Telefonisch en persoonlijk contact als zeer goed ervaren .

Vakantiewoning gevonden via duidelijke website, zeer tevreden over woning ,contact en info met team Heerlijkehuisjes.nl.

Top geregeld

Lekker tot rust gekomen.

Leuk park. Veel bos.

Goede kwaliteit/ prijsverhouding en prima service

Al meerdere keren via Heerlijke huisjes mijn vakantie bestemming geregeld. Altijd fijne huisjes ( prima kwaliteit/ prijsverhouding) op een mooie locatie.

Alles goed geregeld

Mooi vakantie oord en gezellig.

prima verblijf en acomodatie

Wij hebben het prima naar het zin gehad. alles was keurig netjes en schoon. modern in gericht. En alles wat je zo nodig had was aanwezig.

Snelle en goede service

Duidelijke site, leuke plaatsen

Goed geregeld !

Boeking voor een huisje was snel geregeld via internet. Bevestigingen waren snel binnen. Voor een kleine aanpassing gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en aanpassing was snel geregeld. Top bedrijf !

Het was een fijn huisje

Ik heb genoten van het huisje en de plek waar het stond. Slapen op de vide was even wennen, maar ging prima. Alleen het kraakte enorm

In één woord geweldig!

Onze vakantie werd elders geannuleerd. En na een zoektocht een huisje gevonden via heerlijkehuisjes.nl en 3 weken later konden we op vakantie....

Heldere communicatie en fijne website

Huisjes zijn makkelijk te boeken

Goed en overzichtelijk geregeld

Deze vakantie boeking was allemaal netjes geregeld. Overzichtelijk wanneer je wat moest betalen. Als ik een vraag had, duidelijk antwoord. De 2e x dat ik hier wat boekte. Prima !

Duidelijke website, uitgebreid aanbod, normale prijzen en goede communicatie.

Derde keer dat ik hier boek binnen NL. Telkens naar volle tevredenheid.

Duidelijke informatie. Overzichtelijk.

Perfecte dienstverlening met duidelijke informatie

Vanaf het reserveren t/m het afreizen naar de bestemming is het precies goed begeleid. Een wijziging enkele dagen voor vertrek is ook prima verwerkt.

Het zag er prima uit

Het zag er allemaal wel top uit. Het enige wat ik mee wil geven is dat heel veel plekken tot schouderhoogte was schoongemaakt. Daarboven lag op enkele plaatsen nog wel stof. Ik heb zelf een schoonmaakbedrijf gehad en dan valt het natuurlijk sneller op. Maar we waren verder dik tevreden en komen zeker nog een keer terug.

Niets dan lof.

Toegankelijk gebruiksvriendelijke website. De zekerheid dat je een prima huisje kunt betrekken. De huisjes zijn goed ingericht. De communicatie, de boeking, de berichtgeving over betalingen, bevestiging enz. verloopt allemaal vlot en goed.

Alles gewoon goed en snel geregeld

Mooie overzichtelijke website, de informatie was allemaal duidelijk. Onverwachts ging er nog iemand mee en mijn vragen hierover werden snel en adequaat beantwoord. Gewoon allemaal prima geregeld.

Dienstverlening niets op aan te merken.

Prettige manier van communicatie en de vlotte wijze van reageren op aanvullende verzoeken. Duidelijke website, op een enkel punt nog voor verbetering vatbaar, maar niet storend.

Heel overzichtelijk aanbod van accomodaties

Tip gekregen over deze site van Heerlijke Huisjes, een mooi iets om door heel Nederland te kunnen zoeken wat het beste bij je past.

Eerste maal via heerlijkehuisjes.nl, alles correct verlopen, niets op aan te merken!

Goed bedrijf , snelle communicatie.

Mooie omgeving, mooie ligging , fijn huisje waar niets ontbreekt

Voor een midweek heb je tijd voor de hele omgeving. Het huisje aan de jachthaven geeft een fantastisch uitzicht. Het huisje biedt alles wat nodig is.

Prettige site!

Handzaam, duidelijk, veel informatie

Snel iets gevonden

De site heeft een duidelijke opbouw

Company details

4 Ruxveenseweg