Vanaf de boeking prima op de hoogte gehouden van verloop.

Prima communicatie en duidelijke omschrijving over facturen.

Het boeken enz was erg duidelijk. Ik vind wel dat er in ons geval duidelijkere foto’s van het huisje geplaatst kunnen worden. In dit geval was dit niet negatief maar je krijgt niet een heel goed beeld van het complete huisje. De rest perfect.

Prima!!

Makkelijk te boeken overzichtelijk! Gewoon goed!! 1e keer er komt zeker een 2 de hopen we.

Alles klopte zoals geboekt

Wij hebben het heel fijn gehad in en om ons huisje bij de Roompot Callassande.

Heerlijk ervaring!

Mooi huisje in een prachtige omgeving, een geweldige plek om even te onthaasten.

Heel mooi gelegen en prachtig en van alle gemakken voorzien.

Een goed en leuk ingericht verblijf van alle gemakken voorzien en een leuke rustige locatie met een heel ruim uitzicht. Echt een aanrader.

Prima boekingsproces.

Mooie betaalbare aanbiedingen op een ruim opgezet park. Service op het park (Roompot) ook uitstekend. Na een klacht snel en accuraat opgelost.

Goede ontvangst en prima verblijf

Alles was tot in de puntjes geregeld. Vooraf nog een reminder van Heerlijkehuisjes met aankomst en route tips. Prima ontvangst op het park en een top verblijf.

Leuk aanbod huisjes

Prachtig huisje op prachtige plek

We hebben een heel fijn weekend gehad, heerlijk genoten van die mooie plek. Probleem met de tv werd prima opgelost, eigenaren goed bereikbaar en geïnteresseerd.

De email waren mooi op tijd en heel duidelijk.

De mails waren duidelijk compact en op tijd.

Netjes en rustig

Nette studio, rustig gelegen, beetje gedateerd. Geen luxe, wel alles wat je nodig hebt.

Heerlijk huis en veel ruimte buiten

Wij zijn met twee gezinnen geweest, met kinderen tussen de 15-21. Wij hebben genoten van het huis, de hottub en de pizzaoven. Heerlijk dat bijna alle kamers een eigen badkamer hebben. Grote keuken en genoeg ruimte om het huis. Heerlijk rustig. Geweldig bbq bij de vuurplaats en de picknick tafels hebben overal gestaan. Ongedwonge sfeer. Toppunt was toch wel zelf pizza maken en bakken in de pizza oven.

Super mooi vakantiehuis!

Fijn weekend met familie gehad in een heel mooi vakantiehuis in een prachtige omgeving! Aanrader!

Was lekker koel huis, en ruimte. Prima om te genieten

Alles goed en snel geregeld!!

Goede communicatie en alles vlot geregeld.

Steeds via mail goed op de hoogte gehouden.

prachtig huisje en heel mooie omgeving

Het is een heel mooi huisje met een complete inrichting. Voor kinderen lijkt me er voldoende te doen maar daar kan ik geen uitspraak over doen. Ontvangst is gastvrij en zeer klantvriendelijk.

Contact was goed te maken, goed bereikbaar,erg vriendelijk en behulpzaam

Mooie huisjes en duidelijke website

Naast het zoeken van bijzondere huizen, dus meest in de vrije natuur, is ook de boeking eenvoudig en duidelijk. Daarna het contact de verhuurder ook prima verlopen.

Mooie faciliteiten en omgeving, rust

De prijzen in hoogseizoen liggen soms veel te hoog !

De beschrijving bvb ligging kan veel beter !

Mooi huisje rustige omgeving vriendelijke eigenaren

Zeer goede service

Wij hebben onze vakantie geboekt via Heerlijkehuisjes. Wij zijn zeer tevreden over alles vanaf de boeking tot aan de dag dat wij op vakantie gingen. Goede en duidelijke communicatie. Zeer tevreden.

duidelijke informatie

Company details