Geweldige locatie, goede service

We hadden een heerlijk weekend op een prachtige locatie met veel ruimte en veel mogelijkheden voor jong en oud.

Perfect voor elkaar; alles volgens afspraak.

De foto's hebben een goed beeld gegeven. Het was daarom gewoon waar we ons op ingesteld hadden.

Leuk huisje op een super locatie!

Leuk, compleet huisje, met een mooi uitzicht op een haventje.

Geweldig,voor herhaling vatbaar!

Voor de eerste keer een natuur huisje gehuurd van een particulier en het was geweldig!Tuurlijkwe troffen het met het weer(30 Gr),Maar de vrijheid die we hadden,heel veel groen.Vogels die de hele dag floten,kleine en grote libellen. Hele vriendelijke eigenaars. Dus we gaan nog eens terugkomen,Miss eens in het najaar.

Geweldig park.Alles keurigen netjes

Vriendelijk personeel.

Perfecte organisatie. Vriendelijk personeel.

Een geweldige locatie in Oostkapelle. Voor 2024 gaan wij weer voor de derde keer boeken.

Fantastisch!!!

Wat een geweldige locatie!!

Mooi fijn huis. Prachtige ligging

Heel fijn huis met fijne tuin Misten wel een lekkere luie tuinstoel. Verder alles compleet en werkend

een duidelijke site.

Het was een goede en duidelijke boeking keurig alles op papier. Waar we minder blij mee zijn is de 50% aan betaling binnen 10 dagen. Wij vonden dit best wel veel op je totaal bedrag. Daarom zullen wij in de toekomst misschien hier geen gebruik meer van maken en dat vinden wij jammer. Andere site s hanteren tussen de 25% en 30 %.

Uitstekend geregeld

Uitgebreide keuze aan huisjes. Betaalbaar Goede persoonlijke begeleiding

Vriendelijk, adequaat en efficient

Telefonisch contact over iets wat onduidelijk was, werd zonder ongeduld keurig uitgelegd. Aan eind van het gesprek teruggevraagd wat er was gezegd en of er nog iets onduidelijk was.

Prima geregeld!

Alles goed geregeld!

Vanaf de boeking tot vakantieverblijf alles goed geregeld, van a tot aan met z

Mooi park mooi huisje

Goede prijs kwaliteit verhouding Prima huisje en mooi park

Heel goed en een aanrader

Ik heb 5 maal een chalet gehuurd bij Heerlijke Huisjes en 4 maal een uitstekende ervaring gehad.Slechts 1 maal viel het tegen,maar dat kan je altijd een keer overkomen.Ik ben heel tevreden en zeg dit ook regelmatig.

Uitstekend vermaakt

Prima schoon Chalet, zwembad op park is toereikend. Je kunt prima eten voor op het park bij De Brleving en van de Broodbud hebben wij veel gebruik gemaakt. Omgeving is mooi,

Top en gezellig

Supergezellig met ons gezin in het huisje. Alles wat we nodig hadden was aanwezig.een tip in de tuin het gras maaien

We werden steeds goed geïnformeerd.

Mooie plekje om uit kiezen!

Makkelijk te boeken en snelle reacties bij vragen of problemen.

Goed, snel en ongecompliceerd.

Duidelijke en uitvoerige website en vragen worden snel beantwoord.

Genoten!

Genoten van het heerlijke huisje, mooie camping en het mooie weer. Mederwerkers allemaal vriendelijk en behulpzaam, kortom erg genoten.

Ons vakantiehuis was een voltreffer.

Op de site van Heerlijkehuisjes heb je volop keuze. Als achteraf blijkt dat na allerlei filters het gekozen huisje in de praktijk volledig voldoet aan de verwachtingen, was dit grotendeels te danken aan de site van Heerlijkehuisjes.

Wij hebben altijd fijne vakanties beleefd via jullie.

Duidelijke website,vriendelijke en professionele klantenservice.

Fijn vakantieverblijf

Heel mooi park met aardige mensen.

mooi park en huisje

mooi huisje met alles der in ,het enige wat we misten was een schuurtje voor de fietsen,want drente staat toch bekend als fietsprovincie

Company details

4 Ruxveenseweg