Wij genieten elke dag van de extra leefruimte!

Tijdens een bezoek aan de showroom een glazen serre met schuifdeuren en zonwering besteld (maart). Levertijd zou op dat moment ongeveer 3 maanden zijn, bij het maken van montageafspraak bleek deze 4 maanden (juli). Jongens waren mooi op tijd en het bleek een fijn team, complimenten hiervoor. Mijn fundering bleek toch niet helemaal waterpas, waardoor schuifdeuren helaas niet geplaatst konden worden. De zonwering bleek bij levering niet compleet. Het maken van een nieuwe afspraak bleek wat lastig. Communicatie binnen het bedrijf leek niet helemaal op orde. Uiteindelijk is in september alles keurig afgerond. Wij maken iedere dag naar tevredenheid gebruik van de serre!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Zonwering op breedte inkortbaar maken, dit is echt wel een gemis.

Prachtig product. Veel gedoe bij verzending.

We zijn erg blij met onze mooi overkapping. De verlichting en ingebouwde zonwering maken het tot een heel luxe buitenverblijf. Het opbouwen is goed te doen. Met uitzondering van de dakplaten. Daar kom je niet goed bij. De verzending van de onderdelen was dramatisch. We hadden te weinig onderdelen en teveel. De helpdesk kan bijna niks voor je betekenen. Het opzoeken van de order kan soms op naam. Soms op postcode en soms alleen na lang zoeken. Van de helpdesk mocht ik de verkeerd gebouwde zonwering niet omwisselen met een teveel geleverde zonwering. Gelukkig kreeg ik daarna te maken met de service afdeling. Daar is ineens veel meer mogelijk en denken ze echt mee. Jullie gaven aan dat het erg druk was deze zomer. Dat begrijp ik best als alles twee a drie keer over moet.

Gewoon geweldig

Heb nu de overkapping 2 jaar wat een genot met slecht weer de deuren dicht en als het zonnetje te warm wordt de zonwering omlaag. verschillende problemen gehad even bellen en er wordt een afspraak gemaakt en het wordt opgelost, We zijn er blij mee.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Prima bedrijf, doen wat afgesproken is.

Zonder zorgen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips De btw voor Belgische klanten met een huis ouder dan 10 jaar op website zetten (6%)

Ronduit bizar slechte service

Overkapping in mei besteld. De dag van plaatsing een telefoontje dat ze niet kunnen komen. Zieken.. Lang en breed gepraat..we kunnen het annuleren of in februari pas aan de beurt om te laten plaatsen. Annuleren onmogelijk omdat er al een balk in de muur is geplaatst. Hovenier moeten afbellen die 2 dagen later de tuin aan zou leggen. Zelf een vrije dag genomen en zit je tot februari in een modderbende van een tuin met 2 kleine kinderen of een blijvende balk in de muur?!! Totaal geen medewerking of meedenken voor een oplossing om eerder te kunnen komen plaatsen. Geen tegemoetkoming of een garantie als je het eventueel noodgedwongen zelf moet plaatsten..helemaal niets dan alleen sorry!

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Tuinmaximaal levert en doet wat er verwacht word.

Ons eerste contact met Tuinmaximaal was in 2015 toen wij onze nieuwbouw starten.. We bezochten hun showroom waar we hartelijk ontvangen werden en kregen daar een duidelijke en professionele uitleg over alle mogelijkheden voor ons project. Na bestelling verliep de plaatsing zeer vlot en volgens afspraak. Na 5 jaar te hebben mogen genieten van onze terrasoverkapping hebben we besloten om zonwering bij te plaatsen, wederom verliep alles vlot en professioneel . Tuinmaximaal is voor mij een betrouwbare en professionele firma . Ik heb Tuinmaximaal al aanbevolen bij buren, vrienden en familie. Velen onder hun hebben nu ook een terrasoverkapping en zijn mij allen dankbaar dat ik hun Tuinmaximaal heb aangeprezen.

• Verbeterpunten/tips Geen opmerkingen

Goede service en mooie deuren

Wij zijn zeer tevreden over de glazen schuifwand. Nette levering en ging volgens afspraak. Wij zijn er heel blij mee. 1 ruit brak bij het oppakken en dit is ook netjes opgelost. Binnen 3 weken komt er een nieuwe ruit. Hij moet nog geleverd worden maar daar hebben wij alle vertrouwen in. Wij bevelen tuinmaximaal aan .

• Verbeterpunten/tips De levertijd mag wat eerder

Prima bestelling, heel duidelijk in verkrijgbare materialen. Iets te lang qua levertijd waardoor vrij moeten nemen. Aflevertijd keurig volgens afspraak

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Volgens website direct leverbaar, in de praktijk 3 weken levertijd

Top geregeld.

Prima alternatief als je toch zo n overkapping overweegt. Ze hebben weinig keus(had bv liever donkere screens gehad.) Maar prijs technisch te interessant om te laten lopen. Wachttijden om te laten maken wel erg lang. Zelf gedaan.

• Verbeterpunten/tips Meer keuzes

Heel goed Ben verschillende keren bij jullie geweest en elke keer netjes en vriendelijk geholpen Planning kon beter maar ja het gaat nergens soepel in deze carona tijd Verder was er nog een probleempje met transport schade met de zonwering die we later besteld hadden maar is ook netjes opgelost. Dus heel tevreden,

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips 3,5mtr diep zakt toch iets door wat me toch wat tegen is gevallen

Tevreden

Bestelling was eenvoudig en duidelijk. Levering was wel aan de late kant maar dat was van tevoren aangegeven. Verder is de kwaliteit goed. Ik ben tevreden

• Verbeterpunten/tips Telefonisch Bereikbaarheid kan beter

Mooie overkapping, vriendelijk personeel dat meedenkt zowel in de showroom als de monteurs die de overkapping hebben geplaatst. Levering was ook sneller dan verwacht en helemaal volgens afspraak. Ook de schoren die de monteurs mee terug hebben genomen werden netjes aan ons terug betaald (incl. het montage-bedrag) zonder er om te moeten vragen.

• Verbeterpunten/tips Geen

• Verbeterpunten/tips Niets

Heel tevreden met ons afdak.

5 jaar terug een afdak bij jullie besteld en dit jaar helemaal dicht gemaakt met glazen schuifdeuren. We zijn er heel erg blij mee.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Er was bij ons een glazen wand beschadigd. Na contact te hebben gehad werd deze netjes omgeruild. Alleen een minpunt was dat weer die zelf uit moesten halen en dat was niet verteld. Gelukkig heeft de buurman geholpen anders was me dat niet gelukt.

Goed en kwamen op tijd

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Communicatie/planning kan beter

Order na 6 weken na plaatsing leveren zonder de bestelde glaspanelen dus alleen de profielen. Na nog eens 8 weken de glaspanelen nageleverd krijgen. Al met al tussen bestellen en leveren 14 weken verstreken. Erg lang!!! Terwijl op de website staat dat er uit voorraad geleverd kan worden. Grote bullshit!!! Personeel komt afspraken niet na wat ze afspreken. Iedere keer er zelf weer achteraan bellen hoe het er mee staat. Zelfs een excuus/goedmaak bloemetje die wordt belooft kan niet na 1 telefoontje bezorgt worden. Ook daar achteraan moeten bellen. Showroom en verkoop netjes, de rest wat daarop volgt is gewoon RUK.

• Verbeterpunten/tips Goed plannen en communiceren

Alles goed geregeld, lange levertijd, maar begrijpelijk met covid 19

Alles top

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Eventueel bij elke afmeting de zwaarte en de afmetingen van de fundering

Kwaliteit/prijs goed, goede service. Tevreden.

Vanaf bestelling tot levering alles okay. Telefonische contacten met firma ook goed. Wel soms twee maal bellen voordat er terug wordt gebeld. Telefoontje half uur voor levering ook goed. Afgeleverde defecte onderdelen (bijv. staander) wordt zonder probleem omgeruild.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Duidelijke update over de levering.

Alles werd keurig netjes in mijn tuin gelegd. Zelf de opbouw gedaan met behulp van de gebruikt aanwijzing en de video. Met 3 man prima te doen!

Prima goederen geleverd

Het monteren van de glazenwand om mijn serre dicht te maken leek moeilijk maar is met behulp van de video instructies prima uit te voeren

• Verbeterpunten/tips Geen

Slechter dan slecht

We hadden een veranda besteld en zelf geplaats dus had zelf mensen ingehuurd die hem kwamen plaatsen, toen het glas erin zat wat is geleverd door tuinmaximaal zag ik dat het glas verschilde 3 verschillende glazen.. ik heb aangegeven dat er kleurverschil in zit en vervorming in het glas nu zeggen ze je krijgt 2 nieuwe glazen en die moet je er zelf uithalen en de nieuwe er in zetten dus ik zeg ik heb daar iemand voor ingehuurd het zijn 3 glazen en ga ervan uit dat jullie ze er uit halen en er in leggen ik ga niet weer iemand inhuren is jullie fout! En krijg als antwoord omdat u voor zelf montage hebt gekozen je het zelf eruit en erin moet leggen HET IS JULLIE FOUT DAT JULLIE SLECHTE KWALITEIT LEVEREN! dat heeft niks te maken met zelf monteren of niet.

• Verbeterpunten/tips Alles

Informatie tijdens verkoop zeer goed, bezorgservice slecht

In de showroom zijn we heel goed geholpen, medewerker was een zeer vriendelijke behulpzame man!!! Hij dacht goed met ons mee en kwam met goede adviezen en tips! Bezorgservice is bagger, ze geven aan aan de deur te zijn geweest terwijl er iemand thuis was. Ook zouden ze gebeld hebben ook dat is niet waar. Ze kunnen mij wel bereiken voor een nieuwe afspraak maar telefonisch zou ik niet bereikbaar zijn. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt wordt ik om 6:25 uur in de ochtend uit bed gebeld.

Zeer slecht

We hadden een overkapping besteld die op voorraad was . Na betaling kregen we te horen dat dit een paar weken ging duren. Daar ons maar bij neergelegd maar gewacht . Een dag voor de levering werden we gebeld dat het niet mogelijk was om te leveren ivm Corona. Ook daar hadden we begrip voor . Het geheel zou dan een week later komen. Niet graag maar oke was niet anders. De week daarop belden ze me de dag van levering dat de auto kapot was konden wederom weer niet leveren. De jonge dame aan telefoon was en bleef vriendelijk ik vroeg om een meerdere van haar om het een en ander te bespreken. Ik kreeg een man aan de telefoon die alles behalve vriendelijk was en het gesprek liep beetje uit de hand . Naar ook wat mails te hebben gewisseld zouden de op dinsdag leveren . Ver volgens kregen we mail dat het over twee weken geleverd gaat worden . Ben er helemaal klaar mee al twee keer de aannemer laten komen om deze in het werk in te bouwen en weer naar huis kunnen sturen , de kosten hiervan moet ik wel betalen steeds. Nu zijn we toch maar genoodzaakt om dit bij een advocaat neer te leggen en maar kijken hoe het afloopt .

• Kwaliteit producten N.v.t.

Prima product

Pakket wordt in perfecte staat geleverd en de installatie video is erg duidelijk Top

• Verbeterpunten/tips Geld eerder terug storten

Groot compliment aan Jasper. Een super klantvriendelijke jongen. Geweldig door hem geholpen

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

About Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.