Fijne samenwerking in functie van de bestelling en zeer goede levering

Goede opvolging van mijn bestelling en bestelling binnen de gestelde termijn plus een goede en vriendelijke levering. Dank u

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goede en duidelijke voorlichting over een fantastisch product!

Zowel in de showroom, via mail- als bij telefonisch contact zeer klantvriendelijk.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips De showroom past niet bij het verder goede imago.

Fijn bedrijf met mooie producten!

Website is duidelijk en bestelproces is heel simpel. Overkapping werd netjes geleverd op afgesproken dag en zelfs in de tuin neergelegd. Er werden nog wat tips gegeven voor het opbouwen. Bijgeleverde handleidingen mogen wel wat duidelijker of in ieder geval wat meer voorzien van tekst. Gelukkig geven de video's een extra uitleg. Voor de overkapping van 5x3.5 had er een extra kitbus bij gekund. 2 is eigenlijk net te weinig. Verder zeer tevreden met het eindproduct! Geniet er elke dag van.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Handleidingen mogen iets duidelijker en afhankelijk van de maat extra kitbusje meeleveren

Veranda

Afgesproken tijd bezorgd, zelf gemonteerd. Erg blij mee.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Als ik iemand weet wie een overkapping nodig heeft zal ik tuinmaxima zeggen die heeft goede service

• Verbeterpunten/tips Het kan niet beter

Helemaal super

Alles volgens afspraak

Zeer tevreden.

Glazen schuifwand. Eenvoudig zelf in te meten. Snel geleverd en Eenvoudig zelf te monteren d.m.v de instructievideo op de site van Tuinmaximaal.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Snelle, professionele levering en goede kwaliteit

We hebben een overkapping van 6x3 meter besteld en bezorgd gekregen. Het in elkaar zetten was een dag werk met twee personen. De zijwand was wat ingewikkelder omdat duidelijk instructiemateriaal ontbrak. Maar het is gelukt met wat gepuzzel. Zonder technische kennis en goed gereedschap zou ik er niet voor kiezen om de overkapping zelf te monteren. Daar is het net iets te veel doe-het-zelf voor in mijn ogen... De klantenservice is vriendelijk en correct en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Aanrader dus!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Duidelijkere instructies voor het plaatsen van de zijwand.

pergola de qualite et pas chere

je suis tres surpris de ma pergola de 10 metres de tuinmaximaal j etais tres septique car vue des prix pratique en france je me suis dit c est bizarre mais j ai passe commande quand meme au final livraison tres rapide livreurs serviables et sympatiques deballage et preparation aucunes griffes ni de coups les video m ont beaucoup aide et maintenant j ai une pergola magnifique et de qualite par contre prevoir plus de vis perforante merci tuinmaximaal

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Top bedrijf met top medewerkers

Hét is nooit leuk wanneer je een probleempje heb met je aankoop maar de manier van oplossen dat kan op zoveel manieren , nou bij tuinmaximaal kunnen ze er maar één oplossen zonder problemen De service van het bedrijf is ongekend , wanneer je belt word je vriendelijk te woord gestaan ze helpen je direct naar de juiste persoon . De service afdeling is zeer klant vriendelijk en niets is te veel . Tuinmaximaal ik ben zeer blij met mijn terras overkapping en met uw vriendelijke medewerkers . Mvg Paul ter Metz

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

De levering van mijn Gumax carport van 6,06 bij 3 meter in mei dit jaar was mijn eerste positieve ervaring met Tuinmaximaal. De 2 alleraardigste (meedenkende) mannen van de besteldienst hadden zelfs tegels meegenomen voor ondersteuning van de betonpoeren. Bij het uitpakken van het materiaal werd ik blij verrast door de kwaliteit en de volledigheid van het product. Zelfs Kit, kitpistool en gatenboor was meegeleverd. Zeer compleet. Met de uitgebreide handleiding en de Youtube filmpjes bleek ook de montage makkelijker dan aanvankelijk gedacht en ziet er ook nog eens zeer fraai uit. Kortom topproduct voor een goede prijs.

• Verbeterpunten/tips Geen.

Schandalig

Overkapping en werking automatische zonwering prima, maar zonweringsdoeken zelf waardeloos. In tegenstelling tot wat Tuinmaximaal zegt (reinigbaar met een sopje), zijn ze simpelweg niet te reinigen. Heb het geprobeerd met een sopje, waarna vervolgens veel grotere vlekken terugkwamen. Blijkbaar wrijf je erg snel de structuur kapot of zit er iets van aluminium in de structuur waardoor er roestvlekken ontstaan. Aangegeven bij Tuinmaximaal, maar komen met een vaag verhaal over insecten die in het doek zijn gewreven. Tevens bieden ze geen enkele oplossing of coulance. Het enige wat ze bieden: nieuwe doeken kopen via de webshop ter waarde van 200 euro per stuk. Schandalig!!! Pas op met dit bedrijf!!!! Niet eerlijk over de reinigbaarheid van de zonwering.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Fijn contact bij vragen, mooie stalen set om thuis de materialen en kleuren te bekijken. En gratis thuisbezorgd.

Maximale tuin ervaring

Zeer goede service, goede kwaliteit en goed beschrijving.

Goede ervaring

Goed product en snelle levering

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Goed materiaal goede uitleg prijs kwaliteit heel goed

• Verbeterpunten/tips Alleen filmpje voor zijwanden te plaatsen

Geweldig bedrijf, prima service

Wij zijn zeer tevreden met de overkapping van tuinmaximaal. Vriendelijke en behulpzame bezorgers die een zorgvuldig verpakt bouwpakket hebben afgeleverd. Met de duidelijk instructie video viel het monteren erg mee. Een echte aanrader.

positief

goede ontvangst goede uitleg van product snelle en goede levering bij installatie paar keer gebeld waarbij we direct goede uitleg kregen en weer verder konden

• Verbeterpunten/tips geen

Teleurstellende levering, maar prima service

Vergeten de schroeven en kit af te leveren. Zelf ophalen anders kan het lang duren voordat het wordt nagestuurd. Zo werd telefonisch verteld. En dan serieus voor een lakstift nog 23 euro afrekenen, niet bepaald service te noemen. De overkapping zelf de tuin in moeten dragen. Na heel snel contact met de klantenservice is alles naar zeer grote tevredenheid opgelost!! Bedankt Kim en jullie hele team. Onze complimenten!

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Klanten informatie kan beter, transport belabberd, valt kennelijk niet op dat niet alle materiaal is afgeleverd aan het eind van de dag. Melden dat de overkapping niet in de tuin wordt afgeleverd.

Mooi product

Makkelijk zelf te monteren

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

nette levering en volgens afspraak

Tijdje geleden veranda besteld bij Tuinmaximaal en werd aangegeven dat de levertijd 5 weken zou bedragen en dat klopte ook precies. Kreeg netjes een mail met de leverdatum ruim van te voren. Paar dagen voor de levering kun je eventueel vragen voor de levertijd onder voorbehoud natuurlijk en wordt netjes een half uur voor levering gebeld door de chauffeur. Ikzelf had de vraag of ze het achter konden lossen omdat ik middels een inrit een vrije achterom heb en daar werft helemaal niet moeilijk over gedaan. Alles werd netjes gelost door de chauffeur en bijrijder het enige wat ik hoefde te doen was controleren of alles onbeschadigd en compleet was en tekenen voor ontvangst. Montage was met de handleiding erbij ook heel goed te doen en na een dag werk stond hij dan ook.

• Verbeterpunten/tips geen

Fijne zonwering

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Defecte levering, garantie vervallen

Tuinmaximaal heeft goedkope producten omdat ze besparen op klantenservice. Er is bij mijn terrasoverkapping een defect onderdeel geleverd. Ik heb direct telefonisch contact gezocht maar het enige wat ze konden doen was een email adres doorgeven waarmee ik contact op moest nemen. Via de mail kreeg ik te horen dat met het defecte deel ook de garantie op mijn overkapping vervallen is. Werkelijk niet te geloven. Ik zou weg blijven bij dit bedrijf en ergens anders iets meer betalen OF al je onderdelen nameten, want als er iets af wijkt, ben je je garantie kwijt!

Goede service, goede prijs/kwaliteit

In Eindhoven in showroom goed geholpen. Levering volgens afspraak. En een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques