Filters

9

Tevreden

Gebruik de sunshower nu 1,5 jaar naar volle tevredenheid. Enige minpuntje is dat het 'aan/uit-knopje' moeizaam reageert.

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel pech en prima opgelost

Binnen het eerste jaar van onze nieuwe aanwinst ‘de luxe sunshower ‘ veel pech gehad . Een lastig vast te stellen fout doemde steeds op . ( maandagmodel waarschijnlijk…;) ) Na een aantal keren vriendelijk te zijn geholpen werd nu besloten om ons een nieuwe sunshower te plaatsen ! We gaan er vanuit dat we nu een aantal jaren zorgenloos kunnen genieten ,zonder onderbreking, van onze sunshower. Keurige nette en vriendelijke service en monteurs . Ik raad jullie zeker aan !

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en zeer vriendelijk

Sunshower is een excellent product. Na het sporten is het heerlijk koud douchen met de warmte van de sun shower. Helaas had ik de domme pech dat mijn Infraroodlampen tot een serie met fabrieksfoutje behoorden. Deze werden keurig vervangen door een super vriendelijke meneer, die alles ook nog eens extra controleerde. En alles netjes onder garantie. Bedankt Sunshower!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Wat een heerlijke fijne sunshower. Werkt fijn voor de reuma en als gewoon. Wij hebben het apparaat laten plaatsen door sunshower. Ze hebben het geweldig geplaatst. Fijn en aardig personeel. Helaas 1 keer de lamp kapot. Kan gebeuren. Fijne klantenservice werd direct een afspraak gepland. En gemaakt. Mijn ervaring is uitmuntend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke, snelle en vakkundige monteur

Erg prettige afspraak met de monteur van Sunshower, deze had duidelijk kennis van zaken en wist gelijk de oorzaak van het probleem. Helaas bleek ons probleem een nasleep te zijn van de corona-periode, echter dit is supersnel opgelost en naar ten volste tevredenheid kunnen we weer gebruik maken van onze sunshower.

  • Aanbevelen? Ja
9

Bij ingebruikname een slechte lamp. Keurig opgelost!

Na installatie van onze nieuwe badkamer met daarin een Sunshower, bleek één van de lampen niet goed te functioneren. Contactformulier ingevuld op de website en na een paar dagen ook maar even gebeld. Het contactformulier bleek niet goed doorgezet te zijn naar de klantenservice. Nu wel meteen vriendelijk te woord gestaan en op korte termijn een afspraak gepland om het probleem te verhelpen. Keurige, vriendelijke monteur aan huis gehad die het probleem heeft verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service

een afspraak gemaakt om een defect op te lossen (onder garantie) De monteur was netjes op tijd een zeer correct. probleem netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Nieuwe ervaring, nieuwe beoordeling

2e Review: 3 Weken geleden een beoordeling op de site gezet, die er niet om loog. Bij Sunshower zijn ze vervolgens, uit eigen beweging, of door mijn telefonisch contact of dat van de Baderie of mijn lelijke review tot de conclusie gekomen dat het niet de goede manier is om met klanten om te gaan. Direct na het weekend stond er een bijzonder aardige mijnheer op de stoep (één van de ontwerpers zelf) die vrijwel direct het euvel oploste (een kapotte printplaat). Hij bood namens de firma en de mevrouw aan de telefoon hun oprechte excuses aan. Wel jammer dat het zoveel moeite kostte voordat er echte actie is ondernomen. (Vandaar geen 5 sterren) Van de week ontving ik ook nog een Rituals geschenkbox. De excuses zijn aanvaard en we genieten volop van de Sunshower. Na wat hick ups een aanrader. Bedankt voor de goede afhandeling. (Hieronder nog mijn vorige beoordeling, maar die is dus niet meer van toepassing.) 1e Review: Begin februari Sunshower geïnstalleerd. Heeft nooit gewerkt. Eerst heeft de monteur van onze installateur een aantal keren geprobeerd contact te krijgen met Sunshower. Niet gelukt. Het is intussen bijna mei. Vanaf vorige week ben ik zelf in actie gekomen. De mevrouw aan de telefoon zegt geprobeerd te hebben contact te krijgen met hun monteur, waar de dame aan de telefoon niet eens de naam van weet. Intussen 3x gebeld. Ze beloven je terug te bellen. Doen dat niet. Ze doen alles voor de klant zegt de dame aan de telefoon. Behalve terugbellen en een monteur sturen. Ze zegt letterlijk ik kan niets anders voor u doen dan PROBEREN de monteur te bereiken. Leidinggevenden zijn niet aanwezig en worden kennelijk ook niet geïnformeerd door hun personeel. Ze zegt letterlijk. Ik heb u al onze excuses aangeboden en geprobeerd een monteur te bereiken. Meer kan ik niet doen. Wat een waardeloos bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepele afhandeling

Vorige week 19 april een ticket via de website ingeschoten vanwege kapotte Sunshower lampen. 20 april afspraak gemaakt en 25 april binnen een kwartier door de monteur alle lampen in de Sunshower vervangen. Het werkt weer als een Sunnetje. Prima communicatie e afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Onze Sunshower was 1 lamp van defect In overleg met onze leverancier van de sunshower een service bericht bij sunshower ingevuld Week later gemaild en afspraak gemaakt met de monteur (Jeroen) Hij was keurig op tijd op de dag van de afspraak Na overleg met Jeroen alle lampen vervangen Helaas geen coulance of garantie omdat onze Combi full body van 2017 is dus buiten garantie periode Gr Ronny

  • Aanbevelen? Ja
1

Nu al sinds november kapot

Afspraken maken is enorm lastig, als je dit online doet bellen ze je zo snel mogelijk voor een afspraak (gemiddeld de afgelopen 5x dus minimaal 2 weken) en dan heb je een afspraak voor weer twee of drie weken verder. Dus je zit in ieder geval ruim een maand met een kapot apparaat. Vervolgens komen ze hem repareren en blijkt hij weer niet goed te zijn ! De monteur komt bij ons nu binnenkort voor de 5e keer !!!! Dus mogelijk maar eens een nieuw apparaat installeren ???? Zou wel zo netjes zijn denk ik. Ben inmiddels in staat om mijn geld terug te vragen en zo’n zelfde apparaat van de conculega aan te schaffen !

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldige service

De service monteur Patrick van Zandvoort was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. De werkwijze van Patrick is netjes en kundig en hij was erg vriendelijk. De lampen zijn vervangen en wij zijn helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verlost van spierpijn

Sinds de Sunshower is mijn vrouw verlost van irritante spierpijn in rug en bovenbenen. Bel je voor service, staan ze na twee dagen op je stoep. Achteraf een goede aankoop geweest.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

De sunshower keurig gerepareerd in de garantie periode. Alleen erg lang moeten wachten op een monteur omdat we in “het noorden” van het land wonen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service

Service aanvraag gedaan bij Sunshower en snel reactie zowel via de mail en telefonisch de afspraak was snel gemaakt de monteur Mikel was netjes op tijd er moesten twee lampen vervangen worden hij constateerde ook dat mijn eigen installateur het niet goed gekit had en ook dat loste hij gelijk op ! Mikel en Sunshower bedankt voor deze fantastische service .

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Onze Pure white van 2015 deed het niet meer. Service gemaild en week later kwam de servicemonteur na afspraak langs. Het bleek een kleinigheidje te zijn. Printje was binnen 15 minuten vervangen en tevens binnenwerk gereinigd. Service monteur handelde uit coulance, was iets later gekomen. en gemaakte kosten service-bezoek werden op 0 gezet. Dat noem ik nou service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service/ beter kan niet

Lamp was na 1 week stuk. Na telefonisch contact direct bevestiging van mijn klacht ontvangen. Het was druk en het kon wel een goede drie weken duren voor de monteur zou verschijnen. Dat was ook zo en deze loste zonder moeite mijn probleem op. Lamp was van een verkeerde levering. Ventilatie sunshower aan/afvoer werkte ook niet naar behoren- dit probleem ook opgelost. Mocht er nog iets dwars zitten- dan direct de service bellen volgens de monteur. Keurige service wat mij betreft

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service bij kapotte sunshower

Na installatie en een paar keer gebruik stopt onze infra rood douchelicht al na een paar minuten. Ook geven de lampen geen warmte meer. Sunshower zegt telefonisch toe een installateur te zenden om de lampen te vervangen maar na enkele weken hebben we nog steeds niks gehoord. Van onze installateur horen wij ook niks meer. Wat een slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen service, je krijgt geen antwoord op vragen.

De Sunshower Combi unit die in mei 2022 is gekocht en door een gespecialiseerd bedrijf is geïnstalleerd is nu voor de derde keer defect. Telkens ging dezelfde spot na korte tijd kapot en het vervangen van de lamp heeft het defect niet verholpen. De fout zit waarschijnlijk in de elektronica van het apparaat, maar in plaats van grondig naar de fout te zoeken, hebben ze gewoon de lamp vervangen. Tot nu toe is de rectificatie op geen enkele manier bevredigend geweest! Ik sta erop dat het apparaat volledig wordt vervangen en zal de zaak nu voorleggen aan een advocaat. Indien nodig zal ik de ontbinding van de koopovereenkomst vorderen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Erg fijn!

Sinds een aantal maanden, na verbouwen van de badkamer, intensief in gebruik en bevalt super. Mijn lichaam reageert er goed op in deze koude tijden. Heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Even bijtanken na een zware dag of even opladen in de morgen.

Het is heerlijk om de sunshower te gebruiken wanneer je batterij een beetje leeg is. Na een koude, stressvolle dag kruip je na 5 tot 10 minuten lekker warm je bed in en zal je in no-time in slaap. Ook om ‘s ochtends vroeg een duwtje in de rug te krijgen om de dag goed te starten is dit een uitvinding. De prijs van de sunshower zou men meer “bereikbaar” kunnen maken; deze was ongeveer gelijk aan de kosten van de renovatie van onze hele douche. Toch best een prijs.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontzettend slecht.

Op internet staat hoe geweldig een sunshower moet zijn. achteraf de grootste miskoop geweest. sunshower 1 jaar geleden aangekocht en laten installeren. in 1 jaar tijd 2 lampen kapot. 1e keer lampen vervangen. prima doet ‘t weer een tijdje hoppa weer lamp kapot. monteur komt. ja moet een nieuwe komen. u word gebeld voor een afspraak. zelf maar gebeld voor een afspraak. antwoord van de onbeleefde mevrouw vanwege limburgs accent. nee meneer u krijgt geen nieuwe. nou dat is wel wat de monteur mij verteld heeft. na heen en weer bellen van de telefoniste. toch een afspraak voor een nieuwe sunshower. leuk en aardig. ding misschien 2 weken in gebruik. 1 lamp functioneert niet hoe ‘t zijn moet. midden in het programma valt de sunshower gewoon uit. hoe gaat dit opgelost worden?

  • Aanbevelen? Nee
4

Kein Service bei Online Reklamation

Op 14 november 2022 heb ik een serviceverzoek ingediend vanwege een defect aan de Sunshower Combi unit dat zich voor de tweede keer had voorgedaan. Ik beschreef het defect in detail, maar kreeg helaas geen antwoord. Het nieuwe toestel was reeds in mei 2022 defect geleverd en op 11 juli 2022 door een servicebedrijf als garantieservice gerepareerd. Op 5 november 2022 trad dezelfde storing opnieuw op. Toen ik uiteindelijk bij de verkoper klaagde over het defecte apparaat, kreeg ik op 21 november 2022 een telefoontje van het servicebedrijf, dat mij een afspraak aanbood voor de (tweede!) reparatie op 22 december 2022. Teleurstellend genoeg reageerde de fabrikant in Nederland helemaal niet op de online klacht. Dat is niet klantgericht! Als er na de tweede reparatie op 22.12.2022 nog een derde defect optreedt, trek ik mij terug uit de koopovereenkomst en eis ik schadevergoeding! Om bovenstaande redenen kan ik het toestel en de service helaas niet aanbevelen. Maar zolang het apparaat probleemloos werkt, is het een prima ding.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
4

Kein Service bei Online Reklamation

Op 14 november 2022 heb ik een serviceverzoek ingediend vanwege een defect aan de Sunshower Combi unit dat zich voor de tweede keer had voorgedaan. Ik beschreef het defect in detail, maar kreeg helaas geen antwoord. Het nieuwe toestel was reeds in mei 2022 defect geleverd en op 11 juli 2022 door een servicebedrijf als garantieservice gerepareerd. Op 5 november 2022 trad dezelfde storing opnieuw op. Toen ik uiteindelijk bij de verkoper klaagde over het defecte apparaat, kreeg ik op 21 november 2022 een telefoontje van het servicebedrijf, dat mij een afspraak aanbood voor de (tweede!) reparatie op 22 december 2022. Teleurstellend genoeg reageerde de fabrikant in Nederland helemaal niet op de online klacht. Dat is niet klantgericht! Als er na de tweede reparatie op 22.12.2022 nog een derde defect optreedt, trek ik mij terug uit de koopovereenkomst en eis ik schadevergoeding! Om bovenstaande redenen kan ik het toestel en de service helaas niet aanbevelen. Maar zolang het apparaat probleemloos werkt, is het een prima ding.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
4

Kein Service bei Online Reklamation

Op 14 november 2022 heb ik een serviceverzoek ingediend vanwege een defect aan de Sunshower Combi unit dat zich voor de tweede keer had voorgedaan. Ik beschreef het defect in detail, maar kreeg helaas geen antwoord. Het nieuwe toestel was reeds in mei 2022 defect geleverd en op 11 juli 2022 door een servicebedrijf als garantieservice gerepareerd. Op 5 november 2022 trad dezelfde storing opnieuw op. Toen ik uiteindelijk bij de verkoper klaagde over het defecte apparaat, kreeg ik op 21 november 2022 een telefoontje van het servicebedrijf, dat mij een afspraak aanbood voor de (tweede!) reparatie op 22 december 2022. Teleurstellend genoeg reageerde de fabrikant in Nederland helemaal niet op de online klacht. Dat is niet klantgericht! Als er na de tweede reparatie op 22.12.2022 nog een derde defect optreedt, trek ik mij terug uit de koopovereenkomst en eis ik schadevergoeding! Om bovenstaande redenen kan ik het toestel en de service helaas niet aanbevelen. Maar zolang het apparaat probleemloos werkt, is het een prima ding.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Company details

63 Hoogoorddreef

Amsterdam 1101 BB

020-4621460

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd