ik voor Klantenvertellen heb gekozen.

Werkt erg simpel

Directe en snelle communicatie door Nick

heel goed !

ik ben heel goed geholpen en duidelijke uitleg gehad.

Tevreden

Al jaren maken wij gebruik van Klantenvertellen. Wij verkopen echt op en door de reviews op klanten vertellen. Paar keer contact met jullie gehad en elke keer met tevredenheid.

Niet geloofwaardig

Slechte reviews worden niet geplaatst. Er woord met het bedrijf contact opgenomen om de zaak op te lossen. Hartstikke mooi, maar zet dan onder de review dat het opgelost is, net zoals bij klachtkompas.nl. Dit is puur consumenten bedriegen. Als je als bedrijf op deze manier een goede naam wil kopen, dan klopt er iets niet. Ben benieuwd, deze review zal ook wel in de prullenbak verdwijnen.

Beste meneer, mevrouw Ruud, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw beoordeling verneem ik dat u onlangs een review heeft geplaatst voor een bedrijf, waarbij uw vraag/klacht aanvullend opgelost is? Fijn te vernemen! Indien u wenst kunt u dan uw review aanpassen, door middel van een aanpassingsverzoek. De beoordelaar heeft dan inderdaad de mogelijkheid om de review zelf te verwijderen. Dat kan het bedrijf zelf namelijk niet! Wij adviseren onze klanten ook altijd om aan beoordelaars te vragen de oorspronkelijke review aan te passen zodat andere klanten zien dat er contact is geweest en de vragen opgelost zijn. Precies wat u zegt; dat geeft een goed & transparant beeld voor evt. potentiele kopers. Op uw e-mailadres kan ik helaas geen andere beoordeling herleiden. Hierover kom ik graag met u in contact,

Ik ben erg tevreden over klanten vertellen!

Klanten vertellen maakt het mogelijk dat patiënten de praktijk ten alle tijden kunnen beoordelen en maakt een aparte patiëntenquête overbodig. Het is erg prettig om terug te kunnen lezen hoe patiënten een bezoek aan ons hebben ervaren. Het is ook mogelijk om op reviews te reageren. Medewerkers van klanten vertellen zijn altijd erg snel en makkelijk telefonisch te bereiken. Kortom; een erg fijne service.

Niet objectief

Bij een keer wat mindere review wordt deze iom klant niet geplaatst. Dus weinig objectief en betrouwbaar

Beste meneer van de Sande, Hartelijk dank voor uw beoordeling op ons platform. U geeft aan dat uw review niet geplaatst is op ons platform. U heeft op 12 april jl. een review geplaatst voor CROP NonPaints.Zij hebben hierover contact opgenomen met u. Zij hebben ons aanvullend aangegeven dat u uw review verwijderd wenst. Dit is tevens vanuit ons via een mail bij u geverifieerd. Indien u alsnog uw review geplaatst/gepubliceerd wenst, is dat uiteraard geen probleem. Dan zullen wij dit alsnog voor u in orde maken, Met vriendelijke groet,

Naar volle tevredenheid

Correct en adequaat te woord gestaan, snelle opvolging van vragen & verzoeken

goed geholpen en gerust gesteld

review klantenvertellen, onterecht, waar ik niet blij mee was kon snel verwijderd worden, heel fijn

prettige en heldere samenwerking

snel antwoord en goede service

Top!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam en klantgericht.

zeer goed

Zeer goede en prettige service

Prima geholpen

duidelijke uitleg

Prettig

Vriendelijk en prettig geholpen. Er was voldoende ruimte om vragen te stellen.

Goede service en vriendelijke mensen

Mensen werken netjes en zorgvuldig

Snel en duidelijke communicatie

Snel en duidelijke communicatie

Aardig geholpen

Aardig geholpen

Goede service!

Onlangs met Sanne gesproken, ze beantwoordt graag al je vragen!

Beoordeling veel te positief lijkt gekocht

Heb een slechte ervaring met DHL. Zie dat DHL pronkt met een van jullie, maar ik zie nergens bij hun of bij DHL waar ik mijn score kan toevoegen. TRUSTPILOT is duidelijk betrouwbaarder. Daar scoort DHL dan ook maar 1 sterren.

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor uw beoordeling, natuurlijk kunt u ook over DHL een beoordeling achterlaten. Als u de volgende link opent kunt u over DHL een beoordeling schrijven: https://www.klantenvertellen.nl/add-review/1035102/dhl. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Hele fijne organisatie en eenvoudig in gebruik, een aanrader!

Al vele jaren maken we gebruik van Klanten Vertellen. Dit bevalt heel goed, een handig portaal en als je vragen hebt zijn zij goed bereikbaar en klant vriendelijk.

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709