Zeer tevreden!

Al vele positieve reacties van familie en vrienden gekregen. Onze open overkapping is nu een echt plaatje geworden nu hij afgesloten is met de glaspanelen van Tuinmaximaal. Betaalbaar en uitstekende kwaliteit.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Bestelling helemaal volgens afspraak netjes geleverd

In mei besteld. Meteen mail ontvangen dat de afleverdatum eind juli zou zijn. En ook netjes op de aangegeven dag compleet geleverd.

• Service N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Kwaliteit staat op een hoog peil.

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering aan huis Is er perfectie tot in detail Veel lof voor uw bedrijf Tuinmaximaal.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips De levertijd verkorten.

Goed en betrouwbare kwaliteit

Kwaliteit is goed ,wordt geleverd met alles Wat nodig is ..de bouw beschrijving is hier en daar wat ondeudelijk. Neemt niet af het monteren goed te doen is met 2 man . Ik ben er zeer blij mee en het de schuifdeuren is het goed toeven ..

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips De tekeningen zouden wat verbetert kunnen worden .welke schroef lengte waar is niet vermeld .ook montage hoogte deur is hoogte deur + min 4 cm ..

Gewoon super

Materiaal werd keurig geleverd. Alles zat er ruim bij. Onbeschadigd keurig. Montage handleiding inclusief filmpje op website is super. 1 mijn punt montage handleiding zijwand is verouderd. Gebeld en duidelijke uitleg gehad. Keurig bedrijf

• Verbeterpunten/tips Montage handleiding zijwand

Klacht/ late levering keurig opgelost

Onze u profielen werden maar niet geleverd maar na wat telefoontjes en mailtjes uiteindelijk met spoed de volgende dag geleverd en ook nog een prachtig boeket met excuses een dag later Keurig opgelost dus!

• Verbeterpunten/tips Klanten vertrouwen

Goede prijs/kwaliteit

Alles was prima!jan brunnekreefstraat 31 oisterwijk.onze buurvrouw Gebr.schutstraat oisterwijkheeft precies dezelfde besteld en wij hebben hem voor haar geplaatst.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Een duidelijke site om te bestellen en een goede afhandeling en bezorging

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Geen service

In 2018 bij Tuinmaximaal een glazen pui besteld met 5 ramen. Nu is er twee maanden geleden spontaan een ruit gesprongen. Zijn naar Tuinmaximaal geweest om een nieuwe ruit te bestellen. Daar is door een vriendelijke jongeman ons op gewezen dat er 5 jaar garantie op zit. Deze jongeman zegt dat dit wel meer voorkomt. Ook als we het vriendelijk aan de chauffeur zouden vragen of hij deze ruit met zijn collega even wil plaatsen, zou geen probleem zijn. Na een paar dagen krijgen we te horen dat dit niet onder garantie valt, want de ruit was al drie jaar oud. Wat is het nut van garantie??? Er zou contact met ons worden opgenomen als de ruit binnen kwam. Wat schept mijn verbazing. Ik word op mijn werk gebeld met de mededeling van de chauffeur dat ze binnen een half uur bij mijn adres zouden zijn. Er is helemaal geen ander contact met ons geweest. Mijn vrouw kwam met toeval net thuis en vroeg waar zij de ruit zouden hebben weggezet als er niemand was. Hun antwoord; Gewoon buiten tegen de muur zonder bescherming en voor aan straat. Chauffeur wil de ruit wel in de garage zetten, maar niet plaatsen. Ruit zit niet in een verpakking, is geen aflever bon bij en weten niet hoe snel ze weer moeten wegrijden i.p.v. een klant fatsoenlijk te woord te staan. Mijn vrouw heeft gebeld met klantenservice en daar kreeg ze te horen dat we maar zuignappen moesten huren en zelf de ruit moesten plaatsen. Moet je dus nog meer geld uit gaan geven i.p.v. service te verlenen. Dat er geen contact met ons was opgenomen vond ze vervelend en bood daar wel haar excuses voor aan. Ik vind het waardeloos dat er verder niets aan wordt gedaan. Misschien eens contact opnemen met tv programma`s Radar of kassa. Dus mensen bij ruitschade binnen garantie waar je zelf niets aan kan doen, moet je niet bij Tuinmaximaal zijn. Dus hoeven ze niet meer te adverteren met 5 jaar garantie.

• Verbeterpunten/tips Garantie is garantie

Mooi product en goed bedrijf

Ik ben erg goed geholpen bij het online bestellen van mijn overkapping Netjes geleverd en zonder beschadigingen

• Verbeterpunten/tips Geen

Super overkapping

uitstekend

De levering werd direct gecontroleerd door de heren die de overkapping brachten, zodat alles erbij zat. We hebben de overkapping zelf geplaatst dit ging van een leiendakje alles paste precies. Er was een duidelijke handleiding bij daardoor was het in een paar uur geplaatst.

• Verbeterpunten/tips hebben wij niet

Zeergoed!

De bestelling gebeurde met gemak on-line. Na een week werd ons telefonisch een afhaal datum voorgesteld, waar we zelf het afhaaluur konden kiezen. Bij afhaling werd alles tot in de puntjes uitgelegd en afgeleverd. Super service!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Volop genieten van onze serre!

Na eerst alleen een overkapping gebouwd te hebben over de volle breedte van ons huis, aansluitend aan de woonkeuken op de begane grond, hebben we onlangs besloten om de overkapping te completeren met een set glazen schuifwanden. Zowel de overkapping als het plaatsen van de schuifwanden heb ik samen met een buurman prima kunnen uitvoeren, aan de hand van de meegeleverde instructies; maar eigenlijk meer nog met de video's die op de site nog veel meer duidelijkheid bieden. De overkapping was aan beide zijkanten al dicht, dus nu hebben we een wind- en waterdichte serre. Tot en met eind oktober zaten we hier dagelijks te eten, en ook onze kleinkinderen spelen hier graag. Met een eenvoudige ventilatorkachel is de serre nu ook warm te houden, dus we komen nu ook de winter wel door!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Wij zijn heel tevreden van onze aankoop

Ondanks de coronamaatregelen hebben wij een goede ontvangst en uitleg gekregen in de toonzaal. De levertijd was exact op de afgesproken data, het enige minpuntje voor ons is dat de glazen niet verder werden gebracht dan de oprit van het huis.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Mooie overkapping voor een goede prijs.

Wij zijn heel tevreden met de overkapping. Alleen de levertijd was wat lang, maar dat heb je in deze coronatijd wel met meer producten. De bezorgers waren vriendelijk en hebben hem netjes achter de poort gelegd. De kwaliteit van het materiaal is ook heel goed, zeker ook de schuifdeuren.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Zou handig zijn als jullie ook meenemers voor de glazen schuifdeuren erbij zouden verkopen. Heb ik nu ergens los moeten bestellen.

Zijn erg goed geholpen, helaas door de corona heeft het langer geduurd dat het afgeleverd werd en nu hebben we het en zijn er erg blij mee

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goede kwaliteit en uitstekende service

Ook de mensen die komen afleveren hebben goede tips om de montage nog eenvoudiger te maken.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Wel alles leveren (de regenpijp ontbrak em hebben we zelf moeten kopen

Degelijk materiaal voor schappelijke prijs

Zeer duidelijke informatie te vinden op het internet. Klanten dienst goed te bereiken en zeer vriendelijk. Bestelling 2 weken voor levering nog kunnen aanpassen, (foutje gemaakt bij opmeting door mezelf) en dit zonder problemen!!

Tevreden

Positieve ervaring, kwaliteit materiaal goed, levering in orde. Klantenservice OK. Levertijd : vroeger vrij snel (1 à 2 weken), nu vrij lang (2,5 maand).

• Verbeterpunten/tips kortere leveringstijd

echt een aanrader om je huis compleet te maken met schuifdeuren onder je veranda

levering volgens afspraak en prima uitleg met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Klasse

Ik ben super blij met mijn overkapping, de levering was een min puntje die duurde langer dan verwacht! De mannen die mijn overkapping hebben afgeleverd waren toppers ik heb zelf niks hoeven dragen! De instructie was prima ik heb hem zelf ingeklaard gezet!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Prijs, uitzicht en kwaliteit top!

Wel een lange wachttijd maar dat was ons op voorhand meegedeeld, vriendelijke levering. En het resultaat is echt wel mooi. De prijs eigenlijk ook heel goed. We vertellen het verder...

Très satisfait

Meilleur qualité / prix Délai de livraison maintenue Livraison ok Bonne communication

• Verbeterpunten/tips On

Perfecte schuif wand

Levering duurde wel even, maar dan heb je ok wat!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

About Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.