Kwaliteit tegen een concurrerende prijs

Een mooi product klantgericht thuisgebracht. Aandacht voor de communicatie met datum en tijdstip van brengen.

Alles top geregeld

Keurige zaak, prima organisatie Leverantie super geregeld Gewoon’n goede zaak

Klantvriendelijk

Goede levering en service

Verkeerde bestelling werd meerdere malen goed en snel opgelost

Heel correct geholpen.

Prima geholpen door de helpdesk. Op afgesproken tijd geleverd en op de gewenst plek gebracht.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Tuinmaximaal houdt zich niet aan leveringsafspraak

Al in september vorig jaar onze serre besteld met montage in januari. Krijg ik vandaag bericht dat de montage welke begin volgende week gepland stond met 3 maanden wordt uitgesteld. Dit kan men toch echt niet menen. Natuurlijk heb ik er begrip voor in deze bijzonder situatie waar we ons in bevinden dat een montage datum door ziekte van medewerkers verschoven moet worden. Maar 3 maanden verschuiven is niet reeel. Ik ga er nog vanuit dat men volgende week met een reële montage datum komen. Waarschuwing dus voor aspirant kopers

• Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Montage afspraak nakomen

enorm teleurgesteld

ik ben zeer teleurgesteld in jullie. Ten eerste lieten jullie me in augustus vorig jaar niet weten om een formulier in te vullen. Gelukkig belde ik zelf in september met een vraag toen dit naar boven kwam. Dus dat was al weer een maand later. Nu eindelijk in januari. WE keken er zo naar uit. Alles geregeld. Wit zand er in , tegelzetter zou er na komen besproken enz. Vorige week nog gebeld of het doorging. ja hoor het ging door. En nu dit telefoontje. Kan me voorstellen dat we met corona te maken hebben maar om mijn serre 3 maanden later nu in te plannen is wel heel erg slecht en onbegrijpelijk. Mijn vrouw en ik zijn dus zeer teleurgesteld in jullie en verwachten eigenlijk dat jullie nog wat aan deze levertijd kunnen doen. G. REBERGEN

Gewoon super !!!!

nvt

• Verbeterpunten/tips nvt

Positief over het geleverde, maar de zogenaamde winterkorting vind ik een belediging!

Een breed uitgemeten (o.a. op TV) korting van enkele tientjes op de zonwering die over de €2000 kost vind ik een lachertje en eigenlijk wel een marketingtechnische belediging!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Andere marketingmanager!

volledig tevreden

Geweldige service. Vanaf het advies, de snelle response op vragen tot en met de levering is zeker positief te noemen. Kwaliteit en snelheid levering ook zeker positief. Het zelf plaatsen is mede dankzij de nuttige filmpjes op youtube goed te doen. Deze ervaring heb ik ook opgedaan bij het plaatsen van een overkapping bij onze dochter. Wij zijn zeer tevreden. De prijs is het zeker waard. Een aanrader.

Goede prijs kwaliteit

De levering duurde wat langer dan afgesproken, maar is niet anders in deze Corona tijd. Verder goede kwaliteit schuifwand

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

serieus bedrijf die zijn klanten weet te waarderen

Wij hebben een glazen schuifwand besteld en waren ontevreden over de levering (levertijd) en de communicatie hierover. Een paar weken na levering werden wij gebeld door Tuinmaximaal met de vraag hoe wij hun diensten ervaren hadden en wij hebben ons ongenoegen geventileerd. Hier werd notitie van gemaakt en een dag later werden wij terug gebeld om nog eens ons verhaal te doen. Hier werd serieus naar geluisterd en wij kregen de indruk dat men het heel vervelend vond dat wij zo'n vervelende bijsmaak hadden gekregen. Door deze aandacht hebben wij een goed gevoel gekregen. Het materiaal van Tuinmaximaal is gewoon goed en er worden overal fouten gemaakt. De manier waarop Tuinmaximaal met de gemaakte fouten om gaat is Top. Resultaat....een tevreden klant

• Verbeterpunten/tips UITBREIDINGSMOGELIJKHEDEN ZOALS MEENEMERS

Klant onvriendelijk

Verkoop..prima (maar dan is iedereen behulpzaam) Levertijd.. lang maar daar zijn we mee akkoord gegaan. Afspraken nakomen.. minder dan 1 ster waard, anders had ik dat gedaan. Na maanden wachten, minder dan 2 dagen van te voren de afspraak last minute afgezegd. Nu komt de klantvriendelijkheid.. nieuwe datum wordt gewoon 2,5 maand later gezet.. en daar valt niet over te discussiëren cq passende oplossing voor gezocht. Aannemers moeten afzeggen die de vloer, elektra etc zouden doen, dit met bijkomende kosten etc. Ook daar had men ook geen boodschap aan, het motto van tuinmaximaal: ons probleem wordt jouw probleem. Kan 6 mnd wachten met als last minute bonus nog 2 mnd extra, dan zit je goed. Dan zou ik zeggen doen, zo niet? Kijk een deurtje verder.

• Verbeterpunten/tips Mijn verhaal zegt genoeg

Fantastisch mooi materiaal.

Het bouwpakket was tot in detail compleet. Alles past perfect verpakt. En de chauffeur heeft handige tips gegeven voor de bouw. Je moet wel een beetje handig zijn omzet zelf te bouwen, en beschikken of het juiste gereedschap.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips De schroeven van de bovenraam niet meer schroeven door de gootbodem. Maak er een dubbele bodem in van een paar cm.

Uitstekende de communicatie en service

Snelle communicatie, aardige mensen die de materialen op de plek leveren. Voorbeeld zoals je met klanten omgaat.

Niet op afspraak

Op 20 Augustus 2020 heb ik Tuinmaximaal betaald voor een overkapping met glazen schuifdeuren, inclusief montage en installatie. De afspraak was dat de installatie uitgevoerd zou worden op 28 december 2020, ruim vier maanden heb ik dus al gewacht! Door de omstandigheden kan ik hiervoor begrip tonen... maar niet op de manier hoe het nu verloopt. Volgens de afspraak heb ik de keramische tuintegels met veel moeite laten verwijderen van de onderlaag, en de regenbuis bij de gevel verlegd zodat jullie het werk goed konden doen. Dat ik dan een DAG van tevoren pas te horen krijg dat jullie verhindert zijn? En dat de aangeboden vervangende afspraak nog eens 4(!) maanden in de toekomst ligt na al 4 maanden gewacht te hebben... Ik kan me niet voorstellen dat de enige tegemoetkoming is om de afspraak nog eens 4(!) maanden te verschuiven. 8 maanden wachten is toch echt wel veel en veel te gortig. Als er afspraken gemaakt worden, dan ga ik er van uit dat deze nagekomen worden, of dat er een passende oplossing gegeven wordt. 8 maanden wachten op installatie, een last-minute annulering nadat ik mijn tuin heb geprepareerd is dat absoluut niet.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Hoe grote bedrijf hoe meer recht op afspraak en klant tevredenheid! Als je niet op let verlies je klant, niet vergeten je bent niet enige op deze markt

Je krijgt waar je voor betaald, gewoon goed en nette service.

Je krijgt waar je voor betaald, gewoon goed en nette service.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geweldig over de gehele linie

Van af binnen komst showroom tot en met de levering van goederen goed netjes en beleefd geholpen

Slecht

2 glazen deuren barsten, 1 met oppakken en 1 stond in de rail. Al meer als 20 stuks geplaatst, nog nooit gebeurd. Geen garantie, klantenservice probeert het af te schuiven, bestel maar een nieuwe. Als men de eigenschappen van gehard glas bekijken, kan het namelijk gebeuren dat het breekt Op de site verkopen ze geen los glas en je kan 8 weken op je bestelling wachten, geen coulance niet. Tuinmaximaal, minimale service

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Betere service

We zijn super tevreden, prijs kwaliteit is dit top!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Een muggen/vliegraam zou geweldig zijn voor de zomer.

Goed over het algemeen

De twee schuifwanden waren netjes volgens afspraak geleverd. Het monteren ging ook in grote lijnen goed. Alleen in detail kon het soms wat beter. Zoals de rubbers die je nog op maat moet maken, terwijl het standaard maten zijn. Ook de afwerkrandjes lang de hoeken langs zijn wat slap en schieten er makkelijk uit. Het laatste onderdeel dat ik heb moeten monteren zijn de handvaten. Deze moet je er op lijmen. Dit heb ik netjes volgens voorschrift gedaan, maar er komen er nu na een paar weken toch weer los. Ik weet dat het tijd en geld kost, maar ik zou sommige onderdelen toch af fabriek al monteren om de kwaliteit te verbeteren.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Montage onderdelen, zodat het de kwaliteit verbetert.

Bestelt via internet alles vlot geleverd en nu gemonteerd zonder probleem staat mooi zeer tevreden

Teleurgesteld

27/10/2020 bestelling gedaan van 9 glazen schuifwanden en 4 rails. Levering zou 7 weken later zijn op 18/12/2020.Op 16/12 wordt er een mail gestuurd dat er 1 rail niet beschikbaar is maar dat de rest wel kan geleverd worden en dat zou voor ons al een mooie oplossing zijn..Na 3 telefoontjes wordt ons gezegd dat de levering eigenlijk direct geannuleerd was en verplaatst naar 14/01/2021,dus in totaal meer dan 11 weken wachten op een toch niet speciale bestelling.En hopelijk gaat ze dan ook door.Geld terugkrijgen zou geen probleem zijn maar nu nog een andere firma vinden lijkt mij onbegonnen werk.We zijn bij ons pietje genomen.

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Prima ervaring van de showroom tot en met de oplevering

Afspraak is afspraak. Geen verandering in datum of tijdstip. Heerlijk voor de planning van de cliënt. Top. Ga zo door.

Goed produkt, goede monteurs

Vanwege Corona eerste installatiedatum verschoven. Goed opgelost.

• Verbeterpunten/tips Moment tussen bestellen en leveren is erg lang

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques