Materialen werden op de afgesproken tijd geleverd, waren compleet en goed verpakt.

Bij de montage was de handleiding soms niet al te duidelijk. Er zouden van alle verbindingspunten detail foto's beschikbaar moeten zijn, waarop de schroefpunten duidelijk zichtbaar moeten zijn.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Geweldig goede kwaliteit Goede levering Alles klopte Heel blij mee Nogmaals bedankt Milly en René

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goed geholpen! Ook met leveren was het een kleine moeite om de zware deuren achter in de tuin neer te zetten.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Top kwaliteit en goede levering.

Zeer goede ervaring.

Zeer tevreden!!

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips Niet

Super geweldig

Perfect maatwerk, duidelijke handleiding. Aangename mensen, levering tot op de plaats waar ik ze wou.

Super geweldig

Prima bedrijf

Prima bedrijf vooral de instructie video was duidelijk

• Verbeterpunten/tips Showroom mag gezelliger nu heel zakelijk

Glazenoverkapping kost 500 extra voor plaatsing 80kg glasplaten

Uitstekende overkapping maar 1x3 meter 80kg glasplaten heb je niet zo geplaatst. Ik heb er 7. Daar heb je een professioneel bedrijf voor nodig met glaslift/minihijskraantje bv C6 Hoeflon met machinist. Als je TuinM daarover belt lijkt het alsof je de eerste bent met de vraag hoe je de platen erop krijgt. Daar stopt ook de service. Ook zijn de instructievideo's met polycarbonaat. Lekker licht nl. Glas is nu mijn Hoofdpijndossier. TuinM kan hier verbeterstappen maken bv 1) opnemen in de info tbv de keuze en 2) netwerk opbouwen van gespecialiseerde glaszetters tegen gereduceerd tarief. Nu ben ik left in the dark.

• Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips zie boven in tekst

Uitgebreide informatie over alles. prima en vriendelijke bediening bij levering zeker een aanrader en zeker prijs kwaliteit ik vind het top

• Verbeterpunten/tips Niets op aan te merken

Ziet er keurig uit, een volwaardige aanbouw

Na enige levertijd keurig op exact de afgesproken tijd geleverd en zelfs binnen gezet door de transporteurs. Goed de tijd genomen met de voorbereidingen en de fundatie. En daarna alleen met mijn zoon in 2 dagen inlekaar gezet. We even iets moeilijker als een Ikea bouw paket, op somige punten waren de tekeningen niet altijd even duidelijk , maar gelukkig geen fatale fouten gemaakt. Het lastigste was om de glasplaten met een gipsplaten lift op hun plek te hijsen. Allen kappen met die YouTube reklame van jullie ! De komende decenia heb ik geen nieuwe veranda nodig.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Stop met 10x per dag YouTube reklame naar mij te sturen Ik wordt er gek van

Goed product en goede sevice

De bezorging was top, de communicatie was goed. En de handleiding was duidelijk. Gewoon een goed product. Nog geen negatieve ervaring.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Prima prijs - kwaliteit verhouding.

Mijn glazen schuifwand is precies geworden zoals ik hem bedacht had. Tuinmaximaal heeft geleverd wat ik heb besteld, op tijd volgensafspraak.

• Verbeterpunten/tips Geen

Gemakkelijk, veilig, professioneel en zeer vriendelijk behulpzaam

Aankoop glazenschuifwanden, met omlijsting en deurgrepen Via internet glazenschuiframen aangekocht, wegens uitbreiding van onze lounge. Zeer gemakkelijke website, met correcte uitleg ed. om alles te bestellen en alles zo veilig mogelijk te laten verlopen. Onze leveringstermijn was wat lang, maar dat was te wijten aan "Corona en boot op het Suezkanaal" We werden correct op de hoogte gehouden van de verwachtte leveringsdata. Eénmaal bij ons aangekomen, moest ik niks doen, (was niet het geval bij een andere partij glazenschuiframen die we jaren terug aangekocht hadden) wat een wereld van verschil! ook de goederen waren zeer mooi verpakt en met zorg mee omgegaan. We kregen voldoende uitleg over het plaatsen. Die mensen verdienen echt een pluim, ook al wegen de goederen zwaar :) Kan deze firma enkel maar aanraden. onze dank

• Verbeterpunten/tips geen

Zeer goed van bestellen tot aflevering

Heel goed en fijn product om te monteren

• Verbeterpunten/tips Zo doorgaan

Sneller dan gedacht , kwaliteit top !

Levertijd van automatische zonwering was sneller dan gedacht. Spullen waren perfect verpakt en aantallen klopten exact Spullen waren compleet en montagebeschrijving is duidelijk , samen met de instructiefilm via de site prima te volgen. Alleen jammer dat er maar één breedtemaat is te verkrijgen voor tussen de liggers te monteren. Voor mijn overkapping was alles te breed, zelf alles wat met de breedte te maken had op maat gemaakt. Alles werkt prima . Zeer tevreden. Laat de zomer maar komen.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips showroom op andere locatie met meer ruimte voor parkeren en buitenopstelligen.

Vlotte bestelling, prima materialen, perfecte montage.

Wij zijn ontzettend tevreden over de beide terrasoverkappingen die we dit najaar geplaatst hebben. Werkelijk alle stappen, vanaf het allereerste contact met de vraag om meer informatie tot het indraaien van de laatste schroef, verliepen perfect. We hebben op voorhand wel goed de montagefilm bestudeerd en er was maar 1 handeling die niet zo vlot verliep als in de video. Dat was het inschuiven van de draagbalk in het gootelement bij de overkapping van 5 m. breed. Daar is een zware hamer aan te pas gekomen. Maar dit doet echter totaal geen afbreuk aan de algemene kwaliteit.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Een betrouwbaar bedrijf wat waar maakt wat het belooft

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Erg goede spullen, waar je even op moet wachten

Heb van de zomer een terrasoverkapping gekocht. Was wel even een paar keer de video bekijken hoe je het moest doen. Kwaliteit is uitstekend. Alleen nu had ik ook later nog schuifdeuren besteld en daar moest ik ruim 3 maanden op wachten. Dat is best wel lang, maar ook dat ziet er heel mooi uit.

• Verbeterpunten/tips levertijd verkorten

Functioneel en hebben er veel genot van!

Compleet en op tijd geleverd. Goede montage beschrijving

• Aankoop gedaan via: Showroom

mooie overkaping om zalig onder te genieten

hoi, de levering was zoals gepland op tijd heel vriendelijke heren die de goederen kwamen leveren en hebben ze ook op de plaats gelegd waar ik het gevraagd had. we hadden goede voorbereidingen gedaan en dat is al het halve werk. toen we de eerste plaat tegen onze muur bevestigden was het nog ok. toen we de tweede wilde bevestigen kwamen we tot de conclusie dat deze te lang was na even zoeken toch men telefoon genomen en tuinmaximaal gebeld. heel vriendelijke kerel die toen bevestigde wat we dachten we moeten er 6 cm afslijpen om dat we 2 overkappingen van 5m tegen elkaar gingen plaatsen. bij het plaatsen van de balk waar ook de dakgoot in plaats vond hadden we toch wel wat mankracht nodig om dit op een goede en veilige manier tot zen einde te brengen. maar dat is ons ook gelukt met wat creatieve brein van ons allen echteraf bekeken konden we hier best een speciaal liftje voor huren dat had ons wat zweet bespaard :-) we hebben er wel een anderhalve dag aan gewerkt maar gtoen was hij perfect in orde. bedankt tuinmaximaal voor de goede service en telefonische bijstand.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips misschien bij het bezoek aan de showroom de klant even inlichten over de kleine probleempjes die wij gehad hebben zodat ze alert zijn als ze de overkapping plaatsen.

Lange levertijd

Lange levertijd

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Overkapping kwalitatief ok, service en communicatie ondermaats

Zakelijk 2 grote overkappingen besteld. 2x voor levering aan de telefoon gehad, bevestiging dat order uitgeleverd werd. Montage team vervolgens ingehuurd, bleek op dag van de levering dat het glas niet meegekomen was (verrassing ook voor de chauffeurs). Contact opgenomen, geen enkele coulance of tegemoetkoming in onze extra kosten (opnieuwe inhuren montage team). Ook 3x verschillende nalever datums van het glas gekregen. Ging van eind november naar eind december en weer eind november. Glasplaat ging kapot toen we deze neerlegden op een zachte ondergrond, duidelijk al hoekje uit t glas. Wederom legt tuinmaximaal de schuld bij de klant en bewijs maar eens als klant dat t al kapot was bij levering. Geen enkele tegemoetkoming wederom. Ook privé bestelling gedaan van overkapping, gebeld dag voor levering dat de glasplaten niet geleverd zouden worden. Op dag van levering bleken de platen toch in de vrachtwagen te zitten. Er gaat dus genoeg mis daar. Kortom, als je de spullen eenmaal hebt is het best prima, maar reken niet op een vorm van service of goede aftersales. note 03-12-2021: inmiddels contact gehad en er is een oplossing geboden waar ik mij in kan vinden. Scores daarop aangepast.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Maximale service en maximale kwaliteit. Gewoon top!

Geweldig.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Mooie spullen, maar de levering?!

Vandaag zijn onze spullen voor de veranda geleverd. Wij stonden zelf met twee man klaar om de spullen mee aan te pakken. De bezorgers van Tuinmaximaal waren amper de auto uit of de discussie over de eerste drempel was al begonnen. De brandgang was te lang! Uiteindelijk hebben we zelf, op de glasdeuren na, de spullen naar de achtertuin gedragen en nóg was het allemaal teveel. TuinMaximaal, als je als klant spullen via internet besteld, zijn deze mensen de presentatie van uw bedrijf!!!

• Verbeterpunten/tips klantvriendelijkheid bezorgend personeel

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

About Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.