Een aanrader

Ik stuitte online, toevallig, op Heerlijkehuisjes en hun woningaanbod op de Veluwe. Na een iets stroef begin vanwege een dubbele boeking, stonden de dames mij onmiddellijk terzijde door een ander huisje dmv een upgrade te boeken. Een uitstekende service, meedenkend en behulpzaam. Ik zal zeker weer een vakantiehuisje via Heerlijkehuisjes boeken.

Heel mooi park, vakantiehuis.

Park is erg verzorgd. Vakantiewoning is modern en ruim.

prima geregeld

mooie huisjes op een verzorgd park.

Prima huisje

Dit was voor ons de 1e keer dat we via heerlijke huisjes hebben geboekt en dat is ons goed bevallen

Alles netjes afgewikkeld.

Beetje jammer dat je niet kan annuleren zonder je geld terug te krijgen

Mijn man werd geopereerd aan hand kon geen auto rijden Vriend die ook mee was had een nieuwe heup Kon nig niet veel en goed lopen daarom wilde we annuleren kon wel maar waren we wel onze 400 euro kwijt beetje raar

Prachtige vakantie

Prachtige vakantie

Alles prima geregeld.

Fijne snelle boeking en reacties.

Heerlijk rustig park

Nu de 3e x op dit park, maar zeker niet de laatste x.

Heel tevreden!

Heel tevreden,alles prima geregeld. Mede hierdoor een fijne vakantie gehad.

Uittmuntend

Alles is gewoon goed gegaan. Van begin tot het einde. We zijn gewoon heeeeel erg blij!!!

Super huisje mooie omgeving

Zeer net huisje. Omheinde tuin ideaal voor de honden.

leuke huisjes voor leuke prijzen

Heerlijke huisjes hebben altijd leuke huisjes/ vakantiewoningen voor leuke prijzen, zelfs voor last minutes

Goed, duidelijk en eenvoudig.

Snel geregeld en een top weekend gehad in een mooie accomodatie.

Wij zijn tevreden

Tot nu toe zijn wij telkens tevreden geweest over zowel het aanbod van vakantieverblijven als over de vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Alles naar wens.

Gastvrij

Mooi park.ruim.heerlijk met veel bomen. En vooral schoon.

Leuke aanbiedingen.

Gemakkelijk en duidelijke site

correcte en klantvriendelijke benadering

We werden correct geïnformeerd en stap voor stap op de hoogte gehouden.

Prima geregeld

De reservering verliep voorspoedig. Er bleek alleen bij Heerlijke huisjes nog een oude inchecktijd aan mij te zijn doorgegeven. We hebben een uur moeten wachten voordat we in het huisje mochten.

Duidelijke website, makkelijk boekingsproces Opmerking: Boekingsbevestiging vermeldt als inchecktijd 16:00u. Verhuurder meldt: 14:00 u. Belangrijk verschil voor de dagplanning in combinatie met aankomst met veerboot om 12:00 u.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Geweldig huisje perfect ingericht op een heel rustige locatie Met een mooie beschermde tuin Service op het park was heel prettig met goede electrische fietsen in de verhuur.

Schoon fijn huisje met een heerlijke jacouzie

We hebben een heel fijn en aangenaam verblijf gehad in het boshuisje het roodborstje.

Company details

4 Ruxveenseweg