Doet waar het voor is, ideaal en veelzijdig.

Wij hebben lang naar een douchedeur gezocht, achter onze glazen wand van tuinmaximaal. Daar we zoveel schik hebben met deze wand, ervoor gekozen om een soortgelijke wand te gaan gebruiken als douche wand. Nou, echt super blij mee! Jammer dat het niet lukt om een foto toe te voegen.

• Verbeterpunten/tips Kleurmogelijkheid zou zwart in toe gevoegd mogen worden

Prima service en top product

Voor onze camper waren we op zoek naar een carport. Met wat zoeken ben ik bij Tuinmaximaal aangekomen. Eerst heb ik een setje samples aangevraagd zodat we wisten wat we ongeveer wilden. Vervolgens online de carport besteld, deze werd tijdig geleverd en toen konden we aan de slag. Het was niet moeilijk om de carport te plaatsen, zeker niet gezien de duidelijke instructies, maar wel een hoop werk. Nu alles staat zijn we er erg blij mee en we hebben er ook al meerdere complimenten op gehad.

Super ervaring!

!

Blijf zo houden.

Zeer tevreden.

Snelle levering en prachtig materiaal

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Montage service verlenen!

Uitstekende service en montage beschrijving

Ik had terras overkapping besteld voor terras bij zomerhuisje. Op het laatste moment kwam ik er achter dat ik daarvoor een vetgunning nodig had van de eigenaar. Dat heeft even geduurd. Tuinmaximaal heeft na mijn telefoontje direct de levering uigesteld tot nadere afspraak, klasse!,,,,

Goed kwalitiet

Bestellen is eenvoudig en levering correct verloepn De handleiding kan wel soms iets beter maar uiteindelijk gelukt

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Product is een niet te overtreffen “doe-het-zelf pakket”

-Een zeer informatieve website die ondersteund om te komen tot een verantwoorde keuze tegen een scherpe prijs en bevestigd in de showroom. -Een snelle zeer complete levering door vriendelijk deskundig personeel. Zelfs boren, kit, schroeven, pluggen, bits en andere hulpmiddelen behoorde bij de levering. -Bij de levering hoorde ook een duidelijk stappenplan op papier wat zelfs een minder handige doe-het-zelver stapsgewijs begeleid in de montage. Daarnaast zijn op de website nog instructiefilmpjes te vinden die de montage visueel ondersteunen. -Bij vragen snelle telefonische ondersteuning. -Montage, samen met een vriend, was een feestje. -Resultaat: een prachtige terrasoverkapping tegen zeer scherpe prijs.

• Verbeterpunten/tips ?

Mijn ervaring is super

Heb de terras overkapping met schuifdeuren besteld bij tuinmaximaal. Je word er heel goed en vakkundig geholpen. De levering ging precies volgens afspraak. Had op het laatst een probleem met de trafo van de verlichting .Heb daarover gebeld en ik kreeg meteen een nieuwe. Al met al ben ik super tevreden over Tuinmaximaal

• Aankoop gedaan via: Showroom

Er was niets wat ik te kort kwam met het plaatsen van de serre.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Mis op de website stopcontacten in kleur van de serre en vloer stopcontacten??

Alles tip top geregeld

Goed bedrijf die alle afspraken nakomt.

Tuinmaximaal: geweldige service

Wij hebben een overkapping besteld voor aan de kantine bij onze vereniging, met de maximale standaardbreedte van 12 meter. Goede website, gemakkelijk te bestellen, duidelijke afspraken mbt levering. Terwijl we de bestelling plaatsten, werden we vanuit het bedrijf gebeld met een extra aanwijzing. De bestelling is dus door het bedrijf van tevoren goed gecontroleerd. Tijdens de montage mochten we altijd bellen, maar de beschrijving was duidelijk. Goed, betrouwbaar bedrijf, deugdelijk materiaal en een zeer redelijke prijshantering.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Standaard flesje met kleur leveren voor als er een krasje bij het zagen op zou komen.

Kwaliteit voor een prima prijs!

Voor de aankoop van ons Gumax terras kwamen we - mede door de interessante prijzen - al snel terecht bij Tuinmaximaal. Onze ervaringen zijn hier uitsluitend positief over! De bestelling en betaling verliep vlot, en er werd uitvoerig gecommuniceerd over de levertermijn en voorwaarden. De levering was perfect op tijd zoals voorzien, en alles werd netjes gelegd waar ik het vroeg. Alle materialen waren prima en veilig verpakt, met de nodige hulpmiddelen + handleidingen erbij. Het monteren van een pakket van Gumax vereist enige hulpmiddelen en kennis, maar verliep vlot en volledig volgens de voorgeschreven handleiding. De bijgeleverde ledverlichting werkt prima en het geheel staat mooi! De bestelde overkapping staat nu enkele weken, en wij hebben er nog geen nadelen van ontdekt! Zeker aan te raden dus.

• Verbeterpunten/tips -

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service en met de uitgebreide handleiding is het prima te installeren!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Top service alles netjes geleverd door de bezorgers na een bakkie koffie gingen ze weer verder de montage heb ik alleen gedaan met de nette en hele duidelijke handleiding was dit super te doen tuinmaximaal. Super bedankt

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

In etappes alles besteld, we zijn zeer tevreden!

Gehoord van een collega over deze overkappingen. Vervolgens een sample pakket besteld. Hierna de overkapping in gedeeltes besteld. Eerst de overkapping. Hierna de fundering stalken besteld voor het glas. Vervolgens het glas ingemeten en besteld. Van bezorging tot montage en bestellen verliep allemaal soepel. Eventuele vragen en tips gekregen van de bezorgers!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Van begin tot einde perfect.

Bij aankomst in de winkel direct klantvriendelijk onthaald geweest en goed begeleid in onze keuze, levering naar België was zoals afgesproken (zowel dag als uur klopte). Montage ging zeer vlot ook door middel van het filmpje op de site. Kwaliteit van het product is zeer goed. In 1 woord perfect van begin tot einde.

• Verbeterpunten/tips Mss een showroom in België

Overkapping van goede kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit voor een goede prijs

Prima kwaliteit en service

Voor de vierde keer een set deuren besteld bij tuinmaximaal en dat doe je alleen als zowel de prijs als de kwaliteit goed is. Inmiddels zie ik in mijn kennissenkring Tuinmaximaal steeds vaker opduiken als ideale oplossing voor winderig zitten op veranda en terras. P. Bosveld

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Een super klantenservice

Afgelopen week mijn bestelde glazen schuifdeuren binnen gehad. BInnen een week na bestelling, super nu had ik alleen een foutje gemaakt met meten en waren de ramen 5cm te kort . Na een mailtje op de zaterdag avond kreeg ik zondag al reactie en maandag nog eens,nadat ik het met duidelijke uitleg goed gemeten had. werden woensdag al de andere glazen deuren kosteloos omgeruild . echt een super fijn bedrijf en medewerkers Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen hoe hier met klanten en hun wensen en problemen word omgegaan

• Aankoop gedaan via: Showroom

Prijs kwaliteit is zeker ok

Goede handleiding en een totaalpakket geleverd met de nodige tools

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Wij hebben prachtige glazen schuifdeuren besteld. Levering was erg vlot. We zijn super blij met het eind resultaat. Het bedrijf denkt met je mee. Is goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Geweldige verrijking voor onze tuin/huis!

Goede beschrijving en werktekeningen bij de installatie! Materialen prima van kwaliteit en mooi afgewerkt! Overal is aan gedacht, in 1 woord GEWELDIG!!

Alles volgens afspraak nagekomen

Prima telefonisch hulp gehad bij het samenstellen van de benodigde onderdelen de uitleg was duidelijk en de levering is op de afgesproken datum geleverd

• Prijs N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Wij hebben de zonnewering besteld en ge plaatst

Wij zijn zeer tevreden met het product. Ook al paste 1 zonne wering niet helemaal de overkapping is 2 cm te smal Ik moet hier nog een oplossing voor vinden

• Verbeterpunten/tips De actie s zijn super

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques