Positieve ervaring met het boeken en regelen van het huis!

makkelijk en prima verzorgd

Als je bij jullie boek is het overzichtelijk en goed geregeld

Fantastische vakantiehuisje Akkrum

Fijne en goede ontvangst bij de receptie. Fijn, mooi gelegen vakantiehuisje aan het water. Het vakantiehuisje was netjes,goed verzorgd, uitgerust met allerlei voorzieningen, daarnaast ligt het terras op het Oosten! Dit laatste is erg fijn bij tropische temperaturen, dan zit je lekker in de schaduw na de middag en avond! Op loop afstand kan je een sloep huren. Aanrader is om een keer een ontbijtje te laten bezorgen door de plaatselijke slager XW via de receptie te bestellen. We hebben een fantastische week hier gehad!

Klantvriendelijk en top geregeld

Prettig klantvriendelijk contact en de verdere afstemming netjes geregeld. Geen vraag is te veel.

Zeer slecht onderhouden huisje

Het huisje wat we aangewezen kregen was echt oud stonk naar de rook en de bank zat vol brand gaatjes het was nog geen €200 per week waard

Goede communucatie via de mail. Huisje is exact zoals de beschrijving. Schoonmaakkosten zijn relatief hoog. Het zou een verbetering zijn als je via een wachtwoord op de site kan en je boekingen etc kan zien. Fijn dat im in 2024 de sleutel uit de brievenbus kan halen middels een code. De sleutel halen en brengen naar Grijpskerke is niet handig.

Geweldig huis met erg vriendelijke gastvrouw/heer.....

Gewoon een fijne midweek gehad

Alles goed geregeld

Voor herhaling vatbaar

Prima communicatie

Heerlijke vakantie gehad

Mooi park kom zeker een keer terug

Goede organisatie

Alles was goed geregeld we hebben de organisatie na het boeken niet meer nodig gehad.

Top vakantie in Erica.

Duidelijk

Alles snel geregeld , duidelijk en overzichtelijk

Prijzig

Achteraf gezien komt de prijs van Heerlijkehuisjes boven de prijs van Roompot zelf uit.

Prima geregeld door Heerlijkehuisjes.nl

Makkelijk boeken en duidelijke informatie vanaf het boeken tot vertrek naar vakantiehuisje.

Prima leuk

Mooi en schoon (wat wij erg belangrijk vinden)huisje.prima naar ons zin gehad.ook met wat regen kon je dankzij de veranda lekker buiten zitten.enigste nadeel was het slecht kwijt kunnen (niet bij het huisje) van de auto.

heerlijke vakantie ervaring

volledige rust in mooie omgeving

Makkelijk boeken

Het was erg simpel en duidelijk om een huisje te boeken via heerlijkehuisjes.nl

Heerlijk genieten met de hond in een heerlijk huisje!

Gewoon genieten in een heerlijk huisje, zonder zorgen. Alles aanwezig voor een onbezorgd verblijf. Makkelijk te boeken via de website en duidelijke beschrijvingen. Directe bevestigingen met duidelijke afspraken.

Goed bereikbaar Snel antwoord en keurig op orde

Topvakantie!

Super naar ons zin gehad! We komen zeker x terug!

Vakantiehuisjes het adres voor een fijne en correcte afhandeling van een reserveing.

Na meerdere boekingen elders en na een boeking in 2022 die fijn en correct zijn gegaan, nu weer een boeking. Deze boeking was wederom een complete, fijne en correcte behandeling. Beschrijving van het gehuurde object voldeed voor 100% aan de omschrijving. Ook de administratieve afhandeling was wederom correct. Alleen maar lof. Met vriendelijke groet. Fam. Vriens.

Verblijf voldeed aan alle verwachtingen!

Huisje was geweldig en tussen de buien door hadden we prima weer.

Alles prima geregeld en voor vragen een korte bereikbare lijn! Top.

Zeker nu op mijn lijstje voor een paar dagen weg! Heerlijke huisjes, prachtige ligging fijne accommodatie.

Heerlijke tijd gehad op dit park is schoon en goed onderhouden park en er vriendelijk ontvangen door receptie top.

Company details

4 Ruxveenseweg