Geweldige service. Vanaf het advies, de snelle response op vragen tot en met de levering is zeker positief te noemen. Kwaliteit en snelheid levering ook zeker positief. Het zelf plaatsen is mede dankzij de nuttige filmpjes op youtube goed te doen. Deze ervaring heb ik ook opgedaan bij het plaatsen van een overkapping bij onze dochter. Wij zijn zeer tevreden. De prijs is het zeker waard. Een aanrader.
Beste N. Peters, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over het gehele bestel- en leveringsproces! Wat fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van de producten en met de montage instructies. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
De levering duurde wat langer dan afgesproken, maar is niet anders in deze Corona tijd. Verder goede kwaliteit schuifwand
Beste Ruben, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding en producten. Het klopt inderdaad dat onze levertijd de afgelopen periode wat langer is dan gewoonlijk. We waarderen uw begrip enorm en wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Wij hebben een glazen schuifwand besteld en waren ontevreden over de levering (levertijd) en de communicatie hierover. Een paar weken na levering werden wij gebeld door Tuinmaximaal met de vraag hoe wij hun diensten ervaren hadden en wij hebben ons ongenoegen geventileerd. Hier werd notitie van gemaakt en een dag later werden wij terug gebeld om nog eens ons verhaal te doen. Hier werd serieus naar geluisterd en wij kregen de indruk dat men het heel vervelend vond dat wij zo'n vervelende bijsmaak hadden gekregen. Door deze aandacht hebben wij een goed gevoel gekregen. Het materiaal van Tuinmaximaal is gewoon goed en er worden overal fouten gemaakt. De manier waarop Tuinmaximaal met de gemaakte fouten om gaat is Top. Resultaat....een tevreden klant
Beste Angelique, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met onze service en producten. Wat fijn dat wij u uiteindelijk naar tevredenheid hebben geholpen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Verkoop..prima (maar dan is iedereen behulpzaam) Levertijd.. lang maar daar zijn we mee akkoord gegaan. Afspraken nakomen.. minder dan 1 ster waard, anders had ik dat gedaan. Na maanden wachten, minder dan 2 dagen van te voren de afspraak last minute afgezegd. Nu komt de klantvriendelijkheid.. nieuwe datum wordt gewoon 2,5 maand later gezet.. en daar valt niet over te discussiëren cq passende oplossing voor gezocht. Aannemers moeten afzeggen die de vloer, elektra etc zouden doen, dit met bijkomende kosten etc. Ook daar had men ook geen boodschap aan, het motto van tuinmaximaal: ons probleem wordt jouw probleem. Kan 6 mnd wachten met als last minute bonus nog 2 mnd extra, dan zit je goed. Dan zou ik zeggen doen, zo niet? Kijk een deurtje verder.
Beste heer Mentink, Helaas hebben ook wij te maken met hygiëne protocol van de overheid. Voor de gezondheid van zowel de klant als onze medewerkers houden wij ons strikt aan de regels van dit protocol. Dit houdt in dat wij, soms op het laatste moment, montages en bestellingen moeten wijzigen en/of afbellen omdat een monteur of chauffeur verplicht thuis moet blijven met milde klachten. U begrijpt uiteraard dat wij dit, zoals ieder ander, graag anders zouden willen zien. Echter in deze bijzondere tijden kunnen wij dit niet van tevoren voorzien en hierop anticiperen. Ondanks dat we in gesprek zijn gegaan om samen tot een oplossing te komen, is ons voorstel niet naar uw tevredenheid geweest. Wij betreuren dan ook dat u ervoor heeft gekozen om uw bestelling te annuleren. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Het bouwpakket was tot in detail compleet. Alles past perfect verpakt. En de chauffeur heeft handige tips gegeven voor de bouw. Je moet wel een beetje handig zijn omzet zelf te bouwen, en beschikken of het juiste gereedschap.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de samenstelling van onze bouwpakketten en de verpakkingswijze hiervan. Wat fijn dat onze chauffeur u nog wat handige tips kon geven omtrent de montage. We hopen dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Snelle communicatie, aardige mensen die de materialen op de plek leveren. Voorbeeld zoals je met klanten omgaat.
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review en het grote compliment! We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de bestelde producten, ons personeel en onze service. Wat fijn dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Op 20 Augustus 2020 heb ik Tuinmaximaal betaald voor een overkapping met glazen schuifdeuren, inclusief montage en installatie. De afspraak was dat de installatie uitgevoerd zou worden op 28 december 2020, ruim vier maanden heb ik dus al gewacht! Door de omstandigheden kan ik hiervoor begrip tonen... maar niet op de manier hoe het nu verloopt. Volgens de afspraak heb ik de keramische tuintegels met veel moeite laten verwijderen van de onderlaag, en de regenbuis bij de gevel verlegd zodat jullie het werk goed konden doen. Dat ik dan een DAG van tevoren pas te horen krijg dat jullie verhindert zijn? En dat de aangeboden vervangende afspraak nog eens 4(!) maanden in de toekomst ligt na al 4 maanden gewacht te hebben... Ik kan me niet voorstellen dat de enige tegemoetkoming is om de afspraak nog eens 4(!) maanden te verschuiven. 8 maanden wachten is toch echt wel veel en veel te gortig. Als er afspraken gemaakt worden, dan ga ik er van uit dat deze nagekomen worden, of dat er een passende oplossing gegeven wordt. 8 maanden wachten op installatie, een last-minute annulering nadat ik mijn tuin heb geprepareerd is dat absoluut niet.
Beste heer, Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze levertermijn. Wij begrijpen hoe vervelend het is om op het laatste moment te horen dat uw montage niet doorgaat, zeker wanneer u allerlei voorbereidingen getroffen heeft om de montage van uw terrasoverkapping mogelijk te maken. Helaas hebben ook wij te maken met hygiëne protocol van de overheid. Voor de gezondheid van zowel de klant als onze medewerkers houden wij ons strikt aan de regels van dit protocol. Dit houdt in dat wij, soms op het laatste moment, montages moeten wijzigen en/of afbellen omdat een monteur verplicht thuis moet blijven met milde klachten. Hierdoor lopen ook onze levertijden verder op. U begrijpt uiteraard dat wij dit, zoals ieder ander, graag anders zouden willen zien. Echter in deze bijzondere tijden kunnen wij dit niet van tevoren voorzien en hierop anticiperen. Wij betreuren de situatie ten zeerste en proberen om de montages voor alle klanten zo spoedig mogelijk opnieuw in te plannen. Wij vinden het desondanks fijn dat wij u telefonisch een toelichting hebben kunnen geven wensen u een gezond en voorspoedig nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Je krijgt waar je voor betaald, gewoon goed en nette service.
Beste Sander, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding en onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Van af binnen komst showroom tot en met de levering van goederen goed netjes en beleefd geholpen
Beste Koos, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het gehele bestelproces en ons personeel. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke, Team Tuinmaximaal
2 glazen deuren barsten, 1 met oppakken en 1 stond in de rail. Al meer als 20 stuks geplaatst, nog nooit gebeurd. Geen garantie, klantenservice probeert het af te schuiven, bestel maar een nieuwe. Als men de eigenschappen van gehard glas bekijken, kan het namelijk gebeuren dat het breekt Op de site verkopen ze geen los glas en je kan 8 weken op je bestelling wachten, geen coulance niet. Tuinmaximaal, minimale service
Beste Dennis, Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Glas is een fragiel product, ook als het gehard is kunnen er makkelijk krassen of glasbreuk ontstaan tijdens de montage. Daarom geldt de garantie niet voor beschadigingen of glasbreuk na aflevering door Tuinmaximaal. Omdat wij het vervelend vinden dat er twee glazen deuren tijdens de montage zijn gesneuveld, hebben wij u uit coulance een nieuw glasprofiel toegestuurd. Het oude profiel bleek beschadigd te zijn geraakt bij het breken van een van de deuren. Het is mogelijk om losse glazen schuifdeuren bij ons te bestellen. Deze vindt u onder het kopje losse onderdelen op onze website. U heeft hiervoor reeds een offerte ontvangen. Wij wensen u desondanks fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
We zijn super tevreden, prijs kwaliteit is dit top!
Beste Petra, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijs- kwaliteitsverhouding. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
De twee schuifwanden waren netjes volgens afspraak geleverd. Het monteren ging ook in grote lijnen goed. Alleen in detail kon het soms wat beter. Zoals de rubbers die je nog op maat moet maken, terwijl het standaard maten zijn. Ook de afwerkrandjes lang de hoeken langs zijn wat slap en schieten er makkelijk uit. Het laatste onderdeel dat ik heb moeten monteren zijn de handvaten. Deze moet je er op lijmen. Dit heb ik netjes volgens voorschrift gedaan, maar er komen er nu na een paar weken toch weer los. Ik weet dat het tijd en geld kost, maar ik zou sommige onderdelen toch af fabriek al monteren om de kwaliteit te verbeteren.
Beste Ralf, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de terrasoverkapping! Bij onze terrasoverkappingen zitten inderdaad een aantal standaard onderdelen die u bij de montage nog op maat maakt. Om te zorgen dat élke montage goed verloopt, hebben wij er voor gekozen om een aantal onderdelen van uw terrasoverkapping niet standaard al te monteren of deze met een bepaalde marge voor zo veel mogelijk eenvoud bij montages te leveren. Wat betreft de deurgrepen hebben wij over de jaren geleerd dat niet al onze klanten die een deurgreep of andere accessoires bestellen, deze ook daadwerkelijk monteren als de terrasoverkapping met glazen schuifwanden eenmaal geïnstalleerd is. Om deze reden hebben wij er voor gekozen om deze niet standaard te monteren op elk railsysteem. In elk geval bedankt voor uw verbeterpunten, deze zullen wij verder meenemen. Mocht u verder nog problemen ondervinden met de montage van uw deurgrepen, kunt u met onze Klantenservice contact opnemen, zodat wij u hiermee verder ter dienst kunnen zijn. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal.
Bestelt via internet alles vlot geleverd en nu gemonteerd zonder probleem staat mooi zeer tevreden
Beste Cesar, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering, producten en het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
27/10/2020 bestelling gedaan van 9 glazen schuifwanden en 4 rails. Levering zou 7 weken later zijn op 18/12/2020.Op 16/12 wordt er een mail gestuurd dat er 1 rail niet beschikbaar is maar dat de rest wel kan geleverd worden en dat zou voor ons al een mooie oplossing zijn..Na 3 telefoontjes wordt ons gezegd dat de levering eigenlijk direct geannuleerd was en verplaatst naar 14/01/2021,dus in totaal meer dan 11 weken wachten op een toch niet speciale bestelling.En hopelijk gaat ze dan ook door.Geld terugkrijgen zou geen probleem zijn maar nu nog een andere firma vinden lijkt mij onbegonnen werk.We zijn bij ons pietje genomen.
Beste Patrick, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Onze excuses voor het ongemak. Het is begrijpelijk dat u hinder ervaart door het wijzigen van de afleverdatum en de daar op volgende communicatie hierover vanuit Tuinmaximaal. Wij zullen dit in de toekomst proberen te voorkomen door uw opmerkingen intern te bespreken. Uiteraard verplaatsen wij alleen een afspraak wanneer wij hiertoe genoodzaakt zijn. In de huidige omstandigheden met bijbehorende maatregelen hebben wij helaas één van de onderdelen van uw levering niet op voorraad en waren daarom genoodzaakt om uw bestelling te verplaatsen. Wij zullen onze uiterste best doen om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk alsnog bij u wordt bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Afspraak is afspraak. Geen verandering in datum of tijdstip. Heerlijk voor de planning van de cliënt. Top. Ga zo door.
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het gehele bestelproces als prettig hebt ervaren en dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Vanwege Corona eerste installatiedatum verschoven. Goed opgelost.
Beste Ton, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten, onze monteurs en met de geboden oplossing van onze planningsafdeling. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Netjes op tijd aangeleverd Alles goed verpakt en duidelijke instructies Samen met een maat gemonteerd en geniet er nu heerlijk van
Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering van de producten, de verpakkingswijze en de montage instructies. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Na een slechte start met een planning die zomaar 3 maanden vooruit werd geschoven, en dat kregen we een dag voor plaatsing te horen, is het toch nog goed gekomen. We lieten het niet op ons zitten en toen kon het ineens toch nog. En maar 1 weekje later dan de oorspronkelijke planning. Inmiddels staat de veranda te pronken in de tuin. De montage is voorspoedig verlopen, bedankt jongens. Nu nog tegels erin en dan kunnen we gaan genieten.
Beste Saskia, Bedankt voor uw recensie. Wij begrijpen dat het verzetten van de afspraak voor u vervelend is en dat u hierdoor hinder ervaart. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard is het verzetten van een afspraak iets dat wij uit noodzaak doen en voorafgaand alle andere mogelijkheden proberen te realiseren. Helaas zijn wij in uw situatie genoodzaakt geweest de afspraak te verzetten. Zoals eerder aangegeven willen wij graag voor u kijken wat de mogelijkheden zijn betreffende de verplaatsing van de afspraak. Echter, wij vragen u dan ook om ons hier de ruimte voor te geven voordat u direct overgaat in een rancune. Tevens zijn uitspraken als ‘’Als er geen goede oplossing wordt geboden, barst het bombardement los. We hebben een hele batterij mensen klaarstaan’’, niet iets waar wij gehoor aan geven. Aan dergelijke dreigementen geven wij geen gehoor en vragen u dan ook om op een civiele wijze de verdere communicatie te laten verlopen. Eerder hebben wij aangegeven dat wij ons uiterste best zullen doen om u een andere datum aan te bieden betreffende de montage en wij vragen u dan ook om ons hiervoor de ruimt te geven. Zo spoedig mogelijk zullen wij hiervoor contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Original review
KLACHT VOOR TUINMAXIMAAL DOE ER WAT MEE EN VOORKOM EEN KLACHTENREGEN OP ALLE REVIEWPAGINA'S DIE ER ONLINE TE VINDEN ZIJN! Leuk begin van de dag. In APRIL 2020 een terrasoverkapping besteld, in DECEMBER 2020 plaatsen. En nu even aftikken graag, het gaat wel over meer dan 10.000 euro. Dat was al even slikken, maar vooruit. Maandag 14 december is de planning, alles is voorbereid. Het is nu 11 december. Vandaag krijg ik een telefoontje dat het niet lukt, er is iemand ziek. Het wordt uitgesteld tot HALF MAART 2021. PARDON?!!? We hebben alle voorbereidingen gedaan. Vrije dagen opgenomen, alle bestrating uit de tuin verwijderd, de schutting tussen de buren verwijderd, aan alle eisen van TuinMaximaal voldaan. En dan 3 DAGEN voor plaatsing afbellen?!?!? We hebben nu een braakliggende tuin met een onbereikbare schuur. Bestrating en schutting plaatsen staat gepland op begin januari, zodat we alles achter elkaar kunnen doorvoeren. Bij ziekte verwacht ik dat de planning hooguit twee weken wordt doorgeschoven. Ik ben niet van plan om VIER MAANDEN in de ZOOI te zitten omdat we nu weer ACHTER AAN de rij moeten aansluiten! Dan schuif je maar iemand anders door die nog niets heeft gedaan aan voorbereiding. DIT KAN ECHT NIET. Als er geen goede oplossing wordt geboden, barst het bombardement los. We hebben een hele batterij mensen klaarstaan.
Beste Saskia, Bedankt voor uw recensie. Wij begrijpen dat het verzetten van de afspraak voor u vervelend is en dat u hierdoor hinder ervaart. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard is het verzetten van een afspraak iets dat wij uit noodzaak doen en voorafgaand alle andere mogelijkheden proberen te realiseren. Helaas zijn wij in uw situatie genoodzaakt geweest de afspraak te verzetten. Zoals eerder aangegeven willen wij graag voor u kijken wat de mogelijkheden zijn betreffende de verplaatsing van de afspraak. Echter, wij vragen u dan ook om ons hier de ruimte voor te geven voordat u direct overgaat in een rancune. Tevens zijn uitspraken als ‘’Als er geen goede oplossing wordt geboden, barst het bombardement los. We hebben een hele batterij mensen klaarstaan’’, niet iets waar wij gehoor aan geven. Aan dergelijke dreigementen geven wij geen gehoor en vragen u dan ook om op een civiele wijze de verdere communicatie te laten verlopen. Eerder hebben wij aangegeven dat wij ons uiterste best zullen doen om u een andere datum aan te bieden betreffende de montage en wij vragen u dan ook om ons hiervoor de ruimt te geven. Zo spoedig mogelijk zullen wij hiervoor contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Zeer goede service en de producten zijn zeer goed. Goede afspraken en duidelijk
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. Wij wensen u heel veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Professioneel bedrijf. Gelijk antwoord op mijn vragen. Deskundige mensen!
Beste Jaap, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met onze klantadviseurs en dienstverlening. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Het is een goed bedrijf met oog voor de klant! Klanten worden goed te woord gestaan, duidelijke en makkelijke website om de diverse producten te bestellen.
Beste Diederick, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze klantenservice en dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
In september is onze overkapping gemonteerd, door vakkundige mensen, we zijn er echt blij mee, we zullen er veel plezier van hebben en zelfs nu al, het is een mooie terrasoverkapping en raad Tuinmaximaal iedereen aan geweldig top
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe terrasoverkapping. Wij hopen dat u er maximaal van zult genieten! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Geweldige afhandeling, kan ik iedereen aaanbevelen.
Beste John, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wij vinden het fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u hier maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Reeds 2 maal iets online gekocht bij Tuinmaximaal en tijdig en correct geleverd. Ook de bijbehorende beschrijving voor montage is volledig en indien je zelf handig bent goed te doen.
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie en het mooie cijfer! Wij vinden het erg fijn om te horen dat de levering naar tevredenheid is verlopen en dat u tevreden bent met onze montagehandleidingen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Zeer mooi opgezette showroom, veel kennis aanwezig op werkvloer, alles overzichtelijk. Vriendelijke medewerkers, goede prijskwaliteitverhouding. Website prima voor elkaar, echt alles is hier terug te vinden. Telefonisch support boven gemiddeld. Spijt dat ik niet eerder hier ben wezen kijken naar een overkapping maar goed, volgend jaar volop genieten.
Beste Alexander, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie en het maximale cijfer als beloning! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze service en producten. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er volgend jaar maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours