Prima geregeld en goede informatie

Prima geregeld en goede informatie

Mooi huis en schoon en grote tuin

Alles prima geregeld!

Een vakantie zonder ergernissen. Zo moet het ook zijn. Zeer goede ervaringen met Heerlijke Huisjes. De dames zijn vriendelijk en behulpzaam, geen nare verrassingen en alles gaat zoals afgesproken.

Super goed

Heel net huisje keurig schoon , goede prijs kwaliteit verhouding. Echt aan te bevelen.

Geweldige klantenservice

Als ik een melding/vraag had werd er altijd binnen 24u op gereageerd. Ook was ik later dan gepland bij het huisje en had heerlijkehuisjes gebeld. Hun gaven me het nummer van het huisje zodat ik hun ook kon bellen. Hele goede service.

Comfortabele villa in een prachtige omgeving

Zie bovenstaande

Heel mooi park, vriendelijk personeel, wat een min puntje was, dat het gras niet gemaaid was, stond te hoog.

Duidelijke website

Onze ervaring met heerlijk huisje is goed duidelijke website Huisje zoals op foto's zijn aangeduid makkelijk reserveren en goede communicatie via de e-mail

Fijn bedrijf,zeer attent Wij zijn zeer tevreden over Heerlijkehuisjes

Leuke accomodaties te boeken met de handige website en duidelijke communicatie per mail

Al een aantal keren een huisje gereserveerd via Heerlijke Huisjes. Tot nu toe klopt de beschrijving en de foto’s. Ik ben blij met de reviews welke erbij zijn, het helpt mij om een goede keus te maken en tot nu toe heel tevreden. Het is iets duurder dan rechtstreeks reserveren en inloggegevens na een boeking zou ik handiger vinden. De mail met factuur is nu de plek waar je je boeking terug kunt vinden. Ik had deze per ongeluk verwijderd, gelukkig kreeg ik snel een nieuwe mail met de gegevens.

De 5 sterren zeker waard!

Het contact met Heerlijkehuisjes.nl liep vanaf het eerste moment heel vlot. We werden steeds vriendelijke en tijdig op de hoogte gehouden van de te nemen stappen in het definitief vastleggen van dit vakantiehuis. De samenwerking met het plaatselijk kantoor waar de sleutel moest opgehaald worden, liep ook heel vlot. De week voor ons vertrek kregen we nog een vriendelijke mail met daarin de te volgen route naar het plaatselijk kantoor en naar het vakantiehuis. Kortom, de vijf sterren waard!

Was echt genieten

Heel fijn weekend gehad, prachtig huisje, met alle voorzieningen voor de kleinkinderen. We zijn zeer tevreden!!!!

Mooie week gehad, alles was goed

Fijn huisje, mooie omgeving. Alles in de buurt.

Het was een fijne en leuke vakantie!

We kwamen iets te vroeg aan, maar dat was geen probleem. We werden geholpen door vriendelijk personeel, en kwamen terecht in een mooi en schoon huisje. Het park is ook mooi, voor de kinderen is er veel te doen, zonnetje, lekker zwemmen of in de grote buitenspeeltuin. Regen, lekker naar de binnen speeltuin. Het restaurant en de broodjes sochtens waren ook super. En daarbij cadeau krijg je nog de prachtige omgeving. Kortom een top weekje gehad!!

Leuk huis en heerlijke omgeving

Vriendelijk,duidelijk,klantgericht,geduldig!

Vriendelijk, duidelijk, klantgericht !

mooi park

Heerlijk huis op een prachtige locatie

Wij hebben met ons gezin, 8 volwassenen een heerlijk weekend gehad. De locatie en voorzieningen waren top. Het huis zelf is prachtig en schoon. In kamer beneden mis je een kast of is er zelfs geen haak aan de muur om iets op te hangen of op te bergen. Naast alle positieve woorden heb ik ook wel zorg gezien. Bij de receptie zag ik veel mensen met klachten die niet verwerkt worden. Gebrek aan personeel?? Maar nogmaals wij hebben genoten als gezin.

Wat een mooi huisje op een mooie locatie. We hebben genoten. Ook blij met jullie service. Wij gaven bij aankomst aan dat we niet tot maandag konden blijven en wij op zondag zouden vertrekken. Jullie medewerker gaf meteen aan om dan ook de touristenbelasting aan te passen. Het zit m in dat kleine detail wat gastvrijheid bovenaan plaatst. Dank jullie wel.

Makkelijk en vriendelijk contact.

Een geweldig goed meewerkend bedrijf, waar zij echt voor staan.

Wanneer ik ook boek bij heerlijke huisjes, verloopt alles naar wens, naar extra wensen wordt echt geluisterd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ik kan niet anders zeggen, dat ik het een topbedrijf vind. Vriendelijke groet Gonnie Pellis.

Genoten!

Alles was in orde, aanwezig. Service personeel was top.

altijd goed

we boeken al jaren via heerlijke huisjes altijd goed; en netjes

Goed huisje voor een redelijke prijs.

Dit keer hadden we een heel mooi huisje aan het water op park Scheleberg. Mooi weer maakte het lange weekend compleet.

Heerlijk rustig park, mooi onderhouden

Genoten van het park, restaurant, en omgeving.

Company details

4 Ruxveenseweg