Fijn vakantie adres

Schoon, mooie plek,dicht bij strand

Boeking ging snel en simpel, een duidelijke site

We hadden de site doorgekregen als tip van vrienden. Een leuk huisje gevonden en het boeken ging makkelijk en snel. Het totaalbedrag meteen betaald dus ook de info en factuur meteen binnen. 3 dagen voor onze vakantie gebeld door de eigenaar met de vraag hoe laat we in het huisje wilden. Heel netjes. Geeft toch het vertrouwen dat alles goed geregeld is als je aankomt

Duidelijk, betrouwbaar, erg klantvriendelijk.

Voor de 2e keer geboekt via heerlijkehuisjes.nl en ook nu weer TOP-geregeld. “Wat je ziet is wat je krijgt.” Duidelijke informatie op de website en na boeking perfecte administratieve “afhandeling” van het e.e.a. Kortom: wat ons betreft geen aandachtspunten die verbetering nodig hebben.

Prima service, duidelijke instructies en informatie verstrekking, klantvriendelijk en persoonlijke benadering!

Rustige omgeving

Fijn rustig vakantieplek, je kan veel doen in de omgeving.

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin in een geweldig huis op een schitterende plek!

Heerlijk dicht bij het centrum waar we een paar keer per dag heen liepen. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Leuke activiteiten kunnen doen.

Een zorgeloos weekend gehad.

Weekend gehad in Zeeland in een 16 persoons huis. Zeer gastvrij ontvangen. Prima locatie. Huis was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Service was uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Prima ervaring

Rustig gelegen huisje in een beboste omgeving.

Prima geregeld

Wij hebben een "Heerlijk huisje gehuurd "zoals beloofd was. Van alle gemakken voorzien, ook in de keuken. We huren zeker vaker.

Correct en attent.

Alle bestelde extra,s keurig verzorgd en nog aangebeld om te checken of wij het wel goed besteld hadden.

Vlot en correct

Vlotte website, duidelijke info en snelle correcte reactie op een extra vraag via mail.

Keurig geregeld, alle info op tijd ontvangen.

We hebben een heerlijke midweek gehad in Friesland en we zijn er goed op voorbereid door HeerlijkeHuisjes. Top!

Heldere communicatie

'Heerlijke huisjes' houdt je goed op de hoogte van je boeking. En je krijgt snel antwoord als je een vraag hebt. Betrouwbaar!

Een top bestemming voor gezin en familie

Mijn ervaring was dat ons verblijf heel rustig gelegen was geen hinder van buren en lag dicht bij het strand dat ook heel proper was het huisje zelf heeft alles van kookfornuis tot koffie en mooi ingerichte kamers gezellig eigenlijk raden wij dat ons familie en vrienden aan Breskens en Vlissingen waar we ook vertoefden was heel gezellig vrd grt carine

Niets op aan te merken, fijne dienstverlening

Is altijd afwachten hoe zo’n tussenservice werkt, maar alles is duidelijk én goed geregeld, top hoor!!

uitstekend geen problemen

Van begin tot einde een professionele begeleiding en oplossingen op de vragen

Het was een fantastische week

Vanaf begin tot het eind was het goed geregeld. Duidelijke informatie over de accomodatie en alles klopte.

Top dienstverlening en service

Snelle service en top dienstverlening.

Duidelijk en overzichtelijk.

Goed te selecteren van wat je zoekt.

Goede communicatie en op tijd met info.

Al vaker via jullie geboekt. Jullie hebben een fijn overzichtelijk zoekprogramma. De communicatie als er eenmaal geboekt is is top!!!

Alles keurig geregeld

Echt een heerlijk huisje zoals de site al zegt!

Overzichtelijke site, snelle reactie. Het huisje was super, alles er op en er aan en daarnaast knus en fijn. Heerlijke omgeving, vriendelijke mensen, hartelijk welkom geheten.

Heel mooi vakantiehuis !

Het was een heerlijk familieweekend in een heel mooi huis en prachtige omgeving ! Het enige minpuntje , er was te weinig bestek en borden voor 10 personen .

Alles prima geregeld.

Alles goed geregeld.

Gastvrij

Je wordt enthousiast ontvangen.

Company details

4 Ruxveenseweg