DIK IN ORDE

GEWELDIGE SERVIS

• Verbeterpunten/tips GEEN

Op en top levering en condities over wat is afgesproken

Alles geleverd conform gemaakte offerte. Alleen jammer dat Tuinmaximaal niet zelf meer monteert. Wel goed geadviseerd door montage uiteindelijk te laten doen door Terrama uit Heerlen. Opbouw/montage in een halve dag en uiteraard tot volle tevredenheid. De door Tuinmaximaal geleverde overkapping kan eventueel ook via Terrama besteld worden maar dat wist ik op dat moment niet dus diverse mogelijkheden…… chapeau!

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Aandacht op het Verstrekken van adressen/bedrijven die montage doen

Prima zelfbouw en mooie materialen

Goed zelf te doen prima instructie

Boven verwachting

Na het lezen van de recensies was ik enigzins ongerust. Totaal onnodig. Levering heeft zelfs eerder plaats gevonden dan vooraf verwacht. Levering was compleet en de bezorgers hebben alles gezamenlijk doorgenomen om zeker te weten dat het compleet is. Top service!

Slechte communicatie

Wij hebben op 18 juli van dit jaar een glazen schuifwand ( 5 railsysteem met toeters en bellen) voor onze overkapping besteld en ook gelijk betaald. Daarop kregen wij een mail dat de levering op 8 oktober zou zijn. ( 12 weken volgens verwachting) Helaas viel de levering in onze vakantie en hebben daarom op 9 september telefonisch contact opgenomen met de vraag om de levering 1 of 2 weken later plaats te laten vinden. Eerst was het moeilijk moeilijk, maar nadat we zeiden dat het nog ruim 4 weken voor leveringstermijn was en we ook wel een paar dagen konden wachten zodat ze in rust de planning konden regelen, werden we toch nog diezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat de schuifwand op 21 oktober geleverd zou worden. ( dit hebben wij als positief ervaren ) Op 21 oktober stond de vrachtwagen al om 7 uur 's morgens voor de deur en werd alles geleverd .......... althans dat dachten wij! Tussen neus en lippen door vertelde de chauffeur dat de U-profielen ontbraken en we hiervoor maar naar kantoor moest bellen!! ???? Uiterst kwalijk dat we zelf moesten bellen en hier van te voren geen communicatie over was in de vorm van een mailtje of telefoontje. Inmiddels hebben wij ik al 2 keer contact gehad met de vraag wanneer de U-profielen dan geleverd worden, maar niemand die iets weet. Erg teleurstellend! Dan wordt er ook nog gezegd, "u kunt de schuifwand evengoed monteren, de U-profielen kunnen ook later nog geplaatst worden". Dat klopt ook wel, maar het gaat immers niet om iets van 5 tientjes maar om een flink bedrag en het principe. Je kunt ook geen auto verkopen en bij aflevering zeggen, sorry maar de motor zit er nog niet in. Als je niet aan de afspraak en koopovereenkomst kunt voldoen, moet je daar in beginsel duidelijk over zijn en niet achteraf. We zijn benieuwd hoe vaak we nu nog moeten gaan bellen met de vraag wanneer de U-profielen geleverd worden! Vooralsnog zeggen wij "niet aan te bevelen".

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips betere en eerlijke communicatie

Heel tevreden.

Van de bestselling tot levering gewoon goed verzorgd.Ondanks de iets verplaatste levering toch heel blij Dat ik onze overkapping heb kunnen plaatsen met hulp van goede handleiding als ook de video. En dit op 2 dagen en alsook vriendelijke behulpzame chauffeur en zijn collega m,v,g DE Bruycker -Van Hoecke uit Wetteren Belgie

service na verkoop + garantie 0,0

Alvast via deze weg getuig ik mijn ongenoegen door de service die ik mocht 'genieten'. Na 3 jaar is 1 van de glazen panelen kapotgesprongen zonder aanwijsbare reden. Dit valt perfect onder de garantie die wij dachten te hebben, maar Tuinmaximaal houdt de boot af stellende dat dit geen productgarantie meer is. M.a.w. de garantie die iedereen denkt te hebben, is larie. Schandalig om zo behandeld te worden.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips naservice

Geen garantie

De overkapping was heel slecht gemonteerd. Normaal gesproken heeft de overkapping 5 jaar garantie, maar na ander half jaar is een van de glazen deuren door slechte montage en spanning geëxplodeerd. Toen ik contact had genomen en foto's had gestuurd werd tegen mij gezegd dat als dit in de eerste 3 maanden was gebeurt, ze wat eraan gingen doen en daarna niet meer. Met andere woord de producten hebben alleen 3 maanden garantie en geen 5 jaar. 5 jaar garantie is alleen tijdens aankoop. Hele slecht zaak.

• Verbeterpunten/tips Garantie en afspraken nakomen

Een ervaring rijker... en geld gespaard.

Het moeilijkste om te plaatsen : een carport, tegen een schutting aan, alles in te korten op 3m75. Alles netjes verpakt, vriendelijk afgehandelde levering op de afgesproken datum. Alles (soms er over) compleet : siliconenspuit? En toch weer niet : we hebben drie winkels kunnen bezoeken voor we het juiste vierkante (Nederlands blijkbaar) bitje vonden. Dat kan er nu toch nog wel bij? Ook van de siliconen zelf was wat te kort. Drie tubes zouden beter zijn voor een carport van 8 meter! Ondanks alle moeilijkheden staat de carport op twee dagen. Pico bello. Heel tevreden. Hopelijk komen er geen problemen met de ledverlichting, die sputterde wat tegen bij de test maar is toch geplaatst. Met vriendelijke groeten.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Bitje voor vijzen meeleveren (of beter nog : 2)

Aangenaam verrast

Pluspunten: Goede prijs/kwaliteit verhouding Duidelijke instructie video’s voor het plaatsen Duidelijke communicatie rond levering Bij de levering was niet alles erbij ( schroeven en handvatten). Twee uur later stond iemand aan mijn deur om het na te brengen Universeel systeem Minpunt: Lange wachttijd ( maar dat is met alles tegenwoordig) Geen mogelijkheid voor ‘meenemers ‘, alle glasramen moeten afzonderlijk open gedaan worden.

geweldig

geweldige mensen mooi materiaal

• Verbeterpunten/tips niets

Prima kwaliteit/prijsverhouding, goede service.

Prettige ontvangst in showroom, goede uitleg. Prima prijsopbouw, aflevering als beloofd. Een super deal.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Het is prima.

Fijn bedrijf vriendelijk personeel

Fijn materiaal makkelijk te verwerken goede beschrijving alles wat je nodig hebt zit erbij

Zeer goed.

De geleverde schuifwand is perfect en paste precies top spul.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Levertijden duidelijker.

Carport gekocht van 7 op 4 meter, zeer tevreden over de kwaliteit!

• Verbeterpunten/tips Meer silicone bij de carport toevoegen

Over het algemeen ben ik tevreden

Vlotte levering, vriendelijke mensen. De gevraagde L profielen waren er niet bij maar die zouden 14 dagen later na geleverd worden. Tot op heden hebben wij nog altijd geen L profielen gezien, wat ondertussen toch al 4 maand geleden is.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips afspraken nakomen of tenminste verwittigen als dat niet kan

Het personeel

Ten eerst hebben we een tijd terug een serre besteld met als voordeel dat we garantie kregen op het glas als we de serre door tuin maximaal lieten plaatsen dus hebben we dat gedaan nu mat het tweede gedeelte werd ons duidelijk gemaakt dat ze niet meer plaatsen verschillende palen staan niet in het lood dus gebikkeld nu een probleem dat mijn ramen vanonder sluiten en van boven 4cm open staan en met levering was ik ook al niet blij had plaats gemaakt het eerste wat ze zeiden wij moeten het bij de eerst drempel afleveren ik heb geen drempels dan stoten ze wat kapot staan er ook nog bij te lachen ipv sorry ik weet ook dat zo iets kan gebeuren maar sta dan niet lachen je weet niet welke inmotie hier bij gepaard gaat

• Verbeterpunten/tips Beter personeel

Goed product , zijn er heel erg blij mee

Werden goed geholpen , alles klopte toen het werd geleverd en bij vragen werden we goed geholpen . Top

• Verbeterpunten/tips Plaats ook filmpjes van opbouw schuiframen en zijwanden

Alles perfect verlopen!

Niks geen problemen gehad, alles is perfect verlopen.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Lange levertijd en slechte service cq garantie.

Bij een bezoek aan de showroom een overkapping besteld. We zijn daar goed voorgelicht door de verkoper. tot zover alles goed. Maar een dag voor de geplande bestelling een telefoontje dat de bus kapot is een de bezorging 4 week later is. Niet leuk dus. 4 week later word het dan bezorgd, 2 vriendelijke bezorgers leveren het af en geven nog een paar tips, top. Alle onderdelen zijn compleet en er mist niets. als alles opgebouwd is en we verwijderen het folie van de zijwand dan zien we een beschadiging in 1 van de polycarbonaat platen. We maken hier een foto van en mijn schoonvader stuurt een mail met foto en beschrijving naar tuinmaximaal. Hierop krijgt hij een mail terug waar gezegd word dat de overkapping niet aan hem verkocht is en dus geen garantie. Hierop beantwoord hij de mail en uitlegt dat hij uit mijn naam de mail heeft gestuurd. Het duurt even maar dan krijgt hij het zelfde te horen dat het niet op zijn naam staat. We hebben geprobeerd te bellen maar dat is een drama je krijgt niet aan de lijn. We zijn blij met de overkapping maar de service lijkt nergens op.

• Verbeterpunten/tips service

snelle levering

via de webshop besteld ,en ook een snelle levering. en door de monteurs van tuinmaximaal snel en vakkundig in elkaar gezet .

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Zeer slechte communicatie en levering

Allereerst een levertijd van 15 weken. Als er dan eindelijk een leveringsafspraak is gemaakt, bellen ze doodleuk aan het eind van de dag om een nieuwe afspraak te maken omdat de bus kapot is. Ik heb de hele middag thuis op de levering zitten wachten, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nog gevraagd of ze met een andere bus de goederen konden komen leveren maar dat mocht niet, ik moest blij zijn dat ze twee weken later een nieuwe leverafspraak in konden plannen en niet weer 15 weken hoefde te wachten. Eindelijk worden de spullen geleverd, blijkt bij het uitpakken dat er de verkeerde kleur schroeven in de doos zaten. Weer een hele discussie om de goede schroeven snel geleverd te krijgen. Al met al, verkopen doen ze graag maar service is er niet bij.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Meer service in de aftersales

Prima mooi en goed spul

Goed product

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goede vakmensen en vakkundig gemonteerd

Via de website schuifdeuren besteld en laten monteren door de vakmensen van Tuinmaximaal. Wij zijn er zeer blij mee en is een aanwinst van de de woning geworden .Wij zien de overkapping met schuifdeuren als een extra kamer voor onze woning.

• Verbeterpunten/tips Geen

Prachtig product en fijne service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezoek in de showroom zijn wij erg fijn geholpen door de medewerkers van Tuinmaximaal. Zij hebben goed onze situatie bekeken en aan de hand van onze foto's een offerte opgesteld. Het leveren van de producten duurde helaas wat langer, maar dit wordt duidelijk van te voren gecommuniceerd op de website. Hij staat echt fantastisch en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn enorm blij!

• Verbeterpunten/tips Snellere levertijden

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques