Filters

9

Zeer goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Uitstekend

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goedkoper dan ieder ander

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

Zeer tevreden

Zeer tevreden mij heb wel wat aanpassing gedaan voor het aansluiten met bestaande veranda maar door de goede beschrijving geen problemen gehad ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
8

Goed

Prima gegaan allemaal , alleen toen ik nog een onderdeeltje ( deurgreep) op locatie ben komen halen ben ik slecht behandeld.Dit kan en moet beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Loyaliteit
6

Heel goed te verwerken

Goede kwaliteit alleen lang moeten wachten tot alles binnen was

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
8

Een aanrader!

Ontzettend blij met de prachtige glazen schuifwand. Levering liet wat langer op zich wachten, maar de twee heren die de bestelling kwamen brengen, waren erg behulpzaam. We kregen nog de nodige tips en tricks mee en hadden de ramen zelf al voor de middag geplaatst. Een echte aanwinst voor het najaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
5

Product oké, leveringsservice slecht

Conform afspraak heb ik de dag voordat de overkapping geleverd zou worden telefonisch contact opgenomen met het servicepunt en geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Dit vanwege het gegeven dat het afleveradres niet mijn woonadres is. Desgevraagd werd mij medegedeeld dat levering zou plaatsvinden tussen 09:00 en uiterlijk 10:30 uur. Nadat om 10:45 uur zich nog niemand gemeld had heb ik nogmaals telefonisch geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Uiteindelijk heeft levering plaatsgevonden ruim 3 uur na eerder opgegeven tijdstip. Onder het mom van Corona richtlijnen werd aangegeven dat men de af te leveren spullen niet via de tussenwoning naar de achterzijde van de woning kon brengen. Dit ondanks het gegeven dat de te doorlopen gang maximaal werd geventileerd en mondkapjes beschikbaar waren. Ook de mogelijkheid om de materialen via een brandgang achterom de woning te brengen werd resoluut afgewezen met de mededeling dat dit moeilijk zo niet ondoenlijk was. Materialen werden derhalve in de voortuin gelegd, niet bij de voordeur doch zo dicht mogelijk bij het trottoir/de straat. Vervolgens werd mij gevraagd om de lijst met geleverde materialen ongezien af te tekenen. Ook het gezamenlijk controleren op compleetheid en eventuele beschadigingen werd van de hand gewezen met de opmerking "Als iets niet goed is kunt u via de klantenservice reclameren". Ik heb sterk het gevoel dat men door een snelle levering een deel van de verloren tijd op die manier wilde inhalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Informeer klanten als afspraak niet kan worden nagekomen en verbeter/verhoog de vriendelijkheid van personeel dat bestellingen aflevert.
2

volgende keer nog even verder kijken

met het product is niets mis. Met de klantvriendelijkheid wel. Er ging erg veel mis met de levering en ik werd niet serieus genomen of vriendelijk geholpen. Er werd mij het gevoel gegeven dat ik alles fout deed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Klantvriendelijkheid!!!!!
5

levering is een ramp

het kan niet zo zijn dat je 6 weken op je bestelling moet wachten terwijl het op voorraad ligt want als ik het zelf was komen halen dan kon dat meteen en nu word je 3 dagen voor dat geleverd zou worden opgebeld met de mededeling dat de spullen er niet zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
1

afspraken worden tot 3x toe niet nagekomen

Glazen wand besteld. levertijd zou 10 dagen bedragen. Dit werd na een telefoontje 6 weken. Na een 2e telefoontje werd dit 10 weken. 3 dagen vooraf werd er gebeld dat bepaalde onderdelen nog niet leverbaar waren. We hebben de bestelling uiteindelijk afgezegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips afspraken nakoman
3

Mooie overkapping maar zeer slechte communicatie en service

Wij hebben de bestelling geplaats bij de mooie showroom waar we netjes geholpen werden, op de voorwaarde dat het in mei geplaatst zou worden ivm de planning met andere tuinwerkzaamheden. De dag van de plaatsing kwam niemand opdagen en ik moest er zelf meerdere keren er achteraan bellen om vervolgens te horen dat er niemand komen zou ivm een ziekmelding. Wij hadden al voorbereidingen getroffen in de tuin zoals terras er uit halen, regenpijpen verwijderd enz. Dus waren er goed ziek van ook omdat we 2 kleine kinderen hebben die erdoor niet fatasoenlijk in de tuin meer konden spelen. Nu moesten we anderhalf maand langer wachten op de overkapping op aandringen. Ze wouden het nog later uitstellen. De kosten die we gemaakt hadden zouden we een compensatie voor krijgen. Dat is niet gebeurd. 2 dagen voor de plaatsing kreeg ik ineens een mail met een rekening (met extra montage kosten) die ik voor de plaatsing nog moest betalen anders zouden ze niet komen. Achteraf bleek dat die kosten onnodig en onterecht. De 2e keer kwamen ze gelukkig wel. Na het plaatsen lag er overal door de tuin slijpsel verspreid, planten zijn takken van afgebroken en de afstandsbedieningen van de verlichting misde, die hebben de monteurs per ongeluk mee genomen denk ik want ik had ze wel zien liggen. Ik belde meteen op maar niemand kon helpen om die jongens ff te zien te bereiken en ik moest maar een email sturen waar je vervolgens geen reactie op krijgt. Later wordt er toch zonder iets te terug melden plat in een kartonnetje bezorgd. De overkapping is super mooi maar door de slechte ervaring zou ik dit bedrijf niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Afspraken na komen, comunicatie verbeteren, klantenservice
5

gemengd

het materiaal is goed en heel netjes echter mijn bestelling liep maar liefst 6 weken vertraging op toen ik daarop reageerde werd ik op een zeer koele manier te woord gestaan ook door de manager waar ik naar gevraagd had het kwam er op neer dat ik het maar moest accepteren. Ik had geen keuze, ik had immers al moeten betalen vooraf

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips op zijn minst sorry voor de vertraging eventueel een presentje
10

Zeer tevreden!

We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer onze levering plaats ging vinden en het werd met veel zorgvuldigheid en door zeer vriendelijke medewerkers op plaats van bestemming gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
4

Uiteindelijk blij met overkapping; weg ernaartoe was drama!

Mijn idee was voor de zomer de overkapping aan mijn huis te hebben gemonteerd en te kunnen genieten... Liep even anders helaas: - in maart besteld - zou 5 juni geleverd worden - in week van 5 juni werd ik gebeld; moderne staanders waren niet in voorraad; of ik genoegen nam met de klassieke - op 5 juni bleken eerst om kwart over 6 ochtend en later kwart voor zeven voor de deur te hebben gestaan, ook gebeld (heb mijn telefoon op stil in nacht). Balen, ze reden door - gelijk gebeld; levering was niet alsnog na te leveren, ophalen kon ook niet, eerstvolgende mogelijkheid 27 juli (!!). Klantvriendelijkheid nul, inlevingsvermogen beneden 0 en flexibiliteit ook ver beneden peil. - mijn aannemer zou op 8 juni monteren, hij ging zaterdag -na tel. overleg- naar Eindhoven om spullen op te halen - hij stond ruim 1,5u in de rij te wachten, vervolgens blijken aantal onderdelen niet in voorraad, onverrichte zaken huiswaarts en montage gecanceld... - gelijk weer gebeld met planning voor nieuwe leverdatum: 24/7!! - dit keer gecheckt hoe laat ze zouden leveren (idd weer vroeg, 7u) - en gelukt dit keer... - inmiddels overkapping geplaatst en blij - je bent niet meer dan een bestelnummer in de massa en met alle hectiek (goed om je te realiseren bij het bestellen) ;-) O ja, nog een onderdeel vergeten uit de laden bij levering.... of ik daar dan een week op kon wachten of evt zelf kon ophalen... Niet dus

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klantvriendelijke communicatie en planning
7

Ruim Voldoende

2 x keer gebeld voor een bezorgd datum

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

Alles goed geregeld

Ondanks de corona een goede regeling wat betreft de toegang tot de showroom. Goed geholpen door de medewerkster. Nette levering. Vriendelijk personeel van het transport. Goede beschrijving van de opbouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Zeer tevreden

Perfecte levering door buitengewoon vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
7

Prima maar een beetje lange levertijd

Prima maar een beetje lange levertijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Verpakking profiel Er zat transportschade aan
8

Prima

Een onderdeel was niet meegeleverd, daarnaast had ik achteraf een artikel teveel besteld. Dit omgeruild, geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Goede service.

Snel en makkelijk besteld via de website. Keurig geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Geen
2

Slecht

Deuren besteld levertyd langer als gezegd en 1 deur beschadigd de levertyd voor vervanging ook weer 4wkn

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
1

Contact erg slecht

het plaatsen ging super. Maar jullie zijn vergeten de loodgieter te verwittigen waardoor ik meerdere klachten heb weg gelegd waar ik niks van gehoord heb tot op heden en uiteindelijk een maand lang met een gat in de tuin gezeten heb terwijl jullie voorwaarde binnen 1 week aansluiten is. Ik zou nu nog steeds iets moeten horen van de klacht die er ligt, maar geloof niet dat jullie er uberhaupt ooit mee bezig zijn geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Afspraken nakomen en iets voor je klant willen betekenen ipv geld vangen en verder negeren
4

Mooie veranda, slechte service

Op 31-07 is de plaatsing (door Tuinmaximaal) afgerond. Mooie veranda, blij met het resultaat. Na controle is gebleken dat de ingebouwde verlichting niet werkzaam is. Op 01-08 telefonisch melding gemaakt. Op 03-08 en 05-08 wederom telefonisch / mail melding gemaakt. Het is simpelweg niet mogelijk om een afspraak te maken voor herstel. “Het systeem dit...” Geen enkele medewerker kan iets voor je betekenen. Na veel gedoe gesproken met de afdeling planning. Op 7 september wordt het probleem opgelost. Ofwel 6 weken na montage. Aangegeven dat dit niet acceptabel is. Een defect is mogelijk, maar los dit binnen afzienbare tijd op. Medewerkers zijn niet voor rede vatbaar en kunnen niks voor je betekenen. Kortom; mooie veranda, maae zéér slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Service na montage
10

Geweldige service

Geweldige service, door een foutje in het magazijn heb ik het verkeerde item ontvangen, na te telefonisch overleg heb ik zeer snel her juiste item ontvangen. Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

[email protected]

About Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours