Super verzorg goed afgeleverd en mooi gewoord

Mooi produkt

Vakkundige meedewerkers, goede technische uitleg

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Levering vond plaats binnen afgesproken termijn. Met een paar handige handen extra de overkapping goed kunnen plaatsen. Mooie stevige overkapping.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Uitbreiden van installateurs om de wachttijd voor het laten plaatsen van de overkapping vele malen korter te maken.

In het begin redelijk ! in de laatste levering minder

In de laatste aflevering van de spie geen het fout In afwachting van het verdwijnen van de condens in de plaat volgt de brief .

• Verbeterpunten/tips Volgt

Prima materiaal

Wij hebben op dit moment heel veel plezier van onze glazen schuifwand. Wij hebben deze zelf geplaatst, maar de levering was prima en de medewerkers hebben alles keurig op hun plaats gezet.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Graag beter op de hoogte houden van levertijden. Dit was ook niet zichtbaar bij bestelling en heb geen reactie gehad op de mail. Telefonisch ben ik wel goed geïnformeerd

Correcte levering

Ik heb het contact met tuinmaximaal als zeer prettig ervaren

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Door omstandigheden moest moest ik de bestelling annuleren.Binnen 10 dagen stond het betaalde geld weer op onze rekening. Ook in de Coronatijd.

• Verbeterpunten/tips Zou ik niet weten

Een top bedrijf

Fijne ervaring goede uitleg wat wel mogelijk is en wat niet. Prijs is ook top. Alleen maar goede ervaring

Goed maar kan beter.

Weer snel mijn materialen gevonden en betaald, echter voor levering moest ik zelf een paar keer bellen, vergeten in te plannen, gevolg nog 4 weken later dan 1x gepland,

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips Correctere afhandeling

Netjes geleverd en op de afgesproken datum.

Alles wat afgesproken was op tijd geleverd ook waren er 2dtaanders exsta geleverd wist niet waarvoor deze waren maar na extra telefoonje begreep ik het. Deze moesten geplaatst worden op de muur daar wij een overkapping hadden van 5.06 x 4 meter en dat was ons niet bekend . Voor de rest geheel compleet .

Alles was Goed

Alles was goed en super goed ingepskt!! Op afgesprokken datum afgeleverd!! Mannen van transport waren ook professioneel !! In twee worden , tevreden klant!! M.v.g. D.Henic

• Verbeterpunten/tips Mischien andere soorten zijkanten maken

Goed, voor herhaling vatbaar

netjes en duidelijk info

simpele showroom zonder te veel "onzin" duidelijk en overzichtelijk. Levertijd aanzienlijk te lang!!!! Goed zelf te monteren duidelijke instructie!

• Verbeterpunten/tips levertijd

Levertijd was erg lang

Snel en netjes gemaakt.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Ondanks verkeerde levering van dakplaten, 2,5mtr ipv 3mtr, wat toch heel lastig was tijdens het bouwen en het telefonisch gedoe om de juiste dakplaten op korte termijn te krijgen, is de kwaliteit van de overkapping top. De handleidingen duidelijk, zowel op papier als op de instructievideo.

super

alles snel en goed geregeld,alles perfect passend,iedereen vindt het er geweldig uitzien,en wij hebben er geweldig veel plezier van.

• Verbeterpunten/tips geen

Glazen schuifdeuren voor poolhouse ,uitstekende kwaliteit !

Service ,contact,materiaal ,een aanrader,eveneens goede prijs! Hartelijk dank en proficiat voor het tuinmaximaal team!

Niet positief.

Nog niet goed, wacht al vanaf mei op mijn glas voor de schuifpui. Duurt abnormaal lang.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Zeer lange levertijden

2 maanden wachten op de bestelling, levering ging goed op 2 glazen deuren na, weer 2 maanden levertijd. Afhalen ging niet sneller. Producten zijn van superklasse, montage ging vrij eenvoudig, Het geheel ziet er prachtig uit en is te bedienen met 1 vinger, dus wij zijn super blij met TUINMAXIMAAL.

• Verbeterpunten/tips Levertijden inkorten

Zeer slechte service,

Je belt de dag voor de geplande levering, er wordt bevestigd dat er alles is, we vragen nog controleer a.u.b. dat alles erbij zit. Geen probleem meneer, alles zal gecontroleerd en geleverd worden.. Je raadt het misschien wel, bij de levering ontbrak een betonpoer en een tegel. Dan bel je naar de klantenservice, dan zeggen ze dat ze de betonpoer opsturen (dan zouden we deze ergens volgende week krijgen), echter was er een bedrijf ingepland die deze overkapping zou gaan plaatsen! Dan zeggen ze, je kan de betonpoer ophalen en je krijgt wel een kilometervergoeding. Het bedrijf wat de overkapping moest zetten heeft extra een werknemer langs gestuurd voor de betonpoer op te halen, want zonder poer kan je niks.. Wie betaald de uren van deze werknemer? Het ergste is nog dat je wordt uitgekafferd aan de telefoon door een ombeschofte medewerker, waar ik de naam maar niet van zal noemen. Wij vonden dat tuinmaximaal een wat reëlere vergoeding mocht geven voor een rit van 50 km en 1,5 uurloon van een werknemer. Als ze goede service zouden verlenen waren ze de betonpoer dezelfde dag na komen leveren.. Echter komt tuinmaximaal nog niet eens de tegemoetkoming na van de kilometervergoeding, te schandalig voor woorden!! Je betaald voor een terrasoverkapping die compleet geleverd zou worden, omdat iemand van het bedrijf niet goed de levering controleert, maken ze van hun probleem, jouw probleem!! Ze geven service tot het moment dat je de offerte getekend hebt.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

er is een mooi product geleverd

een prachtige wand die met wat handigheid makkelijk zelf te monteren is. wij zijn er erg blij mee.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goede service, klantvriendelijk en een mooi goed product.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

De overkapping is een aanwinst!!!!

We hebben ervoor gekozen om een tuinoverkapping, n.a.v. de gelezen recensies, zelf te plaatsen. Daar we dit in onze vakantie wilde doen, hebben we e.e.a. ook zelf opgehaald. Vooropgesteld dat we erg blij zijn met de overkapping, heeft het ophalen en plaatsen toch wat voeten in de aarde gehad. We hebben een bestelbus gehuurd en bij de bouwmarkt een platen wagen geleend (voor 5 glasplaten). In Eindhoven aangekomen stond onze bestelling klaar. E.e.a. moest zelf ingeladen worden. Daar kwamen we er achter dat de glasplaten en diverse pakketten zeer zwaar zijn. De medewerker die ons de bestelling wees STOND ERBIJ EN KEEK ERNAAR........... Bij de vraag of hij niet een handje kon helpen liep direct na eerst e.e.a. ruim 10 minuten aanschouwd te hebben terstond weg. Al met al hebben we, terwijl we toch wel als erg handig door het leven gaan de bus in ruim 1,5u ingeladen. Het betreft een overkapping van 3.00 x 5.06. Totaal werden we afzonderlijk door 2 medewerkers (> 10/15min) gade geslagen zonder een vinger uit te steken of aanwijzingen te bieden. Dit hebben we als zeer vervelend ervaren. Jammer en zeker geen reclame!!!! Het plaatsen van de overkapping ging (mede door de (youtube) instructie) zeer makkelijk, het enige waar we tegen aan liepen en wat onduidelijk in de referenties staat is dat plaatsen van een overkapping met glazen panelen zeker niet zo makkelijk is als de referenties doen geloven. Dit is amper met 3 personen hulp te doen!!! In de beschrijving vindt je ook niets over bv hulpmiddelen / apparatuur. De materiaallift samen met onze grote tuintafel met hierop de glazen plaat omhoog gehesen en overgeschoven op het dakprofiel. Dit werkte heel goed. Al met al toch heel tevreden met het resultaat. - Hulp van medewerkers tijdens inladen ZWAAR ONVOLDOENDE bijna onbeschoft. - Recensies hebben ws alleen betrekking op polycarbonaat platen. - Handleiding onvolledig mbt plaatsen glasplaten en hulpmiddelen hiervoor. - Eindresultaat is GEWELDIG :) W. van den Berg

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Klantvriendelijkheid en hulp / aanwijzingen bij inladen of hier in ieder geval niet bij blijven staan en niets doen of zeggen!!!

Zeer slechte service verleend!!!

Slechte ervaring met de glazen schuifdeursysteem: - bestelling niet juist geleverd - nabestelling niet juist geleverd - terugbelverzoeken worden niet nagekomen - montagehandleidingen waar niet alles juist wordt omschreven (U-profiel op bovenprofiel niet juist omschreven) - slechte communicatie Wacht nog steeds op mijn terugbelverzoek en hoop nog op nieuwe U-profielen, door jullie slechte handleiding is die op een verkeerde maat afgezaagd.

• Verbeterpunten/tips Montagehandleiding / service

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques