Prettige site!

Handzaam, duidelijk, veel informatie

Snel iets gevonden

De site heeft een duidelijke opbouw

Fijn!

Jammer dat "heerlijke huisjes " het weer niet kan regelen!

Top huisje

Heerlijk huisje met ruime tuin en een trampoline. Rustige ligging en veel vogels in de tuin.

Zeer compleet huis

Uitgebreide inventaris

prima verzorgd

We waren zeer tevreden

Prima verblijf

Zie boven!

Dit huis was voor mij precies wat ik er van verwacht had.

Ik kon het bedrijf niet maar ze boden precies wat ik zocht. De communicatie was duidelijk . Uiteindelijk heb ik hier dus gekregen wat ik zocht voor een redelijke prijs. Bij aankomst was het huis keurig schoon, iets wat ook niet onbelangrijk is. Kortom een prima ervaring.

Een fantastisch weekend gehad.

Mooi huisje, dicht bij het strand. Veel mogelijkheden, zoals fietsen huren, ruime keuze qua restaurants etc.

Vlotte afhandeling van de boeking

Snelle reactie op mijn vragen en vlotte afhandeling van de boeking. Goed bevallen.

Ondanks geen gebruik van restaurant toch een fijne vakantie gehad.

Het park en omgeving is prachtig,we wisten dat het park in opbouw was,maar niet dat we eigenlijk geen gebruik konden maken van het restaurant en dat in het hoog seizoen,alleen snacks maar die waren zo zoutig en te scherp om te eten,we hebben een dochter met beperking,we wilden met haar daar elke keer lekker gaan eten,de taal daar was alleen Engels,drie dagen waren ze ook nog eens dicht,we hebben onze dochter maar mee genomen richting het centrum,maar hadden graag op het park gegeten.Het huisje was heel mooi,maar veels te warm,bij aankomst was het bijna 30 graden,en die warmte kregen we er niet zomaar uit,ondanks dat de buiten temperatuur vrij normaal was,en dat was niet prettig voor ons en helemaal al niet voor onze oude collie van 13.Dus een mogelijkheid tot een airco zou fijn zijn.Een volgend bezoek zouden we dan ook alleen als het restaurant ook daadwerkelijk helemaal met een kok die ook niet aanwezig was er dan wel is en een gebruik van een airco.Anders beng ik bang dat ondanks het verder allemaal prima was we toch onze volgende vakantie met onze dochter iets anders gaan zoeken,de services waren verder prima.mvg Sieders

Goed geregeld.

Alles klopte.

Ben zeer tevreden over bemiddeling van heerlijke huisjes

Ben op een uitzondering na nog niet teleurgesteld in de vakantiewoningen die ik via bemiddeling van heerlijke huisjes heb geboekt. Zal dit zeer zeker b lijven doen

Prima service, snel antwoord

Bedrijfsnaam klopt

Heerlijk huisje doet zijn naam eer aan. Het is een heerlijk huisje wat je krijgt. Alles wat ze aanbieden krijg je ook. De huisjes staan in een mooie omgeving.

snel en direct contact.

Het is gemakkelijk te reserveren en steeds snel en direct contact.

Goede en vlotte afhandeling

De site is goed te bereiken en de omschrijving van de huisjes is uitgebreid en volledig.

Die Stornierungsmodalitäten sind zu hart.

Das Angebot ist gut.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goed te vinden en prijskwaliteit in balans

Gezellig weekje drenthe gehad met vrienden in terArlo Het huis was precies zoals er in de omschrijving was aan gegeven en past helemaal bij de natuurhuisjes van heerlijk huisjes.nl

overzichtelijke site

Op het laatste moment gezocht naar een vakantiehuis, snel en makkelijk gevonden. Duidelijk foto's en omschrijving

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Alles klopte , top .

Fijn huisje, zoals omschreven

Fijne service, werd goed op de hoogte gehouden en het huisje was keurig zoals omschreven!

Fijn vakantie adres

Schoon, mooie plek,dicht bij strand

Boeking ging snel en simpel, een duidelijke site

We hadden de site doorgekregen als tip van vrienden. Een leuk huisje gevonden en het boeken ging makkelijk en snel. Het totaalbedrag meteen betaald dus ook de info en factuur meteen binnen. 3 dagen voor onze vakantie gebeld door de eigenaar met de vraag hoe laat we in het huisje wilden. Heel netjes. Geeft toch het vertrouwen dat alles goed geregeld is als je aankomt

Duidelijk, betrouwbaar, erg klantvriendelijk.

Voor de 2e keer geboekt via heerlijkehuisjes.nl en ook nu weer TOP-geregeld. “Wat je ziet is wat je krijgt.” Duidelijke informatie op de website en na boeking perfecte administratieve “afhandeling” van het e.e.a. Kortom: wat ons betreft geen aandachtspunten die verbetering nodig hebben.

Company details

4 Ruxveenseweg