makkelijk boeken

betalen en klaar. alles deed aan onze verwachting

Zeer mooi huisje met alle ruimte.

Mooi huis op een mooi park. Heerlijk genoten met mijn kinderen en kleinkinderen

Fijn geholpen snel contact

geweldig

ik had mijn vrouw verrast met een weekend Domburg in een stacaravan op het park het was een groot succes we hebben genoten van het strand en met de fiets kan je alle kanten op langs het strand fietsen of de andere kant op dwars door de duinen en bossen we stonden binnen 5 minuten midden in het centrum van Domburg om lekker te gaan eten

Gemakkelijk boeken. Overzichtelijke boekings informatie.

Het is gemakkelijk boeken. Overzichtelijke boekings informatie. Snelle en duidelijke reactie op vragen per mail. Ontvangst was heel prettig en goed, duidelijke uitleg, gewoon alles echt goed geregeld. Huisje heel goed schoon, keurig en echt verzorgd.

Goed geregeld

Alles netjes geregeld en goed geholpen bij vragen.

Alles prima.

Goed geregeld en goede informatie.

Gemakkelijke boeking

Gemakkelijke boeking te maken bij heerlijke huisjes. Zo klaar.

Fijne rustgevende omgeving

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Oostkapelle. Fijn huisje met landelijke omgeving wat een rustige gevoel gaf

top geregeld... ga zo door met de organisatie

top geregeld allemaal ga zo door. volgende keer boeken we weer via jullie. groetjes Chantal

Snelle reactie op e- mails

Het contact was prettig,alle afspraken nagekomen. Prachtig huis.

Gewoon goed.

Duidelijke site, dito behandeling en afhandeling van de aanvraag!! Gewoon goed.

Betrokken, persoonlijk en een goede dienstverlening

De service zijn snel en goed. Zorgen dat alles goed geregeld wordt.

Geweldig weekendje gehad echt top

In een woord geweldig heb en super weekend gehad de bediening iedereen is super behulpzaam echt top park

Was prima

Is echt een aanrader. Mooi huisje mooi park Restaurant lekker en goed eten

Goed bereikbaar en denken met je mee!

Goede en met verstand van zaken zijnde medewersters

Bij telefonisch contact vlot en vriendelijk te woord gestaan

Mooi aanbod

Alles naar wens

klantvriendelijk

regelmatig bij heerlijkehuisjes geboekt en altijd duidelijke e-mails gekregen met duidelijke info

Alles tot in de puntjes geregeld en niets overdreven in de beschrijving van het huisje.

Goede contact mogelijkheden en fijne site

Fijne overzichtelijke website Goede contact mogelijkheden met het team Goede service

Vriendelijk en behulpzaam

Voor vertrek naar het vakantieadres een email ontvangen met het verzoek om bepaalde gegevens aan te leveren. Deze gegevens waren niet nodig dus de mail kwam wat vreemd over. De klantenservice gebeld en na controle intern bleek er iets verkeerd te staan ingesteld in de systemen waardoor de mail per ongeluk is verzonden. Kan altijd een keer gebeuren maar er is netjes uitgezocht wat er gebeurt is en het probleem is opgelost.

Pefekt

Last Minute gebucht, perfekte Kommunikation. Wir sind sehr zufrieden. Mir fehlte bei der Suche die Angabe eines Zeitraums. z.B. 5 Tage im Mai.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

uitmuntend

uitstekende organisatie die meedenkt en ons een heerlijk verblijf en vakantie heeft bezorgd die ook nog qua prijs/kwaliteit prima in orde is.

Alles prima geregeld

Het gehele proces vanaf reservering t/m review verliep vlot. Heel attent dat we er zelfs op gewezen werden dat in een bepaalde periode een deel van de aanrijroute naar ons huisje vanwege werkzaamheden niet toegankelijk was.

Company details

4 Ruxveenseweg