Prima product met snelle levering

Wij hebben bij Tuinmaximaal een terrasoverkapping besteld. De onderdelen hiervoor werden snel en zorgvuldig geleverd. Enig minpuntje was dat een aantal onderdelen, ondanks de geselecteerde afmetingen bij de bestelling, alsnog zelf op de juiste lengte moesten worden gemaakt. Verder prima service!

Prima product met snelle levering

Wij hebben bij Tuinmaxiaal een terrasoverkapping besteld. De onderdelen hiervoor werden snel en zorgvuldig geleverd. Enig minpuntje was dat een aantal onderdelen, ondanks de geselecteerde afmetingen bij de bestelling, alsnog zelf op de juiste lengte moesten worden gemaakt. Verder prima service!

super service

Pakket kwam netjes op afgesproken tijdstip aan, werd keurig op de aangegeven plek neergelegd. A.d.h.v. de tekeningen had ik alvast voorwerk verricht voor de betonpoeren. Ik begon om 14.00uur en om 21.00 uur was hij volledig af! ik ben 100% tevreden en raad een ieder aan die een serre overweegt, om hem hier te kopen.

Execellent experience with Tuinmaximaal

I contacted Tuinmaximaal for a broken serre galss (the reason was unknown). The experts there really guided me to help check the construction of my serre to find out the root cause. Then the service & planning team helped me to get the right glass door as per my construction and delivered it to my house on the time frame that i wanted. I am really thankful to the Tuinmaximaal team for all the help extended Kudos to the team!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Geweldig topeen koningklijke onderscheiding waard.

Ben op de zaak geweest ze hebben me goed uitgelegd hoe ze te werk gaan.Hoe ik zelf mijn overkapping kan bestellen.Echt top.De overkapping netjes thuis afgeleverd door een transportbedrijf echt top. De beschrijving die er bij zit,een kind kan de was doen.Samen met mijn buurman opgezet wel even een lift gehuurd voor de dakgoot i.v.m. gewicht door de ijzeren balk die er wordt ingeschoven voor de overspanning (. 60,00 bij BoRent van zaterdag 10.00 uur tot Maandag 10.00 uur moet je echt doen werkt geweldig)Ben een tevreden klant. Mvgr.Bert de Graaf.

• Verbeterpunten/tips Ga zo door

Zeer mooie overkapping

Wij zijn super blij met onze overkapping. We zitten nu veel vaker met mooi en slecht weer in onze tuin. Waar we kunnen genieten van al het moois

• Verbeterpunten/tips Nvt

Top bedrijf

Zeer vlotte correcte levering aan huis.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Wij zijn heel blij met onze super mooie overkapping!!

Vanaf het bestellen over de website (dat was heel eenvoudig en overzichtelijk)tot het leveren tot aan de huisdeur verliep alles super. Het opbouwen deden we zelf met 2 handige klussers in de familie was ook dit heel goed te doen. De montage van de binnenzonwering volgde iets later en ook dit deed ik ( vrouw 60 jaar) met mijn schoonzoon (klusser zzp) zelf, ook dat was super te doen en het resultaat liet een big smile op onze gezichten achter. Het ziet er allemaal heel mooi uit en de binnenzonwering is de kers op de taart geweldig!! Wij vonden heel fijn dat er gebeld werd om na te vragen hoe de levering verliep en een paar maanden later nog eens of alles na tevredenheid was. Dikke pluim voor jullie betrokkenheid dat maakt het plaatje compleet en dat komt tegenwoordig niet meer vaak voor. Wij geven jullie een dikke 10!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Een dikke 10 en ga zo door!!

Prijs kwaliteit OK, jammer van problemen bij levering

Kwalitatieve overkapping. Zeer moderne look met het glazen dak, past perfect bij de woning. Wij hebben gekozen om te laten plaatsen. Ik was aanwezig tijdens het plaatsen en heb geen seconde spijt gehad van die keuze. Het blijkt uiteindelijk toch niet zo evident, zeker de glazen dakplaten zijn geen sinecure om te plaatsen. Bezint eer ge begint... Een weekje voor levering ontvingen wij een mail dat er zou geleverd worden op maandag 7 november. Een dagje verlof genomen om dan in de namiddag telefoon te krijgen om af te spreken voor levering dinsdag 8 november... Blijkbaar een misverstand in de planning van tuinmaximaal, ik heb uiteindelijk een dag extra verlof moeten nemen. Eigenlijk had enige vorm van compensatie hier netjes geweest, mijn verlofdagen zijn schaars. Meer dan een bedankje voor de medewerking en mij daags nadien opnieuw vrij te maken zat er niet in. Uiteindelijk wel tevreden met het eindresultaat, nu kan mijn bootje ook droog slapen ;-)

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goede kwaliteit en goede service

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goede prijs kwaliteit mooie producten, mooi bedrijf.

Naar online gezocht te hebben voor glazen schuifwand uiteindelijk bij dit bedrijf uitgekomen. Zijn naar de schowroom gereden was de moeite waard vriendelijk personeel mooie showroom. Offerte laten maken, later thuis nog een aanpassing laten doen allemaal geen probleem. Levertijd 4 weken valt ook nog mee maar naar anderhalve week werd ik al gebeld of ze de produkten al konden leveren top service. En kwa montage alle uitleg gekregen, en op de site ook duidelijke video's. Krijgt zelfs nog tips van de chauffeurs. Al met al top bedrijf

• Verbeterpunten/tips Nvt

Een fijne zonwering zeer tevreden

Het is fijne zonwering ,geen felle zon meer op ogen dus kunnen nu met open ogen kijken .Een gemakkelijke bediening en luxe uitstraling.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goed product volgens planning geleverd en gode service

Kwalitatief een goeie glas schuifwand voor een scherpe prijs Binnen 6 weken geleverd Bezorgers waren vriendelijk en sevice gericht

• Verbeterpunten/tips Geen

Complete set, deftig materiaal en goede handleiding. Prijs kwaliteit super, echt een aanrader!

Correct

Goede informatie,iets bijbestellen geen probleem. Correcte levering tot in de achtertuin dwars door ons huis. Super vriendelijke bezorgers welke je ook nog tips geven voor de plaatsing. Wij werden er blij van.

• Verbeterpunten/tips Geen

Top, snelle levering en goede service.

Na het bestellen van mijn overkapping werd er erg snel contact met mij opgenomen wanneer mijn levering zou plaatsvinden. Dit gebeurde op een erg prettige manier. Ik bleek achteraf iets verkeerd besteld te hebben. Dit is uiteindelijk erg goed verholpen door de serviceafdeling. Ik kan Tuinmaximaal iedereen aanbevelen!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Matriaal in verkeerde maat geleverd

Ruim van te voren besteld, betaald en leverdatum afgesproken. Alles wordt op de afgesproken dag geleverd en gecontroleerd door de bezorgers, alles klopt. Als 1 dag na levering bij het monteren blijkt dat de schuine kant van het dak in de verkeerde maat is geleverd neem ik gelijk contact op. Aangezien dit nog voor de middag is en de juiste maat gewoon op voorraad is ga ik er van uit dat dit uiterlijk de volgende ochtend omgeruild en geregeld is. Maar dat blijkt niet te kunnen, aangegeven dat de oude overkapping al weg is (er staan nu zeer dure spullen niet overdekt) en er mensen ingehuurd zijn om dit weekend te plaatsen, alles wordt wegewuifd, afgeschoven, en niets kan. Of toch wel, ik kan zelf morgen naar Einhoven rijden om dit artikel van 300 cm zelf op te halen. Als ik aangeef dat dit niet in mijn auto past wordt ook dat weggelachen. Het is allemaal heel jammer masr niemand kan er iets aan doen. Graag zou ik willen dat u het voledige aankoop bedrag terugstort met daarbij €2500 aan door ons gemaakte kosten en geleden schade. Als dit bedrag voledig op mijn rekening staat neem ik contact met u op over wanneer u de spullen retour kunt halen. (Dit is immers zoals u werkt, eerst betalen en dan maar afwachten of het goed komt) Inmiddels is de juiste spie met spoed bij ons afgeleverd door 2 zeer vriendelijke dames. Hartelijk dank dat wij toch nog tot een snelle oplossing konden komen

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Sevice

Klacht netjes opgelost.

Onderstaande klacht binnen een dag opgelost met excuses. Dus top. 1 handgreep nodig qua nabestelling. Kosten vd handgreep 25.48 euro. Verzendkosten 29 euro! Hij past zelfs in de brievenbus. Gebeld maar ze kunnen er niets aan doen. Hopelijk draaien jullie deze regel snel terug.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips Normale verzendkosten berekenen voor kleine producten

TipTop

Order geplaatst, direct klaarmaken, beloofde termijn geleverd door top ervaren manschappen. Instructie duidelijk, en na service ook top in orde. Dimbare lampen achteraf besteld en voor een koppeling van bakje met afstandbediening had ik hulp nodig en uitleg heb ik direct per mail ontvangen en deze klopt.

top

prijs-kwaliteit voor uitstekend materiaal, de levering correct, zoals afgesproken. de instructies laten je stap voor stap de montage volgen; elk detail is geïllustreerd, vraagt wel wat kennis en doorzicht , top,,,,

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Top service, zonder extra kosten kunnen laten ruilen van een set ramen.

• Aankoop gedaan via: Showroom

perfect verlopen volgens afspraak.

de levering verliep perfect volgens afspraak. ik heb mijn overkapping zelf geplaats en dit verliep zonder problemen. ik was aangenaam verast van de prijs kwaliteit en het toch wel grote prijsverschil met leveranciers uit mijn eigen buurt in Belgie' ik had alles geregeld via de website en ben dus niet in de toonzaal geweest, maar dit vormde geen enkel probleem. ik kan iedereen tuinmaximaal aanbevelen. groetjes Frankie

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

There were delivery issues but they have been resolved :)

There were a lot of issues with respect to delivery - was stressful but the issues have been resolved

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Showroom

Fijne samenwerking in functie van de bestelling en zeer goede levering

Goede opvolging van mijn bestelling en bestelling binnen de gestelde termijn plus een goede en vriendelijke levering. Dank u

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques