Service is niet goed

Het duurt lang voordat iemand de telefoon op pakt. Tevens wordt je niet echt serieus genomen bij een herstel verzoek binnen de garantie. Het probleem aan de telefoon uitgelegd maar ze moeten foto's hebben om te bepalen wat ze nodig hebben ? Als ik aangeef dat de kit ergens ondicht is en dat er een afdekplaat los zit !!!!! Kluis denk ik van minimale tijd. Nee ze moeten eerst foto's hebben. Ze moeten gewoon komen en herstellen, dat lijkt moeilijk. IK ben dus niet tevreden. En als ik diverse reviews lees zijn dat wel nog wat meer mensen.

• Verbeterpunten/tips service uitvoeren

Maximaal product Minimaal Service en Coulance

na 14 weken wachten eindelijk hij is er..... levertijd liep binnen een week van 8 naar 14 weken op vrolijk aan de bouw gegaan beschadiging balen mailen foto stop met bouwen sturen nieuw onderdeel gevolg gehuurde lift en mankracht voor niks schade kleine 400 euro als ik zou stoppen.... gebeld medegedeeld dat beschadiging weg valt in constructie...... uit coulance aangegeven dat nieuwe tussen ligger niet nodig was........verlichting probleem lampen blijven branden..... weer foto mailen.....antwoord heel vervelend u krijgt nieuwe lampjes moet u wel alles even los halen super balen. ga je bellen ja met een kabel trekker kan het ook tussen muurplaat en tussen ligger zit minimaal ruimte.En niks is mogelijk een tegemoetkoming of een compensatie niet eens een sorry denk dus dat het een maximale overkapping is en een Minimaal Klanteservice als je iets nieuws koopt een auto en bij aflevering zie je dat de dealer hem net even langs de muur schaaft dan ben je niet blij en is het plezier van nieuw wel af hoop dat ze dit gaan verbeteren

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klanten zijn belangrijker dan massa is kassa

Mooie overkapping

Ik ben met de overkapping erg tevreden. Wat de communicatie betreft ben ik ontevreden, zonwering 10 dagen eerder geleverd dan de overkapping dus 10 dagen lang heel veel spullen in de weg. Één zijkant hebben wij dichtgemaakt met polycarbonaat profielen...wat een k....e klus met ontzettend slechte montageaanleiding, gelukkig wel afgekregen maar kan het niemand aanraden het zelf te doen. Zonwering is fantastisch en werkt perfect. Nu aan het nadenken over glazen schuifwanden alleen vinden we de lange levertijd tegenvallen en ontmoedigt ons om te bestellen. Wellicht binnenkort ergens anders even kijken

• Verbeterpunten/tips Communicatie en montage

gewoon een heel slecht bedrijf

ik heb mijn spullen in april besteld 12 mei werd het geleverd één dag vantevoren kreeg ik een mail dat de uprofielen en de tochtstrips niet leverbaar waren toen ze het kwamen leveren zijden ze dat het wat later kwam met een koerier de spullen werden buiten tegen een houten bank neergezet en op de grond buiten ik vroeg of ze het in de schuur wilden zetten maar dat wilden ze niet want ze waren al laat en gingen weg ik heb de dag erop kontact gezocht maar geen reactie ik had mijn buren ook zover gekregen dat ze ook een glazenschuifwand namen bij hun die kregen de spullen 2 weken later en daar zaten wel de uprofielen en tochtstrips bij ik heb weer gebeld naar tuinmaximaal en gevraagd hoe het kan dat hun wel alle spullen hebben gekregen ze gingen het nakijken en ze zouden contact opnemen met ons na 2 weken niets gehoord te hebben ben ik er naar toe gegaan daar kreeg ik te horen dat het nog wel even kan duren er lopen daar een paar mutsen die er niets van snappen en weer sorry zeggen daar heb ik al een koffer vol van na 3weken weer gebeld en gevraagd hoe het nu moet ik ben zeer boos geworden ik werd weer door 3 mensen doorverwezen en toen werd er gezegd dat ik de spullen eind augustus binnen zou krijgen ik heb het 1 september eindelijk binnen gekregen o ja toen ze de spullen bij de buren kwamen brengen heb ik nog gevraagd hoe het kan dat hun wel alles hadden zij de chauffeur van tuinmaximaal dat er een stelletje nietsnutten lopen als ze naar achteren lopen en komen ze terug met de verkeerde spullen of ze weten niet meer wat ze moesten klaarzetten dus hier gaan wij nooit meer iets bestellen gewoon een kut bedrijf dus betaal niet vooraf

• Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips niks meer kopen hier

Levertijd verplaatst

3 juni besteld. 6 september zou geleverd worden. Door ziekte van chauffeur levering verplaatst naar 27 oktober. Zoiets nog nooit meegemaakt. Zeer slechte ervaring.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geweldig, en vakkundig gemonteerd door Ro-Klus.nl!

We vonden het jammer dat Tuinmaximaal niet meer werkt met eigen monteurs, maar Ro-Klus uit Meerlo heeft het ondanks best wel wat moeilijkheden en externe factoren heel erg goed uitgevoerd voor ons. Hij heeft zijn best gedaan de spullen precies op het goede moment te laten leveren, en is inventief geweest bij het overbruggen van een afstand tussen muur en overkapping. Wij zijn heel erg verguld met onze afsluitbare overkapping mét zonwering en vinden het inmiddels de fijnste "kamer" van ons huis :)

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

100 % tevreden ,kan het iedereen aanraden

levering en kwaliteit van overkapping kan niet beter .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Op 19 mei online een overkapping van 9,06m op 3m gekocht. In de overkapping een veranda van 4m op 3m met schuifwanden. Daar ik daarvan niets terugvond op internet telefonisch contact genomen. Vriendelijke dame en binnen de 5 minuten was mijn probleem opgelost mits de nodige stukken bij te bestellen. Levering gebeurde op de juiste datum door 2 vriendelijke mensen en gaven me nog wat raad. Er ontbraken wel enkele sierlijsten maar die werden een 10tal dagen later via koerierdienst nageleverd. De overkapping en de glazen wanden zijn zeer gemakkelijk te monteren met bijgevoegde documentatie en de filmpjes op internet. Het geheel is geplaatst door mezelf met behulp van mijn kleinzoon zonder lift maar met bouwschoren waarop ik plankjes heb gemonteerd waarop de dakgoot werd opgelegd. Ook heb ik een inbouwstopcontact en een schakelaar gemonteerd in een staander. De inbouwspotjes heb ik gekocht in de groothandel waar mijn zoon werkt. Het resultaat is boven onze verwachtingen. Veel lovende commentaren van familie en vrienden. Bedankt Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Correcte levering, vriendelijke mensen en mooi op tijd. Installatie beter met een persoon meer doen maar komt in orde. Beetje te weinig vijzen maar snel per direct nageleverd. Product is top en prijs-kwaliteit correct. Goede naservice. Top doe zo verder!!!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips meer vijzen. is beperkt

Prima service.

Leveringstermijn gerespecteerd. Vlotte afhandeling.

• Service N.v.t.

Slecht

Waardeloos in de service 1 onderdeeltje 10 dagen later 8 keer gebeld en vier uur verloren tijd verder nog steeds niets geleverd iedereen praat langs elkaar heen sorry even in de wacht komt voor elkaar hou ermaar over op kost je alleen energie en een brok ergenis lees mijn klacht hieronderaan maar Maandag 9 aug wordt onze serre geleverd wat blijkt de chauffeur verteld ons dat de dakdragers er niet bij zitten geduld deze worden eind aug geleverd waarom is er met ons de klant dus geen contact opgenomen daarover ben daar boos over geworden de chauffeur is gaan bellen kreeg ik te joren dat ze wel liggers hebben van 3 m wij hebben 2,5 m nodig kan je makkelijk op maat maken ome zeg ik doe dat maar en levert ze maar op maat oh nee dat kunnen we hier niet zelf doen of wachten op de levering eind aug worden nu als alles goed gaat woensdag geleverd zag ook vandaag dat er maar 2 kliklijsten voor de dragers zijn geleverd ook weer 2 te weinig morgen woensdag maar weer bellen daarover zo schiet het lekker op als je met mensen die voor je werken zo een serre moet gaan plaatsen op afspraak ze hebben daar totaal geen begrip voor dat je ook een planning hebt als je zoiets gaat plaatsen Tuinmaximaal heeft totaal geen benul dat klanten graag een product willen plaatsen en afmaken als je niet boos word ben ik een maand bezig eer je alles dan binnen hebt ik vind het een waardeloos bedrijf sorry zeggen zijn ze goed in verder niets alles vooraf moeten betalen en dan zelf er een zooitje van maken totaal geen communicatie naar de klant verkopen en verkopen verder niets liggen er niet wakker van of het je extra geld kost door al dat uitlopen wijzen dan naar hun voorwaarden mvg arie kuiper

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Genoeg service naar de klant toe etc

Teleurstellende afwerking van de bestelling.

Vol enthousiasme, in afwachting van de bezorging, kwam het pakket aan huis. Monteur stond al klaar om te monteren. Bleek bij de bezorging de schroeven te missen. Dan denk je dat dat toch wel een essentieel deel is om te monteren, dus monteur kon weer naar huis. Bezorger heeft gelijk contact opgenomen met Tuinmaximaal om de schroeven alsnog te laten bezorgen. Nu een week later, toch maar eens gebeld of het pakketje onderweg was. Tot onze verbazing , het pakketje schroeven wordt morgen bij hun afgehaald om deze binnen een week te laten bezorgen. Nou daar sta je dan met je goeie gedrag! Toen wij toch enigszins verbouwereerd vroegen of dit niet sneller kon, was het antwoord:zelf komen halen. En daar kan je het dan mee doen! Mijn conclusie is dan ook, betaal niet voordat je alles hebt. De spullen op zich zien er verder goed uit, dus daar zul je mij niet over horen. Hoop uiteindelijk van m’n glazen wand te kunnen gaan genieten, voor de winter.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Controleer beter voordat je bezorgd, met half werk kan een ander ook niets!

Begin April een schuifwand besteld, stond op voorraad zou begin mei geleverd kunnen worden.

Niet door gegaan, verplaatst naar 28 juli. Tot grote verbazing konden ze geen eerdere bezorgdatum inplannen. Vandaag de dag van de levering. Ze zeggen dat ze hebben aangebeld en er niemand thuis was (rond 3 uur). De klant was de gehele dag gewoon thuis en heeft niemand gezien. De levering is uitgesteld naar eind oktober. Ik zit er aan te denken om mijn bestelling te annuleren. Tenzij dit zeer goed wordt opgelost. Ik als bedrijf raadt het niet aan om hier iets te bestellen!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Alles prima geleverd en mooi volgens afspraak. De overkapping is mooi en degelijk. Zie overal slechte reviews over levertijd maar je moet ook niet in het voorjaar een overkapping bestellen maar in de winter dan heb je die problemen niet.

• Verbeterpunten/tips Geen

Simpel te plaatsen, top kwaliteit

Handleiding voor het plaatsen is heel duidelijk. Ook is de kwaliteit van de spullen super!

• Verbeterpunten/tips Geen

Gerne wieder

zu 100% weiterzuempfehlen

zeer tevreden

Levering was goed en de spullen waren compleet met een prima bouwbeschrijving ook voor iemand met twee linker handen in 1 dag opgebouwd.Wij hebben er al flink veel dagen van kunnen genieten. Wij bevelen deze veranda dan ten zeerste aan. H.A.v.Kouwen

Service en levertijd slecht

Vooropgesteld, ik plaats nooit recensies, nu ben ik zo teleurgesteld in de service dat heb besloten een beoordeling te plaatsen. In het voorjaar heb ik deuren besteld “ uit voorraad leverbaar”, helaas bleek de bevestigde leverdatum augustus. Levering was netjes en de materialen ook. Ik heb twee hoogtes deuren besteld en kreeg alle deuren in 1 hoogte, volgens de bezorger klopte dit en zou het hoogte verschil in de rail worden opgelost. Even bellen met de zaak was niet nodig. Helaas bleek dit niet zo. Na telefonisch melden moest ik zelf een mail met foto’s sturen. Na vier dagen kreeg ik reactie. Over ruim 4 weken zouden ze langs komen om de deuren om te ruilen. Na mijn reactie of dit niet eerder kan ( ik wacht al lang, heb al maanden mijn project niet kunnen afmaken en er staan 6 deuren die onbeschadigd terug moeten) kreeg ik wederom enkele dagen later pas reactie. “ helaas woont u op een route welke wij niet vaak rijden “ Hoezo service ? Ik heb betaald… ik heb niet fout geleverd Wanneer ik aan het einde vd straat had gewoond had ik schijnbaar al nieuwe deuren gehad. De service is moeilijk bereikbaar, onpersoonlijk en men is niet in staat vanuit de klant te denken. De materialen zijn prima, maar wanneer je service en snelheid verwacht zou ik hier niet weer wat kopen.

• Verbeterpunten/tips Probeer te denken vanuit de klant

Product eenvoudig zelf te monteren

Zelf een paar keer de handleiding gelezen en YouTube instructie film. Is het eenvoudig om zelf de glazen schuifwanden te plaatsen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Misschien meerdere afmeting breedte glas. Bij ongunstige afmeting veel dubbel glas

Goede kwaliteit zonwering voor een lage prijs

Op de site was goede informatie over het product en de toepasbaarheid te vinden. Duidelijk was in welke situatie we de zonwering konden gebruiken. Bestelproces is eenvoudig en de zonwering konden we zelf bij het magazijn ophalen. De montage konden we gemakkelijk zelf doen. Deze zomer met veel voldoening de zonwering gebruikt.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Jammer dat de basisset uit 3 schermen bestaat. We hadden er maar 2 nodig

Prima overkapping met zonnewering

Levering van de overkapping ging prima. Duidelijk aangegeven wanneer er geleverd werd. Ook de montage Handleiding is duidelijk en goed te volgen. We hebben een overkapping gekozen van 10m bij 2,5m, zeer tevreden. Ook zonder tillift is de overkapping met 3 personen zeer goed te monteren. De zonnewering is gemakkelijk zelf te monteren . We zijn heel blij met deze aankoop

• Verbeterpunten/tips geen

Het ziet er fantastisch uit.

Eenvoudig te monteren de instructie is duidelijk echter ook in de nieuwe instructie is niet duidelijk hoeveel je er af moet zagen bij de lange lengtes 2,3,4 ik kon nergens vinden waar deze voor staan. Misschien iets duidelijker waardoor het nog makkelijker gaat. Het eind resultaat mag er zijn met een oppervlakte van 11 x 4 meter en het heeft al aardig gestormd en hij staat echt stabiel.

• Verbeterpunten/tips Instructie aanpassen voor de lengtes

Onbehulpzaam, onvriendelijk en arrogant

2 leveringen besteld. 1 levering voor mijzelf en 1 voor mijn ouders. De eerste levering werd op tijd geleverd, maar wat een verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Meneer kwam al chagerijnig naar voordeur toe en het zinde hem niet dat hij een stukje met het glas moest lopen. Al vloekend en tierend liet hij dit duidelijk blijken. Hij dreigde het gewoon allemaal op de stoep neer te zetten. Ik moest zeggen dat hij het dan weer mocht meenemen, voordat hij toch overstag ging met wel 30! Meter lopen. De tweede levering word ruim een week voor afgesproken levering verplaatst met een smoes dat de chauffeur ziek is. De afspraak word verplaatst 3! Maanden later. Eerder kon echt niet… dit allemaal met een smoesje dat er veel chauffeurs ziek zijn enz. Enz. Een lachertje! Deze bestelling gaan we annuleren. Annulering duurt trouwens 14 dagen voordat je reactie krijgt en dan moet je daarna je geld nog zien terug te krijgen. Deze hele gang van zaken lijkt ons een uitstekend geval voor radar oid. Wij gaan vast de bestelling doen bij de concurrent. Nog goedkoper ook.

• Verbeterpunten/tips Complete service

Prima kwaliteit

Prijs kwaliteit super, montage instructies zouden wat duidelijker kunnen

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques