Geen service en erg klantonvriendelijk

Rol tape niet geleverd en vervolgens moet er een volledig onderzoek gedaan worden of dit wel of niet is geleverd. Ik had een heel team klaar staan om de overkapping te monteren, maar we konden niet verder omdat tuinmaximaal niet in staat was om een rolletje tape vooruit te leveren. De service geeft aan dat er eerst onderzoek moet komen. Bizarre situatie en erg klantonvriendelijk.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Klantenservice en beleid rondom fouten en niet geleverde producten verbeteren

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Bram, We vinden het vervelend om te vernemen dat u een onprettige ervaring heeft gehad betreft de uitlevering van de producten. Echter hebben we contact met u gehad en de ontbrekende producten aan u uitgeleverd. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Gewoon goed zoals het moet.

Mooie overkapping besteld, netjes bezorgt en afgeleverd. Ook een 2e nabestelling binnen paar dagen in huis. Goede en nette service ! Zeer tevreden,

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer de Jeager, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat u zeer tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw overkapping. Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Tuinmaximaal. Het product (terrasoverkapping) is van hoge kwaliteit en oogt zeer mooi. Ook ben ik heel tevreden over de flexibiliteit bij Tuinmaximaal wat betreft leveren. Ik moest de levering enkele maanden uitstellen wegens uitgelopen renovatiewerken, en dat was nooit een probleem voor Tuinmaximaal. Verder werden verkeerd bestelde deuren, gratis en zeer snel omgewisseld. Top service!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Het bepalen van de juiste samenstelling van het pakket is nogal complex, voor een leek.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Paul, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over kwaliteit van onze producten, het eindresultaat en onze flexibiliteit. We nemen uw feedback over het bepalen van de juiste samenstelling uiteraard mee in ons ontwikkelingsproces. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Pergola 7m x 3m

Snel en compleet geleverd! Ik heb deze zelf geplaats ! Gemakkelijk op 1 dag te plaatsen ! Ondanks ik in België woon , heeft de naservice mij opgebeld om te vragen of alles ok was ! Topservice en belangrijk niet duur ! Decok j p Menen België

• Website N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Jean Pierre, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om ons te laten weten dat u tevreden bent over onze service en prijs-kwaliteitsverhouding. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

De bestelling is eenvoudig te plaatsen, het pakket wordt netjes bezorgd op de afgesproken tijdstippen. Ik ben geen klusjesman, maar montage is eenvoudig als je de beschrijving volgt en/of de montagevideo bekijkt. Ik zou het zo weer doen. Zorg wel voor betrouwbare en stevige glasdragers. Daar krijg je geen spijt van.

• Verbeterpunten/tips Aanbiedingen of korting

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Felix, Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden over onze service en montage bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel genot van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Netjes afspraak nagekomen en levering perfect

Gied geholpen in de winkel. Hierna afspraak voor levering gemaakt, deze werd ingepland en de levering was op tijd en netjes op zijn plaats gezet.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw Schoute, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de levering vlekkeloos is verlopen en ook volgens afspraak. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goed product met snelle levering

Product in december gekocht en werkt hartstikke goed! Levering was snel en contact was vriendelijk en duidelijk.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Bij vroeg levering graag dag van te voren bericht krijgen en niet om 06.45 uur in de ochtend.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Roel, Hartelijk bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en het contact. We nemen u feedback punt mee voor in de toekomst. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Prima overkapping, maar arbeidsintensieve montage

Snelle levering en prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ik ben een redelijk e klusser, maar ik denk niet dat een gemiddelde klusser de volledige montage op een acceptabel niveau zelf voor elkaar krijgt. Vooral het gewicht van de goot (70 kg) bleek zeer lastig om zonder lift omhoog te krijgen. Geen zin in huren van een lift, daarom maar katrol gemaakt. Overkapping kostte me in totaal 2.5 dag voor de opbouw (alleen, met incidenteel m'n vrouw als hulp). Dus: laat hem monteren of huur / koop zo'n lift anders ondoenbaar..

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips benadruk het gwicht van de windveer met goot

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Michiel, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en prijs-/kwaliteitsverhouding! We zullen uw verbeterpunt meenemen in onze feedback en ontwikkelingsproces. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Uitstekende kwaliteit en service

De levering, behulpzaamheid, service en kwaliteit zijn prima in orde. Zeer compleet en degelijk product waardoor het monteren bijna een feest is.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de levering, service en kwaliteit van uw aankoop! We waarderen uw mening. Met vriendelijke groet, Luc | Team Tuinmaximaal

Geweldige materialen om mee te werken

De spullen besteld en volgens afspraak geleverd. Vriendelijke mensen met gelijk wat tips waar ik op moest letten. Aanradertje!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ton, Hartelijk dank voor het schrijven van een review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goede site en snelle levering.

De site was goed overzichtelijk en kon snel bestellen. Levering was ook snel. En de chauffeurs brachten het materiaal netjes in de garage. Al het materiaal klopte en was niks beschadigd of stuk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bas, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de website en over de levering. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Alles goed geregeld van bestelling tot levering

Alles goed geregeld van bestelling tot levering

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Meghan | Team Tuinmaximaal

Goed advies, snelle services

Telefonische contact gehad de bestelling gedaan. Snel geleverd. Tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bianca, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent met de bestelling en de snelle levering. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Meghan | Team Tuinmaximaal

Mooi product tegen scherpe prijs.

Netjes geholpen, snelle levering. Mooi concept!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Lineke, Hartelijk dank voor het schrijven van een review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en het concept. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Snelle levering

Alles naar wens ,degelijke kwaliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij waarderen uw mening ten zeerste! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groeten, Yoram | Team Tuinmaximaal

Tuinmaximaal heeft met het geleverde product volledig aan de verwachtingen voldaan.

Vriendelijke ontvangst in Eindhoven, betrouwbare levering en prima prijs-/kwaliteitsverhouding. De advisering was in principe duidelijk, maar ik ben er niet van overtuigd dat een beetje klusser (geldt voor mij) de volledige montage op een aanvaardbaar niveau voor elkaar krijgt. Dit was onderdeel van het advies van uw verkoopadviseur. Ik had gelukkig een bouwkundige zeer vaardige zoon tot mijn beschikking en het hele systeem is perfect in mijn veranda gemonteerd.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Realisme bij montageadvies in verkoopfase.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent! We zullen u verbeterpunt meenemen in onze feedback. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Snelle bezorging en aardige chauffeurs.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Niks

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gea, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de bezorging en de chauffeurs. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Een net en duidelijk bedrijf

Het bedrijf is is een goed en duidelijk bedrijf. Zowel telefonisch als via internet. Komen de afspraken goed na. De spullen worden netjes geleverd. Wij zijn dik tevreden en hebben er elke dag plezier van. Top

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw aankoop! We waarderen uw mening. Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Prachtige overkapping

Het product werd snel geleverd, duidelijke beschrijving en staat prachtig in de tuin. Echt een aanrader

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Mees | Tuin maximaal

prima service en kwaliteit

gewoon top

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ruud, Bedankt voor het schrijven van een review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de service en kwaliteit. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Super gedaan

Alles keurig volgens afspraak geleverd voor tijd eerst gebeld wanneer de overkapping word afgeleverd. Tot alle tevredenheid gegaan.

• Verbeterpunten/tips . Geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tjebbe, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Very professional and the parts all fitted well together

All the parts fitted well together. was relatively simple to install the 9 x 3 m terras overkapping by myself

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dear Henk, Thank you very much for your review. We are delighted to hear that you are satisfied with the products and that the assembly was relatively easy. We hope that you enjoy your purchase and will enjoy it to the fullest! Kind regards, Luc | Team Tuinmaximaal

Alles is professioneel

Correcte afspraken, goeie kwaliteit, mooi concept. Vlotte levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hugo, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Wij wensen u maximaal plezier met uw aankoop toe. Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Doet waar het voor is, ideaal en veelzijdig.

Wij hebben lang naar een douchedeur gezocht, achter onze glazen wand van tuinmaximaal. Daar we zoveel schik hebben met deze wand, ervoor gekozen om een soortgelijke wand te gaan gebruiken als douche wand. Nou, echt super blij mee! Jammer dat het niet lukt om een foto toe te voegen.

• Verbeterpunten/tips Kleurmogelijkheid zou zwart in toe gevoegd mogen worden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Elsje, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de glazenschuifdeuren en dat u zo creatief bent geweest om dit bij een ander project te monteren. De tip voor de kleur zwart zullen wij meenemen in onze feedback. Met vriendelijke groet, Meghan | Team Tuinmaximaal

Prima service en top product

Voor onze camper waren we op zoek naar een carport. Met wat zoeken ben ik bij Tuinmaximaal aangekomen. Eerst heb ik een setje samples aangevraagd zodat we wisten wat we ongeveer wilden. Vervolgens online de carport besteld, deze werd tijdig geleverd en toen konden we aan de slag. Het was niet moeilijk om de carport te plaatsen, zeker niet gezien de duidelijke instructies, maar wel een hoop werk. Nu alles staat zijn we er erg blij mee en we hebben er ook al meerdere complimenten op gehad.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Richard, Hartelijk dank voor de 5-sterren review! Wij waarderen uw mening en zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent met het eindresultaat van uw carport. Wij wensen u maximaal plezier van uw carport toe. Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques