SUPER KLASSE ALLES

Wir sind mehr als zufrieden von der Beratung über die Lieferung, Qualität und Montage !!! Die Überdachung und die Frontscheiben wurden von den Monteuren (Tuinmaximaal) eingebaut und die Seitenscheiben haben wir selbst eingebaut. Die Beschreibung war super verständlich und die Montage wirklich einfach. Wir sind rundum mehr als gut zufrieden und können Tuinmaximaal absolut weiterempfehlen ! ! !

PRima

PRima service en kwaliteit.

Dik tevreden.

Mooie overkapping,met een drietal personen 2 dagjes gewerkt,mooi resultaat. Daniel.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Snelle levering door sympathieke behulpzame bezorgers zij gaven zelfs wat deskundig advies. Onderdelen zeer goed verpakt en voorzien van handleidingen. Een klein minpuntje ik had aanvankelijk ook zonwering besteld,deze bleek bij opaalplaten niet nodig te zijn. In eerste instantie werd mij hier niet op gewezen latere echter wel. Mijn advies zoek niet verder bij tuinmaximaal krijg je maximale kwaliteit tegen minimale prijs. Het installeren is best wel een dingetje hoor.. Als hobby klusser was het mij zeker niet gelukt,daarom blij dat ik het heb laten doen. Ben er zeer blij mee.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Fantastisch!

Mijn man wilde eerst de installatie door Tuinmaximaal laten doen echter hij wilde het zelf proberen en het is gelukt! Dankzij de zeer duidelijke handleiding echt heel duidelijk! En het resultaat is fantastisch. De levering was op tijd en helemaal in orde alles zat er bij wat er bij moest zitten kortom fantastisch. We zijn superblij met de glazen schuifwand en kunnen niet wachten tot het mooie weer dat we alles heerlijk kunnen open schuiven!

• Verbeterpunten/tips Nvt

Kwalitatief super... met de voetjes op de vloer! Toppers

Zonder in detail te gaan, wij hebben onze overkapping besteld en Tuin Maximaal levert keurig op tijd met alles erop en eraan. Ik had 2 (zogenaamd) ervaren mannen geregeld die voor mij de overkapping zouden plaatsen maar helaas is dat nogal gruwelijk misgegaan (hoezo zou je de uitgebreide handleiding lezen als je het ook zonder handleiding kunt verkloten?). Al 3 maanden een onafgemaakte overkapping, draagbalk doorgezaagd (??? stelletje dombo's!) en de nodige spullen zoek. En wat denk je? Tuin Maximaal helpt je, en hoe! Snelle levering van de kapotgemaakte spulletjes én... toen misten we het vierkante bitje nog. Ik bel en een paar dagen later krijgen we het bitje opgestuurd. Geen standaard product maar Tuin Maximaal helpt je. Top! Komt er een paar dagen later nog een ander pakketje binnen. Van wie? Tuin Maximaal! Kaartje, aardigheidje, begrip voor ons en de wens dat het gauw goed komt. Dát noem ik nou klantgericht Maximaal. Ik schrijf niet snel een review maar deze komt van ons, uit eigen initiatief en uit het hart: Dank je wel, Tuin Maximaal! Als ik dit allemaal vooraf geweten had, had ik bij het bestellen van de overkapping ook de installatie gewoon door jullie laten regelen. Was alles nu klaar en af geweest. En ja, 3 of 4 maanden wachten op de installatie lijkt lang maar dan is ook geregeld. Dus bij deze ons advies: laat Tuin Maximaal het regelen. Dan weet je zeker dat het goed komt. Nogmaals Dank, Tuin Maximaal!

Goede snelle service

Alles was snel geleverd er mankeerde alleen een vierkant bitje maar dat wilde ze nog na zenden, maar had er zelf nog eentje dus was niet nodig.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zeer tevreden met de levering van de glaspanelen.

Bestellen van benodigd materiaal verliep soepel via de webwinkel, tevens tevreden met de levering van de glaspanelen.

Beste prijs en service !

Wij hebben onlangs onze 2e overkapping gekocht We zijn 3 jaar terug verhuisd en misten onze overkapping vandaar nu een 2e ! We gaan m binnenkort plaatsen en ik kan nu al niet wachten ! Service is ook super mocht je vragen hebben of er niet uitkomen even bellen !!!! Ga mijn even zoeken op internet je vind m nergens goedkoper !

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

We zijn heel tevreden met de plaatsing, de overkapping ziet er mooi uit, alleen hebben de monteurs veel vijzen in de tuin laten vallen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Rubbers zaten niet overal perfect, veel vijzen op de grond gevonden die de monteurs hebben achtergelaten

goed net bedrijf

tuinmaximaal levert onze schuif/glas puien. net bedrijf waar ze goed mee denken. Maikel Hop Habro tuinen hoveniers

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips de zakelijke markt financieel tegemoetkomen die komen vaker

Heel goede levering telefonisch heel goed bereikbaar goede uitleg en vriendelijk personeel

• Verbeterpunten/tips Geen

Klantvriendelijk en een juist prijs kwaliteitverhouding.

Tuinmaximaal is zeer klantvriendelijk. Ben zeer tevreden met de glazen schiifwanden. Heb al 3x glazen schuifwanden besteld en zou het iedereeen aanraden. Binnenkort bestel ik nog een set glazen schuifwanden voor een extra afgesloten veranda. Q.a. prijs kwaliteitverhouding de goedkoopste van Nederland.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Meer Ral kleuren, ook de oude Ral kleuren.

Tevreden

Ik ben heel blij Na lang wachten eindelijk gerealiseerd Het geeft toch een andere sfeer

• Verbeterpunten/tips ipv 6 misschien 8 lampjes

Mooi resultaat

Werkwijze is wat wonderlijk, dat je éérst het dak monteert en daarna pas de kolommen eronder (heb ik ook andersom gedaan, ging ook redelijk goed). Clicksysteem van de polycarbonaat zijwand was een hele klus om dat er in te krijgen, ging ook niet zonder het tussentijds vast te schroeven. Uiteindelijk wel tevreden over het resultaat.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips de clickstrips van de profielen van de polycarbonaat zijwand zijn uitermate lastig erin te krijgen

Alles is keurig verlopen

Mijn bestelling (standard maat veranda) snel geleverd en heel compleet met zelfs een kartonen winkelhaak om de goede hellingshoek van het dak in te meten. De montage heb ik zelf uitegevoerd. Dit was zonder moeite met zijn tweeen te doen op een dag. Ook het inkorten van de veranda in de diepte was geen probleem.

Uitstekende service, mooie schuifwanden

De bestelling online gedaan, direct gebeld voor bezorg afspraak. De wanden zijn netjes geleverd op de afgesproken plaats. De wanden zien er fantastisch uit, zeer eenvoudig te installeren. Hele goede kwaliteit, ziet er strak uit.

Super goede service

Goede uitleg over de goederen per telefoon zowel als per e-mail Correct en betrouwbare firma! Mijn bestelling was in orde en de service achteraf prima !

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Ik heb er maar 1 woord voor: Geweldig!

Fijn gehopen in de showroom, vlotte levering. Ook de aflevering verliep volgens afspraak en vakkundig.

Snelle levering

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van na levering, bezorgers belde volgens afspraak een half uur voor levering.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Afspraak van levering perfect,en goed advies gehad in de showroom.

Netjes afgeleverd en op de afgesproken dag, Pefect

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Terrasoverkapping 6,06x4 mtr inclusief zonwering tijdens bezoek aan showroom besteld. Levertijd was weliswaar lang, maar bleek uiteindelijk korter. Overkapping door Tuinmaximaal geplaatst waarbij zij zich prima aan de Corona regels hebben gehouden. Na installatie van zonwering bleek de LED verlichting niet meer te werken. Probleem werd door Tuinmaximaal netjes hersteld, waarbij mij bleek dat hun informatie over mijn installatie uitstekend was. De later nabestelde schuifdeuren zijn op dezelfde goede manier, qua planning, kwaliteit en met inachtneming van Corona, geplaatst. Wij zijn zeer tevreden en genieten van de overkapping.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Een te groot, log en stug bedrijf! Niet betrouwbaar! Geven onjuiste informatie!

Overkapping van 11 meter bij 3 meter besteld met drie staanders via de site. Bij het plaatsen bleek de overkapping c.a. 4 cm door te buigen. Volgens tuinmaximaal is dit acceptabel. Niet dus! Het water kan niet weg lopen en ook cosmetisch totaal niet acceptabel. Plaatsing door een gerenommeerd bedrijf. Uiteindelijk maar gekozen om extra staanders te plaatsen en dus extra kosten. Tuinmaximaal blijft bij zijn standpunt.... Deze staanders zelf op moeten halen aangezien de volgende leverdatum meer dan 1 mnd zal bedragen. Tot 2 x toe is de overkapping niet volledig geleverd. ( er ontbrak 1 polycarbonaat plaat en een afdekplaat). Extra kosten moeten maken (arbeidskosten en extra staanders moeten kopen). Mooie site met mooie praatjes. Koop en plaats bij een gerenommeerd bedrijf en niet bij tuinmaximaal!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Luisteren, afspraken nakomen, transparant zijn, klant serieus nemen. Service.

Geleverd wat we besteld hadden.

• Verbeterpunten/tips Nvt

Prima verlopen

Prime ervaring

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

About Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.