Alles van A tot Z Supper en mooi!!

Ze hebben alles netjes zoals afgesproken geleverd! De overkapping is goed de plaatsen met 3 man en een lift maar vergis je niet met een goot van 6 meter! Erg zwaar vandaar drie man zeker wil je niets beschadigen. Resultaat is echt mooier dan we verwacht hadden!! Wij zijn er supper blij mee!!

• Verbeterpunten/tips ?

Het is een geweldig product voor weinig geld.

De overkapping met zonwering is echt heel mooi. De klantenservice is behulpzaam en vriendelijk. Een nalevering van schroeven was geen probleem, maar het opsturen van een afstandsbediening is moeilijker.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips De mogelijkheid weer bieden om monteurs te laten installeren. Track en tracé sturen wanneer een levering komt lukte niet bij een levering. Ik miste een deeltje van een bestelling en dat komt uiteindelijk wel goed, maar ik moest er wel tijd in stoppen om het te krijgen.

Service verdient absoluut geen schoonheidsprijs

Bij de levering van de schuifwanden was men de schroeven, deurstoppers en kit vergeten. Na contact met de chauffeur en de klantenservice na 2 dagen complete radiostilte. Uiteindelijk zelf schroeven gekocht zodat de timmerlieden die ik had ingehuurd in ieder geval wat konden doen. Na een mail gestuurd te hebben kwam vandaag de reactie dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wat ongeveer een week kan duren (dat is niet zo snel mogelijk). Wij zijn dus absoluut niet tevreden.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips heel veel maar voortal afspraken nakomen

service commercial inexistante

4 heures au téléphone et aucunes raiponces a mes questions 2 mois de délais pour des Pieces manquantes a la livraison et aucunes explications pas moyen d'avoir un commercial qui parle francais sinon bon matériels et facile a monter

Afschuwelijk bedrijf

Afschuwelijk bedrijf. Komen hun afspraken totaal niet na. Wij hebben 8 weken Gewacht tot levering, kregen en mail dat het netjes zou geleverd worden. Wij hebben zelfs voor de zekerheid nog contact op genomen een aantal dagen voor levering of alles nog volgens plan ging er waren geen problemen. Ineens 1werkdag voor levering krijgen wij een onpersoonlijke mail dat iemand ziek is en dat ze pas 2 maand later kunnen leveren. Wij zijn hier achteraan gegaan en na allerlei leugens kwam het er op neer dat onze locatie te veel uit de buurt was. Wij hebben hun allerlei alternatieven gegeven maar dit bedrijf gaf niks mee. Verschrikkelijke service.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Alles afschuwelijk bedrijf is dit oplichters zijn het!

Prima product voor een goede prijs

Wij hebben zowel op ons kantoor als privé glazen schuifdeuren van Tuinmaximaal besteld. Afgelopen zomer was er wel een zeer lange levertijd, maar in corona tijd is dat natuurlijk niet gek. Na levering alles geplaatst. Ziet er goed uit en in verhouding tot anderen een zeer goede prijs. Wij raden de glazen schuifdeuren van Tuinmaximaal aan iedereen aan!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer professioneel

Via de website heb ik, na deze met andere leveranciers te vergelijken, een glazen schuifwand besteld. De informatie en meetinstructie op de website is duidelijk en compleet. De levering en levertijd was conform afspraak, op de dag zelf belde de bijrijder om de exacte tijd door te geven. De materialen werden netjes tot aan de overkapping achter in mijn tuin gebracht. Dit is wel eens anders, nl tot aan de deur, bij andere bedrijven. Daarnaast kreeg ik nog tips voor het monteren van de wand. De materialen waren netjes ingepakt om schade te voorkomen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Snelle levering Makkelijk te plaatsen Ziet er goed uit.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Zeer tevreden!!

Zeer tevreden over de vlotte levering, er ontbrak een onderdeel. Heb hierover gebeld, het werd netjes na geleverd. Dus zeer tevreden, en heb nu al veel plezier gehad van mijn overkapping.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Van A tot Z is onze bestelling en levering prima verlopen. De plaatsing van onze schuiframen hebben we zelf gedaan en dat verliep ook probleemloos. We zijn super content en kunnen nu nog meer genieten van ons afdak.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Hoge kwaliteit voor een goede prijs

Door de perfecte instructie op papier en in de video en je houdt je ook daaraan is het voor de handige doe-het-zelvers zeker zelf te plaatsen. Ook later (was er in niet 2015) zelf de zonwering geplaatst werkt heel goed afwerking van de producten staat op een hoog niveau.

• Verbeterpunten/tips Nvt

Prima zaak om van te kopen

Snelle levering. Zeer hoge kwaliteit van de schuufwanden. Een aanrader om daar te kopen

zeer tevreden

zeer tevreden van de monteurs proper werk en alles netjes opgeruimd na het werk

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips geen

Veel plezier en gemak van product

Mooi prijs/kwaliteit

Mijn 2e overkapping.. mooi degelijk materiaal.. duidelijke gebruiksaanwijzing.. Juist jammer dat net als bij mijn 1e overkapping MAAR 1 silicone tube bijgeleverd terwijl 4 nodig.. hou er rekening mee..

• Verbeterpunten/tips Extra silicone voorzien

Goede service deuren werden gratis omgeruild voor hogere maat

Alle materialen waren compleet geleverd super kwaliteit, niets beschadigd door perfecte ingepakte delen. Voor zelfbouwprojecten goede instructie, per film en op papier

• Website N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Producten prima,logistiek een drama

Vanmiddag tussen 13 en 17 uur ingepland bij het pick up punt in Eindhoven. Helaas was er een glazendeur gesneuveld bij het plaatsen. Omdat de levertijd 11 weken was had ik besloten om hem zelf te halen. Dat kon dus woensdag 28-4 -21, erg fijn dat we snel ingepland konden worden. Om 14.30 uur waren wij op de locatie, bij het aanmelden, kreeg ik te horen dat het erg druk was en dat het wel een uur kon duren. Kan gebeuren dachten wij, na ruim een uur nog eens naar binnen gelopen. Met de vraag hoe het ervoor stond, de jongeman achter balie gaf met het schaamrood op zijn kaken dat er nog 4 man voor ons was. Hierop vroeg ik hoelang dat ging duren hij gaf aan minimaal nog een uur. Toen begon mijn irritatie wel wat op te lopen, ik dacht dit kan niet waar zijn. Is de logistiek dan een chaos wat was hier aan de hand??? Over de producten ben ik wel tevreden. Het is mijn eerste ervaring met tuinmaximaal ook op logistiek gebied. Daar ben ik minder over te spreken twee en halfuur wachten in een bus is niet prettig. En toen wij net op het punt stonden om er de brui aan te geven, ging gelukkig te telefoon. We konden komen laden. Om 14.30 uur daar en om 17 30 uur weg. Roept bij mij wel twijfels op over de logistiek binnen tuinmaximaal. In deze eerste ervaring was die niet best!!!

• Verbeterpunten/tips Lees bovenstaand

Mooi resultaat voor correcte prijs

Info, bestelling en levering is allemaal zeer goed verlopen. Door corona hebben wij de terrasoverkapping zelf moeten plaatsen. Hoewel alles vrij duidelijik uitgelegd staat, is toch enige handigheid vereist en zijn we er toch 2 lange dagen aan bezig geweest. Het moeilijkste was dan ook het plaatsen van het glas, waarbij we nog zuignappen hebben moeten huren en een paar man extra moeten inschakelen. Om alles waterdicht af te kitten, hebben we ook zelf nog een extra spuitbus moeten bijkopen, de ene meegeleverde bus was niet voldoende. Voor de rest zijn wij heel tevreden!

• Verbeterpunten/tips extra afkitbus meeleveren

zeer tevreden over de prijs kwalitit verhouding

Van a tot z alles goed verlopen. Heel duidelijke en snelle communicatie. Door het filmpje dat op youtube staat is het makkelijk om alles op te bouwen. Zelfs de boren om de gaten te boren van de afvoer en spotjes worden mee geleverd. Wij hebben met 3 man op 10 uur een een 3meter op 10meter overkapping geplaatst zonder enige ervaring.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Geweldig resultaat

De levering van de overkapping met alle toebehoren werd binnen 1 week na bestelling uitgevoerd. Dit gebeurde met grote zorg. De opbouw van de overkapping is in eigen hand verricht met een zeer degelijke instructie en voorbereiding door Tuinmaximaal. Wij zijn erg blij met deze nieuwe overkapping en zeer tevreden over de geleverde service

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Materiaal is zeer goed, veel waar voor je geld, helemaal tevreden, ook klantenservice is goed

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zonwering vuilafstotend maken, vliegjes maken direct vlekken

Hulpvaardig, meedenkend, klantvriendelijk

Duidelijke website. Bij vragen snel geholpen en meedenkend bij problemen.

een aangename ervaring

Ik ben erg tevreden over de overkapping, moet wel erg voorzichtig zijn met de coating. Een krasje is best snel gemaakt. Maar dat wetende was het verder heel simpel om met de gebruiksaanwijzing en de intructievideos de overkapping te monteren en neer te zetten. Ben zelf ook zeer te spreken over de zonnewering. Is makkelijk te monteren en werkt erg mooi zo op de afstandbediening. Daarnaast een keer contact gehad met de klantenservice ivm met een wijziging de bestelling. Werd netjes opgenomen en is zonder problemen in de bestelling verwerkt. Ik had best wat negatieve reacties gezien op de site en dat zette me aan het twijfelen. Erg blij dat ik de bestelling toch gedaan heb. Heb een erg prettige ervaring met tuin maximaal. Binnenkort toch de schuifwand ook bijbestellen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Neem de tijd! Lees heel goed de intructies door voor het monteren. Een fout is zo gemaakt. Door de tijd vooraf te nemen win je tijd erna.

Goede ervaring

Snelle levering. Goeie prijs/kwaliteit

Top product.

Overkapping is mooi, stevig en eenvoudig in elkaar te zetten met behulp van de uitleg op video.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips 1x siliconenkit is te weinig.

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques