Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding!

Uiterst tevreden!!!

----

• Verbeterpunten/tips ----

Alles super goed verlopen

Super bedrijf Alles correct op afspraak en juiste levering

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Geen idee , misschien snellere levering , maar ik ben dik tevreden

Perfectie aan een mooie prijs!

Ik heb recent een kwalitatief hoogstaande overkapping aan een zeer mooie prijs gekocht bij Tuinmaximaal. De levering verliep meer dan correct door heel vriendelijke mensen. De montageinstructies en ondersteunende hulpmiddelen zijn van topniveau. De perfecte aankoopervaring!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Tuinmaximaal komt de gemaakte afspraken na.

Wij hebben in de winkel in Eindhoven, die goed Corona proof is, een offerte laten maken zodat we het samen even goed konden doorspreken. Voordat wij gingen hebben we de maten opgenomen en wat foto’s gemaakt van de bestaande situatie. Thuis hebben we de bestelling definitief online geplaatst. Je word gebeld om de verwachtte planning door te geven en daar is niets in veranderd. Levering op afgesproken moment en volgens de voorwaarden. Montage is met de benodigde en duidelijke voorschriften goed zelf te doen. Wij zijn erg blij met deze schuifdeuren en kunnen nu optimaal gebruik maken van ons tuinhuis in de zomer en in de winter.

• Verbeterpunten/tips X

Matig

Overkapping zelf gezet, bij uit pakken bepaalde schades gezien, word er gezegt ja als u nieuwe wilt moet u zoveel werken wanten op de nieuwe onderdelen. 4 schorren bestelt, alle 4 beschadigd, eerst ontkennen dat het niet kan en niet hun schuld is, en dat bij iedereen het zo is,, dus verteld dat het in hun showroom wel allemaal picobello staat (dus het kan wel). Krijgen we als antwoord hebben we niet op voorraad dus kan maanden gaan duren. Krijg nieuw schorren maar moet er dus maanden op wachten!! Gvd klap geld neer gelegt en dan zo behandeld worden.

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Afspraken na komen en producten op voorraad hebben zodat de klant niet zo lang hoeft te wachten, en vooral ben eerlijk naar de klant

Een grote aanwinst voor ons huis

Wegens drukte was de levertijd langer dan normaal, maar uiteindelijk staat de overkapping er dan toch. Zelf plaatsen was goed te doen, al was het plaatsen van de glazen dakplaten een hoofdbreker. Met voldoende mensen is dat geen probleem, maar met het risico met corana om diverse mensen uit te nodigen vonden we niet verstandig. We hebben het opgelost met ladders, een platform waar het glas plat op kon liggen en hijskatrollen. Zodoende konden het met z'n tweeën voor elkaar krijgen. We zijn superblij met onze serre.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Informatie over het plaatsen van de glazen dakplaten was niet te vinden in de documentatie op de site. Dit moesten we dus zelf uitdokteren. Verder had de documentatie wbt diverse maatvoeringen uitvoeriger gekund. Ik heb het idee dat er zelfs enkele fouten inzitten.

Goed bedrijf. Afgelopen jaren glazen deuren en overkapping besteld. Snelle levering. Duidelijke beschrijving en montage video. IK koop er in de toekomst weer

• Verbeterpunten/tips Geen

Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij hebben een aantal maanden geleden een overkapping van 5 meter breed en 4 meter lang besteld. Op advies van mijn kinderen en de verkopers hebben we voor glas gekozen. De levering was netjes volgens afspraak. Gelukkig had ik de datum opgeschreven en drie dagen voor de levering zelf maar even gebeld voor een tijdsindicatie. :( De levering was in de stomende regen. Maar met een gezellige Brabander maakt dat niet zo veel uit. De vrijdag avond, tijdens de voorbereiding van het plaatsing weekend, kwam ik er achter dat een middensteunbalk miste. Tijdens de levering is alles uit de auto gehaald waar het cijfer 4 op stond. Een overzicht van de spullen was er niet. Voor mij als leek is dat echter niet te controleren. Om een lang verhaal kort te maken, mocht ik de balk van 4 meter zelf komen ophalen, als ik toch in het weekend wilde plaatsen. Dat us wel een beetje slordig, daar dat voor mij een aanhangwagen huren en 300 km rijden betekende. Los van het tijdsverlies en de frustratie. Gelukkig is het voor de rest goed gegaan. Punt van kritiek is echter wel dat het wel erg gemakkekkelijk wordt gezegd dat je het allemaal zelf kunt plaatsen. Ik moet eerlijk zeggen dat met de handleiding in de hand ook werkelijk alles best goed te doen is. Wat me echter verwonderd is dat bijna elke schroef is beschreven, maar hoe ik om moet gaan met 5 glasplaten van vier meter lang en zo'n 80 kg per stuk, is met geen letter omschreven. Dat mag je zelf uitzoeken. Ook geen video of zo te bekennen. Uiteindelijk zelf maar bedacht om het geheel op een soort ladder te plaatsen en horizontaal naar het dak te verplaatsen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Hoe om te gaan met glasplaaten van 4 meter.

Alles netjes geregeld

Mooie showroom met aardig personeel en goede uitleg.Netjes alles thuisbezorgd en het zelf opbouwen is goed te doen.

• Verbeterpunten/tips Geen

Kwaliteitsproducten en betrouwbaar geleverd

Door drukte iets langer moeten wachten op mijn glazen schuifdeuren. De afgesproken dag en tijd werd wel stipt nagekomen

• Verbeterpunten/tips Flexibeler met service policy

Fijn contact gehad

Helemaal tevreden

Mooie terrasoverkapping, goede kwaliteit met duidelijke montage handleiding en optijd geleverd!

Goed kwaliteit

Goede kwaliteit schuifwanden 3x besteld .3x vrienden van mij ook glazen schuifdeuren besteld

• Verbeterpunten/tips Nee

Slechte communicatie

Glazen schuifwand besteld die op voorraad zou zijn(18-08-2020). word een paar dagen later gebeld dat hij pas 02-10-2020 geleverd kan worden. Dat viel tegen uiteraard maar goed het is nou eenmaal zo. half september besteld iemand uit mijn familie de zelfde schuifwand bij een andere leverancier voor €170 minder. Ik heb naar Tuinmaximaal gebeld en de situatie uitgelegd. Ze deden niets met de prijs maar mocht kosteloos annuleren wat ik dan ook netjes vond dus dat gedaan. Het geld zou binnen twee weken terug gestort worden. 02-10-2020 word ik gebeld door Tuinmaximaal dat de glaswand over een uurtje geleverd word. Ik zeg dat is vrij apart want die bestelling is al een twee weken geleden geannuleerd. De chauffeur ging het even uitzoeken. Ik heb toen naar het kantoor gebeld en gevraagd hoe het nou precies zat. De annulering was niet goed door gekomen, kan gebeuren maar ik vond het wel jammer voor Tuinmaximaal. Kosten gemaakt aan transport maar niet kunnen leveren. Ik heb dus voorgesteld alsnog te mogen leveren mits er wat korting gegeven kon worden maar dat was alsnog geen optie. Beetje star maar goed mij ook prima. Ik heb de zelfde glaswand naderhand bij een andere leverancier besteld maar met meer accessoires. Nogmaals de prijs vergeleken met Tuinmaximaal want mocht die aangepast zijn had ik het netjes gevonden om hem toch alsnog daar te bestellen. Maar in tegendeel, voor dezelfde opstelling is Tuinmaximaal € 310.00 duurder. En dat met een "laagste prijs garantie" valt best tegen....

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Een mooie overkapping gekocht en zelf geplaatst. Bij levering ontdekten we dat de ledverlichting er niet bij zat, na telefonisch contact hadden we de keus via de post of zelf ophalen in de showroom. Rubber was niet goed, na een email kregen we gelijk een nieuwe opgestuurd. Top!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips langere schroeven voor het dak.

Prima keuze

De habndleidingen waren niet altijd even duidelijk, maar de terrasoverkapping met glazen schuifpanelen staat er mooi bij.

• Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Duidelijkere handleidingen

Kwaliteit prijs verhouding zeker de moeite waard.Een meerwaarde voor uw woning.Een aanrader.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Geweldig mooie veranda, goede kwaliteit, betaalbare prijs

Levertijd

Zeer lange levertijd. Dat was bekend, maar op moment van leveren te horen gekregen dat glas niet op voorraad was, daarna weer zeer lange nalevertijd voor het glas.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Check bij bestelling en maken afspraak levertijd of alles op voorraad is

Super geregeld, goeie opvolging en ondersteuning. Resultaat heel mooi.

Zelf een overkapping plaatsen boezemt wat vrees in. Maar het youtube filmpje en stappenplan maakte dat eerder tot een avontuur. Huur wel een lift, zonder zou het frustrerend werken zijn. (80€ weekend) alles perfect geleverd op de afgesproken tijd, je krijgt een telefoontje wanneer ze bij U zullen zijn. en als je zoals ik een paniekkip kan zijn en je belt op met "waar blijven jullie?" dan wordt dat direct voor je gecheckt en terug gebeld. Levering volgens corona regels, en er wordt samen overlopen of alles er is. Regel wat hulp (man of 4) voor de plaatsing, voorbereiding (putten maken, uitpakken en rubbers klaar steken) de dag ervoor kan je alleen. plaatsen zelf van 10u tot 17u met tijd voor een lange lunch. :-) Tip: hou het youtube filmke in de buurt, en bekijk het stuk per stuk terwijl je bezig bent. Dan vergeet je niks en doe je alles mooi één voor één. Resultaat zijn we heel tevreden over, we krijgen veel complimenten.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zeer geschikt als je een beetje handig bent.

Zeer degelijk materiaal om mee te werken, prijs - kwaliteit goed. Voor mij mogen de kopjes van de schroefjes uit iets harder materiaal bestaan.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips De kwaliteit van de schroeven.

Dit is onze 2e overkapping die we hier bestellen. Alles weer netjes geleverd met alle benodigdheden. Wel lange levertijd Maarja dat staat ook op de site.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Niet te spreken over afspraken

Gebeld worden alles is er we komen Komen ze geen glas rest wel Zelf weer bellen wanneer komt het glas oeps overmorgen komen we helaas einde van die dag zelf weer gebeld waar is mijn glas ? Glas is er niet en was er niet bij eerste levering meneer 1.5 maand later na meerdere mailtjes en belletjes eindelijk mijn glas niets van sorrie of dergelijke 1 keer en noooit meer en iedereen om mij heen weet hoe het gegaan is en wat voor een zooitje ongeregeld en laag zeer laag service nivo hier word gegeven

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Service gaan bieden wat je eigenlijk zelf ook wenst te krijgen

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques