Ontzettend goede service en prijs-kwaliteitverhouding

De terrasoverkapping is zeer professioneel en netjes geplaatst. Erg vriendelijk personeel. Ook kleine tegenvallers waren geen probleem en men nam goed dr tijd voor alles. Top service.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Veel waar voor de investering

Tuinkamer voegt echt woongenot aan zowel de woning als ook de tuin toe.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

zoals op het internet beschreven

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Heel tevreden van onze veranda!

Heel mooi goede prijs en kwaliteit en een mooie zonnewering.Alleen spijtig dat ze geen zonnewering verkopen voor de zijkant.

• Verbeterpunten/tips Alles top

Grandioos

Alles aanwezig en op tijd

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zéér late levering, ondanks de belofte op de site.

Na bestelling én betaling bleek de levering toch niet zo héél snel te gebeuren. Besteld op 13 mei, als afleveringsdatum kregen we 19 JULI te horen! Ruim 2 maanden!! Toen direct besloten om op te halen, op de site stond nog: binnen 48 uur ophalen. Afspraak gemaakt om op zondag dan maar zelf te halen, ondanks de ruim 1 uur reistijd. Er waren nog ruim voldoende 'ophaalmomenten' beschikbaar, volgens de jongedame. Afspraak gemaakt voor zondag om 12.00 uur op te halen. Fijn, auto, aanhanger + glasbok kunnen regelen, degene had hem toevallig die dag niet nodig. Tot onze grote verbazing de volgende dag een telefoontje dan het zondag opeens tóch vol zat. Vreemd, heel vreemd omdat het eerst nog mogelijk was. Overdonderd en in eerste instantie mee akkoord gegaan, maar toch de volgende dag eens opheldering gevraagd. Nou, maak dán je borst maar nat. Er is werkelijk níemand aan de telefoon te krijgen die wat zinnigs kan zeggen, blijkbaar 'n stagiaire of scholier die de mensen mag afwimpelen? Steeds de belofte dat 'n leidinggevende binnen no-time zou terugbellen. Tja, we wachten nu nog steeds op dat telefoontje. Uiteindelijk besloten om op Hemelsvaart die reis naar Eindhoven maar te maken, wachten tot de levering op 19 Juli is natuurlijk van de gekke. Nu hebben we 'n auto en aanhanger moeten huren en zelf 'n glasbok moeten maken. Dinsdags weer geprobeerd om contact te krijgen met iemand die wat meer kan zeggen. Tja, wéér iemand aan de telefoon niet werkelijk niets kan, mag of wil zeggen met de belofte om dit door te geven aan de service-afdeling zodat die contact kunnen opnemen. Ook hier hoor je dus niets meer over. Blijkbaar is het erg moeilijk om 1) de site aan te passen en 'n juiste leveringstermijn te vermelden en 2) contact op te nemen met de ontevreden klant.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Zie hierboven!

Toppers

Vorige week de showroom bezocht in eindhoven. Het eerste wat mij opviel is dat er overal in het gebouw(zelfs buiten bij de ingang) desinfecterende middelen aanwezig zijn voor de klanten. Je wordt met open armen ontvangen en ik mocht vrijwel direct plaatsnemen in de showroom. Keurig tewoord gestaan door een vriendelijke medewerker die samen met mij naar de mogelijkheden heeft gekeken. Super tevreden over het advies & de gastvrijheid. Complimenten voor; - De prachtige showroom - vriendelijk en behulpzaam personeel - gastvrijheid - professioneel advies Ik merkte aan alles dat er moeite werd gedaan voor me, kortom geweldig!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Levering meer dan een maand en crème en antraciet door elkaar en geen rail systeem ZOOITJE

220-04-2020 een bestelling gedaan van een 6 en 4 rail systeem bij Tuinmaximaal, betaling gedaan en er zou contact met mij opgenomen worden, alles was op voorraad en de levertijd was ongeveer 3 weken. Nou toen begon de ellende, 2 weken geleden werd ik gebeld dat het 6 rail systeem in crème niet meer leverbaar was, de antraciet kleur was wel op voorraad, als reden gaven ze op dat dat komt omdat er afgehaald word en dan de voorraad niet meer klopt, dus mensen die afhalen krijgen schijnbaar voorrang op mensen die laten bezorgen. Afgesproken dat ik dan de antraciet zou nemen voor dezelfde prijs, ok prima kan ik mee leven en de aflever datum zou vandaan 20 mei 2020 zijn. Vol verwachting klopt mijn hart, timmerman geregeld, loodgieter gebeld pvc boer komt volgende week……… 20-05-2020 9.02 uur telefoon, hallo meneer Brink wij zijn er met een half uurtje, fijn zal vast een stoel op de parkeerplaats zetten zodat jullie goed kunnen lossen, 10.40 eindelijk is de serre er, ja sorry is 1,5 uur geworden die navigatie is niet helemaal goed die had zich een uurtje vergist. Vrachtwagen gaat open en wat schets mijn verbazing ? geen rail systeem alleen 6 glazen platen en een handje vol sierstrippen in de kleur crème en een gedeelte antraciet, zal een mooie serre worden alle kleuren door elkaar. Volgens de chauffeur is het een zooitje bij Tuinmaximaal. Gebeld met Tuinmaximaal en ik word terug gebeld, wat een zooitje daar en een zeer slechte communicatie, hoop dat het opgelost word anders annuleer ik heb en koop ik hem elders.

• Verbeterpunten/tips ga communiceren

Tot nu toe slecht lange levertijd

Ik heb op 19 april een glazen schuifelend besteld met de vraag of deze de volgende week geleverd kon worden ivm lang weekend kwam dat mooi uit. Hierover is netjes contact geweest dat dit niet lukte. Leverdatum 18 mei pfff 1 maand later dus, eindelijk 18 mei dus de materialen zouden komen. Al iemand geregeld om de deuren te helpen plaatsen en een week later de vloer afwerking, mijn vrouw stuurde een Appje dat de materialen binnen gekomen waren. Super! Savonds thuis uit het werk alles bekeken maar miste het railsysteem. Gelijk maar even gebeld want het kan natuurlijk ergens zijn blijven liggen maar helaas er werd mij simpelweg medegedeeld dat het klopte dat het er niet was want het railsysteem is op nalevering. Ik zeg goh een beetje vreemd want ik heb het al op 19 april besteld en 18 mei zou alles geleverd worden. Dus vraag ik wanneer wordt het dan geleverd zegt ze ongeveer half juni dus nog een maand later maar u wordt nog gebeld voor de planning. Dus ik dacht even simpel een paar deuren te bestellen maar dat is toch moeilijker dan gedacht. Als het is zoals ze zeggen kan ik gewoon lekker 2 maand wachten tot het laatste geleverd wordt. Lekker het voorjaar voorbij als ik de deuren compleet heb. Dusssss.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Afspraken nakomen ivm levering

Komen afspraken niet na

afgelopen zaterdag in de winkel geweest. Levertijd zou als we hem zouden bestellen 6 tot echt max 7 weken zijn. Dit ivm allerlei omstandigheden wat ik begrijp. Gauw aannemer geregeld voor over 7 weken en krijg nu bericht dat ze pas over 8.5 week komen leveren. Geen beloftes maken die jullie niet na kunnen komen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Levering niet op tijd , bestelling staat al een maand

Bij het plaatsen van een bestelling van een maand dat op het moment van bestelling nog leverbaar was, word ik 6 dagen voor de levering gebeld dat de helft leverbaar is en de rest aan het einde van de maand. 2 weken later . Belachelijk , Daarna word gezegd dat je het wel 2 dagen later kunt ophalen? Wat , deze bestelling Kan dan toch ook die 2 dagen later bezorgd worden ? Wat is het probleem moet ik vervoer gaan huren om iets op te halen waarvoor ik bezorgen heb gekozen? Wie draaid voor deze kosten op? Tevens heb ik vakantiedagen opgenomen om mijn glazen schuifwand te plaatsen wat mij nu ook geld kost? Voor een bestelling dat op voorraad zou zijn ? Hoe gaan wij dit oplossen Tuinmaximaal? Dit is echt onacceptabel en op deze manier een heel slechte service ..

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Tuinmaximaal is maximale service daardoor maximaal genieten

We waren ons al een tijdje aan het oriënteren naar een terrasoverkapping. Online maar ook bij de lokale ondernemer. Echter was het prijsverschil meer dan het dubbelen. Dus hebben wij alleen voor de prijs al voor Tuinmaximaal gekozen. Ik zou het iedereen aanraden. Waarom ? Alles is helder en duidelijk. Alles staat op de website. Ze hebben een duidelijke Installatie handleiding, een installatie video op YouTube waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Je krijgt een groot deel gereedschap erbij zoals bitjes, boortjes, gatenzaag, kitspuit en zelfs tubes kit. Indien je vragen hebt kan je de klantenservice bellen. Indien nodig neemt de service afdeling contact met je op. Ook als er wat beschadigd is regelen ze dit zonder problemen. Iedereen die na het zien van de video denkt ow dit kan ik wel kan zelf deze overkapping plaatsen. Wil je snel beginnen en je hebt de mogelijkheid ga hem afhalen. Zaterdag morgen besteld is zaterdag middag al ophalen. Dan heb je niet de wachttijd die er nu is omdat iedereen vanaf maart tm september een overkapping wil plaatsen. Voor ons was de ervaring maximaal en we gaan nu maximaal genieten van onze terrasoverkapping.

Voldoende

Heb glazen wanden besteld en er vanuit gaande dat deze op voorraad waren wat ook vermeld staat op hun site en vervolgens horen dat ze pas over 8 weken komen leveren, voor de rest nog geen klachten.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zorgvuldig samengesteld en afgelerd!

Onze overkapping samengesteld op site. Pakket werd keurig verpakt afgeleverd ! Als je handig bent zeer goed zelf te plaatsen .

• Verbeterpunten/tips Geen

Overtuigd van het goede van het product, doch niet te spreken over (na)service

Na wat info inwinnen voor het plaatsen van een tuinkamer, is uiteindelijk onze keuze op Tuinmaximaal gevallen en een dagje shoppen gecombineerd met een bezoek aan de showroom in Eindhoven. Vriendelijke ontvangst, met raad en daad bijgestaan en overtuigd met wat we daar zagen besloten om een bestelling te plaatsen. 2 bestelbons, eentje voor tuinkamer in glas met glazen schuifwand incl. montage, een 2de voor een glazen schuifwand voor een later te plaatsen ruimte en dus zonder montage! Eerst gemaakte afspraak voor montage diende met 1 dag uitgesteld wegens zieken bij de monteurs. Geen probleem! Vriendelijke en kundige monteurs doch na afloop vd werken werd daags nadien door de tegelzetter opgemerkt dat er een constructiefout werd gemaakt. 1 zijde met funderingsbalk en 4railsysteem stond veel te laag waardoor de vloer niet kon worden gelegd! Dit onmiddellijk gemeld en inmiddels zijn we 15 dagen verder en na 6 (!!!) lange telefoontjes over verschillende dagen gespreid bevestigd men mij dat er monteurs zullen komen op …. 26/06!!!! DUS, 2 maanden (??) wachten eer er verder kan gedaan worden aan de afwerk om er dan uiteindelijk ten volle kunnen van te genieten??? Dit is echt GEEN klantvriendelijke afhandeling en ben dan ook totaal niet te spreken over hoe er met deze wordt omgegaan. Ik blijf ondanks alles wel geloven in een goede maar alvast geen snelle afloop van een product waar we (achteraf gezien) toch best wel mee tevreden zullen zijn! Hieronder komt de vraag aanbevelen? Zullen we zeker doen maar dan wel met het ganse verhaal erbij over hoe gehandeld werd (tot nu toe!). Ik verklaar me ook bereid deze review positief aan te passen indien er een goede (vlotte en vooral snelle) afloop aan mijn bestelling wordt gegeven want zoals het nu is , is dat absoluut een nare ervaring!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips DIENST NA VERKOOP kan veeeeel beter!

geen communicatie en slechte voorlichting

Mijn bestelling is zonder enige vorm van communicatie incompleet geleverd: De elektrische zonwering zat niet bij de bestelling en er is geen enkele vorm van communicatie geweest vanuit TuinMaximaal over het niet meeleveren van deze zonwering en wat de afwikkeling hiervan zou zijn. Nadat ik zelf contact heb opgenomen met jullie bleek dat de zonwering via een andere vervoerder zou worden geleverd – leuk detail: ook de medewerker van het klantcontact was hiervan niet op de hoogte en heeft mij later hierover terug gebeld.

• Levertijd N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips alles wat te maken heeft met het contact met de klant.

top

ik ben zeer tevreden van tuinmaximaal zowel kwa levering kwa matriaal ik heb nu een terasoverkappeling met 12 spots en wij zijn zeer te vreden en prijskwaliteit zit tuinmaximaal zeker goed voor zo uitstekend matriaal ik zou iedereen aanraden voor tuinmaximaal TOP.bedankt tuinmaximaal.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips geen tips alles was naar wens

Lever tijd klopt niet.

Bij het plaatsen van de bestelling werd er gesproken over een levertijd van maximaal 4 weken. Na het plaatsen van de bestelling word ik gebeld met de mededeling dat de levertijd is opgelopen tot ruim 6.5 week.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Wees eerlijk over de levertijd of vermeld geen levertijd.

Snelle service en degelijk product.

We zijn blij met de makkelijk te installeren glazen pui. Een erg mooi eindresultaat zodat we nu lekker buiten kunnen zitten. Bedankt voor de goede service!

Super goed

Overkappping besteld met glazen schuifdeuren, alles netjes gegaan zoals de bestelling als bezorging. Wij zijn super blij met onze overkapping

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Zonwering is makkelijk te installeren

Wij hebben eerder al een veranda gekocht van Tuinmaximaal en zijn nog steeds blij met de veranda. Toch hadden wij met de glazen veranda veel last van de zon. De zonwering was echt een must voor ons. Helaas hebben wij de veranda niet laten monteren door Tuinmaximaal. Daardoor konden wij geen gebruik maken van de montage service. Genoodzaakt moesten we dus zelf de zonwering installeren. Nu levert Tuinmaximaal een youtube filmpje en een goede instructieboek om zelf te installeren. De installatie is ons zeer goed bevallen! Wij zijn geen klussers, maar met een goede boormachine, met z'n tweeën en twee trappen kom je al gauw ver. We zijn er 1 dag zoet mee geweest (7 meter veranda). Al met al een tevreden klant! Ik

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Beter kenbaar maken wie officiële dealers zijn

Wij hebben er al zes jaar heel veel plezier van!

Zie boven

Service

2 jaar geleden hebben wij tuin maximaal een overkapping laten plaatsen en vorig jaar de zonwering. Geheel tot onze tevredenheid. 2 weken geleden hadden wij schade aan 1 van onze terrasdeuren. Tuinmaximaal maximaal heeft dit keurig netjes opgelost. Ze kwamen zelfs op 2de paasdag 3 nieuwe deuren plaatsen. En gisteren lag er een reep chocolade in de brievenbus voor de schrik. Wat super attent. Wij zijn zeer te spreken over de service van tuin maximaal.

• Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Prima bedrijf, concurrerende prijzen en komt afspraken na

Op 7 april een Gumax glazen schuifwand besteld welke tot mijn grote verbazing op 13 april (jawel 2de paasdag) keurig geleverd werd. Prima kwaliteit en zelf eenvoudig te plaatsen. Heel klein puntje ter verbetering; de bezorgers waren vergeten te vermelden dat de deurgrepen later geleverd zouden worden, waardoor ik onnodig contact met de klantenservice heb moeten zoeken. (Welke mij overigens keurig te woord hebben gestaan) Maar dat heeft zeker geen invloed op de prima service van tuinmaximaal. Ik kan tuinmaximaal en hun (Gumax) glazen schuifwanden zeker aanraden!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goed geregeld en goede service

Vriendelijk geholpen, goede service, snel geregeld en helemaal compleet.

• Verbeterpunten/tips Betere kitspuit

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques