Ook voor de eigen wensen zijn er goede afspraken te maken

Op mijn vrtzoek kregen we voor de 2e keer het zelfde huisje aangeboden.

Goed en eerlijk bedrijf

Veel huisjes om uit te zoeken eerlijke prijzen je weet direct waar je aan toe bent en een vlotte afhandeling

Fijne en schone bungalow. Mooi uitzicht!

We waren blij verrast bij binnenkomst in de bungalow. Alles wat nodig was, was aanwezig. De 4 persoonsbungalow was ruim voorzien van serviesgoed. Zodat je niet onnodig de vaatwasser hoefde te gebruiken. Heel fijn was de airco. Mooi plekje qua uitzicht.

Goede communicatie en fijn bedrijf

Goede communicatie, met een vraag word het snel geregeld. Goed bereikbaar. Meteen fijne mails om op de hoogte te blijven van de boeking.

Meedenkend

Ik had een huisje geboekt met parkeerplaats voor 2 auto's . Toen kreeg ik de volgende dag een bevestiging dat we maar één auto bij het huisje mochten parkeren.daarop belde ik naar team heerlijke huisjes en nadat ik de situatie uitgelegd had dat wij onze oldtimers graag bij het huisje wilde parkeren dachten ze samen met ons mee om een passende oplossing te vinden na een paar keer op en neer gebeld te hebben kwamen ze met 4 andere huisjes waaruit we mochten kiezen en die mochten we gratis omboeken En zo is het alsnog opgelost .

De rust, de ruimte en prachtige natuur gaven ons een ontspannen vakantie.

Het park is niet groot, autovrij en goed onderhouden. Het heeft geen voorzieningen zoals een kampwinkel. Vonden wij geen probleem, supermarkt is 4 kilometer van het park vandaan. Doordat het klein is geeft het veel rust, het ligt midden in de bossen en de omgeving is prachtig. Zeer geschikt voor wandel en fiets vakanties. Naast het park is een restaurant, goed eten, vriendelijke bediening en zeker het aanraden waard.

Goed geregeld en snelle reacties per mail

De website is overzichtelijk. Na het boeken krijg je snel een bevestiging. Wijze van betalen is goed geregeld.

Overzichtelijk en kinderlijk eenvoudig

De website is heel overzichtelijk en gebruikersvriendelijk met een ruime keuze aan locaties.

Heerlijk bijkomen!!

Was een super net verzorgd tinyhuisje op een leuke locatie in het park.

Klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit goed. We hadden een mooi huisje op een rustig plekje met vrij uitzicht op het weiland met koeien.

Heerlijke vakantie

De vakantieplek voldeed aan alle wensen. Geweldige locatie.

Alleen jammer dat het restaurant niet open was !!! Huis je mooi goed schoon Voor 4 personen aan de Krappe kant

Perfect huisje voor ons gevonden

Ons huisje moest voldoen aan de volgende eisen: Gehandicapt toegankelijk Kindvriendelijke Hond meenemen Omheinde tuin Alles klopte en was dan ook voor ons het perfecte huis. Daar zijn wij zeer tevreden over

Supernet huisje op een mooi locatie.

De stilte die wij ervaren is heerlijk en het zwembad is helemaal top.

Duidelijke site en snel alles geregeld!

Per toeval gelukkig op de site van Heerlijkehuisjes.nl gekomen. We waren op zoek naar een last minute weekendje weg aan de kust. Qua prijs ook nog goedkoper uit! Meteen geboekt, ook dat was allemaal goed geregeld volgens afspraak.

Prachtig villa in een heerlijk kader

Uitstekende organisatie, en heel belangrijk punt is dat we tot de maandagochtend de tijd hadden om uit te checken

Helder en kordaat

Contact gehad met klantenservice en goed en snel holpen. Klantvriendelijk en probleem oplossend.

Mooi comfortabel huisje, goede contacten en aandacht omtrent verblijf

Een fijne ervaring m.b.t. het verblijf in vakantie huis van Heerlijke huisjes, goed contact en overleg mogelijk en aandacht voor voor ons verblijf qua accomodatie en tevredenheid.

Heerlijke ervaring

Alles is boven de verwachting ervaren. Erg compleet en luxe. Omgeving is ook prachtig, direct aan het Slotenmeer, wat wil je nog meer met twee bootjes aan het huis. Als ik een.minpuntje moet noemen.is het het stapelbedje op de kinderkamer. Dat is wat aan de kleine kant. Verder een 10 plus.

Het is heel fijn en snel geregeld om een vakantie te boeken

op Heerlijke Huisjes kun je provincie kiezen en een plaats. met begin en eind datum, Is erg duidekijk.

Fijne, duidelijke en snelle communicatie!

Hele fijne mail communicatie gehad! Bij aangeven dat we helaas maar met 1 hond op vakantie gaan ipv van 2, kregen we direct reactie dat de factuur wordt aangepast zonder daar om te vragen. Vraag of ouders ouders 2 nachtjes konden komen, direct reactie tuurlijk geen probleem laat even weten wanneer we zorgen voor linnengoed, factuur direct weer netjes aangepast.

Vanaf het eerste contact is de benadering door de medewerkers van heerlijke huisjes correct en zeer duidelijk. Ook als er niet gelijk een antwoord beschikbaar is op een vraag zijn de mensen daar snel weer bij je terug met een antwoord

Heerlijk om hier op vakantie te zijn geweest

Het park was groen, ruim opgezet. Het huis was netjes, ruim en goed uitgerust, Het personeel was kei vriendelijk. Kort samengevat een erg goed park.

Helemaal super

Voor het eerst zoiets gedaan,heel goed bevallen,was netjes,schoon en mooie omgeving.en lekker rustig ik kan er niets anders van maken gaan zeker nog een keer terug.

Het was een heerlijk verblijf,een paar kleine dingen die we hebben doorgegeven wat anders kon .

Company details

4 Ruxveenseweg