Fijn contact snelle reactie

Top week gehad

Geweldige locatie,prima woning.

Locatie, vakantiewoning TOP, schoonmaak is wel een verbeterpunt bij te behalen.

Fijn geholpen

Vriendelijk te woord gestaan

Fantastisch park met alle faciliteiten, gelegen aan een prachtig strand

zeer kindvriendelijk park

Beslist een verblijf voor herhaling.

Het huisje is modern én comfortabel. Alle nodige voorzienngen zijn aanwezig. Parkeerplaatsen zijn dichtbij. Groot terras met ruimschoots zit gemak. De schoonmaak was niet optimaal uitgevoerd; stof onder de bedden, koffiecups zaten nog in het apparaat én het bestek was niet schoon. Tip: voor een stabiele tv verbinding, schakel over op glasvezel ipv het kperen draadje van Ziggo. Dit voorkomt de vele tv storingen.

Vaak en goede info toegestuurd gekregen

Vaak en goede info toegestuurd gekregen

Het is altijd fijn in de heerlijke huisjes!

We genieten van de vakanties geboekt bij heerlijke huisjes! Het ziet er goed en gezellig uit! We bevelen het zeker aan bij familie en vrienden!

Goede informatie

Duidelijke informatie over het vakantieverblijf.

Goed geregeld maar wel prijzig

Waarom zilver prijsverschil tussen de seizoenen? Dat zie ik als geld trekkerij! Als blijkt dat de verhuurder dan best veel geld voor HH moet betalen. De boeking is goed geregeld hoor, maar vind het nogal flauw dat er verschil zit in de seizoenen qua prijs. Trek dat toch eens een keer gelijk. Volgende keer maar gewoon via de verhuurder rechtstreeks. Kontakt met HH is er alleen via mail.......... En aanbevelen is alleen op basis van een huisje zoeken, volgende keer maar niet boeken....

Een prachtige omgeving

Het huisje top

Alles was goed, maar wat weinig informatie.

Ik kwam op deze site door van alles te bekijken op internet. Toevallig dus. Alles was goed. Maar de mailen waren niet uitgebreid, kort en krachtig. Ik kreeg wat argwaan en begon te zoeken op FB en insta. Daar waren bijna geen post. Zo heb ik een vroeger klasgenoot die jullie volgde, gevraagd of de site oké was. JA HELEMAAL OKÉ! Dus miss iets meer informatie met de boeking en op socials wat actiever misschien. Dus alles helemaal goed en vertrouwd!

Alles netjes geregeld, duidelijk en netjes.

super

super leuk

Onlangs hebben wij geboekt via Heerlijkehuisjes.nl, geweldig. Duidelijke informatie en communicatie per mail. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Duidelijk

Goede snelle duidelijke communicatie.

Alles verliep vlot en attent

Het reserveren van een huisje verliep vlot en de begeleiding vooraf ( met betalen etc.) Was duidelijk.

Alles was goed voor elkaar

Ontzettend leuke vakantie gehad. Met alles op loopafstand.

makkelijk en goed geregeld

Heldere site, goede communicatie. Alles was snel geregeld, geen ingewikkeld gedoe. Top!

No nonsense, lekker makkelijk

Overzichtelijke website en goede klantenservice.

perfect

Alles was perfect en netjes geregeld.

Alles goed

Alles goed

Een heerlijk huisje!

Prima service van boeking tot afsluiten vakantie. Op de site mooie woningen waarbij wij een mooie stek in Zeeland hebben gevonden!

Goed geregeld

Alles was goed geregeld

Uitstekende service.

Nu twee keer via jullie op vakantie geweest en de derde keer is reeds geboekt. Tot op heden was de service en informatie uitstekend. Niets op aan te merken. Ga zo door!!

Zéér klantvriendelijk en snel geholpen

Op mijn vragen werd snel, duidelijk en klantvriendelijk gereageerd

Company details

4 Ruxveenseweg