super aankoop

Het was normaal allemaal op voorraad maar na betaling kwam er toch de melding dat ik 12 weken moest wachten ,was geen haast bij dus voor ons geen probleem. Alles werd geleverd op de afgesproken dag door twee vriendelijke mensen die mij op voorhand belde .Na een dagje alle stukken gemonteerd in de terrasoverkapping en de dag erna met mijn vrouw het glas er in gezet. Deze waren wel wat aan de zware kant 30 kilo per meter maal 2.5 meter is 75 kilo maar ze staan er in en het resultaat mag er zijn.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goed bevallen voor een nette prijs

Netjes volgens afspraak alles op tijd geleverd

Zeer slechte communicatie

Mijn ervaring met Tuinmaximaal is heel slecht. Bij bestelling was alles op voorraad en heb ik aangegeven welke week ik graag geleverd zou krijgen. Daarna krijg ik een aantal weken daarvoor een mail dat een deel van de bestelling niet op voorraad is en in welke week het wel beschikbaar is, maar dat de rest gewoon geleverd zal worden. als ik dan op de bestelde week bel blijkt dat het pas anderhalve maand later zal komen maar dat wel alles op voorraad is. Dan wordt er een aanpassing gedaan om het alsnog eerder te versturen. als ik dan bel op de aangegeven besteldatum is er ineens niets meer op voorraad en moet ik zelfs nog langer wachten tot het geleverd kan worden. Dit alles weet ik alleen omdat ik er achter aan bel en niet omdat ze zelf iets communiceren. Dat vind ik erg slecht. Op het moment heb ik mijn producten nog niet en moet ik maar blijven wachten tot ze het misschien over anderhalve maand wel gaan leveren. Update : Ondertussen is alles geleverd en ingebouwd. De producten zien er goed uit en lijken goed te werken. Als advies voor iedereen die bij Tuinmaximaal koopt is indien er ergens problemen zijn bel dan niet met de klantenservice, maar plaats een review online omdat daar heel snel reactie op komt en er dan hard meegedacht wordt om het probleem op te lossen terwijl de klantenservice dat niet doet.

• Verbeterpunten/tips Communiceren en afspraken nakomen

Ronduit SLECHT

Jammer dat we geen nul kunnen geven wat een AROGANTE dame zeer onbeschoft u opbelt en zegt dat de chaufeur ziek zoals terug komt in veel revieuws en dat de levering 1 maand opschuift zo even minder dan 24 u voor levering en naar ons verhaal had ze geen oor wat een puinhoop daar het geld volledig bedrag moet je wel ineens per direct betalen NOOIT wil ik nog zaken doen met hun een verwiitigd man is er 2 waard je kunt geen staat op hun maken

• Verbeterpunten/tips Beter onthaal

Alles goed geregeld

Wij zijn zeer tevreden met onze schuif wanden ook makkelijk om zelf te plaatsen

Heel goede ervaring!

Ik heb hier vorig jaar een overkapping besteld voor een hele nette prijs. Alles netjes op tijd geleverd. Met de hulp van een timmerman in elkaar gezet, maar dat was toch best lastig. Sommige onderdelen hebben we niet helemaal op de goede manier bevestigd waardoor hij is gaan lekken. Heel goede hulp gekregen van Tuinmaximaal om het te verhelpen, heel vriendelijk en behulpzame klantenservice!

• Verbeterpunten/tips Duidelijkere handleiding

meest *** *** bedrijf wat ik ken

Ik ga iedereen afraden hier wat te bestellen! Wat een asociaale en onbeleefte personeel, eerst worden de producten 3 maanden later geleverd dan besteld, (en dit kregen wij een week voor de levering te horen) dus was er al niet meer blij mee, en vervolgens wordt de levering bij mijn zwangere vrouw op de stoep voor de deur neergekwakt, en de panelen zijn alleen te verplaatsen met zuignappen. bij de vraag of ze het bij de achterdeur kunnen neerzetten (wat overigens geen prive terijn is) kwamen ze met het een protocol en corona excuus.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klantvriendelijkheid van zowel transportmedewerkers en flexibiliteit naar klanten

Goed product, gemakkelijk te monteren

De schuifwand was gemakkelijk te bestellen en werd netjes en compleet en binnen afgesproken tijd geleverd. Vervolgens goed te monteren a.h.v. de handleiding.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Ergens in de handleiding zat een soort hiaat.

betrouwbaar en zeer correct in communicatie!

glazen wand besteld en alles volgens plan zoals ze het aangeven.

geweldig

Ik heb mijn schuifwanden via de website besteld. later nog even met Tuinmaximaal gebeld omdat ik toch een wijziging wilde doorvoeren in de afmeting die ik had besteld. Hierin vriendelijk te woord gestaan en de bestelling is naar tevredenheid veranderd. bezorging verliep goed en de mannen hadden ook nog wat bruikbare tips gegeven omtrent het monteren van de glazen deuren. kortom zeer tevreden

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zou het niet weten

Zeer zeer slechte service bij een goed product

Zowel bij de eerste levering van de overkapping als de tweede levering (spie op schutting) problemen. De overkapping is beschadigd en na mailen van de klantenservice, die zich 7 dagen de tijd neemt om te reageren, krijg je een lulverhaal terug. Tweede levering incompleet en daar wacht ik nu op een reactie. je koopt een nieuw product en mag dan 7 dagen wachten op reactie. En dat onder de noemer: we hebben het druk. Nou beste Tuinmaximaal... misschien wat minder verkopen en goed in plaats van veel en slechte service? Of neem wat meer mensen aan?

• Verbeterpunten/tips Aandacht voor service

Perfecte glazenschuifwand voor een normale prijs

Gewoon een supermooie glazen schuifwand voor een redelijke prijs en een perfecte service.

Communicatie vreselijk

In mei had ik een paar losse onderdelen bij Tuinmaximaal besteld. Op de site staat dat planning binnen 2 weken met ons contact zouden opnemen. Na 3 weken wachten zonder bericht had ik klantenservice gebeld, ik werd met de afdeling planning doorverbonden. Hier kreeg ik te horen dat ze mijn bestelling over het hoofd hadden gezien. Mijn bestelling zal op de 9 juli bij hun worden opgehaald en 14 juli bij mij bezorgd. Weer geen bevestigd mail of telefoontje. 14 juli gebeld. Ik kreeg 3 mensen aan de lijn met verschillende datums. Nu wordt mij beloofd dat de bestelling op 10 augustus bij hun zal worden opgehaald en binnen een week door een extern bezorgdienst wordt bezorgd. Ben benieuwd! L. Tran

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Communicatie op orde

Klantvriendelijk/prijsgunstig

Wij zijn erg klantvriendelijk te woord gestaan. Ook zijn de prijzen van tuinmaximaal top.

Bedrog

Op 17 mei 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal voor een zonnescherm. Op het moment van bestelling stond er op de site vermeld ‘uit voorraad leverbaar’. Op het factuur stond geschreven: “Binnen 7 dagen wordt u gebeld door de afdeling planning om een aflever moment te plannen”. 7 dagen later.. niets vernomen. Na 8 dagen telefonisch contact met Tuinmaximaal opgenomen. Omdat mijn bestelde product niet leverbaar was op het moment van mijn belletje, (heel vreemd want op 17 mei stond er dus wat anders vermeld op de site) zou ik begin juli een track and trace ontvangen. Begin juli.. niets meer vernomen, geen communicatie mailtje, geen telefoontje, geen track and trace. Zelf weer telefonisch contact opgenomen op 11 juli: Een vriendelijke man stond mij te woord en vertelde dat mijn bestelde product (een zonnescherm) niet op voorraad is. Hij had contact opgenomen met afdeling planning en zij hebben gisteren aan gegeven pas op 5 augustus te kunnen leveren. Ik vind dit alles een schande! Ik bestel een product, ik betaal het volledige bedrag (€1800.-) en ik moet zelf constant achter mij bestelling aan. Dat niet alleen, het gaat om een product voor de zomer, zodat wij niet onder een overkapping zitten waar het 50 graden kan worden (we hebben een overkapping met glas dak). Als je niet kunt leveren, zeg dit dan meteen op het moment van bestelling. Zo ga je niet om met je klanten. Ik voel mij daarom ook bedrogen. Dus tip, ook al staat er op de site dat het product leverbaar is, GA HIER NIET VAN UIT! Ik lees van meerdere reviews dat dit vaker gebeurd. Ben alert en bestel niet zomaar iets.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Ren dit bedrijf voor bij als je nog kan..

Komen afspraken over leveringen niet na. Leveren ook niet het juiste en zijn Zeer traag met oplossen hiervan. De halve ster is voor het product niet voor het bedrijf zelf

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Heel je planning en service afdeling op de schop en nakomen wat je beloofd

Zeer tevreden over het product

Bestelling boeken en afhandelen verliep uitstekend. Vriendelijkheid is bovendien top .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips bereidwilligheid van de leverdienst kan beter Een punt die denk ik beter kan is dan de betonpoeren niet volledig egaal is onderaan waardoor hij niet echt waterpas kon staan maar voor de rest een super produkt

nog als nieuw

Omdat recente reviews weinig zeggen over hoe uw aankoop er over een paar jaar zal uitzien : ik heb mijn overkapping nu +4jaar en ben er nog altijd even tevreden over,is nog als nieuw. (ik onderhoud mijn spullen ook goed)

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Valt tegen, geen aanrader

Instructies onduidelijk en zonder goede tekeningen. Onvoldoende deskundige hulp tijdens bestellen in de zaak waardoor niet-juiste dingen besteld Service onvoldoende/weinig begrip/medewerking met klant tijdens hele traject

• Verbeterpunten/tips Al mondeling besproken met dame van service afdeling

Zeer slechte communicatie

Wij hebben een veranda besteld. Eerste keer komen ze langs met de helft van de spullen. Vragen ze of ze de spullen achter mogen laten. Wij zeiden neem maar mee en kom terug als je alles compleet hebt. Ze zeiden dit doen wij normaal gesproken niet maar we nemen het mee. Bellen ze de tweede keer met een smoes 'er is een chauffeur ziek en de vrachtauto is kapot' Nu duurt het nog 2 weken langer om een afspraak te maken. Ze zeggen we bellen u terug wat een dag weer langer duurt en wij weer bellen. Na 10 keer bellen kan het niet eerder en hebben ze geen oplossing voor ons. Onze aannemer moet nu voor de derde keer een nieuwe afspraak met ons maken en wat ons geld kost. Ze zeiden sorry maar daar kunnen we niks mee doen. Ze zeggen altijd klant is koning :( nou hier geld dat niet. Wat een slechte communicatie en slechte slechte service. Ik bestel hier echt nooit meer iets. Ze komen alleen maar met een nieuwe afspraak en dan word je weer aan het einde van de lijst gezet. Als je maar betaald en verder ben je echt een nummer! Mensen pas hier op ze helpen je hier nergens mee als je maar betaald!

• Verbeterpunten/tips Hij is niet eens bezorgd

Was goed, maar nu niet meer

Ik vind het vreemd dat op levering van onderdelen 13 weken levertijd zit. Dan is de zomer voorbij. Er is een magazijn vol onderdelen maar Tuin Maximaal zeg ik wacht 13 weken dan pak uw onderdeel. Heel slecht

top,

vriendelijk, heel behulpzaam en nette levering op de afgesproken dag, echt super, als tip zou ik graag meer opties hebben met de hoeveelheid led lampjes per set, zo hebben wij 4 tussen liggers en in dus dan was bij voorbeeld een set met 8 lampjes mooier geweest,

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips meer keuze in de lampen set

Helemaal tevreden!

Vanaf het moment in de winkel tot aan de opbouw. Fantastische goede service! Wij zijn op en top tevreden over tuinmaximaal! Zelf alles opgebouwd (af en toe even moeten bellen voor hulp) Altijd vriendelijk!

Topervaring met tuinmaximaal

Prijs kwaliteit is zeer goed. Altijd behulpzaam aan de telefoon. Zeer blij met mijn aankopen.

Top product! Gumax zonwering

De bestelde zonwering was binnen korte tijd geleverd. Product zat in degelijke verpakking en is in prima staat afgeleverd. Door de eenvoudige handleiding was de zonwering prima zelf te monteren. Nu met de aankomende zomer hebben we er dagelijks veel plezier aan.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques