Oprecht en deskundig

Door mijn eerdere negatieve ervaringen met autobedrijven en het ontbreken van een deskundige in mijn vriendenkring, was Autocoach mijn enige redding bij het vinden van een nieuwe auto. Hoewel ik zelf pro-actief ben met zoeken, heeft Autocoach in korte tijd echt precies de auto gevonden die bij mij past. Dat was mijzelf nooit gelukt. Door wat miscommunicatie (lag niet aan Autocoach) in de vervolgstap, heb ik er toch voor gekozen het aankoopproces zelf verder af te handelen. Hier is met Autocoach heel open en eerlijk over gesproken en zij hebben dit heel professioneel opgepikt, zonder enige dwang. Top mensen bij Autocoach!

Fijne (leer)ervaring hoe zorgvuldig een auto aan te schaffen

Altijd vriendelijke contact gehad, behulpzaam in meedenken, meekijken en meebeslissen. Uitgebreide technische keuring en uit onderhandeling van gebreken, waardoor de kosten van autocoach zich makkelijk terugverdienen. Veel meer zekerheid, rust en plezier gehad daardoor in het aankopen van m'n auto.

Gedetailleerde en complete aankoopkeuring

Het duurde wel geteld 2,5 werkdagen tussen aanvraag tot en met de ontvangst van het rapport. En ik deed t via de langzame route via de website. Een beller is nog sneller. Het rapport is ook voor dummies goed te begrijpen. Veel fotos, duidelijke omschrijvingen van eventuele gebreken met stoplichtkleuren. Score op schaal van 100. Ontzettend goed bruikbaar format.n

Grote dingen daar wordt niet verder op ingegaan!!

Remmen waren trouwens niet matig maar slecht voor Ook zat er een bout van de moter los gewoon niet gezien’ Olie lekkage matig zit beplating voor waarom niet verder kijken waar het vandaan komt?daar heb je zo’n keuring voor. Idem geluid bij gas loslaten en gas geven zou dit of dat kunnen zijn tuning of turbo nog al een verschil,zo’n antwoord kan iedereen toch geven en dat voor € 349,00 Ook dat uitlezen kijken wat wel en niet goed is idem,kun je ook alle kanten mee uit! Zonde voor het geld was eigenlijk niet nodig geweest! Ga van armoede ook maar garantie nu nemen! Nee deze keuring was volgens mij niet waar ik wat aan heb!!

Supersnel geregeld

Gebeld en de volgende dag heeft de keuring plaatsgevonden. Heel uitgebreid verslag wat enorm helder was. Dank daarvoor!

Wederom een snelen zorgvuldig traject afgerond

Dit keer voor mijn vader op zoek naar een compacte en makkelijk te begrijpen auto. Autocoach adviseerde een KIA, goede keuze. Traject zorgvuldig afgerond en gisteren stond de auto voor zijn deur. Geen gedoe en zelf onderhandelen over iets waar je geen verstand van hebt en geen tijd ook. Kleine gebreken opgelost, een prima deal. Aan iedereen aan te raden!

Snel, communicatief en transparant

Gebruik gemaakt van de diensten van Autocoach (van zoeken tot en met het bezorgen) omdat ik a) niets afweet van auto's b) tijd te kort kwam c) hun technische keuring voor aanschaf ozo handig vond. Ik heb er geen spijt van. Ze zijn snel, communicatief en hun proces transparant. Het hele proces heeft 3,5 week geduurd, en dat in de vakantieperiode. Mijn auto heb ik sinds 3 dagen in mijn bezit en ik ben er heel blij mee!

Vriendelijk, luisterend en professioneel mbt auto

Ik ben zeer tevreden over de professionaliteit, vriendelijkheid, snelheid en het rapport van autocoach. Als je als particulier van particulier wil kopen dan geeft hun beoordeling een volledig oordeel over de auto.

Geweldige hulp en ondersteuning

Dit is alweer de tweede keer dat ik gebruik maak van de diensten van Autocoach. En ook nu zijn de ervaringen met Autocoach geweldig. Laagdrempelig, communicatief, klantgericht, deskundig, wat kan ik nog meer zeggen. Een hele fijne en prettige medewerker Marcel die van begin tot eind op een buitengewoon plezierige manier met mij contact onderhield. Met de Autocoach aan je zijde is succes verzekerd bij de aankoop van een auto, zowel wat betreft het proces als wat betreft het bereikte resultaat.

Aanrader.

Autocoach ingeschakeld vanwege tijdsgebrek en ruimte om zelf een auto te zoeken. Ervaring was prettig. Wel moet er rekening mee worden gehouden dat je als autozoeker niet altijd de contactpersoon kunt zijn vanwege werk of anderszins. Een aantal zaken die verbeterd kunnen worden: * vóór de aankoopkeuring duidelijke foto's en een filmpje van de binnenkant en buitenkant auto naar klant sturen. * servicevoorwaarden vóór sluiten koopovereenkomst toesturen en niet achteraf. Wijs de klant op de evt. kleine lettertjes in het servicecontract mochten deze er zijn. * vrijdag is geen goede dag om een voorstel toe te sturen. De klant wil dit vaak bespreken met de omgeving en in het weekeinde worden auto's vaak verkocht. Zo grijp je mis. * zorg dat er geappt kan worden om klanten snel te informeren. * bevestig de telefoongesprekken per mail. * goed op de eisen van de klant letten tenzij deze onredelijk zijn. Deze zaken kun je gemakkelijk ondervangen door een checklist in het systeem op te stellen. Er moeten nog wat tweaks plaatsvinden wat betreft het autozoektraject, maar over het geheel genomen is het een zeer goed alternatief om een technisch goede auto te vinden als je er zelf geen tijd voor hebt of de kennis en kunde mist. Onze auto ziet er netjes uit en rijdt prettig. Hopelijk krijgen we geen last van de spreekwoordelijke hobbels op de weg, maar we gaan ervan uit dat dit achterwege blijft. Al met al raden we deze service beslist aan.

Fantastische service en ongekende extertise! Volledig ontzorging!

Het geld driedubbel en dwars waard! Fantastische, supervriendelijke service en ongekende expertise hebben ze in huis. Voordat ik met Autocoach in zee ging, dacht ik: wel veel geld. Maar nu ik weet wat ze allemaal er voor gedaan hebben is het eigenlijk te goedkoop! Ik heb bij Autocoach het volledige pakket afgenomen. Ze hebben ook met de dealer onderhandeld om de versnellingsbakolie en de schijfremmen te vervangen. Ikzelf had nooit kunnen weten dat dat nodig was, dus uiteindelijk heeft Autocoach mij geld bespaard! Ik weet wie ik volgende aankoop van een auto weer ga bellen...

Top!! 6 sterren :)

Hele fijne mensen om naast je te hebben staan bij het zoeken naar de juiste auto! Aangezien ik weinig verstand heb van auto's, heb ik ze benaderd. Mede op basis van de goede reviews :). Ze hebben mij van A-Z bijgestaan, ze hebben kennis van zaken, reageren erg snel per mail en zijn telefonisch altijd bereikbaar. Echt aan te raden!

Betrouwbare en onmisbare hulp

Hele fijne ervaring gehad met Autocoach. Ze staan de hele dag klaar voor je en lieten alles op rolletjes lopen. Ga zo door!

Zou het zo weer doen

Bij aankoop eerste auto en zelf weinig verstand ervan hebben zeker de moeite waard geweest. Goed geholpen, professioneel en vriendelijk. Kosten van service volgens mij er al uit door wat er is onderhandeld qua prijs en reparaties. Daarnaast ga ik nu ook met meer vertrouwen de weg op doordat de auto technisch gekeurd is. Zie geen nadelen.

deskundig, en vriendelijk

Ik heb onlangs een auto aangeschaft, en vooraf laten keuren door Autocoach waar ik bij aanwezig kon zijn. Voor zo'n aankoop is het heel fijn van een deskundige te horen dat deze schadevrij is , en dat alle electronica , door directe uitlezing, in orde is. Ook technisch is deze beoordeeld en goed bevonden. De distributieriem kon echter niet beoordeeld worden omdat deze niet zichtbaar is. Ik kan een dergelijke keuring verder wel iedereen aanraden.

Goede, klantvriendelijke website, zeer helder. Aanvraag verliep perfect. Snelle opvolging en snelle keuring. Rapport zeer uitgebreid en degelijk, zelfde dag digitaal binnen. Ook die dag nog telefonisch toegelicht door in mijn geval keurder Edward. Aan te bevelen!

Bijna de verkeerde auto gekocht..

Mijn ervaring met Autocoach was zeer positief. Ik stond op het punt een auto te kopen die achteraf niet betrouwbaar bleek. Gelukkig besloot ik Autocoach te bellen voor een keuring. Ze gaven duidelijk aan waarom deze auto geen verstandige keuze was, waardoor ik van de aankoop heb afgezien. Hun advies heeft me behoed voor een miskoop. Vervolgens heb ik gekozen voor hun fullservice. Autocoach kwam met een verrassende keuze: een automodel dat ik niet kende, maar dat goed aansloot bij onze wensen. De auto werd netjes afgeleverd, alles functioneerde naar behoren. Wat ik waardeer aan Autocoach is hun deskundigheid en hun vermogen om goed te luisteren naar de wensen van de klant. Ze hebben me geholpen bij het vinden van een geschikte auto en het hele proces verliep soepel. Al met al ben ik tevreden met de dienstverlening van Autocoach. Ze hebben mij goed geholpen en ik rijd nu in een auto die bij me past. Voor wie op zoek is naar betrouwbaar advies bij de aankoop van een auto, is Autocoach zeker het overwegen waard.

Uitstekend kwaliteitsrapport voor redelijke prijs

We hebben Autochoach ingeschakeld om een VW Touran te beoordelen voor eventuele aanschaf. Wij waren aanwezig bij de keuring, waarbij wij, als leken, zagen dat de auto op alle punten aan een grondig onderzoek werd bloot gesteld. Het oordeel werd ons mondeling en later schriftelijk op een duidelijke wijze meegedeeld. De geconstateerde mankement betroffen: versleten remschijven en blokken, foutmeldingen in software etc. Wij hebben de auto gekocht, nadat de auto volledig in orde was gemaakt. Wij rijden nu met een goed gevoel in een keurige auto.

Vertrouwd en professioneel

Mijn coach Edward vertelde alles wat hij ging checken. Zeer professionele benadering en klantgericht. Voor vragen tijdens de keuring had hij altijd een antwoord paraat. Ik waardeer echt zijn deskundigheid en klantgerichtheid. Volgende auto weer bij hem.

de aankoopkeuring werd perfekt uitgevoerd

de aankoopkeuring werd perfekt uitgevoerd

Deskundig toewerkend naar een goed resultaat

Goede begeleiding en after sales. De juiste auto inmiddels in huis en tevreden over de keuze en de goede begeleiding van Autocoach.

Totaal geen zin ,zonde van het geld

Gmc savana laten keuren ,2 roestplekken gevonden die een blinde nog zien.... 3 maandjes verder de bus laten tectyleren. Complete achterbumper verrot !! Roest rondom voorraam ook niet gezien door de heren!!. Even gebeld met ze,maar ze mogen alleen kijken naar de bus en niet meer .als ze bv prikken met schroevendraaier op duidelijk roest krijgen ze klachten van de verkoper.. Wat heeft het dan voor nut ??? Rondje rijden en beetje kijken kan ik zelf ook Zonde van het geld

Response from the business owner

We betreuren dat je tegen een verrassing aangelopen bent bij het tectyleren. Helaas is achteraf gebleken dat onze service niet aansluit op uw verwachtingspatroon. U had verwacht dat wij een dieper technisch onderzoek zouden doen naar de roestvorming. In keuring doen wij een visuele controle en demonteren geen onderdelen. Tijdens de visuele controle hebben wij de roestvorming vermeld maar verder geen diepte onderzoek in hoeverre de roest rijkt. Helaas blijkt in dit geval dat de roest in een verder gevorderd stadia was op de achterbumper. Na aanleiding hiervan hebben wij inderdaad contact gehad en dit toegelicht. Wij hebben u aangeboden mee te denken in een goede oplossing maar dit was niet nodig omdat u al met de verkoper in gesprek was voor een oplossing. Mochten wij toch nog wat voor u kunnen betekenen mag u altijd contact met ons

een geruststellend gevoel

+punten: * het keuringsrapport is duidelijk en overzichtelijk. * op- en aanmerkingen worden begeleid door foto's. * in mijn geval wordt het keuringsrapport door de garage gebruikt om * naar ik heb begrepen is er op de brug naar het hydraulisch veersysteem (Citroën C5) gekeken en geen afwijkingen gevonden/uitgelezen. Staat echter niet expliciet met foto's vermeld in het keuringsrapport. Dit punt wordt intern besproken en wellicht naar de toekomstgezien, apart als keuringspunt vermeld. (red.)

Gewoon top

Persoonlijk, bereikbaar, aandachtig, vakkennis, nazorg.

Gemaakte afspraken niet nagekomen

Ik had uitdrukkelijk gevraagd om bij de keuring aanwezig te zijn. Ik was stipt op tijd maar de keurder was net vertrokken aldus de garage. 3 kwartier heen en terug gereden voor niks. Het zat mij niet lekker maar het telefonisch contact was verder wel goed met autocoach. Ook heb ik gesproken met de keurder. Het blijft mij echter niet lekker zitten omdat er een aantal dingen niet in orde zijn met de auto en ik ook een hoop geld voor de keuring heb betaald.

Response from the business owner

Hallo P, Vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze dienstverlening. We gaan spoedig contact met je opnemen om te kijken of we wat voor je kunnen doen om het slechte gevoel weg te nemen. Update: we hebben ondertussen contact gehad en een aantal punten besproken waar je zorgen over had. We hebben deze zorgen weg kunnen nemen en hopen dat je lekker kan genieten van je nieuwe auto.

Company details

99 Stationsplein 285

Heerhugowaard 1703 WE

About Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!